akibo
huviline
Registreerunud 10.06.12
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.06.12 20:39
|
|
|
Audi A3 1,8t - 1997 - Grl
Tere, kuna EBK-s harjunud remondipäevikut pidama, siis sai ka pere teise auto tarbeks siia teema tehtud.
Nimelt tekkis peale jõule mõte, et naine võiks suvel load ära teha ja uuest aastast sai kohe hakatud raha koguma. Esialgu vaatasin põhiliselt N15
Almeraid ja E11 Corolla G6-sid aga kui naine ükspäev mainis, et tema sooviks hoopis Golf IV-d, siis sai tasapisi hakatud ka Audi A3-sid vaatama. Kuna
endal igapäevasõidukiks 328, siis esialgu oli mõte mõni 1,4-1,6 motoga pill soetada aga kui siin ja VW foorumis ostuabi lugeda, siis väga kestvaid
ovatsioone kumbki mootor just ei saanud. Seega sai otsustatud, et tulema peaks 1,8 vabalthingav.
Päev enne trippi Tartu autoplatsidele sai sobivad eksemplarid kaardistatud ja endalegi üllatuseks jäi eriti silma hoopis 1,8t motoga A3. Kiire võrdlus
kindlustusportaalis ja oli selge, et suurt vahet neil maksude näol ilmselt pole.
Vaadatud-katsutud sai 3-4 erinevat A3-e aga see oli neist selle raha eest kahtlemata parim ja ka hinna sai endale sobivamaks tingitud. 12.05.2012 sai
antud sõiduk siis naisele soetatud.
Autost veidi lähemalt siis:
Audi A3 typ 8L, 110kW 1,8t (esiveoline)
Ming Blue Mica/Mingblau Pearl
Tähelepanuväärseim lisavarustus:
C6Y Cast alloy wheels 6J x 15 six-spoke style, offset 38
G0C 5-speed manual transmission
M9L 4-cyl. gasoline engine 1.8 L/110 kW 20V turbo, MVEG 2 base engine is T8B/T8C
Q1D Sports front seats
J22 Suspension range 22
1AH ABS
1G3 Alloy spare wheel with original equipment tires
2PV Leather trimmed sports steering wheel
1N1 Power steering
5RQ Right exterior mirror: convex
5SL Left exterior mirror: aspherical
T8C 4-cylinder gasoline engine 1.8 L unit 06A.C
0G4 Cable gearshift
8AD Radio "gamma"
8GD Alternator 90A
9VD Speaker (active)
1KK Disc brakes, rear
1LN Disc brakes, front
1GL Front shock absorption, sports design 2
Müügikuulutuse pildid:
Project ZWO esistange on koos passiga.
Juba Tartus esimesel tankimisel ilmnes viga, et tankur lõi püstoli 20% või rohkema survega lukku - täispaagi tankimine võttis ~8 minutit aega. Kui
ükspäev põhja alt bensiini hakkas lekkima, siis lähemal uurimisel selgus, et keegi oli seda probleemi juba lahanud ning bensupumba vollad korralikult
pealt kinnitamata jätnud. Erinevatelt Audi-inimestelt ja foorumitest kammides jäi silma paagituulutus, tagasivoolu takistav klapp ja võimalik, et
järelpaigaldatud (või mõne muu auto) tankimistoru (mis läheb paaki). Tegelik põhjus oli hoopis see:
Reaalselt oli keegi krt kunagi kütust varastanud ja kastmisvooliku tankimistorusse jätnud, mistõttu kütus normaalse survega tankurist paaki lihtsalt
ei mahtunud ja tugeva vastusurve tõttu lõi püstoli lukku. Minu mehaanik nägi sellist asja igatahes esimest korda.
Antud sõiduki reaalselt kütusekulu (täispaagi meetodil) saab jälgida siit:
|
|
|
akibo
huviline
Registreerunud 10.06.12
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.06.12 20:41
|
|
|
Teen teise postituse spetsiaalselt vigade, tegemist vajavate- ja tehtud tööde kohta.
