ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 30.05.12 13:27
|
|
|
Paar küsimust C4ja kohta
Tervist!
Autoks Audi 100 C4 Avant 1992 2,3 R5 AAR 98kw
Probleemiks on siis C4ja armatuur, et ei näita välistemperatuuri, kas ja kuidas seda kontrollida saaks, kas näitama peaks? Kus võib temp. andur asuda
üldsegi? Ei tööta siis ka kellal valgustus(pikk kell) et kuidas seda lahti võtta ja mis pirn sinna läheb, kas taustavalguse muutmiseks peab lihtsalt
kõik pirnid ära vahetama? Probleemiks ka bensiinitaseme andur, mis näitab stabiilselt, et kütust on natuke üle poole, isegi kui paak tühi. Kas peaks
vaatama kaitsmed üle või bensiinipaagi anduri? Ei tööta armatuuril ka käsipiduri tuli ja kaugtulede märguande tuli. Millistel mudelites näitas ka
keskel seda bensiinitulukest,mis kütuse vähenedes põlema süttis? Oskab keegi nõu anda, kuidas tagumist kojameest remontida? Neil pidi vist tüüpviga
olema, et kojamehe juhtmed purunevad tagaluugi sees? Kas tagumine kojamees läheb käima siis, kui oled esimesed kojamehed tööle rakendanud?
Pikk jutt, aga loodetavasti oskab keegi mõnele küsimuselegi vastuse anda 
Ette tänades 
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 30.05.12 14:01
|
|
|
Välis temp. andur peaks asuma kuskil radika juures ja selle pirn on joodetav. Tõenäoliselt on sul kelladeplokis mõned pirnid läbi, vaata see
kõigepealt üle. Pirnid on kõik ,,tavalised'', ehk siis ma ei usu, et nende vahetamine taustvalgust eriti muudaks. Bensiiniandur võta paagist välja,
tõenäoliselt kulunud vms. Tagumine kojamees ei pea minuteada hakkama käima koos esimesega, vaid on vaja lükata kangi vist taha!?
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 30.05.12 14:08
|
|
|
Pirnid: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=10040
Kas bensukell on niiviisi pooles vinnas ka siis, kui süüde väljas?
Bensutuluke tuli C4 A6-le. 100-l hoiatab ainult autocheck'i puhul.
Tagumine kojamees hakkab tööle, kui lükkad hoova ette olenemata esimeste sisselülitatusest.
|
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 30.05.12 15:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Pirnid: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=10040
Kas bensukell on niiviisi pooles vinnas ka siis, kui süüde väljas?
Bensutuluke tuli C4 A6-le. 100-l hoiatab ainult autocheck'i puhul.
Tagumine kojamees hakkab tööle, kui lükkad hoova ette olenemata esimeste sisselülitatusest. |
Tänud vastuse eest
Bensukell on ainult siis vinnas, kui auto töötab/süüde on sees. Mis see autocheck on täpsemalt?
Ma proovisin ja uurisin, aga hoova ei anna ettepoole lükata mitte kuidagi ja tagumine kojamees ei tööta.
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 30.05.12 16:10
|
|
|
Autocheck on/asub kelladeplokis tahho,- ja spidomeetri vahel(üleval) Välja näeb see väikese, ristahuka kujulise tabloona, mis peaks vilgutama
hoiatustulesi, kui millegagi probleem on.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 30.05.12 17:21
|
|
|
Autocheck näeb välja selline:

|
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 30.05.12 21:28
|
|
|
Kas seda autochecki paigalda annab? Natuke enne jäi silma selle paigaldus, tundus kallis ja raske, et pole väga väärt. Kustkohas neid armatuuri pirne
võimalik osta oleks? Ja kuidas üldse kontrollidagi saaks, kas temp.andur on olemas v on lihtsalt tühi? Sest kui päike sinna alla peale paistab, siis
numbrid nagu on,aga ei näita midagi, arvatavasti pole ühenduses millegagi. Pikal kellal on selle 3 väikse kella kohal veel mingi pikk tuli ( check
engine vms) aga need ka ei tööta ega midagi, kas need peaksid töötama ja mida näitama ?
