Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 käivitub külmaga raskesti (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2528)
valerir1988
huviline



Registreerunud 27.01.12
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.12 09:11 Tsiteeri
A4 käivitub külmaga raskesti



Tere, olen uus siin foorumis ja mõtlesin, et küsiks targemate käest abi(kasutasin otsingut, aga ei leidnud midagi mis mind aitaks).
Igatahes mure on Audi A4 1.8T-ga 97aasta. Viimasel ajal kui ilmad on külmemaks läinud siis autol on pikk käivitus, mingi 10sekundit. Umbes nagu diislit vägistaks käima külmaga. Eelmisel kahel talvel sellist probleemi pole olnud, eelmine talv -30ga läks ilusti käima (võibolla sekund kauem käiamist kui muidu). Aku viga ei tohiks olla, sest starterit jõuab ilusti ringi vedada. Ja kui käima läheb ükskord siis hetkeks on pöörded mingi 200rpm kandis ja siis lööb ilusti 1000-1100 peale. Kui paar minutit käib ja välja suretada ja kohe uuresti proovida siis läheb käima nagu peab. Ehk siis käivitumise probleem on ainult siis kui auto on üle 12h seisnud.

Teine mure on selline, et kliima ei tööta õieti. Näitab veakoode: 5.3 6.1 ja 18.3 - ehk oskab keegi öelda mis need tähendavad? Igatahes probleem on selline, et kui näiteks hoian AUTO peal siis mingi hetk hakkab lambist külma viskama. Isegi siis kui AUTO peal ei hoia ja niisama hoida puhurite peal siis lambi koha pealt läheb lihtsalt õhk külmemaks. Viimasel ajal külmadega olen tähendanud, et maanteel(linnas ka) sõites peab suht koguaeg HI peal hoidma kuna muidu läheb salong jahedaks. Ja ega HI peal pole ka nii soe, et võiks jope seljast visata, jopega suht paras selline. Ehk siis sooja ei tule nii kuidas peaks. Üks asi veel, kui panna niisama puhurid (ülesse keskele ja jalgadele) puhuma siis on käega katsudes kohe tunda, et aknale tuleb kõige soojemat õhku, keskelt tuleb natuke jahedamat ja jalgadele ei tulegi põhimõtteliselt sooja. Selles ei tohiks asi olla, et mootori ei jõua tempi 90 peal hoida või midagi. Sest kui ta ükskord 90ni jõuab siis jääb ka sinna(vahet pole kas linnas või maanteel).

Sai natuke segane jutt, aga ehk annate andeks kuna ma siin foorumis uus alles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 27.01.12 10:45 Tsiteeri


Veakoodid peaks tähendama järgmist:

5.3 - Outside Air (Ambient) Temperature Sensor, front, sporadic open
6.1- Engine Coolant Temperature (ECT), A/C static open, *06.1
18.3- Fresh air blower voltage, sporadic


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 27.01.12 12:24 Tsiteeri


Tundub, et mootori aju saab vale infot, ning teeb segu liiga lahja külmkäivituseks. Alusta jahutusvedeliku temp. andurist, need valetavad suht tihti. Hea oleks muidugi kaabliga vaadata, mis temp. aju näeb hommikul külmalt.
Välisõhu temp. andur on ka vist vigane, või siis juhtmed. See, mis esistange taga.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.12 16:52 Tsiteeri


+1 ehk enne tegutsemist kasulik VAG-COM-ga veakoodid maha lugeda.

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Hea oleks muidugi kaabliga vaadata...



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
valerir1988
huviline



Registreerunud 27.01.12
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.12 09:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tundub, et mootori aju saab vale infot, ning teeb segu liiga lahja külmkäivituseks. Alusta jahutusvedeliku temp. andurist, need valetavad suht tihti. Hea oleks muidugi kaabliga vaadata, mis temp. aju näeb hommikul külmalt.


Tuttav remondimees arvas, et temperatuuri andur on läbi. Mõtles vist sama asja mis sina? Helistasin tuttavale diagnostikule ka, ta ütles, et auto tuleks õhtul tema kätte viia ja hommikul saaks vaadata mis viga. Samas mainis ka, et esimese korraga ei pruugi leida viga. Põhimõtteliselt oleks paar päeva autost ilma, see on natuke paha variant.

