Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: audi 80 quattro 2.2 - 1983 - ants12 (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2562)
ants12
huviline



Registreerunud 27.03.04
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal

Auto: 80q GTE

postitati 25.01.12 20:49 Tsiteeri
audi 80 quattro 2.2 - 1983 - ants12



Kuna tsikliga sai veidi üle kaela keeratud ja seeläbi endale pikemaks ajaks kaks jalga toeks juurde muretsetud, siis liikusid jälle mõtted vähe rahulikuma sõiduvahendi suunas. Nii saigi tegelikult pooljuhuslikult õue peale juurde veetud üks audi 80 quattro 2.2 100kw, väljalaskeaastaga 1983.
Tegelikult olin sama masinat kunagi suu ammuli vahtind kuskil poe juures, nüüd selgus juhuslikult, et sellest on mööda läinud juba ca 5 aastat ja auto on terve see aeg põhimõtteliselt seisnud.
Muidugi seisma oli jäänud kaanetihendi hädaga ja muidugi kuuri taha puu alla.
Mainiks ära ka kunagi külge krutitud lisad:
* täisnahksisu
* el. peeglid
* el. katuseluuk.

Nahksisu muidugi päris esimeses nooruses pole enam, aga usun et saab asja, juhiistmega tuleb vähe rohkem ette võtta.
peeglid hetkel ei tööta muidugi.
katuseluuk ei liigu ka.
peal on ka gaasiseade.

Nagu arvata võib, siis kerele see seismine just head teinud pole. Ühesõnaga oleks vaja siit sealt keevitada ja üle värvida, aga seda plaanin teha suvel alles.
Peal olnud mootor ringi käiia ei kavatsenud ja seetõttu saab vast paar eurot kuusakoskist tagasi vähemalt.

Esialgu oli soov auto enamvähem liikuma saada, et saaks äkki kuskil otepää kandis mõnel subaru driveril moka töllakile tõmmata.

Ostetud sai suure õhinaga päris rida asju autole:
*mootor;
*4x kettad, sadula remondi komplektid;
*amordid ette, uus vedru, tugilaagrid;
* taha zarniirid;
*stabika vardad.
Eks asju oli vist veel aga kõik ei tule meeldegi.

Üheks suureks mureks on esiots. Peaks olema pikad tuled ja udukate ja suundadega type 81 stange. Tuledest ühel on klaas katki ja teise asemele on topitud type85 pikk tuli, stangel puuduvad suunad.
Hetke lahendus on kunagi varuosadeks toodud b2 lühikesed tuled ja tavaline stange, ilma suundade ja udukateta.

Hetkeks on suht palju aega tapetud siia, eks seisnud auto käimapanemine ole paras rõõm.
Aga praeguseks autol mootor töötab ja ümber garaage on esimesed tiirud ka tehtud juba.
Eks jamamist ole veel omajagu muidugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 25.01.12 21:09 Tsiteeri


Ootame pilte! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 25.01.12 21:48 Tsiteeri


Typ81 quattro, parim masin mis olla saab. Neid pole üldse saada. Kindlasti lisa ohtralt pilte, huvitav isend tundub olema.
Edu sulle, ise taastan typ85Q ja tööd on ja jääb vist terveks eluks. Abi vaja, siis küsi:)


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ants12
huviline



Registreerunud 27.03.04
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal

Auto: 80q GTE

postitati 28.01.12 08:20 Tsiteeri


Lisadest jäi veel mainimata kesklukk ja istmesoendused.

Eile sai siis esimene pikem tiir tehtud kruusateedel, muljed on päris head, uued mischelinid tegid oma tööd päris hästi.

Mootor käis hästi, aga peale pikemat gaasi tallamist tükkisid pöörded peale jääma?

