roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.12 11:05
|
|
|
Pagasniku tulelüliti. B4.
Audi b4 2,0 85 kw. Lugu selline, vahel läheb tuli põlema vahel ei lähe. Üks küsimus selline kas mingit tuled peavad ka põlema, et tuli luugi avanedes
põlema läheks? Teiseks kus kohal see lüliti asub? Tulest mul suurt muret pole, kuid alarm pidi luugi tulega seotud olema. Muidu alarm töötab mingi
ukse lahti tehes, kuid pagasniku avades ei kostu midagi ja lihtsalt murra lukk lahti ja varasta mida tahad. Loodan ise selle lüliti ära vahetada või
parandada kui saaks natuke infi. Elektriku tund ju kallis. Pärast parandust alarm tööle ei hakka, tuleb minna elektriku juurde kes alarmi pani, see on
juba paratamatu. Kellel kogemusi, palun vastake.
|
|
|
230Ott
huviline
Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Espace 4; Scenic II
|
postitati 03.06.12 13:55
|
|
|
Tule lüliti on pakiruumi luku sisse ehitatud. Enne kui suuremaid vigu kõrvaldama asud veendu et luuki minevad juhtmed on kõik terved!
|
|
|
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.12 18:44
|
|
|
Selge see, olen korra juba vahelt välja lõiganud terve pundi juhtmeid mis üksteise järel nöökisid. Kontrollin uuesti läbi. Praegu kõik tuled taga
funkavad, eks see b4 üks rumalamaid ehitusvigu ole. Teisest küljest ega sakslane oska mõelda, et et eestlased nende vanu autosid veel tükk aega edasi
kasutavad. Ega riisisaanid paremad pole mis juba uuelt igasuguseid vimkasid viskavad. Seda tean omast käest, olgu garantii või 7 aastat.
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 03.06.12 19:07
|
|
|
Enda B4-jal oli ka selle lülitiga jama - vahest ei läinud pagasiruumis tuli põlema, vahest jäi põlema. Tasuks ära puhastada ja siis töötab ideaalselt.
Olen proovinud ja toimis. Väga abiks on eriti pimedas, kui vaja midagi võtta sealt.
|
|
|
|
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.06.12 12:28
|
|
|
Lülitit ei leidnud kuskiltki. Lukule läheb kolmega pistik , millel kaks juhet. Luku plastikust korpus kuhu juhe siseneb lahti ei käi. Kui ma hästi
mäletan läks pagasniku tuli siis ka põlema kui pistik lahti oli. Lüliti paistab mulle on mingi raskus kuskil, kui kaane üles tõstad vajub peale ja
lülitab tule põlema. Juhe on mul katki lõigatud, sest läheb ise põlema ja jääbki, või ei lähe üldse põlema. Nii nagu jumal juhatab. Nüüd tekkis idee
küsida romulast lülitit, eks nad tea midagi ja tahavad müüa. Viga on ikka alles ja viga on see, et kuskil on midagi viga.
|
|
|
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.06.12 12:59
|
|
|
Romulast sain teada mikrolüliti asub sulguri juures kuhu läheb ka avamis tross. Eks varsti uurin järgi. Vist sain teada kus see viga võib asuda.
|
|
|
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.12 06:59
|
|
|
Sain niipalju aega, et selle lüliti luugi sulguri seest kätte saada. Asi võttis vähe aega. Liigutasin ka mõnda pistikud mida nägin. Signalisatsioon
hakkas tööle, luugi avades alarmi peal olles. Pagasniku tuli saadanas põleb ikka kogu aeg. Nüüd tuleb selle lüliti pistik lahti ühendada, siis näeb
kas tuli kustub ära. Lülitit lõksutades midagi ei toimunud. Põhiline oli mulle signalisatsiooni taastamine, kuna tihti on pagasnikus väärtuslikku, öö
läbi. Kontaktide puhastus vurtsu olen ka lasknud. Lüliti ei peaks suurt midagi maksma. Järgmine kord arvan minu jutustus või aruanne lõpeb. See on
isetegemise rõõm ja valu, kuid huvitav.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 18.06.12 09:14
|
|
|
Pane tulele lisalüliti vahele, et kui tahad siis põleb, kui ei taha siis lükkad välja. Enda A6-le sai ka lüliti vahele pandud, muidu oli nii, et alati
kui luugi avasid läks tuli põlema, kuid nüüd saan vabalt välja lülitada.
|
|
|
|
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.06.12 11:19
|
|
|
Mul see plaan ongi, üldsegi ei kahetse ise torkima hakkamist. Nüüd on nõnda, et signa töötab ja kui ukse puldiga lahti teen ei lähe pagasnik lahti
vaid peab võtmega tegema. Kuna mul on vahel seal paadimootor, õnged ja muu staf, siis see sobib mulle. Väike nõuanne nendele kes hoiavad paadimootorit
või midagi muud sellist pagasnikus, võib lisaks jalgratta lukuga kinni panna. Kroonides arvestades oli veel eelmine aasta elektriku tunni hind 450
eek. Seega, siis selge pilt Tänud kõigile kes nõu andsid.
|
|
|