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 19.08.12 11:14
|
|
|
Tekkis veel paar küsimust 
Et kas kui raske oleks tavaline ( sahtliga kell vahetada pika kella vastu ) Kui kell on võetud sama mootoriga auto pealt, peaks ilusti töötama ja
suuremate mootoritega autodel ( nt. 2,6 V6-el ) peaks olema ka kellade taga vastavad pistikud muude kellade jaoks ( õlirõhk jne)
Ja kas oleks ja kui raske oleks kliimaploki paigaldamine ilma kliimata autole? Et ilma kliimapumpa ja muid asju juurde lisamata saaks salongis
vahetada need rullidega kontrollerid ekraanidega kliimaploki vastu? Et kas oleks võimalik ilma suuremaid ümberehitusi tegemata vahetada?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 19.08.12 11:46
|
|
|
Tsitaat: |
Et kas kui raske oleks tavaline ( sahtliga kell vahetada pika kella vastu ) Kui kell on võetud sama mootoriga auto pealt, peaks ilusti töötama ja
suuremate mootoritega autodel ( nt. 2,6 V6-el ) peaks olema ka kellade taga vastavad pistikud muude kellade jaoks ( õlirõhk jne)
|
2,6 V6 puhul oli see vaid viie kruvi kinni ja lahti keeramise vaev. Andurite jaoks oli must pistik olemas. Kui plokk pärineb sama auto pealt või
vähemasti silindrite arv on sama, toimib kõik ilusti. Muidugi on alati võimalus ka oma vana tahomeeter uue ploki sisse ümber pista, seega ei pea
kellad pärinema ilmtingimata sama mootriga auto pealt.
Tsitaat: | Ja kas oleks ja kui raske oleks kliimaploki paigaldamine ilma kliimata autole? Et ilma kliimapumpa ja muid asju juurde lisamata
saaks salongis vahetada need rullidega kontrollerid ekraanidega kliimaploki vastu? Et kas oleks võimalik ilma suuremaid ümberehitusi tegemata
vahetada? |
Selleks pead ahju osa ümber lappama ning selle kliima kobaka ka sinna kõrvale paigaldama. Kui kliimat ei taha, siis jätad ilma torudeta ning kunagi
hiljem on võimalik siis sealt soovi korral torude ja muude vidinatega jätkata. Mul üks kobakas olemas ka ning võin soodsalt ära anda, ahju kahjuks
enam pole. Siis läheb ka tervet juhtmestikku sellele asjale vaja ja see tuleb muidugi ka omakorda paigaldada ning alles siis võimalik juhtplokk ka
tööle panna. Eks ta paari päeva töö ole, aga ennem pead endale kõik skeemid ja muu sellega seonduva selgeks tegema ning jupid ka loomulikult varuma.
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 19.08.12 12:05
|
|
|
Tsitaat: |
Selleks pead ahju osa ümber lappama ning selle kliima kobaka ka sinna kõrvale paigaldama. Kui kliimat ei taha, siis jätad ilma torudeta ning kunagi
hiljem on võimalik siis sealt soovi korral torude ja muude vidinatega jätkata. Mul üks kobakas olemas ka ning võin soodsalt ära anda, ahju kahjuks
enam pole. Siis läheb ka tervet juhtmestikku sellele asjale vaja ja see tuleb muidugi ka omakorda paigaldada ning alles siis võimalik juhtplokk ka
tööle panna. Eks ta paari päeva töö ole, aga ennem pead endale kõik skeemid ja muu sellega seonduva selgeks tegema ning jupid ka loomulikult varuma.
|
Tänud vastuse eest !
Kuhu täpsemalt need juhtmed vedada? Kui need rullikud on, kas siis käib see reguleerimine vist kõik mehhaaniliselt? Oled kokku puutunud selle tööga ?
