Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 Avant 2.8 - 1998 - milo (Vastuseid: 35 | Vaatamisi: 7837)
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 08.08.13 08:33 Tsiteeri


Kliima töötab. Praegused päevad ongi nendele autodele natuke liiast. Kliima on kuum mootor on kuum ja asfalt on kuum ja ainult kuuma ringi ajabki, siis ei jahutagi ära. Mul oli kogemus ntx a8-ga. Kõik vendid toimisid aga linnas liigeldes oli mootori temp ka kõrgem juba, sest lihtsalt ei jõudnud ära jahutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
milo
huviline



Registreerunud 20.07.04
Kasutaja on eemal


postitati 08.08.13 19:45 Tsiteeri


Kliimaventi ei jõudnud küll vaadata aga proovin kohe esimesel võimalusel tsekkida. Samas on selle kuumaga veel selline tähelepanek, et kui ilm on selline 30 ja pluss kraadi siis isegi kui kõik temperatuuri seierid on normaalses asendis on auto ikka nagu uimane. Aga kui välistemp langeb, nüüd näiteks õhtu 22 kraadi siis minek hoopis erksam. On see normaalne või mitte?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 08.08.13 20:04 Tsiteeri


Turbokal on see veelgi hullem. Päeval nagu hing täiesti kinni. See vist tuleneb sellest, et IAT (sisselaske õhu temperatuur) läheb jube kõrgeks, mis tähendab hõredamat õhku. See siis omakorda vähendab õhu kogust, mis põlemisel vajalik on.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 08.08.13 20:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: milo
Kliimaventi ei jõudnud küll vaadata aga proovin kohe esimesel võimalusel tsekkida. Samas on selle kuumaga veel selline tähelepanek, et kui ilm on selline 30 ja pluss kraadi siis isegi kui kõik temperatuuri seierid on normaalses asendis on auto ikka nagu uimane. Aga kui välistemp langeb, nüüd näiteks õhtu 22 kraadi siis minek hoopis erksam. On see normaalne või mitte?

Tdi puhul on seda eriti palju tunda. Esiteks õhtul pole kliimat vaja ja mootorisse sisenev õhk on jahedam ja jahedamat õhku mahub silindrisse rohkem. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
milo
huviline



Registreerunud 20.07.04
Kasutaja on eemal


postitati 10.08.13 19:57 Tsiteeri


Selge pilt. Tuleb jalgaratas osta vist kuumemate ilmade jaoks :D

Aga nädala kokkuvõte on selline!

https://lh4.googleusercontent.com/-SsdKzS40EjA/UgaYsIvA-JI/AAAAAAAAAQU/MDg1Fzpf2Lc/w800-h600-no/rsz_2013-08-09-796.jpg

Ja mõnekümned kilomeetrid tolmuseid Vana-Vigal teid.

https://lh5.googleusercontent.com/-WwUx8xAupqA/UgaZ-Ot19tI/AAAAAAAAAQw/KOFDtKUMcAo/w800-h600-no/rsz_2013-08-07-778.jpg

Viimasel pildil on näha ka värvitööde praaki. Luugil suudeti jätta puhastamatta see koht kus enne seisis mootori nö töömaht. Lihtsalt värviti üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Margus_H
huviline



Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: X5

postitati 11.08.13 07:28 Tsiteeri


Lasid kõige tumedamad panna või pilt petab?
Mõlgutan siin isegi mõtteid suht tagasihoidlik ring teha, selline 50% läbipaistvusega. Mulle isiklikult selline "kott" ei sümatiseeri eriti.
Kas värvitööd tehakse korralikult üle või jääb nii? Siis tuleb kakskaheksa tagasi omale kohale istutada ja ongi korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
milo
huviline



Registreerunud 20.07.04
Kasutaja on eemal


postitati 16.08.13 20:17 Tsiteeri


Kõige tumedam jah. 5% peaks olema kirjade järgi. Mulle sobib, sest pisike juntsu kipub sõidu aeg tudule jääma ja nüüd on mõnus hämar sees :) Enne paistis päike peale pidevalt. Ise olen rahul küll.
Värvimisega kisub vist minema seda teed, et kogu see porr tuleb uuesti üle teha :mad: Roostest sain küll lahti aga praegu on selge, et seda ei saa värvimiseks nimetada. Neid kohti kus värv jooksma läks ei paranda poleeriga ka. Vähemalt nii ütles Roman. Ja hetkel ma kipun tema juttu rohkem uskuma kui maalrit.