Senimaani autoga läbitud umbes 800km ja tehtud tööd on järgnevad.
Detail - vahetuskuupäev
Aku (Varta 63Ah 610A) 18.05.2012
Õli (Castrol GTX 5W40) 19.05.2012
Õlifilter (Knecht) 19.05.2012
Õlivarda plastiktoru (Forssist) 19.05.2012
Rooliotsa klamber 3.06.2012
Kõrvalistuja ukselingi tross 19.05.2012
Veermiku kontroll Forssis 05.06.2012
Tulede reguleerimine 5.06.2012
Mootori õhufilter (Knecht) 19.05.2012
Salongi õhufilter (Knecht) 19.05.2012
Kütusefilter (Knecht) 19.05.2012
Parktule pirn 19.05.2012
Tagumine numbrituli x2 19.05.2012
Tagumine kojamees (Alca) 02.06.2012
Termostaat (Wahler) 03.06.2012
Veepump (Graf) 03.06.2012
Hammasrihma komplekt (Contitech) 03.06.2012
Temperatuurisensor g62 (Forssist) 19.05.2012
Küünlad (6458-VAG/NGK) 19.05.2012
Põhjakatted (Atlantist) tellitud
Pagasikatte pael (Forssist) 26.05.2012
Pagasikatte paela kinnitus (Forssist)
Numbrialused 04.06.2012
Forssi kliendikaart 01.06.2012
Antud hetkel saab A3 pere teise autona sõitu laupäevast-esmaspäevani. Plaan on aga suve lõpuks, kui naisel load omandatud, sõiduk võimalikult
ideaalsesse korda saada. Lihtsam oleks võib-olla liisingusse uus auto osta aga päris esimeseks sõidukiks ei raatsinud. Pluss siis see, et ise liiklen
E36 kuudiga, asjad peavad ikka balansis olema
10.06.2012 seisuga tegemist vajavad tööd:
Roolilatikummid - tehtud.
Esimesed arniirid - tehtud.
Esimesed stabika otsad - tehtud.
Sillastend - tehtud (Mart Pere).
Kliima täitmine - tehtud.
Klapikambrikaane tihend
Mõlkide eemaldus tagaluugilt
Juhipoolne tagatiib värvi - tehtud.
Rooste katuseäärtelt - tehtud.
Esimesed amordi tugilaagrid - tehtud.
Esiamordid - tehtud.
Natuke on veel teha aga esialgu kirja pandud 37-st tegemist vajavast tööst on ikka päris hea ports juba tehtud.
Kui peaks võimalust tekkima, siis lisaks sooviks veel neid asju:
*HD Wax peale kanda MobileSpas - tehtud.
*Kummimatid - tehtud.
*Esimene käetugi (originaal)
PS! kui väsinud peaksid olema hoopis esivedrud, mitte amordid, siis oskab keegi midagi täpsemat rääkida antud lisavarustusest?
1GL Front shock absorption, sports design 2
Tõstukil jäi silma, et ees olid all Eibachi sportvedrud aga midagi täpsemat neilt ei tuvastanud (kui palju nad madaldavad, kui jäigad nad on jne.)
|
|
|
akibo
huviline
Registreerunud 10.06.12
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.06.12 21:38
|
|
|
Vahepeal siis autot natuke paremuse poole jälle nokitsenud:
Roolilatikummid kinnitatud.
arniirid ja stabika otsad vahetatud.
Põhjakatted paigaldatud.
Kliima täidetud.
Uued veljepoldid soetatud.
Endiselt jääb arusaamatuks, et kuidas Forssi veermiku kontrollis tuvastati ainult arniirid ja stabika otsad kui mainisin, et auto kõigub nagu paat
(amordid ei leki aga on küllaltki väsinud - juhipoolne veel kannataks aga kõrvalistujapoolsel enam pikka pidu pole).
