jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 06.03.12 13:54
|
|
|
Uus Audi A3 esitletud
1996. aastal loodi kompaktautode klass premium-segmendis, kui esitleti esimest Audi A3 põlvkonda. Täna on järg kolmanda põlvkonna käes – uus Audi A3.
Genfi autonäitusel avalikustatud high tech mudel on tulvil innovaatilist tehnoloogiat.
Lähitulevikus lisanduvad hübriid- ja maagaasil toimivad mudelid. 2012. aasta lõpus lisandub eriti efektiivne 1.6 TDI mudel, mille keskmine kütusekulu
on vaid 3,8l / 100 km.
Uue A3 pikkus 4,24m ja kõrgus 1,42m on analoogsed eelmise mudeliga kuid mudeli proportsioonid on oluliselt sportlikumad. Seda tänu kasvanud
teljevahele (+23mm) ja laiusele (+12mm). Tänu Audi kergtehnoloogiale on sportliku kolmeukselise auto kaalu suudetud märkimisväärslt vähendada – uue A3
kere on eelmise mudeliga võrreldes 80kg kergem. Audi A3 1.4TFSI tühikaal on ainult 1175kg. Sellega seatakse omas klassis jälle uus standard.
Sportlik-progressiivne välisilme jätkub salongis, mis on avar ja ruumikas; ergonoomika ja töötlus on eeskujulikud. Analoogselt suuremate mudelitega,
on ka A3 armatuur nüüd „ümber“ juhi. Klientidel on salongi komplekteerides võimalus teha valik väga erinevate materjalide ja värvide hulgast –
varustuspaketid on modernne Attraction, sportlik Ambition ja luksuslik Ambiente. Valikus on 5 erinevat salongi tooni – must, hall, beez, pruun ja
oranz.
Uue Audi A3 varustuse nimekirja kuulub Audi drive select funktsioon, mis võimaldab auto erinevaid karakteristikuid seadistada juhi eelistustest
lähtuvalt, kas ökonoomse, mugava või sportlikuma sõidustiili tarvis, Xenon Plus esilaternad koos LED päevasõidutuledega, LED salongivalgustus,
panoraam-katuseluuk, „Comfort key“ võtmeta avamis- ja lukustamissüsteem, seisuküte, parkimisabi koos parkimisassistendi ja tagumise kaameraga,
sõidurea hoidmise ja reavahetuse abisüsteem, adaptiivne püsikiirusehoidja, mis juhib auto sõidukiirust soovi korral vahemikus 0-200 km/h ning jälgib
lisaks ka kõrvalasuvaid sõiduradasid. MMI navigatsiooniseade Plus, millega kaasneb käekirjatuvastusfunktsiooniga puutetundlik ala (touchpad)
keskkonsoolis ja 7-tolline armatuurlauast välja tõusev (standardvarustuses 5,8-tolline) ja ainult 11mm õhuke ekraan, kus on muuhulgas saadaval ka
Google‘i internetiteenused, sealhulgas auto navigatsiooniseadmega ühendatud Google Earth 3D kaardi ja Google Street View võimalused. Muusikalise
elamuse eest hoolitseb 705-vatise väljundvõimsuse ja 14-ne kõlariga Bang & Olufseni helisüsteem.
Auto pagasiruumi suurus on 360 liitrit, mida on võimalik tagumiste istmete allaklappimise teel suurendada 1100 liitrini. Kahetasandiline pagasiruumi
põhi ning läbilaadimisava koos suusakotiga on ideaalne kombinatsioon nii sporti kui vaba aega hindavale inimesele.
Audi A3 valikus on 13 välisvärvi mida saab kombineerida musta optikapaketi või S line välispaketiga, et autole veelgi sportlikumat välisilmet anda.
Valikus on kuni 18-tollised veljed.
Mootorivalikus on alguses kolm jõuallikat – kaks bensiinimootorit ja üks diiselmootor. Võrreldes eelkäijaga on kütusekulu keskmiselt 12% vähenenud.
1.4 TFSI bensiinimootor arendab 90kW / 122 hj ja saavutab maksimaale pöördemomendi 200Nm juba 1500 p/minuti juures. See tagab auto kiirenduse
paigaltstardist kuni kiiruseni 100 km/h 9,3 sekundiga. Keskmine kütusekulu on vaid 5,2 liitrit 100km kohta. Lõppkiirus 203 km/h.
1.8 TFSI bensiinimootor arendab 132kW / 180 hj ja 250Nm pöördemomenti vahemikus 1250 – 5000 p/minutis. Kiirendus paigaltstardist 100km/h 7,2 sekundiga
ja keskmine kütusekulu on 5,6 liitrit 100 km kohta. Lõppkiirus 232 km/h.
