woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 09.02.12 18:31
|
|
|
Kliima lahti ühendamine
a4 b5l oleks vaja kliima kuivati vahetada. Kuid süsteemis on rõhk sees, kuskohast ma peaksin selle krempi lahti ühendama ?
Või ei ole sellel vahet, kuskilt lihtsalt toru lahti, freoon välja, uus kuivati vahele ja ennem uut hooaega kliima täitmine ning peaks hea saama ?
|
|
|
Renks
huviline
Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.12 19:26
|
|
|
Mis põhjusel sa kuivatit vahetad?
Sama seadmega millega kliimaseadet täidetaks saab ka süsteemi tühjaks lasta.
Toru lahti ja gaas atmosfääri, ei ole just kõige nutikam lahendus.
|
|
|
Ott6
huviline
Registreerunud 02.05.09
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.12 19:44
|
|
|
Kui lased gaasi välja imeda, siis saab selle sinna uuesti sisse panna. Atmosfääri pole kindlasti teda mõtet lasta, samas kui tahad vahetuse teha ise
ning siis täitma minna tundub see ainuke lahendus.
Audi A6 2.5 TDi C4; BMW 530D E39; A6 1.9 TDi C5; A4 Avant 1,9 TDi B5
|
|
|
|
woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 09.02.12 20:04
|
|
|
Kuivati on katki .. lasen siis sealt välja kust tundub kõige mugavam olevat ja kogulugu ..
Paigaldan hetkel ise uue kuivati ning laseb vahetult enne hooaega ära täita.
|
|
|
Renks
huviline
Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.12 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: woush
Kuivati on katki .. |
Milles see katkine kuivati siis väljendub?
Kui süsteem püsib täis ja ei ole eelnevalt pikemat aega avatuna seisnud ei tohiks kuivatis probleemi olla.
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 09.02.12 21:17
|
|
|
Ega tühja süsteemigagi ei ole tark ringi sõita, võib kergelt pumbast lahti saada.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 09.02.12 22:05
|
|
|
Mitte ainult pumbast vaid kogu süsteem vaja hiljem ringi vahetada.
|
|
|
woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 20.02.12 09:19
|
|
|
Veel selle kuivati kohta üks küsimus, ei suutnud otsingut kasutades õiget vastust leida.
Kuivati peaks poest uue ostma, või kõlbab ka lammutusest kasutatud ? Jäi kuskilt nagu silma, et lahtiselt seistes läheb tuksi .. kuid samas ka kuulnud
väiteid, et see on jama jutt.
|
|
|
tdiquattro
huviline
Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140
|
postitati 22.03.12 08:52
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: A4Audi
Ega tühja süsteemigagi ei ole tark ringi sõita, võib kergelt pumbast lahti saada. |
Mitte ainult pumbast vaid kogu süsteem vaja hiljem ringi vahetada. |
Ma saan aru, et kui tühja süsteemiga kliimakompressor tööle peaks minema, siis see mõjub talle laastavalt. Aga miks kogu süsteem oleks vaja välja
vahetada, kui on tühja kliimasüsteemiga ringi sõidetud? Kui Kliima järgi ei ole, mis siis juhtuda saab? Äkki targemad mehed seletaksid asja rohkem
lahti?
|
|
|
Renks
huviline
Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.03.12 09:34
|
|
|
Tühja süsteemi puhul kompressor tööl ei hakka ja sõitmine lisakahjustusi ei tekita (juhul kui süsteem on suletud).
Lahtise süsteemi puhul tekib oksüdeerumise oht, kuna kompressori õli on hüdroskoopsete omadustega ja seob õhu oleva niiskuse.
|
|
|
|
kuuza
huviline
Registreerunud 08.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 avant 2,5tdi,quattro/02a
|
postitati 22.03.12 19:04
|
|
|
Sõitsin ise ca 3a tühja kliimaga. Tulemuseks uus kliimapump(kuna vana jooksis kinn), filter,alumised kondi torud mis olid aja jooksul räsida
saanud(kuna puudus põhjakaitse), torustike läbipesu. Põhjuseks siis liigne niiskus mis tekkis katkisest kliimatorust(kummist osa), millel oli auk vast
nõelapea suurune . Teadjad mehed teavad rääkida, et kondentsi veest võib
pump peese minna. Minul läks see lugu suht õnnelikult 30km h kiirusega, poos suht ilusti mootori kinni(õnneks mootori remonti ei kaasnenud). Nii, et
mehed soovitan teil oma kliimad üle vaadata, hiljem paneb suurema põnsu rahakotile 
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.03.12 19:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuuza
Sõitsin ise ca 3a tühja kliimaga. Tulemuseks uus kliimapump(kuna vana jooksis kinn), filter,alumised kondi torud mis olid aja jooksul räsida
saanud(kuna puudus põhjakaitse), torustike läbipesu. Põhjuseks siis liigne niiskus mis tekkis katkisest kliimatorust(kummist osa), millel oli auk vast
nõelapea suurune . Teadjad mehed teavad rääkida, et kondentsi veest võib
pump peese minna. Minul läks see lugu suht õnnelikult 30km h kiirusega, poos suht ilusti mootori kinni(õnneks mootori remonti ei kaasnenud). Nii, et
mehed soovitan teil oma kliimad üle vaadata, hiljem paneb suurema põnsu rahakotile |
Mis mootorist jutt käib? Auto mootorist?
