Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C6 tagumise tule eemaldamine (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1269)
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 20.04.12 22:05 Tsiteeri
A6 C6 tagumise tule eemaldamine



Märkasin, et stoplamp ei põle sedaanil taga vasakul. Manual kätte ja vahetama. Keerasin lahti kruvi salongis mille järel pidi tuli tõmmates välja tulema, liigub küll natuke aga ei tule ära. Keegi vahetanud stopi lampi ja oskab äkki soovitada mida jälgida, et ma tuld ära ei lõhuks jõuga... ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margusu
huviline



Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 TDI 2004

postitati 21.04.12 00:05 Tsiteeri


Endal olen tuld korra eemaldanud, kui salongist see stopper kruvi eemaldatud on, siis tuleks mingi pehme asjaga sealt kere poolt seda tuld natukene kaasa aidata. Tuli on kahe tüübliga kere küljes kinni (tuli tuleb otse välja tõmmata)

Endalgi tuleb tule eemaldamine uuesti käsile võta (annab parema tagumise piduri tule viga) vahest põleb ja vahest ei põle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 22.04.12 19:06 Tsiteeri


Tehtud. Vahetasin mõlema tagumise tule kõik lambid korraga välja, sest päike paistis, aega oli ja et edaspidi ei peaks uuesti nii pea lahti katkuma. Stop pirn on 12V P21W ja ühe hõõgniidiga. Tundub, et need põlevad läbi lähevad tihedamini sellepärast läbi, et põleb nii gabariidina kui ka stopina. Seda kõike ühe hõõgniidi pealt.

Ajakulu = üks õlu. :D
Väike ülevaade asjade käigust, siis allpool. Kellegile on äkki midagi abiks ;)

Kõigepealt tuleb avada õlu :cool: Seejärel eemaldada pakiruumis, seespool, tule kohal, kruvikaga pildil oleva ava kattekork. Peale seda saab välja keerata seal augus oleva poldi/mutri, vist oli 13mm padrun abiks. See hoiab kogu tuld kinni. Saab ka kruvikeerajaga, aga mul ei õnnestunud, sest oli kõvasti kinni.

http://img840.imageshack.us/img840/3014/20120420003.jpg

Seejärel tuleb ettevaatlikult eemaldada tule sisekülge kattev must plastikkate (kinnitus kolme klambriga, aga ettevaatust, et selle katte pehmeid ääri ära ei lõhuks.). Peale seda tuleb tuli, tõmmates ettevaatlikult otse enda poole, pesadest välja meelitada, mis ongi selle operatsiooni juures kõige raskem osa. Natuke aega, kasutades kergelt jõudu ja edasi tagasi liigutades, tuleb ta lõpuks siiski välja.

http://img252.imageshack.us/img252/4969/20120422003.jpg

Kui tuli käes tuleb eemaldada valge plastikosa, mille küljes lambid asetsevad. See on kinni 4 kõrvaga mis tuleb ettevaatlikult vabastada.

http://img337.imageshack.us/img337/8012/20120422005.jpg

Stopptule/gabariidi pirn on see mis on pildil mustaks põlenud.

http://img801.imageshack.us/img801/4030/20120422004.jpg

Jõudu ja mina endale vastutust ei võta teie tegude eest !.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.7% - SQL: 72.3%]