2.0 TDI diiselmootor arendab 110kW / 150hj ja 320Nm pöördemomenti. Kiirendus 0 – 100km / h on 8,6 sekundit ja keskmine kütusekulu vaid 4,1l 100km
kohta. Lõppkiirus on 216km/h. Aasta lõpus lisandub valikusse 1.6 TDI mootor, mille keskmine kütusekulu on vaid 3,8 liitrit 100km kohta ja CO2
heitgaaside emissioon ainult 99g/km kohta.
Turuletuleku alguses on 1.4 TFSI ja 2.0 TDI saadaval manuaalkäigukastiga. 1.8 TFSI mootor on standardvarustuses varustatud juba S tronic käigukastiga.
Lähitulevikus lisanduvad uued mootorid, quattro-nelikvedu ja S tronic käigukastid erinevatele motoriseeringute näol:
1.2 TFSI - 77 kW / 105 hj
1.4 TFSI - 92 kW / 125 hj
1.8 TFSI ja 1.8 TFSI quattro - 118 kW / 160 hj
2.0 TFSI ja 2.0 TFSI quattro - 147 kW / 200 hj
1.6 TDI - 66 kW / 90 hj
1.6 TDI - 77 kW / 105 hj
2.0 TDI ja 2.0 TDI quattro - 103 kW / 140 hj
2.0 TDI ja 2.0 TDI quattro - 125 kW / 170 hj
Audi A3 tuleb müügile 2012.a suvel. Auto baashinnaks Saksamaal saab olema 21 600EUR.
ALLIKAS
|
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 06.03.12 19:00
|
|
|
Kena auto, ootan sedaani.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.12 07:39
|
|
|
Minu meelest on see concept sedaan päris ilus-nagu tuleviku Audi 80...parem igaljuhul kui Jetta.Samas 5uksene luukpära oleks nats praktilisem...ehk
5-10a pärast jõuab osta .
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 07.03.12 10:31
|
|
|
Nii, kui sa oled weebis näidud viiteid tulevasele sedaanile siis selle pinnalt räägiks edasi, vihjeks 1 pildike, mille sarnaseid võid ka ise leida
, see on lihtsalt nii fancy disainiga ja proportsioonis aparaat:
http://autoeuropecar.com/caraudi/2012-audi-a3-sedan-concept-show-in-2011-geneva-motor-show.html
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
Kena auto, ootan sedaani. |
Krt, kuidas ikka soovid ja arusaamad võivad erineda. Mina just mõtlen, et 3-ukselisena paras putukas, isegi 5-ukseline luukpära jätaks juba liiga
vägisi lisaks pressitud ustega mulje. Sedaani võtaks ikka A4.
|
|
|
|
TheRRsr
huviline
Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 21.09.12 08:04
|
|
|
Audi A3 Sportback esitletud
Audi A3 Sportback on pikk ja sihvakas. Kuigi välismõõtmetelt on auto ainult natukene suurem kui oli eelmise põlvkonna Audi A3 Sportback, on auto
teljevahe kasvanud 5,8cm, mis avaldub salongi ruumikuses ja eriti tagumisel istmel reisijatele. Proportsioonid on oluliselt sportlikumad ja tänu Audi
kergtehnoloogiale on auto kaalu suudetud märkimisväärselt vähendada – uus A3 Sportback on eelmise mudeliga võrreldes 90kg kergem. Audi A3 Sportback
1.4TFSI tühikaal on ainult 1205kg. Sellega seatakse omas klassis jälle uus standard.
Sportlik-progressiivne välisilme jätkub salongis, mis on elegantne, avar ja ruumikas; ergonoomika ja töötlus on eeskujulikud. Analoogselt suuremate
mudelitega, on ka A3 armatuur nüüd „ümber“ juhi. Klientidel on salongi komplekteerides võimalus teha valik väga erinevate materjalide ja värvide
hulgast – varustuspaketid on modernne Attraction, sportlik Ambition ja luksuslik Ambiente.
Uue Audi A3 Sportbacki varustuse nimekirja kuulub Audi drive select funktsioon, mis võimaldab auto erinevaid karakteristikuid seadistada juhi
eelistustest lähtuvalt, kas ökonoomse, mugava või sportlikuma sõidustiili tarvis, Xenon Plus esilaternad koos LED päevasõidutuledega, esimesena selle
klassi auto puhul ka LED-tehnoloogiaga esilaternad, LED salongivalgustus, panoraam-katuseluuk, „Comfort key“ võtmeta avamis- ja lukustamissüsteem,
seisuküte, parkimisabi koos parkimisassistendi ja tagumise kaameraga, sõidurea hoidmise ja reavahetuse abisüsteem, adaptiivne püsikiirusehoidja, mis
juhib auto sõidukiirust soovi korral vahemikus 0-200 km/h ning jälgib lisaks ka kõrvalasuvaid sõiduradasid.
