PMarc
huviline
Registreerunud 13.05.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.12 09:10
|
|
|
Audi Coupe 2.8 quattro 1994
Tere,
Olen pikemat aega jälginud Audide turgu ning lõpuks on silma jäänud selline isend:
http://www.auto24.ee/used/968835
Kas keegi on vaatamas, katsumas, proovimas käinud? Endal ei ole hetkel kahjuks võimalust Tartusse sõita
Piltidelt tundus vähemalt minule, et uste küljes olevad mustad liistud on halvas seisukorras. Samuti tundus ka, et tagumine stange tahaks uut
värvikihti.
Kõiksugune info ja arvamused selle mudeli kohta on samuti teretulnud.
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 13.05.12 11:44
|
|
|
Piltidelt tundub veel, et S6 istmed ei käi kupee kohaselt üles, ja taha istmele ronimine on üsna keerukas.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 13.05.12 13:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: uaintfckme
Piltidelt tundub veel, et S6 istmed ei käi kupee kohaselt üles, ja taha istmele ronimine on üsna keerukas. |
Sõltuvalt kasutajast ei pruugi see üldse oluline olla, olulisem on hoopis see, et need istmed on siga mugavad
Vaatasin ka mingi nädal-kaks tagasi, kui see auto müüki tuli, et sellise hinna eest on ikka autot väga palju, need 5x112 rummud juba on suur asi ja
2,8 ja quattro ja bolerod sobivad väga kenasti ja uus armatuur jne. Liistud kooruvad enamikel, see on tüüpviga. IMO hõbedane värv on selline kesine
üldse auto juures, aga see on täiesti maitse asi Konkreetselt autot pole
vaatamas käinud, lihtsalt mainin ära, et jäi mullegi silma, kui väga hea pakkumine
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 13.05.12 15:47
|
|
|
Kindel, et need Bolerod on? Mina ei oleks nii kindel. Bolerod lähevad lõpuni sirgete kodaratega (kuni veljerandini), need aga lähevad sissepoole
kaardu.
See selleks. Välimuselt jäi ka mulle see masin silma, ent S6 istmed muudavad selle niigi vähepraktilise auto veelgi ebapraktilisemaks. Aga tõsi, kui
tagaistmeid üldse ei kasuta, siis miks ka mitte. Ilus auto ja hea kooslus on küll.
|
|
|
|
PMarc
huviline
Registreerunud 13.05.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.12 17:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: uaintfckme
Piltidelt tundub veel, et S6 istmed ei käi kupee kohaselt üles, ja taha istmele ronimine on üsna keerukas. |
Sõltuvalt kasutajast ei pruugi see üldse oluline olla, olulisem on hoopis see, et need istmed on siga mugavad
Vaatasin ka mingi nädal-kaks tagasi, kui see auto müüki tuli, et sellise hinna eest on ikka autot väga palju, need 5x112 rummud juba on suur asi ja
2,8 ja quattro ja bolerod sobivad väga kenasti ja uus armatuur jne. Liistud kooruvad enamikel, see on tüüpviga. IMO hõbedane värv on selline kesine
üldse auto juures, aga see on täiesti maitse asi Konkreetselt autot pole
vaatamas käinud, lihtsalt mainin ära, et jäi mullegi silma, kui väga hea pakkumine |
Tõesti, S6 istmed on ülimalt mugavad. See, et istmed kupee päraselt ei liigu, oleks võib-olla ka boonus, ehk ei tekiks kellelgi tahtmist hakata taha
ronima Ainus mõistatus minule on see, et milleks 5x112 rummud? Ei ole seni
suutnud seda oma peaga välja mõelda.
Ainsaks faktoriks jääb veel läbisõit, eks tuleb lähipäevil helistada ja küsida
|
|
|
JanP
huviline
Registreerunud 04.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 240, 300
|
postitati 13.05.12 17:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: PMarc
Ainus mõistatus minule on see, et milleks 5x112 rummud? Ei ole seni suutnud seda oma peaga välja mõelda. | Ehk parem veljevalik?
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 13.05.12 18:03
|
|
|
Ilmselt jah asi paremas veljevalikus. Aga miks see läbisõit vana auto puhul oluline on, ma ei saa aru? Kas häbened, kui kellal on 400 000km vms?
Tähtsam on ikka auto korrasolek, kui see, mis nr seal odokal on.
|
|
|
|
PMarc
huviline
Registreerunud 13.05.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.12 18:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Ilmselt jah asi paremas veljevalikus. Aga miks see läbisõit vana auto puhul oluline on, ma ei saa aru? Kas häbened, kui kellal on 400 000km vms?
