Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.0 FSI 110kw või 2.0 TFSI 147kw (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 6173)
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 18.02.12 23:41 Tsiteeri
2.0 FSI 110kw või 2.0 TFSI 147kw



Tere.
Kuna plaan soetada endale uus auto siis paluks abi.
Valikutes on just need kaks mootorit.
Mis on 2.0 FSI 110kw head ja vead?
Ja mis 2.0 TFSI 147kw head ja vead?
Kumb neist on parem valik (palun põhjendust).


Ettetänades
Maikl


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 19.02.12 08:47 Tsiteeri


No maikl369 !! See teema peaks ikka kuuluma ostu abi juurde. Aga mina valiks selle kangema variandi ja kindlasti on seda kallim ülal pidada ning peaks olema quattro. Kas plaan tutikas osta? Loodetavasti mode liggutab teema õigesse kohta;)


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.02.12 10:23 Tsiteeri


Ei tea, kuidas tegelikkuses, kuid pidevalt siiski kurdetakse seda, et 147kw TFSI kulutab koledasti öli.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 19.02.12 14:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
No maikl369 !! See teema peaks ikka kuuluma ostu abi juurde. Aga mina valiks selle kangema variandi ja kindlasti on seda kallim ülal pidada ning peaks olema quattro. Kas plaan tutikas osta? Loodetavasti mode liggutab teema õigesse kohta;)


Ei uut päris ei ostaks.Ikka mingi sõitnud masin tuleb ligi võtta.
Jah nüüd on teema tõstetud õigesse kohta :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.02.12 14:07 Tsiteeri


Tegu ju täiesti erinevate mootoritega üks torbokas teine tavaline vabalthingav. Ise peaks ikka välja mõtlema kumba tahad. Loogiline et turboka ülalpidamine on kallim.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 19.02.12 14:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Ei tea, kuidas tegelikkuses, kuid pidevalt siiski kurdetakse seda, et 147kw TFSI kulutab koledasti öli.


Mh mootor ju peaks sama olema 2.0 FSI 110kw ja 147kw lihtsalt üks on turboga.
Näide: 1.8 92kw ja 1.8T 110kw ja ka ainult turbo lisaks.

Huvitav kas siis mõlemad mootorid võtavad õli?
Pidid diisli häält kah tegema on sellega keegi kursis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.02.12 14:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maikl369
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Ei tea, kuidas tegelikkuses, kuid pidevalt siiski kurdetakse seda, et 147kw TFSI kulutab koledasti öli.


Mh mootor ju peaks sama olema 2.0 FSI 110kw ja 147kw lihtsalt üks on turboga.
Näide: 1.8 92kw ja 1.8T 110kw ja ka ainult turbo lisaks.

Huvitav kas siis mõlemad mootorid võtavad õli?
Pidid diisli häält kah tegema on sellega keegi kursis?

Tuleb osta korralik auto. Käivad täiesti vaikselt FSI kütusepump teeb tühikäigul natuke põrinat kuid seda ei kuule eriti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 19.02.12 14:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tegu ju täiesti erinevate mootoritega üks torbokas teine tavaline vabalthingav. Ise peaks ikka välja mõtlema kumba tahad. Loogiline et turboka ülalpidamine on kallim.


Tahangi teada kumb neist mootoritest on vastupidavam.
Millised on kummagi tüüpvead.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Konrad
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider

postitati 19.02.12 15:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maikl369
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tegu ju täiesti erinevate mootoritega üks torbokas teine tavaline vabalthingav. Ise peaks ikka välja mõtlema kumba tahad. Loogiline et turboka ülalpidamine on kallim.


Tahangi teada kumb neist mootoritest on vastupidavam.
Millised on kummagi tüüpvead.


2.0T FSI tüüptviga on see,et see on saanud järjestikku 5-el aastal Aasta Mootori auhinna oma kategoorias (International Engine of The Year). :D
Minu 2.0T on 100t km ilma eriliste muredeta sõitnud. 2 korda vist olen hoolduste vahel (10-15t km) 0,5l õli peale kallanud.
Julgen soovitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indrekk
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20v

postitati 19.02.12 15:49 Tsiteeri


Kuna üsna tihti on kasutada '07 B7 Avant, 147kw S-Line tiptronicu ja quattroga, siis mõned kogemused:

1. Vibratsioon. See R4 suudab väga ebameeldivalt väristada. Kõige rohkem paigal seistes, käimar D peal. Vabalthingav kusjuures sellist vibra ei tekitanud - kas 147kw = jäigemad kasti-moootoripadjad?.
Sellest vibratsioonist räägitakse ka väljamaa foorumites. Naljakal kombel sama konfiguratsiooniga VW mudelitel selline vibratsioon väidetavalt puudub.

2. Ebameeldiv "kumin" summutist 4000 pöörde juures - samuti ei tea, kas S-Line on muu väljalaskega või on see 147kw mudeli eripära (vabalthingav oli 2x vaiksem). Harjub ära, aga esialgu tundus veider.
Samas väljast teeb kogu pöörete vahemikus mõnusat jorinat isegi R4 kohta :)

3. Õlikulu. Kuna igapäevaselt sellega ei sõida, siis täpset kulu ei oska öelda, kuid see on olemas ning ei ole väike.


Positiivse külje pealt muidugi seda, et see tilluke turbo puhub juba madalalt ning vääne juba madalalt meenutab pigem diisli dünaamikat. Seega linnas väga mõnus ning kütusekulu selle jõu kohta igati mõistlik. Invaveolise peal ilmselt suht pointless, ESP pirn saaks rohkem kuuma kui suunatulede omad :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 19.02.12 20:39 Tsiteeri


Kokkuvõte:
Põhimõtteliselt siis soovitate väga 147kw mootorit
Se 110kw siis peaks jääma tahaplaanile?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.8% - SQL: 63.2%]