Keegi oskab öelda mis mu mootori kood on? AEB? Ja äki keegi oskab öelda kus see temp andur asub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 28.01.12 09:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: valerir1988
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tundub, et mootori aju saab vale infot, ning teeb segu liiga lahja külmkäivituseks. Alusta jahutusvedeliku temp. andurist, need valetavad suht tihti. Hea oleks muidugi kaabliga vaadata, mis temp. aju näeb hommikul külmalt.


Tuttav remondimees arvas, et temperatuuri andur on läbi. Mõtles vist sama asja mis sina? Helistasin tuttavale diagnostikule ka, ta ütles, et auto tuleks õhtul tema kätte viia ja hommikul saaks vaadata mis viga. Samas mainis ka, et esimese korraga ei pruugi leida viga. Põhimõtteliselt oleks paar päeva autost ilma, see on natuke paha variant.

Keegi oskab öelda mis mu mootori kood on? AEB? Ja äki keegi oskab öelda kus see temp andur asub?


Asub mootoriruumis mingi jämeda jahutusvedeliku toru küljes, vahetamine võtab 5 min. ja asi korras. Mitu päeva pole seal midagi uurida. Osta kindlasti koos kummist O rõngaga, kinnitusklambriga ja originaal. Kokku u. 30 eur. Järelturu omad on saast ja ära raiska oma aega nendega.

http://www.avalonmotorsports.com/images/Audi_coolant_temp_sensor_Avalon_Motorsports-WEB.jpg


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 28.01.12 10:02 Tsiteeri


Vahetamise juures on oluline teada, et enne süsteemil jahtuda lastaks ja rõhk maha keerataks paisupaagi korgi näol. Vastasel juhul põletad end ära. Kummirõngas enne fairyga kokku, läheb kergemini ja paika ning väldib asjatus jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
valerir1988
huviline



Registreerunud 27.01.12
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.12 12:05 Tsiteeri


Kapoti alt vaadates ei hakanud küll silma kus see olla võiks. Plaan on ka lähiajal jahutusvedelik uus panna ja kui üks tegemine on siis võiks juba termostaadi ka vahetada. Niiet abipalve teile, ehk keegi oskab aidata skeemide või joonistega kus see temp andur asub ja termostaadi asukohoht huvitaks ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 29.01.12 12:10 Tsiteeri


Kiire Googeldus!


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
valerir1988
huviline



Registreerunud 27.01.12
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.12 19:14 Tsiteeri


Selge, tänud. Ideepoolest kui ma selle temp anduri ära vahetan siis peaks auto kiiremini soojaks ka minema (praeguste ilmadega tõuseb temp suht aeglaselt-palju aeglasemalt kui peaks)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 29.01.12 22:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: valerir1988
Selge, tänud. Ideepoolest kui ma selle temp anduri ära vahetan siis peaks auto kiiremini soojaks ka minema (praeguste ilmadega tõuseb temp suht aeglaselt-palju aeglasemalt kui peaks)?

Kindel pole, kuid ei usu, et nüüd kiiremini sooja saama hakkad.
Kehval mootori/salongi soojenemisel vöib olla ka teisi probleeme (vigane termostaat, umbes radiaatorid jne jne ).


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
valerir1988
huviline



Registreerunud 27.01.12
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.12 17:26 Tsiteeri


Kust saaks Tallinnast osta seda A varuosa temp andurit hea hinnaga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 31.01.12 06:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: valerir1988
Kust saaks Tallinnast osta seda A varuosa temp andurit hea hinnaga?


Miks mitte esindusest? Ise ostsin kunagi volkari esindusest, kuna Audit Viljandis keegi ei esinda.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 31.01.12 06:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: valerir1988
Selge, tänud. Ideepoolest kui ma selle temp anduri ära vahetan siis peaks auto kiiremini soojaks ka minema (praeguste ilmadega tõuseb temp suht aeglaselt-palju aeglasemalt kui peaks)?