Tähtsam on ikka auto korrasolek, kui see, mis nr seal odokal on. |
Läbisõit mängiks rolli sellepärast, et kui uurida, millal on viimati hooldatud mootorit, sildu jne, siis oleks vajadusel võimalik ka kohe lisakulud
välja kalkuleerida. Muud tähtsust sellel numbrite real ei oleks.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 13.05.12 18:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: PMarc
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Ilmselt jah asi paremas veljevalikus. Aga miks see läbisõit vana auto puhul oluline on, ma ei saa aru? Kas häbened, kui kellal on 400 000km vms?
Tähtsam on ikka auto korrasolek, kui see, mis nr seal odokal on. |
Läbisõit mängiks rolli sellepärast, et kui uurida, millal on viimati hooldatud mootorit, sildu jne, siis oleks vajadusel võimalik ka kohe lisakulud
välja kalkuleerida. Muud tähtsust sellel numbrite real ei oleks. |
Sillad on sel autol veel väga lihtsad, kui miski ka kolksub, oskab iga külamehaanik ära öelda, mis seal viga on. Mootoririhma-õlide vahetuse teeksin
mina niiehknaa esimese asjana ära, hoolimata müüja jutust. Müügihetkeks võib ta sulle mida iganes öelda. Aga see olen mina.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 13.05.12 18:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Sillad on sel autol veel väga lihtsad, kui miski ka kolksub, oskab iga külamehaanik ära öelda, mis seal viga on. |
Dream on! Iga järgmise audi sild on minu silmis parem. Kui sel vanal sillal midagi kolksub, siis vahetad kõik ära ja ikka kolksub. Järgmiste
mudelitega muutus IMO audide sild paremaks nii mitmeski mõttes Muidugi
räägin omadest kogemustest.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 14.05.12 04:58
|
|
|
Mhmh. Ja mina omast kogemusest 
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 14.05.12 05:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Mhmh. Ja mina omast kogemusest |
Räägime siis edasi, kui oled vibrast lahti saanud 
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 14.05.12 12:20
|
|
|
Sõitsin täna sellest masinast mööda. Kaugelt ahvatlev, aga lähemalt vaadates tahaks kereosa kõpitsemist ikka natuke saada kui head tulemust tahta.
Tehnikast ei tea midagi kahjuks . Mis sildasid ja selle kolinat puudutab,
siis päris küla sepa peale ei tasu tõesti loota. Keerulist samas pole tõesti midagi, lihtsalt vähe tüütum kui esiveoline.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Gennadi
huviline
Registreerunud 15.05.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.05.12 21:13
|
|
|
Tere teile kaasfoorumlased! Ei hakanud uut teemat tegema, kuna minu mure kattub selle teemaga. Tunnen nimelt ka huvi Audi Coupe (mitte konkreetse
teemas mainitud isendi) vastu. Olen juba paar talve jääradu sõitnud tagaveolisega, sel talvel sain proovida aga audi 80 b4 2.8 quattrot, minule oli
see kordades rohkem meeldivam, kui tagaveoga. Sellest ajast peale hakkasingi rohkem uurima 4wd masinate kohta. Sõelale jäi Audi Coupe ja edasised
otsingud olidki selle autoga seotud. Mootoritest soovitati kõige rohkem quattro jaoks 2.8. Kuna autot sooviks rohkem talviseks rajasõiduks, (samas
vahest ka suvel ringrajal mõned ringid teha) siis olekski küsimus, et kas tasub võtta selleks Audi Coupe Quattro ja kas tasub mootoriks valida 2.8?
Või on sedaanil kaalujaotus Coupe omast peajagu üle?
Kõik soovitused ja quattro omanike kogemused on väga oodatud. Eriti huvitab, et kuidas käitub torsen talvel. Ise sain kahjuks nii vähe proovida, et
kindlat muljet ei jäänud, vahepeal oli väga hästi juhitav, siis vedas jälle, kuidas tahtis.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 15.05.12 21:35
|
|
|
Minu silmis on 2,8 neist kõige parem mida proovinud olen. Ei ole kahjuks saanud proovida 125kw 2,3 mootorit. Niisama rada sõites käitub masin täpselt
nii nagu soovid. Lühike teljevahe teeb sõidu ikka väga mõnusaks. See juhitavuse värk, kuna tulin C4 roolist sinna, siis tundus nagu raudteel sõidaks,
käest ei tahtnud peaaegu kordagi minna, alati oli pigem asi väheses parema jala asendist kui auto enda veast. kui pakub huvi, siis müün varsti ka enda
masina maha.Loodan et ei kuulu müügipostituse alla nüüd. Niipalju kui foorumist muidu lugenud, siis 2,8 tundub kõige murevabam neist.