Mõned hägused pildid ka.



http://www.hot.ee/andresarro11//Photo0160.jpg

http://www.hot.ee/andresarro11//Photo0159.jpg

http://www.hot.ee/andresarro11//Photo0158.jpg

http://www.hot.ee/andresarro11//Photo0156.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ants12
huviline



Registreerunud 27.03.04
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal

Auto: 80q GTE

postitati 30.01.12 07:06 Tsiteeri


Hetkel on nende pööretega jama ikkagi, kohapeal töötades on suht ok, kuigi pöörded on tiba kõrged ca 1100, rahulikult sõites ei ole ka hullu. Aga kui natuke kiiremini sõita siis pöörded lähevad väga aeglaselt alla ja tükivad ka sinna 3000 kanti jääma. Vahel on isegi kõrgemad, natuke käib koha peal ja rahuneb jälle maha.
Saab lisaõhku??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivo82
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q

postitati 30.01.12 07:52 Tsiteeri


Umbes 15 aastat tagasi oli tuttaval väga sarnane masin - punane metallik, must nahksisu, katuseluuk, 2.2 mootor. Võimalik, et tegu on sama autoga - palju neid metalliikpunaseid type 81 quattro-id ikka Eestimaa pinnal olla saab, millel must nahksisu :D

Kui juhuslikult ongi tegu sama masinaga, siis tollel oli katuseluuk kinni liimitud mingi probleemi tõttu. Varustuse poolelt oli seal sinu poolt loetule lisaks originaal vaakumiga kesklukk ja ees USA stiilis 4 kandulist tuld - võimalik et need on koos põlle lisaga mingi avarii tagajärjel välja vahetatud.

Igaljuhul rõõm näha, et üks selline vanake jälle liikvele aidatakse. Jõudu ja paksu rahakotti :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timmu
huviline

Avatar


Registreerunud 06.04.03
Asukoht: Tln.
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Q

postitati 30.01.12 09:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ants12
hetkel on nende pööretega jama ikkagi, kohapeal töötades on suht ok, kuigi pöörded on tiba kõrged ca 1100, rahulikult sõites ei ole ka hullu, aga kui natuke kiiremini sõita siis pöörded lähevad väga aeglaselt alla ja tükivad ka sinna 3000 kanti jääma. Vahel on isegi kõrgemad, natuke käib koha peal ja rahuneb jälle maha.
Saab lisaõhku??


Kui eemaldad tühikäigumootorilt pistiku - mis siis teeb ?

Mul jeblas ka eelmine aasta lambist, ka trassil oli pööre +2000rpm.
Nüüd arvan ,et relee on õhtal. Asub salongis roolisamaba all ( kõige suurem ).
Lisaks võib üle vaadata ka lõpulüliti mis asub segusiibri juures.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ants12
huviline



Registreerunud 27.03.04
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal

Auto: 80q GTE

postitati 30.01.12 10:42 Tsiteeri


Midagi ei muutu, kui pistiku ära võtan.
Proovin ära vahetada pihustite tihendid ja tempi anduri, eks näis kas saab targem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
NossoV
huviline



Registreerunud 01.02.07
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.12 11:10 Tsiteeri


Enda 2.2 kuubikul oli kunagi selline rumal juhus, et kondents ja vesi olid kuidagi gaasitrossi kõrisse pääsenud. Miinusega hakkas vaikselt ära jäätuma ja gaas kippus peale jääma.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 30.01.12 16:41 Tsiteeri


1. Vaata oma õigekiri üle!
2. Kas passis on 2.2? Mis tegelikult masinal peal on? Endal täpselt samasugune isend, aga mootoriks 2.1 originaalis.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ants12
huviline



Registreerunud 27.03.04
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal

Auto: 80q GTE

postitati 01.02.12 06:39 Tsiteeri


Passis on jah töömahuks 2144, mootori kood peaks olema KV.
Kuna too mootor ringi ei käinud peale seismist, siis sai peale pandud audi 100-lt pärit 2.2l mootor, selle tähis peaks olema KU.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 18.07.12 18:25 Tsiteeri


Midagi tehtud ka vahepeal?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.1% - SQL: 57.9%]