Lehekülgi: 1 2 |
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 29.11.12 14:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: silver689
Kahjuks polegi a3 õige nelikveoline. Olen omanud golf 4motioni ja nüüd on quattro. Nüüd saan ise kah aru milles vahe on. |
Nii quattro kui 4-motion on kaubamärgid, mille all on kasutuses erinevaid nelikveoskeeme. On haldex'iga quattroid ja ka torseniga 4-motion'e.
|
|
|
|
silver689
huviline
Registreerunud 21.09.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Manuaal
|
postitati 04.12.12 06:08
|
|
|
Haldexiga quattrot ma tean ja olen näinud aga millel on torseniga haldex.
|
|
|
KristoK
huviline
Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.12 07:27
|
|
|
Torseniga haldexit ei tea, aga kui mõtled torseniga 4Motioni siis VW Passat B5 ja B5.5
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 04.12.12 08:00
|
|
|
Loeme nüüd ikka korralikult - Black ütles, et on torseniga 4-motione, mitte torseniga haldexeid. Haldex ja Torsen on kaks erinevat süsteemi - on kas
üks või teine. Audi nimetab kõiki nelikvedusid quattroks ja VW nimetab 4-motioniks, olenemata sellest kas kasutatakse haldexi või torseniga
süsteemi.
Torseniga 4-motion on lisaks vanemale Passatile ka näiteks VW Touareg ja Phaeton.
Aga teemasse - minu Touareg sõitis küll rullidelt maha ja piduritest jäigi tegemata. Ma ei tea miks, aga arvan, et veojõukontroll ei olnud välja
lülitatud. Torsenitega Audid ei ole mul kunagi rullilt maha sõitnud (neil pole ka veojõukontrolli olnud) ning vabadifriga Kuubik ilmselgelt mitte.
|
|
|
|
fishman
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0tdi Q
|
postitati 04.12.12 16:34
|
|
|
Olen ise ülevaataja ja see jutt et mul ei tohi piduritesti teha on täiesti ebareaalne, olgu sul ükskõik millinne nelikveo süsteem, ükski auto ei läbi
ülevaatust ilma pidurite kontrollita. Erinevate süsteemide puhul kasutatakse kas siis nelikveo funktsiooni, kus hakkavad rullid erinevat pidi keerlema
või pannakse siis vatavalt kas esi-v tagasilla alla lisa rullikud, niiet keerlevad korraga kõik 4 ratast. Siiamaani pole ühegi Audiga probleeme olnud,
saab teha täiesti tavalise piduritesti (stendid millel on olemas nelikveo süsttem - seal seda ka kasutatakse, ei saa küll lubada et kõik seda teevad).
Siin keegi ka mainis korra hübriidide heitgaasi mõõtmisest, ka sellega pole probleemi, erinevate nuppude, pedaalide vajutamisega ja süüte keeramisega
viiakse auto vajalikku reziimi. Niiet tegelikuses peaks saama kõikide sõidukitega tehnoülevaatust turvaliselt läbida, juhul muidugi kui sõiduk on
korras.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.12.12 17:00
|
|
|
Kas kõikide ülevaatuspunktide sisseseade on unifitseeritud? Kui kõik rattad pöörlema saab, siis ei saagi probleemi tekkida. Point ongi ju selles, kui
üht silda üritatakse staatilisena hoida.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.12.12 17:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: fishman
Olen ise ülevaataja ja see jutt et mul ei tohi piduritesti teha on täiesti ebareaalne, olgu sul ükskõik millinne nelikveo süsteem, ükski auto ei läbi
ülevaatust ilma pidurite kontrollita. Erinevate süsteemide puhul kasutatakse kas siis nelikveo funktsiooni, kus hakkavad rullid erinevat pidi keerlema
või pannakse siis vatavalt kas esi-v tagasilla alla lisa rullikud, niiet keerlevad korraga kõik 4 ratast. Siiamaani pole ühegi Audiga probleeme olnud,
saab teha täiesti tavalise pidutesti (stendid millel on olemas nelikveo süsttem - seal seda ka kasutatakse, ei saa küll lubada et kõik seda teevad).
Siin keegi ka mainis korra hübriidide heitgaasi mõõtmisest, ka sellega pole probleemi, erinevate nuppude, pedaalide vajutamisega ja süüte keeramisega
viiakse auto vajalikku reziimi. Niiet tegelikuses peaks saama kõikide sõidukitega tehnoülevaatust turvaliselt läbida, juhul muidugi kui sõiduk on
korras. |
Kuidas tehakse diislitele tahmatesti või mis iganes see on, kui kohapeal tallates pöörded üle 2000 ei lähe?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 04.12.12 17:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kuidas tehakse diislitele tahmatesti või mis iganes see on, kui kohapeal tallates pöörded üle 2000 ei lähe? |
Sa pole vist ammu seda teenust kasutanud .
Läheb üks vigur auto OBD pistiku külge ja kogu toimetus toimub läbi selle.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.12.12 17:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kuidas tehakse diislitele tahmatesti või mis iganes see on, kui kohapeal tallates pöörded üle 2000 ei lähe? |
Sa pole vist ammu seda teenust kasutanud .
Läheb üks vigur auto OBD pistiku külge ja kogu toimetus toimub läbi selle. |
Mul ei ole probleemi olnud, kuid asjast rääkis üks tuttav taksojuht, kel jäi see test tegemata. Minu B6 paarutas kevadel nagu põrguline, õnneks üle 2
korra polnud vaja.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
fishman
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0tdi Q
|
postitati 05.12.12 08:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kuidas tehakse diislitele tahmatesti või mis iganes see on, kui kohapeal tallates pöörded üle 2000 ei lähe? |
Sa pole vist ammu seda teenust kasutanud .
Läheb üks vigur auto OBD pistiku külge ja kogu toimetus toimub läbi selle. |
Mul ei ole probleemi olnud, kuid asjast rääkis üks tuttav taksojuht, kel jäi see test tegemata. Minu B6 paarutas kevadel nagu põrguline, õnneks üle 2
korra polnud vaja. |
Kui pöörded kohapeal üle 2000-2500 ei tõuse, siis enamustel autodel piisab tegelikult ainult piduri/siduri pedaali all hoidmisest või ESP/TCS välja
lülitamisest. On ka mõningaid sõidukeid millel tehase andmete järgi ei saagi pöördeid tõsta üle 2000/2500/3000 pöörde. OBD pistikust saab ülevaatusel
tegelikult väga vähe infot (õli temp ja pöörded), ülevaatusel OBD-ga mingisugust seadistust ei muudeta, et saaks pöördeid tõsta. See jällegi sellinne
kahtlane teema et kellegil jäeti diislitest tegemata, sellisel juhul see sõiduk kindlasti ei läbinud tehnoülevaatust ja peaks mainima et ülevaataja
andis liiga kergelt alla kui kliendi niimoodi minema saatis.
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Kas kõikide ülevaatuspunktide sisseseade on unifitseeritud? Kui kõik rattad pöörlema saab, siis ei saagi probleemi tekkida. Point ongi ju selles, kui
üht silda üritatakse staatilisena hoida. |
Ei, kindlasti ei ole kõikide ülevaatuspunktide sisseseade ühtne, kasutatakse erinevate firmade toodangut (MAHA, BOCH, BEISSBARTH jne), erinevad firmad
on oma süsteemid patenteerinud, niiet erinevatel firmadel on ka erinevad süsteemid. Kuid lisa rullide olemasolu on iga punkti enda teha.
Et kõiketeadja ma kahjuks ei ole, niiet räägin ainult sellset mida ise tean ja millega olen ise kokku puutunud.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|