Lehekülgi: 1 2 |
DevilBiss
huviline
Registreerunud 22.12.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.12 17:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: rantto
Räägin sellest, et kui klemmid on kuumad siis on kaablid ka küpsed. Kaablimajandus sellel masinal on Hispaania üllitis ja keegi on midagi vähe nihu
väinud. Probleem kimbutab neid masinaid millel on palju lisavarustust. |
Kuumeneb siiski takisti, mitte juht - klemmid on kaabli otsa viletsalt pressitud ja nende vahele on tekkinud oksiid. See ei tähenda, et kaabel kogu
pikkuses sama kuum oleks. |
just selle oksiidi tõttu neid vahetataksegi olen kuulnud
|
|
|
rantto
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kiired jalad
|
postitati 11.03.12 11:22
|
|
|
Elektri anomaaliad on praeguseks lõppenud ja kõik toimib laitmatult. Kuna kevadine päike soojendab juba mõnusalt ja hing ihkab millegu muu järele siis
auto müügis.
|
|
|
rantto
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kiired jalad
|
postitati 21.03.12 08:20
|
|
|
Tänasest siis suverehvidega. Harjumatu on hetkel sõita nende rehvidega kuna talvekad olid natuke teise mõõduga.
Niru ilm pilti teha aga selline ta tuli.
|
|
|
rantto
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kiired jalad
|
postitati 29.03.12 11:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: rantto
Need temperatuurid on välja käinud elektrik, ise seda asja lahti ei hammusta. Sõidud on tavaliselt 50km pikad, tööle ja tagasi, vahepeal tuleb ette ka
lühikesi otsi. Istmesoojendusi pole, tagaklaasi ei sulata ja peeglid sulavad automaatselt sõitma hakates. Elektrik on ise nõutud mees, kes toimetab
teenustööna erinevates margiesindustes ja Audidele veab kaableid suht tihti. Veljed mis piltidel on ajutised(seega igavesed) suveks aga plaan S-Line
18" või ühed ägedad 19" veljed alla kruvida.
Mida arvate sellisest vigurist?
http://chipbox.ee/audi-a6-4f-2-7-tdi-2/ |
Ära raiska raha.
Need numbrid seal ei vasta suure tõenäosusega tegelikkusele ning tuuningbox ei ole üldse hea mõte.
Kui teha, siis teha korralikult ning ei ole vaja mingeid tuuningboxe, vaid saab üle kaabli ajus vastavad modifikatsioonid teha, ilma mingeid
lisavidinaid paigaldamata ning saab kindlasti palju parema ja mis tähtsam, turvalisema tulemuse. |
Käidud, nähtud, proovitud, masinal nüüd uus hingamine. Ajutreeningu tulemusel näitab tagumikudüno väga häid tulemusi
Tänud kodanik prj-le!
|
|
|
corbe
huviline
Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A5 Q | A6 C8 Q
|
postitati 29.03.12 11:23
|
|
|
Hmm, väga huvitavad uudised. Ma eeldan et sedasama saaks teha ka 3.0 puhul siis eksole?
On ka saladus mida täpsemalt tehti?
|
|
|
rantto
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kiired jalad
|
postitati 01.04.12 13:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: corbe
Hmm, väga huvitavad uudised. Ma eeldan et sedasama saaks teha ka 3.0 puhul siis eksole?
On ka saladus mida täpsemalt tehti? |
Sama teema 3.0 puhul, ega peale custom softi muud tehtudki. Esimesed 1500km läbitud ja paak tühi täis kütusekulu näitab langustrendi. Läbitud täpselt
sama vahemaa(850km) enne ja pärast softiuuendust ja tulemus on 0.2L vähem. Enne seda sai ka paari kütuselisandit proovitud, mis olid puhastava
toimega.
|
|
|
rantto
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kiired jalad
|
postitati 09.04.12 12:06
|
|
|
Tänasest siis veeren 19" komplektiga. Sai ka vahetatud kütusetaseme andur.
|
|
|
|
rantto
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kiired jalad
|
postitati 24.04.12 19:14
|
|
|
Tänasest veereb see masin Haapsalus ringi. Seega pole see masin enam minu valduses.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 25.04.12 12:26
|
|
|
Kuidas muidu 19" oli kas väga jäigaks ei läinud võrreldes 17", 18" velgedega. Mis rehvi gabariite kasutasid muidu?
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
rantto
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kiired jalad
|
postitati 25.04.12 14:36
|
|
|
Jah prj rikkus korraks tuju ära kuid peale softi oli tuju ikka parem kui enne Kütusekulu langes, näiteks maanteel 110ga kulgedes pluss kiired möödasõidud oli kulu 6,2L/100km. Üldine keskmine 130 tundi sõitmist 50/50
linn/maantee kulu 7,5
19" oli hea sõita, rehvid 245/40 R19 Täitis ilusti koopa ära ja suurt vahet ei tundnud kas 18 või 19"
E: Viimased katsetused ja võrdlusmoment toimus Võrumaa metsade vahel. Nimelt 4.0TDI A8 ei suutnud kuidagi eest ära kangutada, minu 5 käigu lõpus venis
A8 natuke eest ära aga 6 käiguga olin sabas tagasi. Ei pea eelpool kirjeldatud õigeks kuna LE on kõigile täitmiseks!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |