Tehtud. Vahetasin mõlema tagumise tule kõik lambid korraga välja, sest päike paistis, aega oli ja et edaspidi ei peaks uuesti nii pea lahti katkuma.
Stop pirn on 12V P21W ja ühe hõõgniidiga. Tundub, et need põlevad läbi lähevad tihedamini sellepärast läbi, et põleb nii gabariidina kui ka stopina.
Seda kõike ühe hõõgniidi pealt.
Ajakulu = üks õlu. 
Väike ülevaade asjade käigust, siis allpool. Kellegile on äkki midagi abiks 
Kõigepealt tuleb avada õlu Seejärel eemaldada pakiruumis, seespool,
tule kohal, kruvikaga pildil oleva ava kattekork. Peale seda saab välja keerata seal augus oleva poldi/mutri, vist oli 13mm padrun abiks. See hoiab
kogu tuld kinni. Saab ka kruvikeerajaga, aga mul ei õnnestunud, sest oli kõvasti kinni.

Seejärel tuleb ettevaatlikult eemaldada tule sisekülge kattev must plastikkate (kinnitus kolme klambriga, aga ettevaatust, et selle katte pehmeid ääri
ära ei lõhuks.). Peale seda tuleb tuli, tõmmates ettevaatlikult otse enda poole, pesadest välja meelitada, mis ongi selle operatsiooni juures kõige
raskem osa. Natuke aega, kasutades kergelt jõudu ja edasi tagasi liigutades, tuleb ta lõpuks siiski välja.

Kui tuli käes tuleb eemaldada valge plastikosa, mille küljes lambid asetsevad. See on kinni 4 kõrvaga mis tuleb ettevaatlikult vabastada.

Stopptule/gabariidi pirn on see mis on pildil mustaks põlenud.

Jõudu ja mina endale vastutust ei võta teie tegude eest !.
|