Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: meestele kellel on co-ga probleem (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2262)
kollerimees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 20.11.04 18:13 Tsiteeri
meestele kellel on co-ga probleem



Mis on X bee ???

X bee on orgaaniline reagent, mis tõstab kütuse efektiivsust tänu naturaalsetele fermentidele ja kaasaegsele biotehnoloogiale tuginedes.
Fermendid muudavad kütuse süsivesikute molekulaarset struktuuri, rikastades hapnikuga kütust, millega saavutatakse kütuse täielikum põlemine.
Reagent X bee sobib kõikide kütustega – DK, bensiin, masuut, ahjuküte jne.
X bee kõrvaldab küttest bakterid, niiskuse, sade, fermendid puhastavad kütuse paagid ja mahutid.
Reagendiga töödeldud kütus toimib puhastusefektiga kütusesüsteemile tervikuna ja kõikidele mootori osadele,
mis puutuvad kokku küttega, pikendades mootori tööiga.
Lisatud katalüsaator ei muutu kütuse algkeemiliseks koostiseks ta ei lagune, toime ajapikku ei nõrgene.
Fermentsed katalüsaatorid põlevad ära koos küttega ja ei suurenda heitgaaside toksilisust, vaid vastupidi –
X bee töödeldud kütus on 99,5% puhastatud kütus ja 0,5% on fermendid looduslikest orgaanilistest ainetest.
Keskonnakaitse agentuuri (EPA) kirjas nr.1750-01 kinnitatakse, et X bee-el on analoogne alus vedelkütusega.
X bee koostises ei leidu keemilisi reaktiive, metalle, soolasi, mürgiseid komponente ega alkoholi.

KASUTAMINE
Esmakordselt - 24ml 50 liitri kütuse kohta
Aegapidi - 2ml iga 8 liitri kütuse kohta
Säilitada pimedas kohas, alla 60 kraadi.

EELISED
X bee kasutamisega hoiame kokku 5-10% kütust. Reagent tõesti parandab kütuse põlemist, ei saasta keskkonda,
ei ole mootori detailidel saasta, ei ole tumehalli (musta) väljahitegaase, alandab CO2 sisaldust, mis vähendab õli
happesust ja ei riku väljaheitegaaside süsteemi.

