Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 3.0 V6 162kW ostuabi (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 6617)
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 16.03.12 17:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Sellepärast, et ükski lihtne pisut kooliharidust omav tavakodanik praeguste bensiini hindade juures sellist autot ei osta.

Kas kõik kelle autol mootor vähe suurema kubatuuriga on vähese haridusega?
Ei ole mind 2,8 kulu ära tapnud ilmselt ei tapa ka 3,0 oma.

Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Sellise masina soetab antud kaubamärki fännav seltsimees, kellel veoskeem on poogen.

Ilmselt just selline ma olen.

Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Veoskeemi üle sõna võtma ei hakka,

Ole sa tänatud.

Minu küsimus rohkem tuleneb sellest, et sellel autol lihtsalt midagi viga tehnilises plaanis. Võimalik, et lähen vaatan üle ja siis otsustan, kas hakkan edasiste kontrollimistega jändama või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 16.03.12 17:14 Tsiteeri


Mõni targem võiks ikkagi öelda, et kas tegelikkuses ka tehasest veeresid välja plastparankaga masinad, ilma nahkkatteta, kui veoskeem juba quattro + mõneö juhul ka aut.kast....
Mulle tundub see ebaloogiline ja pole ise ühtegi sellist näinud, mis oleks quattro ja tehase plastist paranksiga. See ikka kas a) lõunanaabrite trikk b) kohaliku autoplatsi nipp.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.03.12 18:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4
Mõni targem võiks ikkagi öelda, et kas tegelikkuses ka tehasest veeresid välja plastparankaga masinad, ilma nahkkatteta, kui veoskeem juba quattro + mõneö juhul ka aut.kast....
Mulle tundub see ebaloogiline ja pole ise ühtegi sellist näinud, mis oleks quattro ja tehase plastist paranksiga. See ikka kas a) lõunanaabrite trikk b) kohaliku autoplatsi nipp.


Meil klubis on igatahes tehasest välja veerenud masinal 3,0tdi quattro b7 ja pole püsikatki peal, mis sest nahkroolist siis veel:P

Keegi siin ei saanud aru, kuidas praeguste kütusehindade juures saab osta sellise masina, ma küsiks vastu, et kuidas audi hindade juures saad osta omale masina, mis kohapeal väriseb nagu LADA?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 16.03.12 19:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rom
Kas kõik kelle autol mootor vähe suurema kubatuuriga on vähese haridusega?
Ei ole mind 2,8 kulu ära tapnud ilmselt ei tapa ka 3,0 oma.

Sellise all pidasin silmas sinupoolt lingitud komplekti. Esivedu, manuaal, 3.0V6, sedaan, kaltsusisu jne. Ehk siis suure mootoriga autol võiks mingi võlu olla. Mõistan, kui räägiksid B6 S4-st, A6/S6 V8-st, valge nahksisuga Cadilac Deville cabriost vms. millel võluvaid komponente ja orgaineid küllaga. Ehk siis suur kogus kütust on "mõistlikult" põletatud. Antud juhul ma kahjuks ei mõista, mis selle auto juures ostjat võluks? Margi pärast ostes võiks seal vahel olla 1.6, hoiaks hunniku raha sisselaske, hammasrihma, katalüsaatorite ja bensiini pealt kokku, lisaboonusena on kehva ilma tõttu selle 1.6 sooritusvõime sisuliselt sama. Lihtsalt klassikalist autoostjat jätab see kompott külmaks, ehk taipad miks masin pikalt müügis on. Ma ei laida valikut halvaks ja palun ära võta seda haridustaseme juttu liiga isiklikult.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.03.12 19:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Ei vaidle sinuga selles osas, aga ei saa öelda ka, et see päris mõtetu on. Talvel võtab mistahes esiveoline ratta ringi ju. :) Ja võtab ka manualiga. Libista seda sidurit palju tahad. Ei pruugi isegi tunda olla, sellest see pooleveoliste suurem rehvikulu. Maanteel võttis A6 C5 8-9L/100-le. Pole teab mis hull kulu Avant kere kohta.
Sry for OT!

Lingitud isendeid vaatamas pole käinud, aga niikuinii pead sa viima selle kontrolli. Eks pigem ootad sa vastust küsimusele, et kas on üldse mõtet neid konkreetseid sinna viia.

Ei öelnudki, et mõttetu, lihtsalt 8-9L sajale on päris suur kulu maanteel, kui enamus sõite maanteel - minu masin saab sellisega hakkama näiteks. Linnas pole tal suurt eelist, seega niši on väga raske leida sellisele.
Küsimus oligi, et miks ta nii kaua müügis on, vihjega ehk sellele, et kas tal on midagi viga. Minu jutu mõte on see, et tal ei pruugi midagi viga olla, lihtsalt selline kooslus - janune suur mootor, manuaal ja esivedu ei sümpatiseeri kuigi paljudele, eriti kõik need tegurid kokku. "Kiire püssi" otsijat suure tõenäosusega heidutab esivedu, "Maanteekruiisi" harrastavat kütusekulu ning lihtsalt mugava masina otsijat manuaalkast, rääkimata sellest, et masinale kuigi palju lisasid ei ole tehasest antud.

EDIT: Amadeus jõudis ette :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 16.03.12 19:42 Tsiteeri


Tänud teile, kes vastata vaevusite, sain teie jutu mõttest aru. Tõsi mul pisut teised prioriteedid, aga see juba teine teema...

Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
palun ära võta seda haridustaseme juttu liiga isiklikult.

Kuidagi kordub sul see hariduse jutt....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markokx
huviline



Registreerunud 02.05.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: -

postitati 17.03.12 08:54 Tsiteeri


Väljast sile, seest ka pole veel libedaks kulunud midagi.

Kui läbisõit ei olegi tõene, siis on keritud ka vastavalt auto seisukorrale ikkagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 17.03.12 13:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4
Mõni targem võiks ikkagi öelda, et kas tegelikkuses ka tehasest veeresid välja plastparankaga masinad, ilma nahkkatteta, kui veoskeem juba quattro + mõneö juhul ka aut.kast....
Mulle tundub see ebaloogiline ja pole ise ühtegi sellist näinud, mis oleks quattro ja tehase plastist paranksiga. See ikka kas a) lõunanaabrite trikk b) kohaliku autoplatsi nipp.


Meil klubis on igatahes tehasest välja veerenud masinal 3,0tdi quattro b7 ja pole püsikatki peal, mis sest nahkroolist siis veel:P

Keegi siin ei saanud aru, kuidas praeguste kütusehindade juures saab osta sellise masina, ma küsiks vastu, et kuidas audi hindade juures saad osta omale masina, mis kohapeal väriseb nagu LADA?


Püsikas ja nahkrool siiski eraldi teema. Mina lihtsalt pole näinud plastparankat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.9% - SQL: 66.1%]