Lehekülgi: 1 .. 5 6 7 |
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 17.02.13 16:43
|
|
|
Ei ole saanud targemaks jap.
Kommutaatorit käisin ainult ühes kohas küsimas, aga siis neil polnud ja linnas ei leia ka ühtegi tuttavat või kedagi, kes võiks aidata sellega.
Välja on veel pakutud bensupumpa. Aga ei oska öelda, kas see võib olla, sest nüüd nagu läinud asi poolegaasi probleemile ka ja vahepeal hoiab pöördeid
ka üleval tühikäigul, ning sidurit lahti lastes tahab välja surra.
Aga pole praegu olnud viitsimist rohkem jaurata ja kui üks inimene autot ära ei vii märtsis, siis läheb varuosadeks VÕIB-OLLA.
|
|
|
janar103
huviline
Registreerunud 19.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.02.13 08:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MrAnre
Aga pole praegu olnud viitsimist rohkem jaurata ja kui üks inimene autot ära ei vii märtsis, siis läheb varuosadeks VÕIB-OLLA. |
Rahu! Proovi kommukas ära. Siis edasi. Kommuka vahetuse ajaks soovitan akujuhtme maha võtta. Sul autoaju ilmselt igasugu veateateid täis. Selle
toiminguga välistab ka päris palju. Juhe paariks minutiks maha ja siis käima. Juhe jälle maha ja teinekord nii mõnigi "viga" kõrvaldatud. Proovi
seda kasvõi kohe.
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 18.02.13 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janar103
Tsitaat: | Algselt postitas: MrAnre
Aga pole praegu olnud viitsimist rohkem jaurata ja kui üks inimene autot ära ei vii märtsis, siis läheb varuosadeks VÕIB-OLLA. |
Rahu! Proovi kommukas ära. Siis edasi. Kommuka vahetuse ajaks soovitan akujuhtme maha võtta. Sul autoaju ilmselt igasugu veateateid täis. Selle
toiminguga välistab ka päris palju. Juhe paariks minutiks maha ja siis käima. Juhe jälle maha ja teinekord nii mõnigi "viga" kõrvaldatud. Proovi
seda kasvõi kohe. |
Akujuhtme mahavõtmist olen proovinud, aga eks vaatan seda kommuka värki vb veel. Kuigi mõned inimesed on siin öelnud, et kommukas vaevalt on, kuna
sümptomid viitaks nagu mitte sellele.
Aga eks näis. Kirjutan ikka siia, kui midagi selgub!
Tänud muretsemast!
|
|
|
janar103
huviline
Registreerunud 19.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.13 12:27
|
|
|
Miskit uut ka vahepeal juhtunud?
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 26.02.13 18:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janar103
Miskit uut ka vahepeal juhtunud? |
Kahjuks mitte. Pole aega tegeleda olnud ja pole autot otseselt vaja läinud, pole vahepeal näppinud ega sõitnud ja ootab märtsi algust, mil saan teada,
kas auto läheb Tartu või mitte!
Elame näeme.
|
|
|
Gellukas
huviline
Registreerunud 24.11.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 T
|
postitati 25.07.13 22:07
|
|
|
Mis siis masinal viga oli?
|
|
|
sven.u
huviline
Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T 97a
|
postitati 24.09.13 19:01
|
|
|
Said siis vea teada?
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 11.10.13 08:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sven.u
Said siis vea teada? |
Tervist,
ei ole auto viga teada, jäi maist seisma ja nüüd lõpuks panin müüki, ehk keegi viib ära ja viitsib tegeleda sellega!
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 16.10.13 16:46
|
|
|
Tere,
üle pika aja mõtlesin, et võtan ühendust.
Esialgne info siis selline, et auto nüüdseks liigub täitsa normaalselt ja nüüd vaja vahetada sidur ning katalüsaator vahele keevitada, et saaks
ülevaatusele liikuda. Rohkem ülevaatusel probleeme ei tohiks olla.
Samuti teistele teadmiseks. Mis siis viga oli?
