Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 1.8T (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1722)
-WMX-
huviline



Registreerunud 18.12.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 3.2FSI S-line

postitati 04.03.12 20:13 Tsiteeri
Audi 1.8T



Tere!
Selline mure siis, et plaan üht 1.8T mootoriga Audit vaatama minna.
Aga niipalju kui omanik telefonis ütles, et mootor pidi algul külmast peast tigisema, kuid mootor soojaks läheb, pidi tigin ära kaduma.
Siit siis küsimus, et mis selle tigina võib põhjustada? (usun, et põhjuseid nii mõnigi) oleks targem miskit muud vaadata?
Ehk kui mõni oskab kaudselt hinnata viga , milles asi võib olla, kas remont oleks kulukas? Muidu saaks auto üsna sootsalt kätte.

Ette tänades.


m.k
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.12 20:34 Tsiteeri


Eeldan, et tegemist 1.8T 20V 110 või 132kW mootoriga?

Enamasti veaks nukaketi pinguti väsimine. Samuti võib analoogset "tiksu" põhjustada vl. kollektori mõra, mis soojana kinni paisub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-WMX-
huviline



Registreerunud 18.12.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 3.2FSI S-line

postitati 04.03.12 20:46 Tsiteeri


tegemist 110kw mootoriga


m.k
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 04.03.12 21:46 Tsiteeri


Hmmm üks ütleb tigin, teine tiks, kolmas kolin. Selliste väljendite aeg hakkab minu meelest vaikselt ümber saama sest see mida üks mees arvuti taga toksides oma vaimusilmas mõtleb ei pruugi ülejäänud 99% foorumi külastajale külladaselt mõistetav olla. Ka selle kliimapumba vabajooksu laagri väsimise (tol hetkel veel ei teadnud) heli ei suutnud ma mõistetavaks muuta. Üritasin filmimise teel heli jäädvustada aga ise hiljem kuulates nentisin et see pole ka päris see kuigi võiks mainida et ka see tegi algul külmalt häält ja sooja mootoriga kadus ära. Kuna see oli alles mõned nädalad tagasi siis suht värske teema aga peab ära mainima, et heli mida too väsinud laager tekitas kandus metalli pidi üle kogu mootori, nii et mul käis vahepeal juba 100 erinevat asja peast läbi mis otsad võis anda. Ok tagasi teemasse minnes. Tiks võib olla hüdrotõukuritest. Mina läksin üle ADDINOL täis sündilt MOBIL1 täis sündile (ja kuigi lisasin liqui moly klapiklõbinat leevendavat vahendit, olles eelnevalt selle ka addinoli sisse seganud) ja veendusin, et õlil ja õlil on vahe vahel sest see tiks mootorist on lihtsalt ka pikema sõidu järel ca 10 min mootori sihtpaika jõudmise ja tühikäigul töötamise järel olematu (addinoliga peale pikka sõitu ca 5 min ja tiksus päris kõvasti). Ma ei soovita nüüd sellega erutunud ostjat kohe müügimehele selga lendama saata aga mootoris on palju detaile mis liiguvad ja samas ka kuluvad nii et kuigi minupoolseid mälestusi pole mõtet ostmise motoks võtta siis võta mõni tuttavast auto mehaanik ikka autot vaatama minnes kaasa, ehk tema jagab matsu välja, mängib mootoriga, kuulab ja võib-olla saab asjale kähku pihta ja selle arvelt saab hiljem alla tingida ja tulebki tingida:)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.4% - SQL: 66.6%]