Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: B5/A4 1.9 TDI 85KW ostueelne ülevaatus (Vastuseid: 0 | Vaatamisi: 995)
Ledhenrik
huviline



Registreerunud 16.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.12 10:16 Tsiteeri
B5/A4 1.9 TDI 85KW ostueelne ülevaatus



Tere foorum,

Olen nüüd paar nädalat lugenud siin kõikvõimalike teemasid audidest ja panen nüüd ka oma esimese posti. Kõige rohkem on hinna/kvaliteedi suhtelt silma jäänud just B5(1.9 d, ideaal oleks manuaal ja Q) mis võrreldes sama aja bmw ja mersudega on ikka väga mõnusa disainiga. Algselt vaatasin kuulutusi mobile'st, mõtlesin ise järele sõita kui normaalne isend leida aga praegu hakkasin selles kahtlema kuna tegu on vana autoga (plaanin 2000-2001 facelifti) ei julge osta autot mida korralikult kontrollida ei saa ja kohe maha uhada 2000 km, mille jooksul võib nii mõndagi juhtuda. Rihmad ja muu krempel võib otsad anda ja siis seda jama lahedada :). Niisiis vaatasin Eestist ja leidsin ühe: http://www.auto24.ee/used/517955

Käisin ka autot 2 korda vaatamas. Välimuselt väga heas korras, kusagilt ei suutnud leida ühtegi jälge roostest. Ka värv tundus täitsa OK olevat ei olnud tuhmunud. Sisemus tiptop kulumisjägi polnud, lõhn autos oli väga OK. Negatiivne pool aga asja juures on see, et auto toodi saksast 2008 aastal ja sellest ajast on ta ka seisnud seal. Käisin revalis ka vin-koodi kontrollimas ja ls oli 2006 a. 140 000 seega tundub ka LS kerimata, auto oli ka korralikult hoodatud ja pauku ei tundund olevat. Aga ls läbisõiduks. Mind panebki kõige rohkem muretsema see pikalt seismine. Mida see autoga teeb? Ma tean et kumm väsib, rehvid olidki täiesti pragunenud aga tundub, et niiskus autosse sisemusega kurja ei olnud teinud. Väidetavalt on autot regulaarselt käivitatud ja ka platsisl läks masin paugust käima ei mingit imeliku klapiklõbinat millest räägitakse seisnud mootori puhul. Küll aga panin ma tähele mootorikaane vahelt et mootoriruumis oli alumiinimi peale tekkinud oksiidi kihti. Ma just mõtlen kas see sama oksiid võib rolli mängida ka elektroonika puhul. Proovisin küll kõikvõimalike nuppe ja kõik tundus seal töötavat.

Nüüd siis homme lasengi teha audihoolduses talle põhjaliku ülevaatuse ja eks näis mida nemad sellest autost arvavad. Võtsin ka pakkumise kogu rihmakupatuse peale koos veepumpadega ja kõikide automahladega nii forsist kui audihooldusest ja mõlemad jäid 750 kanti seega umbes 1k tuleb sellele autole veel ilusti kohe peale taguda. Kui keegi siin kes seda teksti loeb oskab öelda selle konkreetse auto kohta midagi või on endal kogemus sarnase "platsiautoga" siis ootan head nõu!

Tänud kuulamast


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.8% - SQL: 73.2%]