Nüüd kui olen autoga kokku sõitnud kuskil 17 000 km siis viskas mulle esimest korda ette sellise kirja "Service oel", see "o" täht võib vabalt ka "d" olla. Ma olin kergelt üllatunud, et sellist kirja üldse näitab. Sest mingit megakompuutrit pole ju mis näitaks keskmist küttekulu vms. Ma ei teagi mis nüüd teha sellega? Õlid ja suurem hoole(rihmad, rullikud ja kogu muu krempel) oli 6000km tagasi. Tore, et see töötab muidugi :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Margus_H
huviline



Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: X5

postitati 17.08.13 14:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: milo

Ma ei teagi mis nüüd teha sellega?



Kaabel sappa, nullid ära ja õlivahetusel lased uuesti nullida. Lihtne eksole. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
milo
huviline



Registreerunud 20.07.04
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.13 15:06 Tsiteeri


Lihtne tundub küll jah. Tuleb see kaabel ise ära osta vist. Samas ei sega ta mind eriti, et võib ka lihtsalt oodata kuni järgmine hooldus päevakorda tuleb.

Praegu pole muud kui kalla ja talla. Viimasel ajal rohkem Soomemaal Helsingi ja Lahti vahet lasknud, et nn kiirteel on lust uhada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
milo
huviline



Registreerunud 20.07.04
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.14 16:23 Tsiteeri


Lükaks tolmukorra maha ja ajaks tähed taas sirgelt ritta ja kirjutaks mõne rea siia teemasse ka.
Tükk aega siis vaikus olnud siin teemas aga pole nagu suurt kirjutada. Päris igat õlivahetust ei näe ka mõtet kirja panna. Pole nagu endalgi meeles. Igaljuhul olen üritanud välpa mitte üle 10 000 lasta.
Nipet näpet tegemist on veel olnud ja mõned mittetöötavad asjad tööle pandud. Nagu näiteks, et nüüd viskab tagumisele klaasile vett ja pühib ilusti. Ja veel sai ära vahetatud tagumise luugi amordid, nüüd seisab seegi ilusti üleval.
Mõned vead on muidugi veel aga need pole sõitmist siiani seganud, näiteks see, et tagumiste istmete kohvitopsihoidja ei toimi ja tagumisel uksel ei sulgu tuhatoosi luuk. Ja seal asuvad enamasti lapsed siis neid see ka väga ei sega.

Nüüd aeg sealmaal, et hakkab see peatükk läbi saama. Auto on müügis.

Müügi põhjus on alloleval pildil

https://lh5.googleusercontent.com/-VLPPQizVyoQ/VJWaQ4anBvI/AAAAAAAAAaU/Cq3xcqEt9Pk/w800-h471-no/WP_20141218_003rs1.jpg

Aga uuest autost uus teema lähimal ajal.

Vanast natuke pilte mälestuseks veel :)

https://lh5.googleusercontent.com/-dGljLHg6JT4/VJWaY0-I95I/AAAAAAAAAas/j-AnoAL181o/w800-h450-no/WP_20140109_002rs.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-Q74UT80AzAw/VJWaY-W3bbI/AAAAAAAAAbM/APwEui5tBJM/w800-h450-no/WP_20140202_002rs.jpg
https://lh6.googleusercontent.com/-5QPnTwoo52k/VJWaY9Fb7qI/AAAAAAAAAao/M-fDiOE19so/w800-h450-no/WP_20141121_008rs.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
milo
huviline



Registreerunud 20.07.04
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.15 17:08 Tsiteeri


Ja otsas see teema ongi. Parimat uuele peremehele :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.6% - SQL: 66.4%]