Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S8 4.2 quatro mtm Kompressor 341 kW soov (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 5582)
andri1986
huviline

Avatar


Registreerunud 14.05.09
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.6 q, Audi S4 C4 2.2T, Audi S8 D2 4.2, Audi s4 B6 , Audi A8 D2 4.2 q

postitati 05.02.12 11:20 Tsiteeri
S8 4.2 quatro mtm Kompressor 341 kW soov



Plaanis soetada Audi S8 4.2 quatro mtm Kompressor 341 kW (464 PS).
Kas kellegil on selline auto olnud, kes oskaks autost täpsemalt rääkida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kiin21
huviline



Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 05.02.12 11:43 Tsiteeri


Selline?
http://www.youtube.com/watch?v=SuLVSnhEHow


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andri1986
huviline

Avatar


Registreerunud 14.05.09
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.6 q, Audi S4 C4 2.2T, Audi S8 D2 4.2, Audi s4 B6 , Audi A8 D2 4.2 q

postitati 05.02.12 12:04 Tsiteeri


Täpselt selline nagu siin videos aga automaat


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 05.02.12 12:23 Tsiteeri


See on küllalt haruldane kombinatsioon, ma natuke kahtlen, et siit lausa keegi endine omanik seda kommenteerima juhtub.
Ja olemuslikult sobiks see teema ostuabi alla rohkem.

http://www.upload.ee/image/2048911/s8_mtm_mootor.JPG

Saksas on üksainuke selline mudel hetkel pakkuda, küllalt soodne: 8000 EUR
Uuemale mudelile saab ainult kompressori-kitist rääkida umbes kolm korda suurema summa eest, seega pole küsitav hind küll kuri. Tehnilise seisukorra suhtes ei oska mitte midagi prognoosida, liiga kohvipaksu pealt oletamine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 11.02.12 19:45 Tsiteeri


Samas kui papp olemas siis osta ära ja mingi aeg saad teada mis pill see on. Kui see aut kast on selle auto all kestnud juba mõned aastad siis miks ei peaks edasi kestma. Pea asi, et hooldused korrapäraselt tehtud oleks. Suht hea mõte liigub sul peas. Põnev!:cool:


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.12 07:35 Tsiteeri


Samas on mul soodsa hinnaga kompressor olemas kui huvi peaks pakkuma.

Hinnaks oli vist 3000 ja kaasa saab kogu paigalduskiti. Sobib kôikidele Audi V8 mootoritele.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 12.02.12 07:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Samas on mul soodsa hinnaga kompressor olemas kui huvi peaks pakkuma.

Hinnaks oli vist 3000 ja kaasa saab kogu paigalduskiti. Sobib kôikidele Audi V8 mootoritele.
Et siis 3000eur pidasid silmas?


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 12.02.12 09:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Samas on mul soodsa hinnaga kompressor olemas kui huvi peaks pakkuma.

Hinnaks oli vist 3000 ja kaasa saab kogu paigalduskiti. Sobib kôikidele Audi V8 mootoritele.
Et siis 3000eur pidasid silmas?



Vaevalt küll ,et 3000 eeku :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 12.02.12 09:33 Tsiteeri


Nii et- andri 1986, kui ostad S8 keskeltläbi 6000eur + kompressor 3000eur + paigaldus ja seadistus paar tonni lisaks, siis mina ostks juba valmis auto ja küll selle kasti saaks kah vahetatud kui vajadus peaks tekkima Muidugi see 3000eur kompressori eest ei ole palju küsitud juhul kui auto olemas ja liisinguid kaelas pole ,miks-mitte? Kõige odavam kompressori komplekt mis mina olen leidnud on 6500eur aga kasutamatta!


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andri1986
huviline

Avatar


Registreerunud 14.05.09
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.6 q, Audi S4 C4 2.2T, Audi S8 D2 4.2, Audi s4 B6 , Audi A8 D2 4.2 q

postitati 12.02.12 12:27 Tsiteeri


Plaanis oli soetada 2000-2002a s8 manuaal. Millele tulevikus lisada järgmise põlvkonna esiots. 3000euriga saaks juba v8 mootorile turbod peale aretada. Samas ei oska arvata kuidas kompressoriga sõita oleks. Endal täitsa kogemus puutub. Tuleb nüüd natuke asja seedida ja kaaluda mille lahendus oleks mulle kõige parem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 12.02.12 12:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andri1986
Plaanis oli soetada 2000-2002a s8 manuaal. Millele tulevikus lisada järgmise põlvkonna esiots. 3000euriga saaks juba v8 mootorile turbod peale aretada. Samas ei oska arvata kuidas kompressoriga sõita oleks. Endal täitsa kogemus puutub. Tuleb nüüd natuke asja seedida ja kaaluda mille lahendus oleks mulle kõige parem.


Ma olen nüüd natuke ree pealt maas - viimase otsa D2-le panna D3-e esiots?
Sa viimati uurisid, kas foorumist keegi Saksast autode toomisega ei tegele, said sa siis selgust? On konkreetne auto valmis vaadatud?
Mis selle turbotamisega täpselt peaks saavutatama? MTM on ju teadupoolest sellele mudelile just kompressorit pakkuv ettevõte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andri1986
huviline

Avatar


Registreerunud 14.05.09
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.6 q, Audi S4 C4 2.2T, Audi S8 D2 4.2, Audi s4 B6 , Audi A8 D2 4.2 q

postitati 12.02.12 13:04 Tsiteeri


Sellist lahendust mõtlesin : http://www.lltek.com/hfl_a8_d2.htm

Auto toomises sain selgusele. Lähen Soomest lennukiga Saksa ja tulen laevaga tagasi.Turbotamise koha peal oli vaid arvamus. Mulle ei ole turbosid vaja ja kui leidub kompressoriga siis võtaksin parema meelega selle. Mulle piisab enda s4-st küll, mis on varsti valmimas ja saab olema üle 500hp. Soov on soetada uuemat ja suuremat teiseks autoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 13.02.12 17:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andri1986
Sellist lahendust mõtlesin : http://www.lltek.com/hfl_a8_d2.htm

Auto toomises sain selgusele. Lähen Soomest lennukiga Saksa ja tulen laevaga tagasi.Turbotamise koha peal oli vaid arvamus. Mulle ei ole turbosid vaja ja kui leidub kompressoriga siis võtaksin parema meelega selle. Mulle piisab enda s4-st küll, mis on varsti valmimas ja saab olema üle 500hp. Soov on soetada uuemat ja suuremat teiseks autoks.
Kas mitte kompressor pole koheselt kättesaadav ja turbo viivitusega? Või panen mina kerget koobast:P


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 13.02.12 21:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Kas mitte kompressor pole koheselt kättesaadav ja turbo viivitusega? Või panen mina kerget koobast:P

Tänapäeva klassikalise turbo täisvääne on saadaval 1500 rpm-i juures, kompressor pakub sama 3000 rpm-i juures :) Nö max. power-i saavutab tavaline turbokas kah oluliselt varem. Võibolla custom masinatel see nii pole.
Tsitaat:
Algselt postitas: andri1986
Sellist lahendust mõtlesin : http://www.lltek.com/hfl_a8_d2.htm

Maitse üle ei vaielda, mulle meeldib D2 originaal facelift moll oluliselt rohkem.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.12 08:47 Tsiteeri


Kompressori hind uuena oli umbes 10 000.-EUR.

Kompressor on peal olnud mõned tuhanded kilomeetrid.

Pilte näeb siit lingilt


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 64.1% - SQL: 35.9%]