rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 12.11.04 21:26
|
|
|
A100 libelingi pagass avanema ilma lukuta
nüüd lood järgmised...
autoks A100 libelink millel teadagi on pagasi luugi avamine nupule vajutusega ja nupp/lukk on tule sees..
uus tulepaneel on karelingi oma ja luku kohta pole..
ootan häid ideid kuidas panna luuk sedasi avanema et tuld vahetama lõhkuma ei pea ja luugi sisse lukuauku ka ei taha lõigatata.
kas on mõeldavad trossi ja kangi süsteem nagu japsidel, või kaks vaakumlukku? vms
aitähh
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 12.11.04 22:00
|
|
|
Tavaline paarisajakroonine kesklukumootor luugi sisse, siis juhid signa puldist (peab olema vähe asjalikum signa) või nupust salongist. Meie pere
teisel psi-Quattrol (B3) on tehtud niimoodi
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 12.11.04 22:41
|
|
|
hea mõte...
vajutan nuppu ja pagasiluugi teine "kesklukumootor" avab luugi lukustuse..
et kogemata nupu pihta siis ei läheks.. peamine 
mõtlesin ise trossi ja vaakumit aga see el mootor paistab parim võimalus olevat - täitsa autonoomne ja kõige parem paigaldada kah
aga see peab selline olema siis mis avab ja kohe jälle sulgub, et luuk ei jääks avatud reziimi ja ei takistaks lukustumist - relee vms abiks vist
rass
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 12.11.04 23:28
|
|
|
Soovitaks siiski mingit sellist varianti mida ka häda korral normaalsel moel avada saab (loe:võtmega). Need huvitavad elektriga juhitavad lahendused
on küll tavaolukordades põnevad, kuid kujutle näiteks ekstreemolukorda teel kus on külm, torm, voolu mingil põhjusel pole, ning kõik vajalikud
tööriistad on teadagi kus? Mispärast see tavapärane lahendus siis ikkagi ei sobi? See ju ikka kõige parem?
Autoinsenerid ju ka selliste asjade peale mõelnud? Japsidel ju ka ikka võtmega avamise võimalus ikka olemas??!
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.11.04 01:28
|
|
|
Ja mina just mõtlen, et kuidas omal seal tagatules lukuava kinni panna... Endal on just plaanis kõik välised lukud ära kaotada ja pagasniku avamine
solenoidiga salongist lülitist ja puldist teha.
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
Soovitaks siiski mingit sellist varianti mida ka häda korral normaalsel moel avada saab (loe:võtmega). Need huvitavad elektriga juhitavad lahendused
on küll tavaolukordades põnevad, kuid kujutle näiteks ekstreemolukorda teel kus on külm, torm, voolu mingil põhjusel pole, ning kõik vajalikud
tööriistad on teadagi kus? | Hädaavamiseks võib ju tuua sealt jupi kõriga trossi kuskile tagaistme alla. Võtmega avatavatest lukkudest
leiad varem või hiljem linnas parkides sissemurtud kääriotsad. Minul on seda juba 2 korda juhtunud, rohkem ei tahaks...
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
Mispärast see tavapärane lahendus siis ikkagi ei sobi? See ju ikka kõige parem?
Autoinsenerid ju ka selliste asjade peale mõelnud? Japsidel ju ka ikka võtmega avamise võimalus ikka olemas??! | Seepärast, et nagu
pildilt (pirniteemas) näha, pole selles tumedas pikas paneelis lukuava. Minul, nagu ilmselt ka Rassil, poleks südant seda ka sinna lõigata, kuna ilma
oleks just väga kena clean look. Honda Preludel mul oli nii pagasnik kui ka bensuluuk kangi ja trossi abil juhiistme kõrvalt maast avatavad. Algselt
oli pagasnikul ka lukuava (nuppu ei olnud ja avada sai vaid võtmega), kuid lõpus sai see ka ära kaotatud.
Tsitaat: | Esialgne postitaja rass
mõtlesin ise trossi ja vaakumit aga see el mootor paistab parim võimalus olevat - täitsa autonoomne ja kõige parem paigaldada
kah | Vaakumsüsteemi jaoks peaksid paigaldama ka teise vaakumpumba ja seda ikkagi elektriga juhtima. Poleks vist eriti mõistlik ainult
ühe tarbija jaoks...
Tsitaat: | Esialgne postitaja rass
aga see peab selline olema siis mis avab ja kohe jälle sulgub, et luuk ei jääks avatud reziimi ja ei takistaks lukustumist - relee vms abiks
vist | Selleks on spetsiaalne tugeva tõmbejõuga solenoid. Samas, kui vool välja lülitub, liigub ta kergelt algasendisse tagasi.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 13.11.04 01:47
|
|
|
Ideed on tõesti head, kuid minu arvates on piisavalt ka nende peale mõeldud. Ainult elektriline variant ei sobi kindlasti just selleks puhuks kui vool
peaks ettearvamatul põhjusel kaduma. (näiteks akuühenduse rike) Pimedal maanteel võib teinekord ka üsna tühiste asjadega väga hädas olla. Mina
isiklikult eelistaksin ikkagi sellist varianti mida mingil moel ka ilma elektrilise sekkumiseta avada saaks olgu siis selleks nöörijupp või misiganes.
( kui aus olla siis eelistan siiski tehasevarianti) Kui kaak tahab pagasnikusse ronida siis saab ta sinna nagunii, on seal võtmeauk või mitte. (järgi
proovitud)
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.11.04 09:10
|
|
|
Unustasin tegelikult märkida seda, et Prelude'il käis tagaiste alla ja pagasnik oli sealtkaudu ligipääsetav.
Surnud akuga autosse ja pagasnikusse sissepääsemiseks tood stange alla ilmastikukindla pesaga auto massi ja plussi, nii et vajadusel saab sinna alati
teiselt autolt voolu peale anda ja seejärel puldist uksed ja nupust luugi lahti. Ah et solenoid põleb läbi ja signa sureb ära ja maa mõnikord väriseb
ja vulkaanid purskavad jne? [roppus] happens, tellid takso või
autoabi.
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 13.11.04 17:22
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
Soovitaks siiski mingit sellist varianti mida ka häda korral normaalsel moel avada saab (loe:võtmega). Need huvitavad elektriga juhitavad lahendused
on küll tavaolukordades põnevad, kuid kujutle näiteks ekstreemolukorda teel kus on külm, torm, voolu mingil põhjusel pole, ning kõik vajalikud
tööriistad on teadagi kus? Mispärast see tavapärane lahendus siis ikkagi ei sobi? See ju ikka kõige parem?
Autoinsenerid ju ka selliste asjade peale mõelnud? Japsidel ju ka ikka võtmega avamise võimalus ikka olemas??! |
Omal on ka pandud sinna mingi japsi keskluku tõmberele. Ja ühel ilusal päeval pagass enam ei avanenud. lahendus - lõikasin rellakaga luugi pealse tule
küljest ära ja sain luugi lahti. Ikka juhtub.
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 13.11.04 17:26
|
|
|
ilmselt peab mingi korraliku hädaabivariandi ka ehitama sinna
|
|
|
|