Vastus väga lihtne: Õhtupimeduses süütepoole näppides sain aru, et üks süütepool peksis üle (kummiriba katki) ning üks ei töötanud üldse korralikult,
seega asi süütepoolides - naljakas on see, et veakoodina ei visanud üldse seda, et süütepoolidel miskit viga oleks.
Teiseks vahetasin EVAP-klapi ära, kuna eelmine ei tiksunud kohe üldse mitte ning paagi juurest susises vähevõitu...
Igatahes kokkuvõtteks. Pakkuge mulle sidurikomplekte, mis pole väga palju sõitnud (vb on mõtekam ka uus osta, eks näis) ning kui viitsimist on võib
teada anda ka mõnest katalüsaatori müügikohast või variandist, mis katalüsaator üldse sobib ja mis mõistlik alla panna oleks..
Parimat,
Anre
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 16.10.13 17:18
|
|
|
Süütepoolide viga arvuti ei näitagi pre fl autodel
|
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 16.10.13 17:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Helina
Süütepoolide viga arvuti ei näitagi pre fl autodel |
Oh kurivaim Hea siis nüüd teada Lugesin kusagilt, et mõnikord näitab, mõnikord mitte, aga mina muidugi lootsin, et näitab ja et poolid on terved.
Jälle targem.
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 16.10.13 19:10
|
|
|
Mina igatahes keerasin pooli lahti ning võtsin kätte ja tõstsin ülesse sutsu, kuulsin tugevat plõksumist neil, mis töötasid korralikult. See mis
peetis oli, ei plõksunud üldse ja siis sain aru, et midagi valesti. Vahetasin ära, ja auto liikus peale seda hästi. Seejärel kontrollisin nii kõik ära
ja vaatasin piibud ka üle. Üks piip peksis kõrvalt sädet välja vastu plokki, selle piibu vahetasin ka kiirelt teise vastu välja.
Üks EDIT ka. Sidurikomplekt põhimõtteliselt nüüd olemas. Tuli meelde, et võib pakkuda ka korralikku hooratast, millel käiguvahetusel mingit kolinat
läbi ei käi. Hetkel on küll üsnagi vaikne peale vahepuki vahetust käiguvahetus, kuid kui juba kasti lahtivõtmiseks läheb, siis võib ka hooratast
kontrollida ja vajadusel välja vahetada, alati võiks parem olla.
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 18.10.13 15:07
|
|
|
Täna installisin ära ka turborõhu kella, et kindel olla, kas turbo toimetab eeskujulikult. Ma nüüd numbrites täiesti kindel ei ole, kuid tundus, et
asi toimetab ilusti. Igatahes tühikäigul oli vaakum 0,4 ning sõites täisgaasiga läks ta umbes +0,35 peale. Turbo tuli täiest järgi üsna varakult ehk
kusagil 2000+ pöörde juures. Ühtlaselt sõites jäi rõhk kusagil 0 ja võttis isegi vaakumit natuke (0,2 kusagil).
Ehk vahe kuskil 0,75. Sain aru, et õige rõhk peaks olema 0,8 stockis?
Aga see 0,05 bari kadu võib vast ajada selle süüks, et kell võib veits ebatäpselt näidata või tõesti on turbo "reguleerimata" ehk võiks isegi juurde
keerata sutsu. Välistan iseenesest selle, et kuskilt rõhku lekib. Usun, et süsteem peaks tihe olema, sest kunagi tegin ise testi ja süsteem hoidis
rõhku suht hästi sees.
|
|
|
Mikkk
huviline
Registreerunud 22.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 + A6 C7
|
postitati 18.10.13 20:08
|
|
|
Tühikäigul peaks ca .8 või .9 vaakumit näitama ja minu omal on näiteks 3nda käiguga põhjagaasiga 0,5 bar-i (hiina turbo ja ei ole enam esimeses
nooruses). Maanteel rahulikult 90 -100 km/h kulgedes on kusagil vaakumiala keskel. Stocki max rõhk võib odavamate rõhukelladega olla 0,6 bari.
Sinupoolt toodud numbrid ei ole kohe kindlasti need, mis peaks... kontrolli kõik vaakumvoolikud ja lõdvikud üle
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 19.10.13 19:01
|
|
|
Ah et kohe niipalju. Paganama pagan.