Tom
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 16.05.12 03:20
|
|
|
Ringrajal pole selle 2.8ga midagi teha veel vähem nõrgemate mootoritega! Enamjaolt pedaal põhjas ja ootad, et midagi toimuks. Lisaks on
tavaversioonide pidurid lahjad. Jäärajal veel kuidagi OK see kompott, aga auto kaalub ikkagi suhteliselt palju ja kui piigid alla panna on asi samuti
mannetu. Kui kõige sellega ainult lõbupärast tegeleda siis 2.8 OK. Parema alternatiivina näiteks S2 coupe ja 2.2 turbo, mis on pisut järgi aidatud,
aga rahakott peab pisut paksem olema. Ja sel juhul on ka juba pisut teisest mastist sõiduoskust vaja lihvida, et ise valgepunase priitaksoga ja
hunnikut vanarauda koju rajalt ei tassiks.
PS! Mis keskdifri käitumist puudutab siis selle vastu on kahjuks ainult üks rohi, aga paraku nimega subaru.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 16.05.12 12:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gennadi
Tere teile kaasfoorumlased! Ei hakanud uut teemat tegema, kuna minu mure kattub selle teemaga. Tunnen nimelt ka huvi Audi Coupe (mitte konkreetse
teemas mainitud isendi) vastu. Olen juba paar talve jääradu sõitnud tagaveolisega, sel talvel sain proovida aga audi 80 b4 2.8 quattrot, minule oli
see kordades rohkem meeldivam, kui tagaveoga. Sellest ajast peale hakkasingi rohkem uurima 4wd masinate kohta. Sõelale jäi Audi Coupe ja edasised
otsingud olidki selle autoga seotud. Mootoritest soovitati kõige rohkem quattro jaoks 2.8. Kuna autot sooviks rohkem talviseks rajasõiduks, (samas
vahest ka suvel ringrajal mõned ringid teha) siis olekski küsimus, et kas tasub võtta selleks Audi Coupe Quattro ja kas tasub mootoriks valida 2.8?
Või on sedaanil kaalujaotus Coupe omast peajagu üle?
Kõik soovitused ja quattro omanike kogemused on väga oodatud. Eriti huvitab, et kuidas käitub torsen talvel. Ise sain kahjuks nii vähe proovida, et
kindlat muljet ei jäänud, vahepeal oli väga hästi juhitav, siis vedas jälle, kuidas tahtis. |
B5 A4q võiks isegi parem variant olla. Kaalult enamvähem sama, esisilla geomeetria oluliselt etem. Hinnaklass ka enamvähem sama. Mina enda 142kW-sega
eelmisel suvel Saugal võrdlemisi algajana otsest jõupuudust ei tundnud. Erinevalt sellest, kui varem samal rajal Indro slikkidega ja muidu
tänavaautost oluliselt paremas rajaseades olevat E36 318iS'i proovisin. 
Piigid tapavad niikuinii kogu jäärajasõidu ilu. Jah, kiirem ja nagu rööbastel, aga jäärajal peab auto ikka natuke libisema ka. 
PS. C4 on mõlemaga võrreldes täiesti juhitamatu paat. 
|
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 16.05.12 13:22
|
|
|
Jah A4 2,8 142kw Quattro on veel parem, isegi talvel sellega ringi sõitnud 
|
|
|
Gennadi
huviline
Registreerunud 15.05.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.05.12 17:18
|
|
|
Soov oleks siis jääradadel pigem harjutada ja ilma piikideta, võibolla kunagi edaspidi ka võistelda, aga eks seda näitab tulevik.
A4'ja peale mõtlesin isegi, kuid kardan seda, et uuem auto ja rohkem elektroonikat. Samuti kuluosade kohta lugedes jäi mulje, et 80'l on need palju
odavamad. A4 kasuks räägivad jälle võimsam ja uuem mootor, kergem ja suur valik igasugu sportjuppe, Coupel aga väiksem teljevahe - keeruline,
keeruline.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 21.05.12 20:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gennadi
Tere teile kaasfoorumlased! Ei hakanud uut teemat tegema, kuna minu mure kattub selle teemaga. Tunnen nimelt ka huvi Audi Coupe (mitte konkreetse
teemas mainitud isendi) vastu. Olen juba paar talve jääradu sõitnud tagaveolisega, sel talvel sain proovida aga audi 80 b4 2.8 quattrot, minule oli
see kordades rohkem meeldivam, kui tagaveoga. Sellest ajast peale hakkasingi rohkem uurima 4wd masinate kohta. Sõelale jäi Audi Coupe ja edasised
otsingud olidki selle autoga seotud. Mootoritest soovitati kõige rohkem quattro jaoks 2.8. Kuna autot sooviks rohkem talviseks rajasõiduks, (samas
vahest ka suvel ringrajal mõned ringid teha) siis olekski küsimus, et kas tasub võtta selleks Audi Coupe Quattro ja kas tasub mootoriks valida 2.8?
