Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 c4. Kas 2,3 või 2,0. (Vastuseid: 45 | Vaatamisi: 4980)
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 08.04.12 17:16 Tsiteeri


Noh, siis ei jää muud üle, kui soovida sulle edu ja paksu rahakotti!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
v6ltskasutaja
huviline

Avatar


Registreerunud 02.04.12
Kasutaja on eemal


postitati 08.04.12 20:09 Tsiteeri


Suured tänud! Aga samas kui aus olla siis audi on üks paremini vastupidavaid saksa automarke. Kui näiteks tuua võrdlusesse bmw või opel ja näiteks ka mersu. mädanevad ja ega nende mootorid pole suguginii töökindlad. ja 2,3 nende kõrval pole midagi nii halb, ja sõidetakse ometi. Vana auto laguneb ju nii või naa ja sinna ei saa miskit parata, kindlasti on ju audi v6-el ja diislil ka mingeid spetsiifilisemaid asju mis maksavad palju. Aga siiski on üleüldse audidest parem mulje,eriti on kiita saanud just c4 kerega isend. Nii, et mul ei ole kahtlusti et ma peaks saama halvema auto kui mõni samas hinnaklassis teist marki isend.audi hakkaski mind huvitama tänu tsinkerele, c4 heale mainele, ning r5 mootorile. Mootori eest hoolitseda regulaarslelt ja ja solki sisse mitte valada siis peaks kestma ja kui ei kesta siis oli halb otsus. Ega see 2.3 ju nii halb mootor ka pole ;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 08.04.12 20:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: v6ltskasutaja
Suured tänud! Aga samas kui aus olla siis audi on üks paremini vastupidavaid saksa automarke. Kui näiteks tuua võrdlusesse bmw või opel ja näiteks ka mersu. mädanevad ja ega nende mootorid pole suguginii töökindlad. ja 2,3 nende kõrval pole midagi nii halb, ja sõidetakse ometi. Vana auto laguneb ju nii või naa ja sinna ei saa miskit parata, kindlasti on ju audi v6-el ja diislil ka mingeid spetsiifilisemaid asju mis maksavad palju. Aga siiski on üleüldse audidest parem mulje,eriti on kiita saanud just c4 kerega isend. Nii, et mul ei ole kahtlusti et ma peaks saama halvema auto kui mõni samas hinnaklassis teist marki isend.audi hakkaski mind huvitama tänu tsinkerele, c4 heale mainele, ning r5 mootorile. Mootori eest hoolitseda regulaarslelt ja ja solki sisse mitte valada siis peaks kestma ja kui ei kesta siis oli halb otsus. Ega see 2.3 ju nii halb mootor ka pole ;).


Kindlasti Audi teeb vastupidavuselt nii mõnelegi konkurendile silmad ette, eriti kere vastupidavuse osas. C4 kerega isendeid kiidetakse ennekõike just nende vastupidava veermiku, roostekindla mahuka kere ja just ökonoomsete diislite pärast. Korras bensiinimootorid on neil kõik täitsa OK-d ja ajavad asja ära. Valikut on palju, igaüks leiab oma. 2.3 mootor on väga hea mootor, kui pritsepea kala ei pane, nagu ma korduvalt juba öelnud olen. Minu jaoks on Audi R5 mootorid ühed parima häälega mootorid üldse (eriti veel turboga variandid 2.2T ja 2.1T vanematel mudelitel). R5 urin on omaette hääl ikka, lisa sinna veel turbo vilin ja tekib küsimus- milleks on autos vaja stereot? :D
Sellises hinnaklassis on C4 kerega Audi ilmselt kõige parem valik, arvestades auto vanust ja võimalikku läbisõitu samuti. Ise jälgin ka hetkel just Audi 100-sid, kuid diisleid. Kui oleks bensukat vaja, siis ilmselt puhtalt hääle pärast valiksin ka 2.3 mootori, hoolimata sellest võimalikust pritsepea teemast.
Ahjaa, mis töökindlatesse mootoritesse puutub, siis tolle aja Sakslaste mootoritest on kõige kõvemad asjad vanad Mersude diislid, mis võivad muretult miljon km läbida. Tõelised igiliikurid. Ilmselt ka Audi 2.5TDI jaoks ei ole miljon probleem, kui nende eest ilusti hoolt kanda. Mersud on üsnagi murevabad ja lollikindlad (sõbral E200 nö taksomersu, W124 kerega, 55kw ja odomeetril 920 000km, vahetatud vaid õlisid, tehtud korralisi hoolduseid). Samas on nad ka uskumatult uimased :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 08.04.12 20:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: v6ltskasutaja
vana sigar on ehk vähe teine asi :D mootor vist pole sama ma täpselt ei tea ....

