arva
huviline
Registreerunud 19.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.12 11:55
|
|
|
Audi A4 2,7 TDI 2008 (B8)
Tere,
Küsiks siinselt foorumirahvalt abi ostuotsuse langetamisel. Nimelt on sooviksin osta järgmist autot:
http://www.auto24.ee/used/955211
Tegemist on Revalist uuena ostetud ja seal hooldatud autoga. Olnud algselt demo auto ja seetõttu ka varustuse poolest muljetavaldav. Samuti on
läbisõit väga mõistlik.
Olen netist lugenud, et palju pidi olema probleeme multitronic kastidega, aga nagu on silma jäänud, siis pigem on probleeme vanemate kuue kettaliste
siduritega variantidel. Sellel 2008 omal peaks olema juba uuem, seitsme kettaga siduriga multitronic, kuid antud diislil on samas väänet päris palju.
Kas see on midagi, mis peaks mulle muret tegema? Kas oskate muidu kommenteerida 2,7 TDI-d ja B8 A4 vastupidavust üldiselt?
tänud ette abi ja nõuannete eest
|
|
|
arva
huviline
Registreerunud 19.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.12 12:26
|
|
|
sain nüüd revalist lisade nimekirja ja see tekitab segadust. Nimelt üldiselt on nii, et esiveolistel B8 A4-del on multitronic kast ja neliveolistel
tiptronic.
Samas kui vaatan varustuse nimekirja, siis seal on 0G7 Tiptronic. Samas võib see olla seotud sellega, et seal on ka selline kood - S9T Special
vehicle for market launch - mis annab alust arvata, et tegemist võib olla tavapärasest mõnevõrra erineva konfiga masinaga.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
|
cesar
huviline
Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 TFSI
|
postitati 14.03.12 17:16
|
|
|
Olen täiesti nõus eelmise postitaja arvamusega. Lisan juurde, et B8 algusaegadel (võib olla ka praegu) paigaldati esiveolistele masinatele sõltumata
mootorist multitronic kaste. Kasti märgistus 0AW, mis kannatab kuni 400 Nm väänet. Kuna enda autol sama kast, olen seda asja uurinud ning idapiiri
taga audiklubi foorumit lugedes ei jäänud silma ühtegi käigukasti tõsist riket (ka 2,7 TDI mootoritega). Endalgi oli alguses probleeme jõnksudega.
Kuna auto oli üks esimestest konveierist tulnud ja garantii ajal Tauf Autos tehti alguses adaptatsioon, ning paari nädala pärast tarkvara uuendus.
Endal on väänet ainult 250 Nm ning läbisõit teema alguses oleva autoga võrreldes poole väiksem.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 14.03.12 17:35
|
|
|
Ma arvan ka, et esiveo kohta palju jõudu sellel autol ning see 2.7 on ikkagi 6 silindriline diisel ning ei ole niivõrd ökonoomne.
Ehk siis, kui esivedu, siis pigem ehk osta neljasilindrilist diislit, kütusekulu vahe peaks märgatav olema.
|
|
|
|
arva
huviline
Registreerunud 19.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.12 18:05
|
|
|
Tänan tagasiside eest. Kast siiski jah multitronic, kuid nagu lugenud olen, siis b8 puhul on tegu juba väga töökindla kastiga.
Quattro puudumine kriibib muidugi audi ostmisel, kuid usun, et see V6 diisel kõlbab ka esiveo korral. Mingi kütuse ülisäästu taga ei aja aga v6 ja
diisli vääne sümpotiseerib. Antud auto puhul lisaks ka varustus muidugi ning kindel ajalugu ja läbisõit.
Olen vaadanud muid variante ka, kuid midagi head pole silma jäänud. Küll on läbisõit suur, küll kahtlase "1 omanik saksamaalt" variant või siis
tekstiilsisu vms..
|
|
|
Fubatsu
huviline
Registreerunud 18.01.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8
|
postitati 14.03.12 18:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arva
sain nüüd revalist lisade nimekirja ja see tekitab segadust. Nimelt üldiselt on nii, et esiveolistel B8 A4-del on multitronic kast ja neliveolistel
tiptronic.