MMI navigatsiooniseade Plus, millega kaasneb käekirjatuvastusfunktsiooniga puutetundlik paneel (touchpad) keskkonsoolis ja 7-tolline armatuurlauast
välja tõusev ja ainult 11mm õhuke ekraan, kus on muuhulgas saadaval ka Google‘i internetiteenused, sealhulgas auto navigatsiooniseadmega ühendatud
Google Earth 3D kaardi ja Google Street View võimalused. Muusikalise elamuse eest hoolitseb 705-vatise väljundvõimsuse ja 14-ne kõlariga Bang &
Olufseni helisüsteem.
Auto pagasiruumi suurus on 380 liitrit, mida on võimalik tagumiste istmete allaklappimise teel suurendada 1220 liitrini. Kahetasandiline pagasiruumi
põhi ning läbilaadimisava koos suusakotiga on ideaalne kombinatsioon nii sporti kui vaba aega hindavale inimesele.
Valikus on 13 välisvärvi mida saab kombineerida musta optikapaketi või S line välispaketiga, et autole veelgi sportlikumat välisilmet anda. Valikus on
kuni 18-tollised veljed.
Mootorivalikus on alguses kolm jõuallikat – kaks bensiinimootorit ja üks diiselmootor. Hiljem lisandub veel üks bensiinimootor ja kaks diiselmootorit.
Võrreldes eelkäijaga on kütusekulu keskmiselt 10% vähenenud.
1.2 TFSI bensiinimootor arendab 75kW / 105 hj ja maksimaalne pöördemoment on 175Nm. See tagab auto kiirenduse paigaltstardist kuni kiiruseni 100 km/h
10,7 sekundiga. Keskmine kütusekulu on vaid 4,9 liitrit 100km kohta. Lõppkiirus 193 km/h.
1.4 TFSI bensiinimootor arendab 90kW / 122 hj ja saavutab maksimaale pöördemomendi 200Nm juba 1500 p/minuti juures. Kiirendus 0 - 100 km/h 9,3
sekundit ja keskmine kütusekulu on 5,3 liitrit 100km kohta. Lõppkiirus 203 km/h.
Võimsam versioon 1.4 TFSI bensiinimootorist arendab 103kW / 140 hj, maksimaalme pöördemoment on 250Nm. Antud mootor kasutab „cylinder on demand“
tehnoloogiat, mis ühtlasel sõidul lülitab 2 silindrit välja. Kiirendus 0 - 100 km/h 8,4 sekundit ja keskmine kütusekulu ainult 4,7 liitrit 100km
kohta. Lõppkiirus 213 km/h.
1.8 TFSI bensiinimootor arendab 132kW / 180 hj ja 250Nm pöördemomenti vahemikus 1250 – 5000 p/minutis. Kiirendus paigaltstardist 100km/h 7,3 sekundiga
ja keskmine kütusekulu on 5,6 liitrit 100 km kohta. Lõppkiirus 232 km/h.
1.6 TDI diiselmootor on valikus kõige ökonoomsem - keskmine kütusekulu vaid 3,8l 100km kohta ja CO2 heitgaaside emissioon ainult 99g/km kohta.
2.0 TDI diiselmootor arendab 110kW / 150hj ja 320Nm pöördemomenti. Kiirendus 0 – 100km / h on 8,4 sekundit ja keskmine kütusekulu vaid 4,6l 100km
kohta. Lõppkiirus on 213km/h. CO2 heitgaaside emissioon ainult 120g/km kohta.
Võimsam 2.0TDI versioon, 135kW / 180hj, annab juhi käsutusse juba 380Nm pöördemomendi. Kiirendus 0 – 100km/h 7,4 sekundit ja keskmine kütusekulu on
4,3l 100km kohta. CO2 heitgaaside emissioon 111g/km kohta.
Kõik mootorid on saadaval nii manuaal- kui ka S tronic käigukastiga. 1.8TFSI ja 2.0TDI mootorid on saadaval ka quattro-nelikveoga.
Audi A3 Sportback tuleb müügile 2013.a alguses. Auto baashinnaks Saksamaal saab olema 22 500EUR.
|
|
|
|
|