Küsin sellist asja, et kui nüüd turbo näiteks ongi maha keeratud, kas see mõjutab ka numbreid? Ka tühikäigu vaakumit? Kas n75 ja by-pass mõjutavad ka
oluliselt? Eeldan, et vist jah?
|
|
|
oudi
huviline
Registreerunud 01.05.12
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.13 18:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MrAnre
Täna installisin ära ka turborõhu kella, et kindel olla, kas turbo toimetab eeskujulikult. Ma nüüd numbrites täiesti kindel ei ole, kuid tundus, et
asi toimetab ilusti. Igatahes tühikäigul oli vaakum 0,4 ning sõites täisgaasiga läks ta umbes +0,35 peale. Turbo tuli täiest järgi üsna varakult ehk
kusagil 2000+ pöörde juures. Ühtlaselt sõites jäi rõhk kusagil 0 ja võttis isegi vaakumit natuke (0,2 kusagil).
Ehk vahe kuskil 0,75. Sain aru, et õige rõhk peaks olema 0,8 stockis?
Aga see 0,05 bari kadu võib vast ajada selle süüks, et kell võib veits ebatäpselt näidata või tõesti on turbo "reguleerimata" ehk võiks isegi juurde
keerata sutsu. Välistan iseenesest selle, et kuskilt rõhku lekib. Usun, et süsteem peaks tihe olema, sest kunagi tegin ise testi ja süsteem hoidis
rõhku suht hästi sees. |
Stockis peaks rõhk olema 0,6 bar-i.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 22.11.14 09:01
|
|
|
Kas Sinul juhtus Audiga õnnetus?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Elxx
klubiliige
Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro
|
postitati 23.11.14 18:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Kas Sinul juhtus Audiga õnnetus? |
Pakun,et Audiga kõik korras
Vist siiski eksin
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 21.12.14 11:53
|
|
|
Oi sorry mehed!
Käin foorumis küll, aga mõtlesin, et info siia pole jõudnud ja teema oli suhteliselt surnud.
Jah tõsi, minu autoga juhtus õnnetus, enda lollusest ikka juhtub Enda
autost kahju polnud, aga sõbra omast loomulikult oli.
Minu oma igatahes oli paari päeva pärast juba sõidus jälle. Pm vahetasin terve esiosa välja.
Sõbral auto on okei, mõned asjad vaja ära teha ainult.
Veel kord, andeks!
Kade ei ole ja panen paar pilti ka.
Pilt1
Pilt2
Video ka tegelt matakast olemas, aga seda näeb tulevikus, kui saan ühe video kokku monteeritud...
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 27.01.15 17:36
|
|
|
Pildid maas. Kui suur avarii oli ninaga. Paljuga taas nina paika said?
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 27.01.15 18:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Pildid maas. Kui suur avarii oli ninaga. Paljuga taas nina paika said? |
Ma võin eksida, kuid mäletamist mööda siiski katastroofiline ei olnud.
Miks aga tookord küsimuse esitasin, pm esimese lumega oli paugutajaid omajagu ja üks selline jäi vaatevinklisse Betooni ja Paneeli vahelisel alal, kus
ristmiku tegi küljega ... vaatasin, et olemas ... natuke veel ja olnukski postis. Auto olemuselt sama, mis teemas, reg nr. ? .
Igaljuhul hea, et siiski liikvele saab, seega edu MrAnre.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 29.01.15 10:17
|
|
|
Pildid maas jap.
Ei olnud avarii väga suur. Kõigest parempoolne tuli, esiraam koos stange ja jahutusradiaatoriga, kapott ning intercooler läks puru. Kiirus oli väike,
kuid kuna mul see esistange oli niikuinii väga pehmelt ees jne, siis auto lagunes kergelt.
Kuits, pean ütlema, et mina üldiselt linnapeale ja tänavatele rallima ei kipu, pigem teen seda maal oma kodukohas ja tühjades parklates, kus ei sea ei
enda ega teiste elusid ohtu, niiet kindlasti see mina polnud. Seda enam, et ma Lasnamäel mõned korrad aastas käin
Mis aga puudutab olemuselt autot, siis neid minusuguseid halle pre-facelift Audisid on jube palju, niiet see võis olla ükskõik kes...