Uuema otsa (silelink) 2.3E mootoriga sigaritel on sama KE(III)-Jetronic pritse, mis C4 2.3 100-l ja C4 2.3 A6-l.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
v6ltskasutaja
huviline

Avatar


Registreerunud 02.04.12
Kasutaja on eemal


postitati 08.04.12 21:25 Tsiteeri


Mul oli ka kunagi mersu. 1300000 pigistas oma 2,4 mootoriga ära. Aga talvel oli ainult jama. Siis võtsin bemari ja jälle diisli ja see masin võttis mul täieliku diisli isu ära ja nüüd tagan endale lihtsalt masinat mis liiguks bensiini jõul ja mis oleks kindlasti reasmootor ja kui hakkab rahakotile muredega siis tuleb võtta ehk miskit muud, väike vaheldus kulub ära. mure oligi just selles et ei teadnud mitte midagi r5 mootorist mis mulle väga huvi pakub, nüüd olen teemat näinud nii heast kui halvast mis kehti enamiku mootorite kohta, sest on ka erandeid. Aga kavatsen siiski selle isendi järgi proovida ning omal nahal tunda saada :D ja väike remont käib asja juurde aga loodan et äkki saan rahulolevaks r5 mootori omanikuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 08.04.12 21:50 Tsiteeri


Teeb ka audi diisel ilusat r5 häält kui sumpa asendada otse toruga ja kui ikka veel väheks jääb võib ju mõne sport püta ka alla panna :D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 08.04.12 21:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Teeb ka audi diisel ilusat r5 häält kui sumpa asendada otse toruga ja kui ikka veel väheks jääb võib ju mõne sport püta ka alla panna :D.


See pole ikka päris see: summutist tulev heli vs. mootorist tulev heli.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 09.04.12 07:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Teeb ka audi diisel ilusat r5 häält kui sumpa asendada otse toruga ja kui ikka veel väheks jääb võib ju mõne sport püta ka alla panna :D.


Kusjuures, kiirendava Audi R5 TDI hääl mulle ka miskipärast jubedalt meeldib, selline käre traktorimüdin :P A vb seepärast, et ma maalaps olen põkade-diislite keskel kasvanud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
v6ltskasutaja
huviline

Avatar


Registreerunud 02.04.12
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.12 16:53 Tsiteeri


:D :D suure diiselmootori hääl on tõesti mõnus! mõnus õhku ahmiv hääl ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 09.04.12 16:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: v6ltskasutaja
:D :D suure diiselmootori hääl on tõesti mõnus! mõnus õhku ahmiv hääl ;)


Ise hakkan õige pea selle mootori häält ja tõmmet nautima ilmselt :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
v6ltskasutaja
huviline

Avatar


Registreerunud 02.04.12
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.12 17:20 Tsiteeri


:D tunne end siis hästi. :D mina hakkan besnuka r5 kuulama. Kausa ma ikka üht ja sama laulu kuulad. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 09.04.12 17:24 Tsiteeri


Vähemalt üks teist hakkab lisaks häälele ka tühikäigul ebameeldivalt värisema:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 09.04.12 17:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Vähemalt üks teist hakkab lisaks häälele ka tühikäigul ebameeldivalt värisema:P


That would be me :D Olen varem ka diisliga sõitnud ja ei häiri see värisemine üldse :D Kütusekulu toob naeru näole see-eest :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
v6ltskasutaja
huviline

Avatar


Registreerunud 02.04.12
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.12 17:37 Tsiteeri


Lõdipekkis oleval ameeriklasel on asi kõige hullem. Ta ju väriseb pärast autost välja tulemist tükk aega ju edasi. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 09.04.12 17:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Vähemalt üks teist hakkab lisaks häälele ka tühikäigul ebameeldivalt värisema:P

Kusjuures korras R5 tühikäik on kui siid, vähemalt minu typ44-l oli nii. V6 vastu muidugi ei saa.

