heixx14
huviline
Registreerunud 16.01.12
Asukoht: Viisu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 91.a.
|
postitati 05.03.12 09:15
|
|
|
Odomeeter ei tööta
Mure selles et odomeeter ei keri korralikult. Augulise tee peal sõites kerib end edasi minnes maanteele sõitma enam ei keri. Milles probleem võib
olla? Lisaks sellele ei tööta temp näidik ja vilgub punane tuli ( arvatavasti seotud sellega et temp näidik ei tööta????).
|
|
|
heixx14
huviline
Registreerunud 16.01.12
Asukoht: Viisu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 91.a.
|
postitati 12.03.12 09:30
|
|
|
Keegi ei oska midagi öelda mida teha taga?
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 12.03.12 11:45
|
|
|
Odomeeter hakkab tavaliselt jamama sellepärast, et seda on keritud, ei usu et seal mingit imerohtu parandamiseks.
Kerimisega arvatavasti mingid hammasrattad viga saanud ja nüüd veel rohkem ära kulunud ja ei taha oma tööd enam teha.
Mis tuli sul vilgub?
|
|
|
|
heixx14
huviline
Registreerunud 16.01.12
Asukoht: Viisu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 91.a.
|
postitati 12.03.12 12:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kulufield
Odomeeter hakkab tavaliselt jamama sellepärast, et seda on keritud, ei usu et seal mingit imerohtu parandamiseks.
Kerimisega arvatavasti mingid hammasrattad viga saanud ja nüüd veel rohkem ära kulunud ja ei taha oma tööd enam teha.
Mis tuli sul vilgub? |
Vilgub see
tuluke ise selline:
Mootori temp näidik ka ei tööta
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
|
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.12 13:37
|
|
|
Minul hakkas jamama peale lambda vahetust. Eks neid pistikuid sai liigutatud ja ei andnud enam voolu edasi, on vist oksüteerunud. Pistikut liigutades
hakkas tööle.
|
|
|
heixx14
huviline
Registreerunud 16.01.12
Asukoht: Viisu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 91.a.
|
postitati 14.03.12 15:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: roy
Minul hakkas jamama peale lambda vahetust. Eks neid pistikuid sai liigutatud ja ei andnud enam voolu edasi, on vist oksüteerunud. Pistikut liigutades
hakkas tööle. |
Kus kohas need pistikud täpsemalt asuvad?
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 15.03.12 05:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heixx14
Tsitaat: | Algselt postitas: roy
Minul hakkas jamama peale lambda vahetust. Eks neid pistikuid sai liigutatud ja ei andnud enam voolu edasi, on vist oksüteerunud. Pistikut liigutades
hakkas tööle. |
Kus kohas need pistikud täpsemalt asuvad? |
Palun vaata neid teemasid, mis mina otsinguga leidsin, seal ka juttu kus asuvad näitiku andur, paagi andur jne.
Võiks asja natuke süveneda ja kasutada otsingut. Põhimõtteliselt kõik probleemid mis saaks olla on juba minu poolt välja kirjutatud, asu aga neid
uurima.
|
|
|
|
heixx14
huviline
Registreerunud 16.01.12
Asukoht: Viisu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 91.a.
|
postitati 15.03.12 06:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kulufield
Tsitaat: | Algselt postitas: heixx14
Tsitaat: | Algselt postitas: roy
Minul hakkas jamama peale lambda vahetust. Eks neid pistikuid sai liigutatud ja ei andnud enam voolu edasi, on vist oksüteerunud. Pistikut liigutades
hakkas tööle. |
Kus kohas need pistikud täpsemalt asuvad? |
Palun vaata neid teemasid, mis mina otsinguga leidsin, seal ka juttu kus asuvad näitiku andur, paagi andur jne.
Võiks asja natuke süveneda ja kasutada otsingut. Põhimõtteliselt kõik probleemid mis saaks olla on juba minu poolt välja kirjutatud, asu aga neid
uurima. |
Nii Temp näidik nüüdseks töötab. Viga oligi selles et klemmid olid oksüdeerunud. Tänud neile kes aitasid kaasa vea leidmisele
|
|
|
Xpander
huviline
Registreerunud 14.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 20vt
|
postitati 28.08.13 17:59
|
|
|
Mure sama, et odomeeter ei tööta. Võtsin asja lahti, väikese kruvikeerajaga liigutasin hammasratast, keris ilusti edasi jne. Panin õli ka vahele igale
poole, ladusin tagasi kokku. Proovisõidul luges 100 meetrit ära ja siis jälle sama jama. Milles võib viga olla? Keegi Tartus asjalikku spidoploki
remontijat teab, siis andku teada mulle u2u teel. Autoks 93 aasta s4.
|
|
|
Burner
huviline
Registreerunud 01.06.05
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi coupe 1983, VW Jetta, Peugeot 406
|
postitati 29.08.13 03:35
|
|
|
Kuna pillid on piisavalt vanad, siis minu vanal Coupel oli sama viga ja lahti võttes tuvastasin, et hammasrattas oli lahti tulnud pulga küljest mida
hammakad peaksid edasi vedama, ehk siis aastatega oli kuidagi moodi lahti tulnud ja hammasratas käis tühja seal peal, kui kruvikaga keerata, siis sa
rõhud talle piisavalt peale ja sellepärast ongi näha, et kerib , natuke
super liimi pulga ning hammaka vahele ja pärast seda pole kordagi seda probleemi olnud muidugi pead ei anna, et nendel isenditel võib sama probleem olla. Mina võtsin spido ikka üksipulgi lõpuks lahti, et viga tuvastada.
Nüüd tuli pikk ja keeruline jutt, aga äkki saite pihta
Lugupidamisega Risto
|
|
|
|