615MDV on reg. märk.
Auto oli reaalselt liikvel juba tegelikult mõned päevad pärast õnnetust. Kokku läks asi maksma 250 euri (kasutatud jupid muidugi).
Reaalselt vahetasin ära jahutusradiaatori, esistange, parem esituli uus, esiraam ja nipet näpet veel.
Isegi vasakut tiiba ei pidanud vahetada, aga pean ütlema, et roostetab koledalt Eks see kahjustada ikka sai ja roosteuss oli enne juba sees.
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 04.02.15 17:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MrAnre
Pildid maas jap.
Ei olnud avarii väga suur. Kõigest parempoolne tuli, esiraam koos stange ja jahutusradiaatoriga, kapott ning intercooler läks puru. Kiirus oli väike,
kuid kuna mul see esistange oli niikuinii väga pehmelt ees jne, siis auto lagunes kergelt.
Kuits, pean ütlema, et mina üldiselt linnapeale ja tänavatele rallima ei kipu, pigem teen seda maal oma kodukohas ja tühjades parklates, kus ei sea ei
enda ega teiste elusid ohtu, niiet kindlasti see mina polnud. Seda enam, et ma Lasnamäel mõned korrad aastas käin
Mis aga puudutab olemuselt autot, siis neid minusuguseid halle pre-facelift Audisid on jube palju, niiet see võis olla ükskõik kes...
615MDV on reg. märk.
Auto oli reaalselt liikvel juba tegelikult mõned päevad pärast õnnetust. Kokku läks asi maksma 250 euri (kasutatud jupid muidugi).
Reaalselt vahetasin ära jahutusradiaatori, esistange, parem esituli uus, esiraam ja nipet näpet veel.
Isegi vasakut tiiba ei pidanud vahetada, aga pean ütlema, et roostetab koledalt Eks see kahjustada ikka sai ja roosteuss oli enne juba sees. |
Õõõh. Nüüd pean ka targemate abi küsima. Hetkel olen ikka väga nõutu. Asi mootoris. Täiesti tuimalt ei tööta üks pütt, täpsemalt siis esimene (1.8T
96). Küünlad uued, pole tonnigi söitnud, süütepoolid korras, testisin ümbertöstmisega, sama tegin ka küünlatega. Arvasin esialgu, et kommutaator,
kuid tellisin uue ja selle uuega sama jama. Voolu ei jookse esimesele süütepoolile pealegi, testisin ka seda pooli ülesse töstmisega, ehk kuulasin,
kas peksab üle vöi mitte. Pihustid välistan ka. On kellegil miskit soovitada, mida veel kontrollida? Lükkan reedel arvuti ka järgi. Ning kui kellegil
pakkuda kommutaatorit,mis kindlalt töötab, prooviks ka sellega uuesti. Igatahes jube imelik.
Parimat,
Anre
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 07.02.15 14:19
|
|
|
Ma olen täiesit nõutu. Olen natuke uurinud ja ei mingit tulemust hetkel. Ehk kellegil siiski on siin väikseid nõuandeid, mida teha või kus edasi
otsida?
Arvuti panin järgi ning veakoode ei leidnud.
Testisin veel süütepoole niiviisi, et panin esimese silindri süütepooli pistiku teise silindri süütepooli külge ning sinna voolu peale ei tulnud, mis
tähendab, et esimesele pistikule ei tulegi üldse voolu peale.. Millest see tingitud olla võib?
Kas aju võib seda trikki teha või võib kusagil juhtmeühenduses jama olla? Endal hetkel silma miskit ei jäänud.
Kordan veel, et süütepoolid on korras, kommutaator vahetatud ja mõlemad käituvad ühtemoodi (nii vana kui ka uus).
Vaatasin Vag-Com-s measuring block-s sellist asja. Pildid on allpool. Ehk et knock sensori 1 ja 2 silindri voldid on silmnähtavalt suuremad kui
kolmandas ja neljandas.
PILDID!
Tervitades,
Anre
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 5 6 7 |