Või on sedaanil kaalujaotus Coupe omast peajagu üle?
Kõik soovitused ja quattro omanike kogemused on väga oodatud. Eriti huvitab, et kuidas käitub torsen talvel. Ise sain kahjuks nii vähe proovida, et
kindlat muljet ei jäänud, vahepeal oli väga hästi juhitav, siis vedas jälle, kuidas tahtis. |
Kui leiad endale 2.3 20v siis väikeste ümberehitustega saab temast täiesti asjaliku masina.
Tahad ainult talvel rada sõita, ehita tagumise lukuga difri asemele v8 torsen.
Mootori saab võimsuse poolest peajagu üle 2.8'st ja ma usun, et ka 142kw 2.8 versioonist, pannes peale proge aju, teha väga korralik õhuvõtt, kuna
20v'l on see väga nutine, teised pihustid,kerged veljed ning poolidega süüde.
Foorumis meil oli kunagi 20vq sedaan 90 ja sõitis ta 1/4 miili 14.7, kui ma hästi veel mäletan. Oli tal tehtud kap remont mootorile, kerged veljed,
uus väljalase, chip(ma ei tea kas see midagi andis juurde) ning veermikus väga korralik coilover kit. Sellist ajaga nagu ta veerandmiili läbi
kihutas(reaktsiooni aeg oli muidugi meeletult hea, ei mäleta täpset aega) on STOCK S2 aeg ja ma ei hakka s6/s4 2.2t rääkimagi. Ehk, kui teha sellele
vabalthingavale 20vle korralik mootori upgrade saab sellest mootorist välja pigistada päris palju. Aga muidugi stock s2 ilmselt oleks mõtekam aga
hinnad on ka krõbedad ja ma ei raatsiks sellist masinat lihtsalt jäärajal paugutamiseks tuhastada. Pool räämas 20vq on võimalik soetada endale alates
1500€.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 22.05.12 06:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Kui leiad endale 2.3 20v siis väikeste ümberehitustega saab temast täiesti asjaliku masina.
Tahad ainult talvel rada sõita, ehita tagumise lukuga difri asemele v8 torsen.
Mootori saab võimsuse poolest peajagu üle 2.8'st ja ma usun, et ka 142kw 2.8 versioonist, pannes peale proge aju, teha väga korralik õhuvõtt, kuna
20v'l on see väga nutine, teised pihustid,kerged veljed ning poolidega süüde. |
2,8 peale annab ka progeaju ja alla kerged veljed keerata. 12V läheb
teoorias juba orig aju ja moditud chipiga 141 kW kanti, eks 30V-le saaks ka ikka natuke lisaks.
R5 mootor on aga muidugi omaette fenomen. Nii 10V kui 20V, vaakumiga ja survestatuna.
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 22.05.12 20:53
|
|
|
Noh jah sul on täitsa õigus, ainult R5'te veel lihtsam sealt edasi arendada. Isiklikult arvan ma, et 2.3 20v ja 2.8 12v on lihtsalt selliste uhkete
numbritega mootorid aga Audi oleks võinud juhtimist ja muud nendel motodel muuta, et sealt neid kw ja väänet rohkem välja oleks pigistanud.
Kokkuvõtvalt on mõlemad uimased kanad.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 22.05.12 21:23
|
|
|
7A ja NM mootori peaks põhimõtteliselt saama tööle ka AAN/ABY aju ja otsesüütega, sealt edasi vast prj suudab juba vähe parema seade autosse tekitada.
Muidugi iseasi on selle mõtekus, samahästi võiks ju vile koos muude pudinatega külge pookida.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 22.05.12 22:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
7A ja NM mootori peaks põhimõtteliselt saama tööle ka AAN/ABY aju ja otsesüütega, sealt edasi vast prj suudab juba vähe parema seade autosse tekitada.
Muidugi iseasi on selle mõtekus, samahästi võiks ju vile koos muude pudinatega külge pookida. |
Nagu sa ka kunagi mainisid oleks palju vingem teha proov vabalthingavale sellisena, et panna metallist kaanetihend langetamaks surveaste 9,3 peale ja
siis 20vt tehnika ümber lapata ning poolide peale ehitada.
Aga teema hakkab juba vaikselt OT peale kiskuma.
|
|
|
|