Lehekülgi: 1 2 |
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 12.02.12 20:37
|
|
|
Jumala eest. Kas Sa ostad autot või auto läbisõitu? Mis seal vahet on, mis number seal kellapeal on, kui auto on korralik? Ja kui sa kardad, et ei
suuda silda remontida, siis on vist mõttekam ehk mõni teine auto valida või üldse ühistransporti kasutada? Ei pea Sind isiklikult silmas, kuid ma ei
mõista, miks inimesed ostavad autot läbisõidu järgi...ise pole ühegi auto ostul odomeetrinäitu vaadanud, vaid ikka seda, milline on konkreetse auto
seisukord. Ära võta isiklikult, kuid see esisilla jutt igalpool on suht ära tüüdanud juba. Kui sillas kõik pulgad korraga vahetada, siis ei ole ta
vastupidavus nii hull kah. Peab kenasti, B5 vähemalt. B6 on paaril tuttaval ja on OLULISELT vastupidavama veermikuga, kui seda oli B5 kerega A4. Ja
õigekirja selgeksõppimine ei teeks kah paha vast! Varsti mõni moderaator
avastab selle teema ja Sa saad varem või hiljem lihtsalt bänni siit, kui ei õpi korrektselt kirjutama.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 13.02.12 06:09
|
|
|
No on ikka vahe sees tavaliselt masinatel, kui ikka üks on sõitnud 150tuh ja teine 300tuh, tehniliselt võib ju kõik kontrollis korras olla, aga
igasugu ühendused salongis ja kerel on saanud väntsutada kaks korda rohkem ja seetõttu tundubki üks auto tummisem ja naginavabam, kui teine silma
järgi samasugune. Aga loomulikult ei tohi pimesi läbisõitu osta See
selleks, neid läbisõidu teemasid on siin vast juba palju olnud, siin oli küsimus aga selles, et tekkis arvamus, et läbisõit on kindlasti õige, ma
siiski julgeks kahelda.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.02.12 06:51
|
|
|
Kui midagi pole ära nipitatud, siis saab VCDS-iga tegelikku läbisõitu selle ajastu diislitel vaadata. Väike kõikumine võib olla, mis tuleneb rehvide
mõõdust.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 13.02.12 08:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kui midagi pole ära nipitatud, siis saab VCDS-iga tegelikku läbisõitu selle ajastu diislitel vaadata. Väike kõikumine võib olla, mis tuleneb rehvide
mõõdust. |
Targem on vaadata ABS-i controllerist freeze frame abil.
Mootoriajus olev läbisõit on ühe nupuvajutusega keritav tänapäeval.
|
|
|
|
juri16
huviline
Registreerunud 01.03.10
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.12 18:13
|
|
|
Ma lihtsalt uurin silla ehitust,kuna ise olen autoremondi lukksepp. Lihtsalt huvitab selle ehitus, muud ei midagi.
Ise endale tööraha ju maksma ei pea.Soe garaaz ka olemas kus remonti teha.
Põhjus, miks uurin on see ,et ei taha mingit saani endale osta.Olen juba käinud vaatamas,paljusid pille ja pole see ,mis ma ootaks 4000 euri eest. Nad
on hinnas nii kindlad ka,et maksimum summa,mis alla lasevad on kuni 200 .
Ma ei saa aru,kuidas need hinnad nii laes nüüd on?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 13.02.12 18:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juri16
Ma lihtsalt uurin silla ehitust,kuna ise olen autoremondi lukksepp. Lihtsalt huvitab selle ehitus, muud ei midagi.
Ise endale tööraha ju maksma ei pea.Soe garaaz ka olemas kus remonti teha.
Põhjus, miks uurin on see ,et ei taha mingit saani endale osta.Olen juba käinud vaatamas,paljusid pille ja pole see ,mis ma ootaks 4000 euri eest. Nad
on hinnas nii kindlad ka,et maksimum summa,mis alla lasevad on kuni 200 .
Ma ei saa aru,kuidas need hinnad nii laes nüüd on? |
Silla poolelt said siis vastuse.
Kui tahad korralikku masinat selle summa eest, siis ära osta liiga uut masinat, vaata b5-tesid. Minu b6 on 5300 eest müügis ja võin käe südamele
panna, et on korralik, aga see sinu jaoks liiga kallis ja bensukas kah veel.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.02.12 18:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juri16
Ma lihtsalt uurin silla ehitust,kuna ise olen autoremondi lukksepp. Lihtsalt huvitab selle ehitus, muud ei midagi.
Ise endale tööraha ju maksma ei pea.Soe garaaz ka olemas kus remonti teha.
Põhjus, miks uurin on see ,et ei taha mingit saani endale osta.Olen juba käinud vaatamas,paljusid pille ja pole see ,mis ma ootaks 4000 euri eest. Nad
on hinnas nii kindlad ka,et maksimum summa,mis alla lasevad on kuni 200 .
Ma ei saa aru,kuidas need hinnad nii laes nüüd on? |
Vot nüüd ma ei saa aru, mida sa 4000 eest siis ootad? Vaata natuke Saksa B6-te hindasid näiteks, sinna pane juurde toomiskulud jne. No mitte kuidagi
ei tule välja 4000-ga. Enamus, mis selles hinnaklassis müüa, on 2,5 mootoritega.
Nagu öeldi, valik on kas hea B5 või kehva B6 selle hinna eest.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
juri16
huviline
Registreerunud 01.03.10
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.12 15:24
|
|
|
Ma veel uurin kuulutusi, ning ootan ja loodan,et tuleks midagi head hea hinna eest
Tänud teile,kes aitasid mind.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|