OT: Mulle meenub üks koolivend ammusest ajast, kes põhimõtteliselt R5 mootoriga autot ei osta, kuna nood ajavad teed treppi :D.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 09.04.12 19:31 Tsiteeri


Markko ja Kuno lüpsid vaikselt r5 TDI, bensukatest r4 ja r5 vahele...osavad.;)
Markko, R5 diisel käib väga ühtlaselt, pole siin vöbelemisest haisugi, vähemalt siin peres kasutada oleval isendil.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 09.04.12 19:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Markko ja Kuno lõpsid vaikselt r5 TDI bensukatest r4 ja r5 vahele..osavad.
Markko, R5 diisel käib väga ühtlaselt, pole siin vöbelemisest haisugi, vähemalt siin peres kasutada oleval isendil.


Kuits, ma tegelt üritasin vaikselt teemaalgatajat ka suunata R5 TDI peale...aga ei õnnestunud. Kusjuures jah, R4TDI 1Z mootor (66kw) vibreeris jah kergelt. Samas tuttava (siin foorumis kasutaja automees6) Audi A6 2.5TDI käis küll kõrva järgi väga ühtlaselt ja ilusti. Kui hääl välja arvata, ei ütlekski, et diisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 09.04.12 19:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Markko ja Kuno lõpsid vaikselt r5 TDI bensukatest r4 ja r5 vahele..osavad.
Markko, R5 diisel käib väga ühtlaselt, pole siin vöbelemisest haisugi, vähemalt siin peres kasutada oleval isendil.

Tahaks ka kunagi sellist 10a+ vana diislit näha tunda, mis ei väriseks, aga see selleks pole õige teema selle arutamiseks, tahtsin natuke meeste erutust selle diisli suhtes alla tuua, ei ole head ilma halvata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 09.04.12 19:51 Tsiteeri


Võin pileteid müüa,Kui uskumatuid on palju võib rikkaks saada.


Numerus stultorum infinitus est.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.04.12 21:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tahaks ka kunagi sellist 10a+ vana diislit näha tunda, mis ei väriseks, aga see selleks pole õige teema selle arutamiseks, tahtsin natuke meeste erutust selle diisli suhtes alla tuua, ei ole head ilma halvata.

Taustsüsteemi küsimus. V12 bensukas väriseb ka gaasiturbiini kõrval. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 10.04.12 06:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tahaks ka kunagi sellist 10a+ vana diislit näha tunda, mis ei väriseks, aga see selleks pole õige teema selle arutamiseks, tahtsin natuke meeste erutust selle diisli suhtes alla tuua, ei ole head ilma halvata.

Taustsüsteemi küsimus. V12 bensukas väriseb ka gaasiturbiini kõrval. :)

Eksid, juba 10a tagasi oli masinaid, mille puhul ei saanud aru, et mootor töötab, nagu oleks välja surnud, seega ei suuda inimene ka enam vahet teha V12-l ja gaasiturbiinil:) Aga eks inimene harjub kõigega (enamvähem) ja päris kiiresti, ei saagi enam aru, et midagi halba oleks. Lihtsalt kui istud bensukast sellisesse diislisse, siis ehmatab ära, et mis siis nüüd per.es on:) Nagu ka, multi kastiga harjununa tava tipi rooli istuda, ehmatab ikka ära küll esialgu see nõksutamine, sest multil võrdub selline nõks tuhande-kahe euroga:P Kõik on taustsüsteemi küsimus tõesti, aga ei tasu väita, et ei vibreeri!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.3% - SQL: 49.7%]