REAGENDIGA TÖÖDELDUD KÜTUS
Mahutid, kus on X bee reagendiga kütus, ei vaja regulaarset teenindamist, sest X bee fermendid puhastavad kütust
tema säilitamise ajal, puhastavad mahutite seinad, sademe mahuti põhjast, neutraliseerivad niiskuse ja bakterid.
Mootori detailid – filtrid, klapid, sissepritsemehhanism jne. töödeldakse fermendiga X bee loomulikul teel mootori
töötamise käigus.
X bee on biotehnoloogiline produkt, mis säästab keskkonda, vastupidi tavalistele keemilistele lisanditele.
Tänu X bee lisandile väheneb väljaheitegaasides:
HC (süsivesinik) 55%
CO (vingugaas) 37%
Nox (lämmastiku ühendid) 37%
Xbee kaitseb mootorit sadestuste, slakkide eest, peale selle, tänu peaaegu täielikule põlemisele alaneb väljaheitegaaside temperatuur ja suureneb mootori võimsus. Parandatud põlemise tagajärjel ei ole mootoris
detonatsiooni ja vastavalt sellele ka rikkeid.
Saksamaale tuli uus toode, mis oma olemuselt kätkeb teaduse uusimaid saavutusi kütuse parema põlemise saavutamisel kasutades selleks kaasaegsemat kõrgtehnoloogiat.
Jutt on fermentidest, katalüsaatorist kütuse põlemisel, mis on leiutatud Jaapanis DOC. SINDZI MAKINO
poolt. Doc.Sindzi Makino sündis 1942.a, Aiti prefektuuris. Ta lõpetas Tohoki Ülikooli ja Nagoja Ülikooli
Aspirantuuri. Pärast edukat karjääri farmaatsia kompaniis asutas ta oma ettevõtte. 1992.a. registreeris IBE
Environmental Protection Co.Ltd., kes tegeles keskonnakaitse küsimustega. Uurimistööde käigus avastati
ensüümid, mis parandavad põlemisprotsesse. 2001.a.Ameerika Memoriaalfond Linkoln autasustas Doc.
Makinot MAAILMA PREEMIAGA. See fond edendab nende inimeste pingutusi, kes annavad oma panuse
rahule maailmas ja inimkonna heaolule.
Toode on registreeritud Ameerika Keskonnakaitse Agentuuris (EPA1760-0001.1998) lisandina kütusele nimetusega SOLTRON. Euroopas on registreeritud nimega X bee. Venemaal ja SNG riikides toodet levitatakse
nimega X bee.
X bee kasutamisega hoiame kokku kütust, suureneb mootori võimsus,tunduvalt väheneb kahjulike heitgaaside hulk atmosfääri. Esmapilgul tundub, et toode kujutab tavalist lisandit kõtusele, millesse paljud suhtuvad
Suure ettevaatusega. Tegelikult asi on hoopis teistmoodi ja erinev on tegevuse printsiip. Naturaalsed ensüümid
(fermendid), mis moodustavad X bee koostise, kujundavad kütuse ümber-muutes süsivesikute molekulaar-
struktuuri, paraneb hapniku absorptsioon, mis soodustab kütuse täielikumat põlemist.
KÜTUSE JA MÄÄRDEAINE TURUL SARNAST POLE VEEL TÄHELDATUD!!!!!!!!!!!!!!!
Spetsialistid hindasid väga kõrgelt antud unikaalset saavutust ja said aru tema laiast kasutusalast. X bee kasuta-
takse mere, jõe, raudtee, autotranspordis, jõuenergeetika seadeldised, soojus elektrijõujaamad, kütte süsteemid,
põllumajandus, ehitus, mäetööstuse tehnika, kaitsetööstus, kõtteterminaalid ja hoidlad.VÄGA HÄSTI ON
VÕTNUD OMAKS Xbee ERITI AUTOOMANIKUD.
MIKS KOOSTÖÖLE SAKSA KOMPANIIGA G.M.S. ????????????????????????????????
Kütte ja määrdeainete äri on üks kõige kasulikum äri maailmas ja mitte juhuslikult miljonid ühikud igasugust
tehnikat vajab iga päev kütust, et teha kõige raskemat tööd. Kõik ärimehed, farmerid,eratranspordi omanikud on
väga huvitatud kütuse kokkuhoiust, ekspluatatsioonikulude vähendamisest autotranspordis ja muudel objektidel,
kus kasutatakse vedelkütust. Kütuse kokkuhoiu probleem, mootorite tööea pikendamine, võimsuse tõstmne jne.
on päeva probleemiks algusest peale. Veel väga suureks probleemiks on kasvav keskkonnakaitse ja õhusaas-
tatus, kus elame meie ja meie lapsed.
Soovitame tutvuda meie lühiinformatsiooniga,kuidas G.M.S.lahendab teie probleemid ja kuidas iga osaleja
selles aktuaalses projektis võib selle garanteeritud tootega stabiilselt raha teenida.
1. Saksa ettevõte G.M.S.alustas sellist äritegevust ALLES 2004.a.MAIKUU KESKPAIGAST. Tegeledes
uue toote X bee turustusega kütuse valdkonnas.
2. Peamine firma toode on NATURAALNE lisand X bee, mis on leiutatud Jaapanis ja toodetakse USA-s.
3. Bensiini, masuudi, DK ja teiste kõikide vedelkütte puhul katalüsaatori X bee lisamisega toimub 98%
kütte põlemist, ilma X bee lisata on põlemine 78-80%, kuid kütte eest me ju maksame kogu koguse eest!!!

RESULTAAT
Kütuse kokkuhoid 5-10%
Mootorivõimsuse suurenemine
Mootoritööea pikenemine
Mürkainete paiskumine atmosfääri täiuslikumal põlemisel väheneb üle 60%
Majanduslik kokkuhoid 5-15%
Puhastab kütte veest
Paraneb mootori soojusvahetus
Likvideerib sette mahutitest
Vähenevad kulud tehnohooldusele
Paraneb mootorite käivitamine külmal ajal
Vähendab mootorite detonatsiooni
ESINDAJA: Avo Väliste / avo@trenet.ee


auto nr 27
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rr10
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 100/2.3E (HETKEL JUBA OMANIKKU VAHETANUD)

postitati 22.11.04 10:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja kollerimees
Mis on X bee ???

