Kui ma ei eksi, siis isegi korras õhulugeja korral pistiku eemaldamisel justkui näib kõik ok. Ehk siis see, et pistiku eemaldamisel tundus sul kõik
korras olema, ei tähenda üldse et viga õhulugejas oleks. Kunagi oma autol pöörete kõikumise korral ka mingisuguse pistiku (vist oli õhulugeja, aga
võin ka eksida) eemaldamisel tundus asi nagu ok olema, aga viga ei olnud üldse selles.
Ma olen suht kindel, et viga on pritsepeaga ja/või kütuse dif.rõhu reglaatoriga seotud. Mis ei tähenda, et sel mingi selline viga peaks olema, et see
vahetada vaja oleks. Mul näiteks ka soovitati pöörete kõikumise korral (ka CO kõrge) pritsepea ära vahetada (mingi u. 1000 eur) ühes diagnostikafirmas
käies, aga õnneks sattusin pärast õigesse kohta, kus lahendati probleem 1,5 tunni tööga ja ilma ühtegi juppi vahetamata. Siiamaani korras (üle aasta).
|