|
|
|
kuuza
huviline
Registreerunud 08.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 avant 2,5tdi,quattro/02a
|
postitati 22.03.12 19:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: kuuza
Sõitsin ise ca 3a tühja kliimaga. Tulemuseks uus kliimapump(kuna vana jooksis kinn), filter,alumised kondi torud mis olid aja jooksul räsida
saanud(kuna puudus põhjakaitse), torustike läbipesu. Põhjuseks siis liigne niiskus mis tekkis katkisest kliimatorust(kummist osa), millel oli auk vast
nõelapea suurune . Teadjad mehed teavad rääkida, et kondentsi veest võib
pump peese minna. Minul läks see lugu suht õnnelikult 30km h kiirusega, poos suht ilusti mootori kinni(õnneks mootori remonti ei kaasnenud). Nii, et
mehed soovitan teil oma kliimad üle vaadata, hiljem paneb suurema põnsu rahakotile |
Mis mootorist jutt käib? Auto mootorist? |
On olnud juhuseid kui suurel kiirusel kinni kiilunud kliimapumbal on purunenud generaatori rihm ja selle tagajärjel on see purustatud kemüüse pääsenud
mootori rihma vahele ja edasi teadagi mis.....uskumatuna tunduv aga nii on juhtunud.
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.03.12 19:52
|
|
|
Kas nii ei saa et lähed töökotta,räägid jutu ära-lased kliima tühjaks pumbata....vahetad jubinad ja siis uuesti kliima seal täis? Mida vähem lisagaasi
on vaja juurde panna,seda odavam ju. +saad värvainet lekete jaoks+ uue õlituse.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.03.12 19:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuuza
On olnud juhuseid kui suurel kiirusel kinni kiilunud kliimapumbal on purunenud generaatori rihm ja selle tagajärjel on see purustatud kemüüse pääsenud
mootori rihma vahele ja edasi teadagi mis.....uskumatuna tunduv aga nii on juhtunud. |
No see on ikka väga ebatõenäoline, maailm on suur ja lai, kõike juhtub, aga kui kõige pärast muretsema hakata, siis on targem end kohe maha lasta,
sest õige elu see pole, mitte midagi ei saaks teha ja mitte midagi tegemata ka ei saaks olla, muidu sured igavusse Räägime ikka asjadest, mis on olulised
|
|
|
Lauri-L
huviline
Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0
|
postitati 22.03.12 22:55
|
|
|
Tundub õige koht olevat mu küsimusele.
Asi siis nii et ei ole kliima vaid kont., radikas puru, voolikud küljest ära.
Kas mul sama teema et nüüd võib pump kutu olla ?
Olen aru saanud et kliimal ja kondil see vahe et kliima hoiab soovitud tem. salongis ning kont puhub seda külma mida ta toota suudab.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.03.12 06:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri-L
Tundub õige koht olevat mu küsimusele.
Asi siis nii et ei ole kliima vaid kont., radikas puru, voolikud küljest ära.
Kas mul sama teema et nüüd võib pump kutu olla ?
Olen aru saanud et kliimal ja kondil see vahe et kliima hoiab soovitud tem. salongis ning kont puhub seda külma mida ta toota suudab.
|
Automaatkliima hoiab soovitud temperatuuri automaatselt, annad ette ainult temperatuuri, tavaline kliima ehk manuaalne kliima ehk tinglikult ka
konditsioneer (kuigi minu arust hõlmab tavakliima endas nii soojendust, mis nagunii kõigil on, ja siis seda jahutussüsteemi ehk konditsioneeri) puhub
jah sellist tempi, mida suudab või mida osadel ette keerad, aga ei hoia, kapoti all aga ei tohiks erinevust olla, kõik erinevused peaks jääma
salongi.
Kui sul pumba otsad hermeetiliselt kinni pole, siis jah võib pump kutu olla.
|
|
|