X bee on orgaaniline reagent, mis tõstab

Kas oled seda enda mootori peal proovinud?
Mis maksab, kus müüakse?
Võib-olla on kellelgi veel selle kasutamisel kogemusi?Millised?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 22.11.04 14:59 Tsiteeri


Noh, kui nii ihaldusväärselt on kirjutatud, siis huvitaks ennastki.
Mis hind ja kus müügil?

edit: hind naguinii mingi 500 eeku 0.5l :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kollerimees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 22.11.04 15:09 Tsiteeri


olen ise ka skeptik aga nägin tsekke mis on ülevaatusel välja antud.nüüd enam pole ja julgen juba soovitada kuigi ma ise ei saa selle reklaamist mingit kasu ja pole asjaga otseselt seotud.asi jõudis Eesti turule hiljuti ja paljud ei tea lihtsalt sellest midagi.asi maksab 35 eur-i.Kui saan siis üritan need tsekid ülesse riputada.


auto nr 27
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kollerimees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 22.11.04 15:15 Tsiteeri


sain veel siia ühe mehe arvamuse.
G.M.S. - Global Marketing Schönfend
MINU LUGU !!!!! (Rein)

Kuna mina sõidan päris palju ringi,siis otsustasin omal nahal selle X bee ära proovida. Me siin kõik näinud ju igasugu reklaame ja kampaaniaid. Kuna kaotada midagi ei olnud, siis 7.oktoobril sai minust
esindaja – ostsin 2 pudelikest toodet + fax firma peakontorisse Saksamaale. Kokku läks see maksma
670 EEK-i. Soovitati enne lisandi lisamist ka minna teenindusse, et CO ja muud näidud ära mõõta.
Saigi niimoodi käitutud. Peale esimese paagitäie läbisõitu käisin uuesti teeninduses ja olin nördinud
tulemustest. Näidud olid pigem halvemad kui paremad. Helistasin mehele, kes seda soovitas ja riidlesin.
Tema ütles, et ilmselt ei hakanud veel asi mõjuma, et pane aga uuesti lisand sisse. 19. oktoobril panin
taas oma paagi täis ja sõitsin maha õhtuks 497 km. Hommikul läksin tanklasse ja tankisin 33,5 Liitrit.
See teeb ju välja 6,7 liitrit 100km kohta. Arvestasin selle 6,7 välja selle järgi, kui paak on 60 Liitrine. Kuigi mul tuttav väitis, et üle 55 Liitri see ei ole. Amservis ei osatud ka kütusepaagi suuruse kohta midagi öelda. Ma ei sõitnud vaid linnadevahelistel teedel, vaid pool päeva ka Tartus, veel Võrus, Valgas ja Valkas, samuti Pärnu linnas. Sellisest näidust olin rabatud-pole muidugi kunagi nii täpselt mõõtnud, kuid minu arust olen vaadanud, et tavaliselt läheb 7,4-8,4 100 km. peale.
Need näidud kõik loomulikult olenevad ka ilmastikust, teedest ja rehvide valikust, kuid kasu tundus olema normaalne.
Tavaliselt läks mul kütuse tuli põlema kuskil 600 km. läbimisel. Seekord Tartust tulles aga vajus näidik poole peale, kui olin läbinud 450 km. Sõites arvutasin peast, et võimatu, et saab sõita paarsada km. rohkem paagiga, kui tavaliselt. Tulin järeldusele, et kui siin inimene läheb oma autoga Norrasse, siis iga 100 km.
pealt säästab ta 1 LIITRI kütust. Siin on samasugune effekt. Tangid sa siin, kuid kütust saad nagu Norrast. Neljapäeval käisin uuesti naisega Tartus ja tema ütles, et midagi on nagu muutunud. Tunnen ise, kuidas mootor laulab ja Tartus juhtus ka selline apsakas, et hakkasin signalisatsiooni peale panema töötava mootoriga autole..........
See on lihtsalt minu esmane kogemus X beest. Toon siin ära ka näidud-olles 3 korda käinud CO-d mõõtmas.
Kes soovib lisandit tarvitama hakata, siis selleks on vaja esindaja leping täita ja maksta 2 pudeli eest
670 EEK-i. Teile saadetakse ka Saksamaalt tervituskiri ja olete hakanud kütuse pealt raha säästma +
teie auto on teile tänulik.....
Kuna me oleme Euroopa Liidus, siis mingeid kohalikke sertifikaate siin vaja ei ole. Sertifikaati asendab Prantsuse kindlustusfirma poliis.
Loodan lähiajal ka saada selle poliisi korraliku koopiagi. Kui Eestis tuleb siin 200 esindajat-tarbijat, siis
Sakslane avab siin ka korraliku esinduse. Me oleme siin sellel alal poineerid. Pioneeri töö võib olla küll raske, kuid see tasub ennast ära. Tänaseks tegutseb firma vaid Saksamaal,USA-s, Venemaal ja Türgis.
Kõik, kes soovivad oma raha ja autot säästa-VÕTKE JULGESTI ÜHENDUST!!!!!!
C CO CO2 O2 ppm vol HC Lambda CO vrai
08.10.04
ilma x-ta 16 0,480 14,42 0,88 126 1,021 0,483
14.10.04 X beega 88 O,526 14,26 0,91 124 1,021 0,534
22.10.04
X beega 17 0,013 15,28 0,20 24 1,008 0,013

