Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 Quattro 2.6 aastast 96 (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1441)
JK7
huviline



Registreerunud 31.07.09
Asukoht: Harjumaa, Tallinn.
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.12 16:46 Tsiteeri
A4 Quattro 2.6 aastast 96



Tere,
hetkel on jäänud mul pilk peale ühele a4'le.
Kas keegi oskab midagi öelda, lugenud olen siit, et immot annab saada
lihtsalt korda. Kuid igaksjuhuks küsin üle targematelt, et mis selle autopuhul
need head ja vead on.

Isend ise asub siin:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=970621

Tänades,
Janno.


Sõites pole asi kiiruses, vaid sõidumõnude nautimises !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 04.02.12 17:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JK7
Tere,
hetkel on jäänud mul pilk peale ühele a4'le.
Kas keegi oskab midagi öelda, lugenud olen siit, et immot annab saada
lihtsalt korda. Kuid igaksjuhuks küsin üle targematelt, et mis selle autopuhul
need head ja vead on.

Isend ise asub siin:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=970621

Tänades,
Janno.


Veider on see, et klikates seda linki, satub kuhugi cars.com lehele (kui copy-paste teha, tuleb link lahti)... :o

Aga A4 2.6q on mul kogemus täitsa olemas. Täitsa hea auto oli, V6 oli mõnusa häälega ja suht hea astumisega. Miinusteks...noh, samade kuludega võid ka 2.8 osta (kulude all mõtlen siis just pidamiskulusid), samas on 2.6 odavam kindlustada. Kütusekulu jääb 9 liitri kanti (minul jäi), kui on korras, siis on ka asjalik mootor (st kui ei leki, ei söö õli jne). A4 nõrgad kohad on tagumised rattalaagrid, ise vahetasin neid 2 korda vähese aja jooksul, tõsi 2.kord oli tingitud paigaldaja lohakusest.
See konkreetne Audi näeb täitsa OK välja, kuigi natukene kahtlen selles lisavarustuse nimekirjas- kas sel ajal olid B5-l juba stabiilsuskontroll, veojõukontroll, pidurdusjõukontroll ja külglibisemise vastane seade. Pidurdusjõukontrolli all on ilmselt mõeldud ABS-i...ESP (stabiilsuskontroll) olemasolus ma kahtlen. Kui immo vigane on ja auto ei käivitu, siis ei saa sa ka ostueelset proovisõitu autoga teha, st ei kuule, mis korras on veermik, mis häält teeb ja kuidas käib mootor, käigukast jne. Ühesõnaga- suht põrsas kotis ost on selle auto ostmine. Ei ütleks ka, et see hind nii super on vigase auto puhul.
Kas universaal on just kindel eelistus? Pigem ehk midagi SELLIST (ei ole selle auto müüjaga seotud, lihtsalt suvaline soovitus.)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JK7
huviline



Registreerunud 31.07.09
Asukoht: Harjumaa, Tallinn.
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.12 12:16 Tsiteeri


Matsin ka selle mõtte maha.
Universaal on hea idee ainult a4 puhul, kuna a4'l on taga ruumi vajaka(sedaanil).
A6 oleks ideaalne universaal, sedaan poleks ka paha.
A8, kui siis siis ainult 3.7 mootor, kuigi 4.2ga võrreldes on kütusekulu vahe ainult liiter.

Eelkõige seni, kuni enda autot mul ära ei osteta, siis ma ka uut iseenesest OSTA ei saa,
pigem vahetus.

Aga tänud ;)


Sõites pole asi kiiruses, vaid sõidumõnude nautimises !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 05.02.12 18:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JK7
Matsin ka selle mõtte maha.
Universaal on hea idee ainult a4 puhul, kuna a4'l on taga ruumi vajaka(sedaanil).
A6 oleks ideaalne universaal, sedaan poleks ka paha.
A8, kui siis siis ainult 3.7 mootor, kuigi 4.2ga võrreldes on kütusekulu vahe ainult liiter.

Eelkõige seni, kuni enda autot mul ära ei osteta, siis ma ka uut iseenesest OSTA ei saa,
pigem vahetus.

Aga tänud ;)



Ses mõttes, et jalaruumi osas pole mingit vahet, kas universaal või sedaan. A6 on laev igas mõttes, kui A4-ga võrrelda. A4 Avanti kasuks minu silmis räägib vaid suurem pagasiruum (kuigi ka sedaaniga vedasin ma igasuguseid asju ikka...köögilauad jms, kuna tagumised istme seljatoed käisid alla ja luugiava üsna suur). Välimuselt meeldib mulle sedaan oluliselt rohkem.
Miks sa A8 puhul just 3.7 mootorit eelistad? 51kw lisavõimsust ja vaid liiter enam bensiini...ei ole nagu eriti mõttekas see 3.7... aga maitse asi, kindlasti saab neid natuke odavamalt kätte, kui 4.2 isendeid. Samas on 3.7 natuke raskem pärast müüa ja seda just seetõttu, et sisuliselt samade kulude juures on 4.2 asjalikum (võimsam, rohkem väänet, kiirem).

Aga ole lahke :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.7% - SQL: 68.3%]