Samas kui vaatan varustuse nimekirja, siis seal on 0G7 Tiptronic. Samas võib see olla seotud sellega, et seal on ka selline kood - S9T Special
vehicle for market launch - mis annab alust arvata, et tegemist võib olla tavapärasest mõnevõrra erineva konfiga masinaga. |
Oman 2.7 TDI ja multitronic kastiga 2008.
Ka minu auto tehase konfis on kirjutatud 0G7 tiptronic, aga peal on 8'se ülekandega multitronic = seega see on ainult mingisugune kokkuleppeline
märge seal tehases.
Ei soovita muretseda selle auto mootori või käigukasti vastupidavuse pärast(audi nagu audi kvaliteet olema peab loomulikult võib alati kuskil "aga"sid olla), pigem vaata, et esitiibadelt värv maha ei hakka tulema. see on
neil tehase viga, et halvasti lahendatud tiiva ja logari kokkusaamine. Värv koorub lahti esitiiva rattakaare siseservast = ei tea kus see peainsener
oli, kui porikoobaste lahendus lauale toodi. Lisaks need "mitte plastikust" (kurat seda teab täpselt millest) logarid koguvad talvel päris
korralikud lumekuhjad(hiljem jäämäed) koobastesse. Natuke ebameeldiv.
Minu auto on üle kahekorra rohkem läbinud ja mootori ning kasti kohta ei saa paha öelda.
Mehed, kes siin räägivad mitte ökost ja liiga suurest väändest "monomähkimise" kohta, pole ilmselt ise sõitnud väga sellisega. See mootor jõuab
tõepoolest nii mõndagi - eriti hea on "S" sisse ja laba ning oledki juba möödasõitu lõpetamas Teiseks see V6 teeb mõnusat mahedat häält ja pläriseb ikka oluliselt vähem kui 2.0. Minekut ei võrdleks 2.0'ga ma
üldse. Ise proovisin ikka mõlemat varianti enne ostu ja tunne ütles kõik. No nelivedu on nelivedu, kui tunned, et vajad siis osta. Mina liiklen
linnas, maanteel ja maal, aga mitte heinamaal Aga see pole mingi
põhjendus, et mootor liiga võimas monomähkija kohta. Täpselt paras on = ei vea tühja ja ei jää hätta!
Muide mul oli enne seda riisirakett (celica 2.0), millel oli küll vähem kw'sid, kuid ta oli samas oluliselt kergem. Ütlen ja ei valeta, et audi
liigub paremini edasi, võtab vähem kütet ja on OLULISELT vaiksem. Kütte kulu on maanteel 6.2 ja punkt. Linnas oleneb kõik jalast, mul keskmine jalg =
kulu ~9 l. Igatahes ebameeldiv on kogeda, et kui uuesti kütet lähen võtma on hinnad jälle tõusnud - kui saate aru, mis mõtlen selle all.
Osta jumala rahus see auto ja "peace"
NB! Viimasel ajal olen pidanud mõned korrad tööalaselt sõitma tutika peugeotiga = hea, et ikka selle audi ostsin. Järgmine kordki, kui hakkab ununema
palju audi ikka teistest ees on oma autoarendusega, tuleb võtta hetkeks istme alla mõni teine.
|
|
|
arva
huviline
Registreerunud 19.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.12 19:09
|
|
|
Kas audil keregarantiid ei ole, mille alla see värvi maha tulemine läheb?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 14.03.12 19:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arva
Kas audil keregarantiid ei ole, mille alla see värvi maha tulemine läheb? |
Ma ainult oletan, aga ilmselt on nii nagu teistelgi markidel garantii läbiva rooste vastu.
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 14.03.12 20:41
|
|
|
Kusjuures ongi märgatav vahe. 2 liitrit 105kw on keskmine kulu 5,8l (linnas 7,8) ning 2,7 liitrit 140kw on keskmine 6,4 (linnas 7,8), audi kataloogi
järgi siis ja andmed multitronicu kohta siis.
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Ma arvan ka, et esiveo kohta palju jõudu sellel autol ning see 2.7 on ikkagi 6 silindriline diisel ning ei ole niivõrd ökonoomne.
