Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 99' A6 quattro avant välistemp. näidik ja esp nupp (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 6383)
Chalixon
huviline

Avatar


Registreerunud 06.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: C5 Avant 2.8 Quattro

postitati 03.04.12 20:31 Tsiteeri


Hmm. Müügikuulutuses oli kusjuures kirjas, et on veojõukontroll ja stabiilsuskontroll ja külglibisemisvastane seade jne. Ostes eriti tähelepanu ei pööranud sellele. Diagnostist käis läbi enne kui ära võtsin, aga siis ühtegi sellekohast viga ei tuvastatud. Võibolla lihtsalt seetõttu, et pole mida tuvastada. Kõige kindlam oleks siis lasta arvuti külge panna ja see näitaks ära kas on midagi ja kas midagi ei tööta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 04.04.12 05:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Chalixon
Hmm. Müügikuulutuses oli kusjuures kirjas, et on veojõukontroll ja stabiilsuskontroll ja külglibisemisvastane seade jne. Ostes eriti tähelepanu ei pööranud sellele. Diagnostist käis läbi enne kui ära võtsin, aga siis ühtegi sellekohast viga ei tuvastatud. Võibolla lihtsalt seetõttu, et pole mida tuvastada. Kõige kindlam oleks siis lasta arvuti külge panna ja see näitaks ära kas on midagi ja kas midagi ei tööta?


Mine küsi tehasevarustuse nimekirja ja siis PEAKS asi selge olema! Vaevalt, et keegi ESP järelpaigaldanud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige



Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 04.04.12 06:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mitte ühelgi Audil, mis on gaasitrossiga minu teada veojõukontrolli ei ole.
Veojõukontroll tuli bensukatele 99-l aastal, kui Bosch tegi ME7 mootorijuhtimise,...

Lisan veel siia, et veojõukontrolli (ASR) olen näinud C4 kerega A6 audi peal (30V 2.8V6 mootor). Lisaks on standardis C5 121kW (2.4) esiveolistel. 97a, 98a C5 V6 mootorid on gaasitrossiga ja kiirusehoidja vaakumpaunaga. Kuna ise omasin 5a. 30V 98a gaasitrossiga masinat, siis minu tagumikutunde kohaselt ASR-i rakendumisel piiratakse kütuse pealeandmist. Summutist on kosta sellist imelikku podinat/puterdamist. Aga kuna ma seda temaatikat põhjalikult uurinud pole, siis see kütuse jutt ei pruugi siin absoluutset tõde omada.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.04.12 10:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
siis minu tagumikutunde kohaselt ASR-i rakendumisel piiratakse kütuse pealeandmist.

Kindlasti ei piirata. Muidu jookseks mootor kokku.
Siin on asi binaarne - kas kütus on või ei ole :)

Ehk siis pigem lülitatakse mõne silindri pihusti välja.
Aga jah, selline tegevus toob kaasa emissioonide suure tõusu, seepärast loobuti sellest väga kiiresti.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.04.12 10:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Väga põhjalik selgitus prj poolt! Küsimus aga siinkohal oleks selline, ei tohiks teemast välja minna, et kust kohast saab nelikveoline auto informatsiooni, et ratas kaabib, kui kõik neli ratast kaabivad? Mina olen nii mõelnud, et kui esiveolisel autol hakkab üks esi ratas kaapima, siis seda pidurdatakse ja haaratakse seeläbi kaasa ka teine ratas kuniks need käivad võrdse kiirusega. Siis võrreldakse nende kiirust tagumistega ja kui ees on suurem, siis piiratakse ka mootori võimsust, kuniks jällegi kiirused võrdsustuvad. Kust saab aga sellisel juhul infot nelikveoline? Või hakkavadki kõik neli ratast ringi käima võrdse kiirusega, sest taga toimetab veel ka EDL?

Tegelikult ei hakka Audi puhul kunagi kõik rattad kraapima korraga.
Vähemalt ees on alati avatud differ. Seega läbilibisemine toimub ühe ratta peal ning koheselt tõmbab jõu maha, seejärel alles rakendub EDL.

Gaas lastakse maha suhteliselt kohe, kui midagi kuskil libiseb. Näiteks kui enda autoga lapats põhjas vähe suuremast konarusest kuival asfaldil üle sõidan, nii, et üks ratas KORRAKS õhus on, piisab sellest juba. ESP=OFF puhul ei juhtu midagi ning ka ise ei tunne, et midagi kuskilt läbi libiseks.
Asi on väga tundlik.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.7% - SQL: 70.3%]