Ei ole seost otseselt soojusega, aga seier võib küll õigemini näitama hakata, kui vastav andur enne jamas ja nüüd ära vahetada:cool: Aga muidu äkki selgitad oma mõttekäiku, mis viis arvamuseni, et temperatuuri mõõtmisvahendi vahetuse kaudu hakkab asi tuntavalt soojemaks minema sellel autol!

Mina teeks muidu nii, et hommikul uus andur välistempini jahtununa näpus ja auto juurde, kapott üles, pistik vana anduri tagant lahti ja uuele järgi lihtsalt niimoodi lahtiselt, kui siis läheb ilusti käima, siis selge, et selle anduri viga ja tuleb vahetus ette võtta, kui ikka läheb raskelt käima, siis viga mujal ja pole mõtet vahetada. Las keegi teadjam ütleb, kui minu loogikas on kuskil viga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
valerir1988
huviline



Registreerunud 27.01.12
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.12 15:06 Tsiteeri


Ehk siis sama andur annab ka spido plokile infot jah? Minu mõttekäik oli selline, et kui uue temp anduriga saab mootor rikkamat segu peale siis peaks ka mootor kiiremini soojaks minema. Või oli mu mõttevälgatus väga vale ? :D

Tsitaat:
Mina teeks muidu nii, et hommikul uus andur välistempini jahtununa näpus ja auto juurde, kapott üles, pistik vana anduri tagant lahti ja uuele järgi lihtsalt niimoodi lahtiselt, kui siis läheb ilusti käima, siis selge, et selle anduri viga ja tuleb vahetus ette võtta, kui ikka läheb raskelt käima, siis viga mujal ja pole mõtet vahetada. Las keegi teadjam ütleb, kui minu loogikas on kuskil viga!

Keegi võiks seda protseduuri kommenteerida jah.
Isegi kui ei tööta ja ma olen selle juba pakist lahti kiskunud ja järgi toppinud pistikule siis ükski firma seda nagunii tagasi ei osta enam. Kuna selle vahetus on juttude järgi suht lihne siis võiks ära vahetada juba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 31.01.12 15:59 Tsiteeri


Mul sama masin ilma turbota (92kw) samast aastast on hakanud ka jamama külmadega.

Miskipärast on käivitusprotsess ikka eriti eriti pikk ja nutune. Võtit keerates tundub kogu protseduur kui autopiinamisena. Alla -15 hakkab jamama. -15- 0 läheb poolest pöördest käima.
Aku uus, särtsu on, starter veab kohe, genekas laeb korralikult, alles hiljaaegu pandud uued küünlad, juhtmed, mõningaid andureid vahetatud. Rihmamöll suvel vahetatud kogu sinnakuuluva süsteemiga. VAG ei näita midagi. Tema meelest on kõik korras. Kõik tembid mis VAGiga näha on, on samad nagu õues kraadiklaasi järgi ja samad mis auto spidoploki peal näha. Auto läheb suht kiiresti soojaks.
--
Mul üks küsimus, nimelt on -15- -5 kraadi autol mingi imelik hääl juures. Nagu mingit kuiva hammasratast veetaks. Mingi selline krigina / krudina moodi asi. Ja päris kõvasti tuleb see. Kahjuks ei ole aru saanud, kustkohast see kapoti alt tuleb. Tühikäigul käijes on seda häält mingi max 5 minutit ja siis jääb vait. Kas tegu võib olla mingi lisasoojendusega vms? Otseselt webastot ega mingit muud pulti autol ei leidu ning mootoriruumis nagu mingit üleliigset pudi ka silma pole jäänud.
Kui on üle -15, siis auto ei taha käima minna ja kui läheb, siis pole ka seda imelikku häält. Pannes auto käima plusskraadidega garaa˛is siin vahepeal, pole mingit häält, isegi kui auto on seisnud 2 päeva seal.
Mulle tundub, et -10 pealt selle kriginaga läheb auto kiiremini soojaks kui - 4 pealt ilma kriginata. Või vähemalt salongi hakkab suht kiiresti sooja tulema.
--
Mul selline karvane tunne, et asi on külmkäivituses. Et siis üle -15 enam ei toimi korrektselt. Vin järgi uurides, ei ole tegu lõunamaa autoga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 31.01.12 17:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: valerir1988
Selge, tänud. Ideepoolest kui ma selle temp anduri ära vahetan siis peaks auto kiiremini soojaks ka minema (praeguste ilmadega tõuseb temp suht aeglaselt-palju aeglasemalt kui peaks)?