Ehk siis, kui esivedu, siis pigem ehk osta neljasilindrilist diislit, kütusekulu vahe peaks märgatav olema. |
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.12 22:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fubatsu
Mehed, kes siin räägivad mitte ökost ja liiga suurest väändest "monomähkimise" kohta, pole ilmselt ise sõitnud väga sellisega. See mootor jõuab
tõepoolest nii mõndagi - eriti hea on "S" sisse ja laba ning oledki juba möödasõitu lõpetamas Teiseks see V6 teeb mõnusat mahedat häält ja pläriseb ikka oluliselt vähem kui 2.0. Minekut ei võrdleks 2.0'ga ma
üldse. Ise proovisin ikka mõlemat varianti enne ostu ja tunne ütles kõik. No nelivedu on nelivedu, kui tunned, et vajad siis osta. Mina liiklen
linnas, maanteel ja maal, aga mitte heinamaal Aga see pole mingi
põhjendus, et mootor liiga võimas monomähkija kohta. Täpselt paras on = ei vea tühja ja ei jää hätta!
|
Müra ametlikud näidud on 2.0TDI CR mootoril tühikäigul 72 dB(A) ja 2.7 TDI CR mootoril 76 dB(A). Ära ei tohiks unustada ka 2.0TDi 125 kW mootorit,
mida saab ka Q kooslusega. Kehva ilma, lume ja libedaga võrdlusmoment puudub. Kuiva ilmaga on vahe minimaalne. Kütet hoiab 125 kW 2.0TDIq kokku
ligikaudu pool liitrit (7,1/4,9/5,7 vs 7,9/5,4/6,4), ainuke häda et automaatkastiga ei saa.
Täna sõitsin 525d 145 kW 07' BMW-ga ja vähe niiskema teekatega mähib asi ikka parajalt tühja. Kui tee on kuiv pole hullu, kui niiske vilgub armatuur
ja kohmimine käib. Aga eks see ole harjumise asi, sõidud ei jää sõitmata 
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 15.03.12 04:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: arva
Kas audil keregarantiid ei ole, mille alla see värvi maha tulemine läheb? |
Ma ainult oletan, aga ilmselt on nii nagu teistelgi markidel garantii läbiva rooste vastu. |
Mõneti sarnane teema ka endal läbitud.
Värvivad garantii korras ka üle aga ise peab mees olema, et see neile selgeks teha.
Esimene kaks kuud läks selle värvimise vajalikuse selgitamiseks aga tehtud see sai .
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 15.03.12 06:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Müra ametlikud näidud on 2.0TDI CR mootoril tühikäigul 72 dB(A) ja 2.7 TDI CR mootoril 76 dB(A).
|
Ilmselt need siis väljast kuskilt mootori pealt mõõdetud vms, lisan lihtsalt täpsustuseks, et mõnel ei jääks muljet, nagu oleks 2,7 ka salongis
lärmakam, kuigi see võib ka nii olla, aga tihti muutub masinal koos mootoriga ka heliisolatsioon jne. Kuidas muidu roolist ja istmetest tuntava
tühikäigu vibraga on neil diislitel?
|
|
|
arva
huviline
Registreerunud 19.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.03.12 07:15
|
|
|
Võibolla lisaks selle tühjalt mähkimise kohta seda, et gaasipedaalil on lisaks on-off variandile võimalik ka gaasi doseerida. Ilmselt saab selle 140KW
autoga kohalt minna nagu 105KW variandiga aga möödasõitu 105kw diisliga ei saa kindlasti nii teha nagu 140kw-ga. Sellistel kiirustel ei tohiks ka
rattad enam nii kergelt tühja käima hakata.
Kütusekulus ka see 0,5l/100-le ei heiduta mind.
Müra koha pealt eelistaksin pigem 76db V6 "müra" kui 72db neljasilindrilise oma. Selgelt on need numbrid kuskilt mootori juurest mõõdetud, sest
salongi kindlasti nii kõva müra ei tule.
Yanekk, ehk räägid täpsemalt millele tähelepanu juhtisid, et nad (Ilmselt Reval?) lõpuks nõus oli need keretööd garantii korras ära tegema?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 15.03.12 08:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arva
Võibolla lisaks selle tühjalt mähkimise kohta seda, et gaasipedaalil on lisaks on-off variandile võimalik ka gaasi doseerida. Ilmselt saab selle 140KW
autoga kohalt minna nagu 105KW variandiga aga möödasõitu 105kw diisliga ei saa kindlasti nii teha nagu 140kw-ga. Sellistel kiirustel ei tohiks ka
rattad enam nii kergelt tühja käima hakata. |
See on tõesti harjumuse küsimus ja probleemiks enamasti vaid neile, kes enne neliveolise auto pidavusega harjunud on. Teised ei oska tavaliselt
puudust tunda. Sõidud saab tehtud mõlemaga ja kuiva ilmaga viib 400 Nm ka esiveolise auto maanteel teisest mööda kindlasti kiiremini kui 320 Nm (mis
ei ole ka tegelikult sugugi nõrk).
