Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 b4 2.0 aku jookseb voolust tyhjaks. (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1230)
kreits
huviline



Registreerunud 07.11.07
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.5 tdi

postitati 18.03.12 15:22 Tsiteeri
Audi 80 b4 2.0 aku jookseb voolust tyhjaks.



Selline jama siis, et kui auto on ühe päeva seisnud siis peale seda on aku tyhi. Tuled armatuuril ainult õrnalt põlevad.
Autoks on b4 2.0 85kw. Keegi oskab mingit viga pakkuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 18.03.12 15:28 Tsiteeri


Kui värske akuga on tegu?
Lae aku ära ja mööda pidavust, sest alati ei pruugi viga olla auto poolne, lihtsalt aku on ennast ammendanud.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kreits
huviline



Registreerunud 07.11.07
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.5 tdi

postitati 18.03.12 15:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Kui värske akuga on tegu?
Lae aku ära ja mööda pidavust, sest alati ei pruugi viga olla auto poolne, lihtsalt aku on ennast ammendanud.


No nyyd sai uus aku peale pandud, kuna arvasin et eelmine aku kutu, aga sama jama ikka. Kas autoelektrik oskaks sellist jama korda teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 18.03.12 15:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kreits]

No nyyd sai uus aku peale pandud, kuna arvasin et eelmine aku kutu, aga sama jama ikka. Kas autoelektrik oskaks sellist jama korda teha?


Selge.
Kui vastava ala tegelane seda korrastada ei oska, siis järelikult on amet vale.
Seniks soovitaks juhtmed üllatuste vältimiseks akult eemaldada.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Krika
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 AVANT 2.0E

postitati 18.03.12 18:11 Tsiteeri


Erinevate b4 puhul olen täheldanud nö. tüüpvigu kus tarbjad järel ja aku päevaga tühi, vaata, et kapotialune tuli põlema ei jää ja kui on tavaline puhur salongis siis kipub puhurinuppude hoovastik makijuhtmete isolatsiooni puru hõõruma ja juhtmeid lühisesse ajama. Muidugi võid üle vaadata ka aku juhtmete klemmid ning kui sul on peal ka signalisatsioon siis üle vaadata (üldjuhul juhi jalgekohal rooli all) signaboxi juhtmed, ühendused boxi juurest. Samuti ka kere ja ustevahelise kummi sisse piiluda, et sealt poleks juhtmeid puru hõõrunud. Iga väiksemgi lühis võib sul akut tühjaks ajada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.7% - SQL: 69.3%]