Ei ole seost otseselt soojusega, aga seier võib küll õigemini näitama hakata, kui vastav andur enne jamas ja nüüd ära vahetada:cool: Aga muidu äkki selgitad oma mõttekäiku, mis viis arvamuseni, et temperatuuri mõõtmisvahendi vahetuse kaudu hakkab asi tuntavalt soojemaks minema sellel autol!

Mina teeks muidu nii, et hommikul uus andur välistempini jahtununa näpus ja auto juurde, kapott üles, pistik vana anduri tagant lahti ja uuele järgi lihtsalt niimoodi lahtiselt, kui siis läheb ilusti käima, siis selge, et selle anduri viga ja tuleb vahetus ette võtta, kui ikka läheb raskelt käima, siis viga mujal ja pole mõtet vahetada. Las keegi teadjam ütleb, kui minu loogikas on kuskil viga!


Loogika on väga õige, kuna tegu termistoriga, mis temp. muutudes muudab takistust. Kas ta on õhus või vedelikus ei oma tähtsust.Seda on võimalik ka testriga mõõta, kuid vahest on nii, et andur paneb segast kaootiliselt ning mõõtmishetkel võib isegi nagu korras olla. Kui ammu pole vahetatud, siis tasub uus panna. See on oluline asi mootori töös igal temperatuuril ja ei maksa palju.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
valerir1988
huviline



Registreerunud 27.01.12
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.12 15:04 Tsiteeri


Nii käivitamise probleemi sai selle jahutusvedeliku temp anduri vahetusega lahendatud. Ehk keegi oskab seda kommenteerida, et nende külmade ilmadega pmst autot ei saagi soojaks isegi maantee sõidul(jopet ei kannata seljast võtta). Kuigi jahutusvedeliku temp on ilusti 87-88vms. See on ka probleemiks, et aknale puhub kõige paremini sooja, siis keskele(näkku) ja jalgadele kõige halvemini(põhimõtteliselt ei tulegi sooja).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.12 15:34 Tsiteeri


6-7km linnas ca 20min ja ilma eelsoenduseta 1.8 liitrine bens. Audi on soe ka krõbeda pakasega.
Kui JV temp. on 88 kraadi siis salongis max asendis peab näkku tulema karmi kuuma õhku - kui ei tule siis kütteahelas on takistus/kõrvale kalle.

Tsitaat:
Algselt postitas: valerir1988
Ehk keegi oskab seda kommenteerida, et nende külmade ilmadega pmst autot ei saagi soojaks isegi maantee sõidul(jopet ei kannata seljast võtta). Kuigi jahutusvedeliku temp on ilusti 87-88vms. See on ka probleemiks, et aknale puhub kõige paremini sooja, siis keskele(näkku) ja jalgadele kõige halvemini(põhimõtteliselt ei tulegi sooja).



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 06.02.12 15:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: valerir1988
Nii käivitamise probleemi sai selle jahutusvedeliku temp anduri vahetusega lahendatud. Ehk keegi oskab seda kommenteerida, et nende külmade ilmadega pmst autot ei saagi soojaks isegi maantee sõidul(jopet ei kannata seljast võtta). Kuigi jahutusvedeliku temp on ilusti 87-88vms. See on ka probleemiks, et aknale puhub kõige paremini sooja, siis keskele(näkku) ja jalgadele kõige halvemini(põhimõtteliselt ei tulegi sooja).

Õhk sees või salongiradikas umbes või sooja külma klapp kinni! Kasuta otsingut palun, seda kõike on siin juba aastaid oksendamiseni jahutud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 44.6% - SQL: 55.4%]