Samas on R4 tavaliselt massilt kergem ja odavam hooldada-remontida. B8 eelnevatest lühema esiülendi tõttu ei ole varasem pikalt üle esisilla rippuva
raske mootori põhjustatud handlingu-probleem siiski enam nii tõsine. Nagu on öeldud: pikimootoriga esiveolisel Audil on sellest korraliku neliveo
võimaldamiseks kasutatavast mootoriasetusest tingitud puudused, kuid puuduvad need eeliseid, mille tõttu see asetus on ellu kutsutud. Ristimootor
võimaldaks esiveolise auto kaalujaotust omajagu parandada.
B8 kerega A4 iseenesest on üks väga ilus auto. Mulle tavaliselt meeldivad kõikide autode eelmised mudelid rohkem, kuid B8 oli armastus esimesest
silmapilgust. 
|
|
|
|
arva
huviline
Registreerunud 19.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.12 07:36
|
|
|
Paistab, et mõtted on peas selginenud ja kui esmaspäeval proovisõidul ja tehnilisel kontrollil midagi halba välja ei tule, siis ostan oma elu esimese
audi ja liitun siinse klubiga.
Tänan kõiki, kes nõuga aitasid
|
|
|
Fubatsu
huviline
Registreerunud 18.01.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8
|
postitati 16.03.12 09:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Müra ametlikud näidud on 2.0TDI CR mootoril tühikäigul 72 dB(A) ja 2.7 TDI CR mootoril 76 dB(A). Ära ei tohiks unustada ka 2.0TDi 125 kW mootorit,
mida saab ka Q kooslusega. Kehva ilma, lume ja libedaga võrdlusmoment puudub. Kuiva ilmaga on vahe minimaalne. Kütet hoiab 125 kW 2.0TDIq kokku
ligikaudu pool liitrit (7,1/4,9/5,7 vs 7,9/5,4/6,4), ainuke häda et automaatkastiga ei saa.
|
Olen nõus, et tehas annab andmeid ja neid millegi põhjal (pean silmas müra). Aga päris tühikäigul ei sõida ja oma kõrv on kuningas! Nimelt rida ja V mootoril ei tõuse mootori müra võrdeliselt pöörete tõusuga, aga
see selleks. Eks me kõik avalda oma arvamust ja mõni ka kogemusi
Paistab, et küsija sai siit teemast miskit abi ja peaeesmärk sellega täidetud.
|
|
|
arva
huviline
Registreerunud 19.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.12 08:07
|
|
|
Käisin eile proovisõidud ja jäin autoga väga rahule. Mingist mootorimürast siin küll juttu ei saa olla. Äkilisemal kiirendamisel kostus salongi
mahedat V6 müra, aga seda pean pigem positiivseks. Linnas sõites häiris natuke salongi kostuv rehvimüra, aga see vist ongi A4 puhul nii. Kui keegi
midagi selle vastu ette on võtnud, siis andke märku.
Muus osas ei ole küll mingeid etteheiteid sellele autole teha. Vormistan täna liisingu ja olen siis homset audi omanik.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.12 08:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fubatsu
Aga päris tühikäigul ei sõida ja oma kõrv on kuningas! Nimelt rida ja V
mootoril ei tõuse mootori müra võrdeliselt pöörete tõusuga, aga see selleks. |
Justnimelt tühikäigu müra on kukimuki, enamus ajast pöörded 1500 ->. Tahtsin öelda, et 2.0TDI CR mootor on täiesti arvestatav diisel ja müra pole
seal enam argument. Müramõõtmised tehakse kindla standardi ja mõõtemetoodika järgi. See 76db(A) on välimõõtmine suletud mootorikattega.
Aga õnnitlused teemaalgatajale. Rehvimüra sõltub kindlasti rehvist endast. Ma ei ütleks, et suur rehvimüra A4 puhul domineeriv oleks. Aga eks mõni B8
omanik kommenteerib.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
|