Oskad umbes öelda, mis täpsemalt vaja, mida teadma peab jne ?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 19.08.12 12:38
|
|
|
Osad neist käisid läbi eraldi kaitsmete, osad ühendusid otse põhijuhtmestikuga kokku. Väga palju neid otsi ei olnud. Kui ma nüüd õieti mäletan, siis
vist ainult ühe 6-pin pistiku jagu (pildil all paremas nurgas). Omakorda on see juhtmestik seotud radika juhtmestikuga (pistiku kaudu), seega ilmselt
tuleks ka see välja vahetada või seal miskit ümber teha. Muidugi võib seal ka tolle pistiku teine pool olemas olla, aga ei usu seda eriti. Kui sul on
ainult need keeratavad nupud ning AC ja REC nuppe pole, siis on seal taga vaid kolm trossi. Ise olen kokku puutunud selle asjaga vaid niipalju kui
võtsin kogu kliimaosa koos juhtmestikuga auto pealt maha ja laotasin endale uurimiseks õue laiali. Siis ajasin näpuga järge, mis mingi pistiku otsa
läheb ja kus ta ülejäänud süsteemiga liitub. Põhimõtteliselt ongi vaja teada seda, kuhu need kuus juhet ühendada ning ülejäänud pistikud lähevad juba
muu kolaga kokku.

Vaja läheb kindlasti neid asju: ahi, kliima kobakas, juhtmestik koos releedega, laelambi andur, armatuuri küljes paiknev vurr, kliimaplokk,
ühendusplaat või mis iganes tolle raudkolaka nimi on (kinnitub ette lanseka külge), välistemp. andur koos oma juhtmestikuga kuni oran˛i pistikuni
Kui külma ka tahad saada: radikas, pump, torud
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 29.08.12 19:11
|
|
|
Tere!
Tekkis küsimus, et autole paigaldatud uus kellaplokk, kus autocheck, aga autocheki kuvamisinfot ei oska vahetada.
Pilt sellline :

Küsimus, et kuidas saab seda infot vahetada (praegu kuvab ainult mingi 0,2 BAR )? Kas on vaja sellejaoks kompukangi? 
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 29.08.12 19:14
|
|
|
Vabalthingav ei kuva sul elusees turborõhku. Ning see on ikkagist kompu ekraan, kus see 0.2 särab. Autochecki ekraan on too ülemine ning too kuvab
"OK", kui kõik korras.
Kangi vaja jah, et funktsioone vahetada ja resettida.
Selline soovitus veel, et võta korra kellad osadeks, täpsemalt see kompu osa ning siis saad selle mulli ka sealt alumisest servast ära.
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 30.08.12 09:13
|
|
|
Aga oskad öelda, miks ta seda 0,2 kuvab üldse? kuidagi muudmoodi ( ilma kangita ) ei saa muuta jah?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 30.08.12 11:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ehanurm
Aga oskad öelda, miks ta seda 0,2 kuvab üldse? kuidagi muudmoodi ( ilma kangita ) ei saa muuta jah? |
Ei oska nüüd öelda, kust see 0,2 pärineb ja miks ta just seda pidevalt kuvab. Igatahes saaks ka ilma kangita, aga siis pead ise sellise kolme nupuga
lüliti peale aretama. Uurid veidi skeemi ja saad hakkama. Muidugi ega see kang ka just kirve hinnaga pole. Normaalne hind on 10-20 euri. Muidugi
küsitakse ka enam, aga eks mingil määral annab hindu ka painutada 
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 05.09.12 19:16
|
|
|
Oskab keegi öelda, et kui C4jale el. aknaid panna, kas peab ise vedama juhtmed kaitsmete plokki või kuhu? või saab, kui vedada + ja - otse akule ? Kas
kaitsmete plokis v kuhu need juhtmed lähevad on vastavad pistikud?
