Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 tdi 85 kw süütenurga reguleerimine. (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 5576)
tarks
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro

postitati 08.11.04 12:54 Tsiteeri
2.5 tdi 85 kw süütenurga reguleerimine.



Mure järgmine- käisin Tartus Japautos mootori testis. Arvuti luges välja et süüde vale aga paika nad seda keerata ei osanud kuna neil puuduvad andmed selle kohta(jutt käis siis mingist kahest numbrist x- ja y telje graafikus.)
Järsku on need andmed kellelgi olemas ja nõus neid jagama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 08.11.04 14:13 Tsiteeri


siin on inff süüte reguleerimisest http://www.autodiagnos.com/multitester/techbulletins/AudiVW%25dieseltiming.pdf


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarks
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro

postitati 10.11.04 06:47 Tsiteeri


Aga siin käis ka mingi mootori diagnostika teema läbi (kahjuks ei suuda seda enam siit leida, suutsin tookord sealt alla laadida need proged arvutile ja seal on ka mingisugune kast diiselmootori jaoks olemas) On siis keegi seda diagnostikakaablit ka diiselmootorile tah üritanud ajada, sest otsad peaksid ju klappima ja kas mõni Tartu inimene selle endale soetas või kui ei kelle käest seda osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 10.11.04 07:03 Tsiteeri


kui sa mõtlesid VagCom - programmi/adapterit siis see sobib kõikidele VW/audi/seat/skoda autodele. Selle programmi piraatvarianti on siin nii mõnelgi, legaalset varianti on Arupos(kostivere). Vahe on selles, et ametlikku programmi saab tasuta uuendada kohe kui see välja tuleb, pirat siis, kui lahti häkitakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarks
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro

postitati 10.11.04 07:15 Tsiteeri


jah seal oli vag oma ja mul praegult arvutis see wv tool ja sama see kuramuse juhe on kõige kallim riistapuu see karp mis peaks neid signaale muundama maksab seal ainult 7 euri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mina
huviline



Registreerunud 04.06.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 100 2,5

cool.gif postitati 07.01.05 07:48 Tsiteeri


Sain siis lõpuks diisli korda ja mis kõige huvitavam süüde ei olnudgi vale vaid näkku pani turbo rõhu regulaator mis asub seal andurite paneelis pumba vastas. Sellest ka jäme must suits ja topelt kütusekulu. Järsldused sellest probleemist tehti siis kui auto kompuutri all oli. Kuna pöörete suurenemisel turbole vajaminev rõhk suureneb ja kütuse kulu peaks loogiliselt vähenema, aga minu omal see ei toiminud.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 07.01.05 09:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mina
Kuna pöörete suurenemisel turbole vajaminev rõhk suureneb ja kütuse kulu peaks loogiliselt vähenema, aga minu omal see ei toiminud.:cool:

Ja mina olen seni olnud eksiarvamusel, et kui pöörded suurenevad, annab turbo rohkem õhku peale ning koos sellega tuleb rohkem anda ka kütust... :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mina
huviline



Registreerunud 04.06.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 100 2,5

postitati 07.01.05 09:44 Tsiteeri


No jah norida on hea aga millest siis lakkamattu must suits..... tühikäigul näitas turborõhk 900 , kui tõstis pöörded 3000 siis jäi see arv samaks ja jube must suits tagant väljas, kuigi turbo rõhk nendrl põõretel pidi olema kuskil 1800- 1900.:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 07.01.05 09:45 Tsiteeri


Kas on võimalik pilti sellest turbo rõhu regulaatorist?
Ma olen sellest aru saanud nii et süüte nurka keeratakse pumbast vasakule varajasemaks, paremale hilisemaks.Ja kui süüde on varajane on küll käivitus parem,aga mootor töötab lärmakamalt.Või kuda?Huvi tunnen sellepärast et minu oma töötab kuidagi lärmakalt,käivitus on vist ka liiga hea.Võrdluseks võtsin töökaaslase A6 TDI (103 kw)mootori, tal käib palju pehmemalt,aga tahab käivitust pikemalt.Seal saidil ei ole sellist mootori tüüpi nagu ABP.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mina
huviline



Registreerunud 04.06.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 100 2,5

postitati 07.01.05 09:57 Tsiteeri


katsun sellest jubinast pildi teha siis saab ka näha aga selle süütevärgi keerasid nad mul paika mingi graafiiku alusel kompuutri abiga ja panid natuke varasemaks see tähendab jäi täpselt sinna graafiku ülemisse otsa lubatud piiridesse sest süüte täpne paika ajamine võtab palju energiat ja närve- kuna minu omal jamasid nad selleha kuskil üle poole tunni ja pool kraadi jäi ikka viltu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mina
huviline



Registreerunud 04.06.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 100 2,5

postitati 07.01.05 13:49 Tsiteeri


http://www.hot.ee/warangel/tarmoaudi.jpg
see punasega üle tömmatud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 15.03.09 17:10 Tsiteeri


Tõstaks vana teema üless. Nimelt enda 2,5 TDi 85 kw oleks vaja süüde paika panna. Kuna endal kella pole oleks vaja kuskil lasta see ära teha. Tahaks siis infot kus seda teha Tartus. Soovitajal võiks olla oma kogemud kohaga. Suvaliste seppade juurde ei tahaks minna kes asja ei jaga. võiks ära mainida mis selline töö ka maksab. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
myrka
huviline

Avatar


Registreerunud 29.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 avant 2,5 TDI

postitati 15.03.09 20:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tõstaks vana teema üless. Nimelt enda 2,5 TDi 85 kw oleks vaja süüde paika panna. Kuna endal kella pole oleks vaja kuskil lasta see ära teha. Tahaks siis infot kus seda teha Tartus. Soovitajal võiks olla oma kogemud kohaga. Suvaliste seppade juurde ei tahaks minna kes asja ei jaga. võiks ära mainida mis selline töö ka maksab. :)

Tartus soovitaks Diislikeskust aadres oli vist Vasara 52. Minu autol panid süüte paika ja minek parem ja kütusekulu ka kukkus terve liiter :) varem oli keskmine 7,9 ja nüüd 6,9.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.03.09 17:52 Tsiteeri


Täitsa asjalik koht! Pandi ilusti arvutiga süüde paika. Mingi pea 6 kraadi oli varajane süüde. Nüüd käib mootor hulga pehmemalt. 300 läks see nali maksama. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 33.9% - SQL: 66.1%]