lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 02.03.12 08:12
|
|
|
17428 - Fuel Pressure Regulation Control Range Exceeded
Hei,
A8 3,3tdi.
Vahel täisgaasil kiirendades sureb välja ja veakood on järgmine : 17428 - Fuel Pressure Regulation Control Range Exceeded P1020 - 35-10 - - -
Intermittent.
Olen auto suht värske omanik, esimesed nädalad käitus auto ilusti.
Sureb just siis välja kui vaakumist järsku täisgaas teha.
Samas see viga ei ole pidev, mõnikord toimetab päevi ilusti, samas võib mitu korda järjest väja surra (kõige ebameeldivam on kindlasti seda
möödasõidul kogeda).
Prooviks on vahetatud kütuserõhu regulaator, andur ja jagur latt.
Viga ikka endine, samas kõik vahetatud jupid on/olid samamoodi kasutatud ja pikalt seisnud.
Kütuserõhk on muidu igast asendist normide piires, pihustite väärtused samamoodi.
Päris niisama peale ei tahaks nagu juppe vahetada.
Ebameeldiv ongi see, et vahel kui aega ja viitsimist testida, siis töötab kasvõi 10x järjest nagu kulda ja ilma ühegi veakoodita.
On kellelgi ideid?
Tänud ette
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 03.03.12 16:08
|
|
|
Hei - hei
Asi nüüd niikaugel, et sain logida kui viga avaldus ja tulemus on järgmine:
738 280.0
2047 1036.0
2785 1309.0
3665 1358.0
3713 1204.0
3570 1330.0
3618 1337.0
3927 1330.0
2927 1225.0
3142 1295.0
3284 1435.0
3261 21.0
2404 0.0
2023 0.0
3nda käigu ja pärast 3284rpmi nagu logi väidab sureb mootor välja, u. nagu fuel cut.
Kütuserõhk samas ei ületa mingeid norme ja koheselt on ka see veakood tagasi.
Vahetasin igaks juhuks ka kütusefiltri ära ja kohe peale seda proovides suri 2x välja, 3nda korra sain logise.
Kuid siis kohe 4 kord otsa ja tulemus oli järgmine:
643 266.0
1047 322.0
2094 1155.0
2880 1309.0
3689 1365.0
3594 1204.0
3522 1330.0
3641 1337.0
3951 1330.0
2975 1239.0
3118 1316.0
3308 1442.0
3522 1337.0
3713 1344.0
3879 1330.0
3594 609.0
2451 574.0
Kõik toimis nagu kulda ja ka kõik 4 järgnevat korda, siis loobusin.
Päeval 200 km jooksul polnud kordagi ühtegi probleemi.
Igatahes, logimisest ei olnud tolku midagi, vähemalt numbrite järele peaks kõik nagu korras olema.
Ainukene asi mis hetkel meenub, et vahepeal prooviks peal olnud regulaator toimetas külmas käivitades paremini.
Hetkel tahab u. 2sek öö seisnud mootor ketramist enne kui käima läheb, kuid seda probleemi polnud prooviks päev peal olnud regulaatoriga. Samas välja
suri ka sellega.
Soojas garaazis läheb ka vana regulaatoriga ilusti käima.
Erki soovitas privas paak ja etteande süsteem üle vaadata, sama soovitab tegelikult ka winelsa.
Sellejaoks peab päris korralikult sõitu tegema, et see paagis olev küte ära põletada
Niisiis, kaevan edasi
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 03.03.12 16:45
|
|
|
Mida need numbrid näitavad, esimeses rivis pöörded ja teises kütuserõhk latis?
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 03.03.12 16:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Mida need numbrid näitavad, esimeses rivis pöörded ja teises kütuserõhk latis? |
Jah
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 03.03.12 17:46
|
|
|
Ilmselt sa oled uurinud ja tead ettenähtud raili pressured mingil kindlal koormuse hetkel?
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 09.03.12 08:27
|
|
|
Hei
Loodan, et uuendan seda teemat nüüd viimast korda.
Vahetatud on kütuserõhu regulaator uue vastu ja tundub, et asi toimib, vähemalt hetkel.
Logid näitavad, et hetkel vähemalt kütuserõhk üle 1351bar ei lähe, tühikäigul on rõhk samamoodi normis nagu ennegi.
Kuid huvitav seik on sellejuures see, et originaal andur vag koodiga on 057130764(B?), boschi omaga 0281002351.
Rakverest vähemalt boschi toodet tellida ei saa, näitab küll et on selline asi olemas ja hinnaga ligemale 200€ (Revalis u. 100€ võrra kallim), vag
koodiga annab üldse otse lati keeratava mis ei sobi (hind sama).
Õnneks, või kahjuks teadsin et mersul (väga paljudel) on täpselt sama andur.
Uurisn täpsemalt ja boschi järgi on koodiks: 0281002241, letihinnaga 14x€.
Viimane andur ongi hetkel küljes, sobib igas mõttes 1:1, eks see jääb igaühe enda arvata kas ja kui õige selline teguviis on.
Igatahes, hetkel toimib ja kadudnud on ka külma mootoriga pikk käivitus.
Tänud kes kaasa mõtlesid
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
|