Küsimus ka, et kas on 2,3 R5 mootorile paigaldada 2,8 V6 bensupump? kas hakkab tööle ja kuidas töötab?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 05.09.12 20:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ehanurm
Oskab keegi öelda, et kui C4jale el. aknaid panna, kas peab ise vedama juhtmed kaitsmete plokki või kuhu? või saab, kui vedada + ja - otse akule ? Kas
kaitsmete plokis v kuhu need juhtmed lähevad on vastavad pistikud? |
Mass ehk miinus tuleb kerest ning selle saad kohe juhi jalge juurest kätte, täpsemalt sealt nurgast kus on ka ülejäänud massijuhtmed. Originaalis
tuleb see pidev vool ehk akult tulev vool läbi kaitsme ikka ning selleks on c4-l isegi selline huvitav kaitsme pesa, kuhu tuleb siis ühest poolest
punane juhe sisse ning kokku 5 välja minevat juhet. El.akende jaoks vaja loomulikult ainult ühte. Iseenesest peaks selline asi tühjalt või siis 1-2
kaitsmega olema ka plangu c4-ja kaitsmekarbis, et seega sul oleks vaja ainult korralikku juhmestikku, millel selline pistik küljes, mis sinna pesa
alla pista. Seal on muidu värvide kleepsud ka juures. Ja viimane kolmas juhe on siis süütega 12V. Sellele leiad siis koha kasvõi roolialusest
releeplokist, täpsemalt nende keskmiste tühjade alt ehk siis saad ilusti mutri alla kinni keerata.
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 06.09.12 09:36
|
|
|
tänud vastuse eest
Aga ilma süüte juhtmeta saab ka vedada? Et aknad töötaksid olenemata süüte olekust? Okei, pilt enamvähem selge, lähiajal hakata siis juhtmeid vedama

kas keegi bensupumba kohta oskaks vastata? et 2,8 V6 bensupump kogu paagiga tõsta 2,3 R5 peale? Kas universaali ja sedaani bensiinipaagid on ka
erisuurustega?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 06.09.12 12:33
|
|
|
2,8 pump ei sobi Sinu pritsetüübiga kokku. Samuti on erinevad paagisisesed pumpade kinnitused. Seega osta uus (soovitatavalt originaal) pump ja mured
on lahendatud.
2,8 pumba töörõhk on ca 4 bar-i, Sinul on vaja 6+bar-i.
2,8 pumbaga käib auto külmast peast ehk mingi mõne minuti ja siis sureb välja ja rohkem ei käivitu enne mahajahtumist.
|
|
|
reikar
huviline
Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Tartu, (Rakvere)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 2.0TDI 105kw 2008
|
postitati 06.09.12 13:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
2,8 pump ei sobi Sinu pritsetüübiga kokku. Samuti on erinevad paagisisesed pumpade kinnitused. Seega osta uus (soovitatavalt originaal) pump ja mured
on lahendatud.
2,8 pumba töörõhk on ca 4 bar-i, Sinul on vaja 6+bar-i.
2,8 pumbaga käib auto külmast peast ehk mingi mõne minuti ja siis sureb välja ja rohkem ei käivitu enne mahajahtumist. |
Ise soovitan ka mitte kõige odavamat B varuosa osta. Mingi aasta pärast peaksid jälle uue ostma muidu
|
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 06.09.12 14:39
|
|
|
need A varuosad kallid ka kurat.. Lihtsalt huvi oli, kuna tuttaval on 2,8 V6 auto varuosadeks ja endal bensupump käimise ajal nagu vihiseb vms, saab
nagu kuskilt lisaõhku vms, et mõtlesin ära vahetada, aga krt kui ei sobi, siis pole midagi teha.
|
|
|
andri1986
huviline
Registreerunud 14.05.09
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.6 q, Audi S4 C4 2.2T, Audi S8 D2 4.2, Audi s4 B6 , Audi A8 D2 4.2 q
|
postitati 06.09.12 15:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Vabalthingav ei kuva sul elusees turborõhku. Ning see on ikkagist kompu ekraan, kus see 0.2 särab. Autochecki ekraan on too ülemine ning too kuvab
"OK", kui kõik korras.
Kangi vaja jah, et funktsioone vahetada ja resettida.
Selline soovitus veel, et võta korra kellad osadeks, täpsemalt see kompu osa ning siis saad selle mulli ka sealt alumisest servast ära.
|
Mul on sama sugune mull kliimaplokki ekraanil...kas selle mulli saakisn samal viisil eemaltatud?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 07.09.12 07:46
|
|
|
Ei oska nüüd öelda, kuna pole kliimaplokki sedasi lahti võtnud.
|
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 11.09.12 20:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Ei oska nüüd öelda, kuna pole kliimaplokki sedasi lahti võtnud. |
Aga äkki oskad ütelda kas audi delta maki ekraani laigu saaks ka eemaldada?
Quattro.
|
|
|
|