Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Väga põhjalik selgitus prj poolt! Küsimus aga siinkohal oleks selline, ei tohiks teemast välja minna, et kust kohast saab nelikveoline auto
informatsiooni, et ratas kaabib, kui kõik neli ratast kaabivad? Mina olen nii mõelnud, et kui esiveolisel autol hakkab üks esi ratas kaapima, siis
seda pidurdatakse ja haaratakse seeläbi kaasa ka teine ratas kuniks need käivad võrdse kiirusega. Siis võrreldakse nende kiirust tagumistega ja kui
ees on suurem, siis piiratakse ka mootori võimsust, kuniks jällegi kiirused võrdsustuvad. Kust saab aga sellisel juhul infot nelikveoline? Või
hakkavadki kõik neli ratast ringi käima võrdse kiirusega, sest taga toimetab veel ka EDL? |
Tegelikult ei hakka Audi puhul kunagi kõik rattad kraapima korraga.
Vähemalt ees on alati avatud differ. Seega läbilibisemine toimub ühe ratta peal ning koheselt tõmbab jõu maha, seejärel alles rakendub EDL.
Gaas lastakse maha suhteliselt kohe, kui midagi kuskil libiseb. Näiteks kui enda autoga lapats põhjas vähe suuremast konarusest kuival asfaldil üle
sõidan, nii, et üks ratas KORRAKS õhus on, piisab sellest juba. ESP=OFF puhul ei juhtu midagi ning ka ise ei tunne, et midagi kuskilt läbi
libiseks.
Asi on väga tundlik.
|
|