Ühendriikides tehtud testil hakkasid näidud paranema peale 4 läbitud paagitäit kütust. Mina tegin oma testi, olles lisandiga läbinud alles 2,5 paaki. NAEL KUMMI – skeptikud raisake oma pappi....icicic

Seda asja saab ka Eestist Avo käest meil on olemas.


auto nr 27
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 22.11.04 15:45 Tsiteeri


No ma ei pannudki ju eriti mööda :D

Pealegi..hakkasin siin mõtlema et mida sa selle kasutamisega siis nii väga võidad?
Nagu viimasest postist lugeda võib siis loodetakse pigem kütusekulu vähenemisele....670 eegu eest saab 55 liitrit 98't...nii...esimese paari paagiga ei säästa veel ka midagi nagu lugeda võib...seega...ütleme...670x2=1340.-. Sele raha eest saab 98't juba 111 liitrit....ja kui hästi läheb siis kolmandalt paagitäielt säästan liiter sajale...seega...ütleme jämedalt et paagitäielt säästab 11l, mis on võrdne 132 krooniga (98 ostes). Ja siis tuleb jälle osta lisandit....
Kas ikka tasub? Rääkimata neist kes sõidavad 95'ga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kollerimees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 22.11.04 16:07 Tsiteeri


tasub siis kui ülevaatuselt muidu läbi ei saa.mustad ülevaatuse hinnad olevat 800 EEK-i.Aga lihtsam on tunduvalt seda löga paaki kallata ja asi on OK.mind isiklikult see bentsu kokkuhoid nii-väga ei huvitagi.


auto nr 27
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 22.11.04 16:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja kollerimees
tasub siis kui ülevaatuselt muidu läbi ei saa.mustad ülevaatuse hinnad olevat 800 EEK-i.Aga lihtsam on tunduvalt seda löga paaki kallata ja asi on OK.mind isiklikult see bentsu kokkuhoid nii-väga ei huvitagi.


Ei tasu ju isegi "mustade" ülevaatuste korral. Nagu mainitud ei toimi see asi ju esimese paagitäiega. St. lisandit tuleb osta minimaalselt 2 korda...ja juba ongi "musta" ülevaatuse summa ületatud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 24.11.04 20:57 Tsiteeri


kuna teemaks on :

Teema: meestele kellel on co-ga probleem

siis arvasin, et tegu mingi peeramist vähendava ollusega. aga võta näpust.


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.5% - SQL: 62.5%]