Kui amorditesti pole siis see seletab aga Tehnika tänaval kolksumist põhjustava amordi tugilaagri (kõrvalistujapoolne) oleks võinud ikkagi üles
märkida. Samas, stabika otsad oleks veel julgelt sõita kannatanud - ära sai vahetatud ainult kuna uued olid juba olemas. Ehk sattus lihtsalt halb
päev.
PS! Endiselt on õhus küsimus kas keegi oskab midagi täpsemat rääkida antud lisavarustusest?
1GL Front shock absorption, sports design 2
Tõstukil jäi silma, et ees olid all Eibachi sportvedrud aga midagi täpsemat neilt ei tuvastanud (kui palju nad madaldavad, kui jäigad nad on jne.) -
kas antud vedrud võiksid olla tehasest või on järelturutuuning?
|
|
|
akibo
huviline
Registreerunud 10.06.12
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.12 19:44
|
|
|
Üks päev hakkas foori tagant minema sõites auto natuke mürisema ja kui järgmine päev www.autosummutid.ee/ juures sai auto tõstukile aetud, siis
ilmnes, et tagapütti tulev toru oli tagapüti küljest ära roostetanud. Juba autot ostes sai vaadatud, et väljalase esimeses nooruses pole aga nii
kiiret lagunemist poleks oodanud.
20 minutiga tõid mehed uue püti (P1208 koodiga), monteerisid selle alla ja ulatasid mulle võtmed tagasi. Tõeliselt kiire töö!
Homseks on Sõle tn ülevaatuspunkti kõrvale kirjas esiamortide (Sachs Advantage) ja esimeste õõtsade esimeste/tagumiste pukside vahetus.
Esiamortidega koos läheb vahetusse kogu mudru, ehk tolmukatted, tugilaagrid, jne.
Kõik jupid on seekord Lemförderi / Sachsi toodangust.
Seoses EBK suvekatega sai veidi karmimat kruusateed sõidetud ja täna autot kastmisvoolikust puhtamaks loputades panin tähele, et aknad tõmbusid seest
uduseks.. Tõstsin jalamati üles ja kõrvalistujapoolne jalgealune märg
Tihendit vaadates on näha, et keegi on seal kunagi klaasi vahetanud aga ei tea siis, kas tihend ära või mõni äravool umbes. Googeldades leidsin, et
kunde jalge juures asub ka CCM-i plokk ja ECU, seega seal veega liialdada ei tasu - tuleb prioriteedina see mure ära lahendada.
Selleks korraks kõik.
|
|
|
akibo
huviline
Registreerunud 10.06.12
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.12 19:21
|
|
|
Vahepeal teemale ka natuke uuendust..
Kasutaja rebane22 juures sai amordid ja õõtsa mõlemad puksid esmaspäeval ära
vahetatud.
Väga hea teenindus ja tõeliselt hea hinna/kvaliteedi suhe (Y)
Täna sai esisilla kap.remont lõpuni viidud sillastendiga Pro Rehv OÜ-s. Tulemusega ülirahul - eelmised seaded olid ikka VÄGA mööda. Nüüd on rool
mõnusalt täpne ja juhitavus vastavuses minekuga
Klõps eelmistest ja praegustest seadetest ka:
|
|
|
akibo
huviline
Registreerunud 10.06.12
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.12 19:52
|
|
|
Pean siis väikestviisi kuluarvestust ka, kuna E36 328 kuudi puhul on kulutused suhteliselt astronoomilised aga selle puhul pole kunagi arvestust
pidanud.
Hetkel siis seis selline, et koos varuosade ja töörahadega on ligikaudu pool auto hinnast juba 2,5 kuuga juurde makstud.
Varuosade tabel igatahes selline (hetkel mõtlen, et oleks võinud ka läbisõidud juurde kirjutada)
|
|
|
|