Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: V8 juhtmestik!? (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1368)
andreso
huviline



Registreerunud 24.04.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.12 12:05 Tsiteeri
V8 juhtmestik!?



Minu mure siis järgmine. Loodan, et leidub keegi, kes viidsib mulel seletada. Nimelt käsil üks projekt, millele sai asetatud peale V8 3,6 automaatkastiga mootor. Sellele lisaks siis nüüd muretsesin sinna ka juhtmestiku juurde. Kuid siit ka siis mu probleemid algasid. Nimelt mul olemas nii kasti, kui mootori aju ja see juhtmetik, mis seob ajusi mootoriga. Nüüd mure järgmine, ma ei saa ju autot käima, kuidas saan voolud peale?? Mis peaksin tegema edasi, mul ju puudu kõik see osa, mis tuleb nendesse juhtmetesse sisse, mis mootori omad!?
Loodan, et saite aru mida mõtlesin? Kas tõesti pean kõik releeplokid ja muu sellise kah nüüd muretsema lisaks veel, või saab kuidagi asju otse kah ühendada?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zandr
klubiliige



Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ex steroididel Sigar

postitati 11.01.12 12:59 Tsiteeri


Kui ma ei eksi, siis on sul veel vaja ka v8 kelladeplokki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
andreso
huviline



Registreerunud 24.04.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.12 13:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zandr
Kui ma ei eksi, siis on sul veel vaja ka v8 kelladeplokki.


Kas siis kelladeplokk juhib ajutööd või miks see hea on? et seega mootorit ennem käima ma ei saa?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 11.01.12 13:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andreso
Nüüd mure järgmine, ma ei saa ju autot käima, kuidas saan voolud peale??


Mis mõttes "voolud peale"?

Kõiki andureid on vaja, jagajaid, süütepoole, pihusteid, rääkimata bensiinipumba releest jms.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
andreso
huviline



Registreerunud 24.04.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.12 13:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: andreso
Nüüd mure järgmine, ma ei saa ju autot käima, kuidas saan voolud peale??


Mis mõttes "voolud peale"?

Kõiki andureid on vaja, jagajaid, süütepoole, pihusteid, rääkimata bensiinipumba releest jms.


See mul kõik olemas, et komplektne mootor. bensupump on mul otse pandud ja starter ka käib läbi nupu, et tegu projektikaga...............et siinkohal siis mure, et nüüd mootor kõik olemas ja juhtmed ja aju ka, puudub vaid see juhtmestik, mis läheb mootoriomadest releedesse ja mujal? mid apeaksin nüüd järgmisena tegema. Lihtsalt mul see et bensu saan peale, aga sädet ei saa!!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 11.01.12 14:51 Tsiteeri


V8 juhtmestik


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 11.01.12 14:55 Tsiteeri


Pane ajule diagnostikaseade külge ja vaata, mis veakoode näitab.

Selleks, et ta käima läheks on minimaalselt vaja pööretanduri ja nukkvõlli asendi anduri signaale.
Selleks, et asi läheks käima ilma avariire˛iimita on vaja ka hallianduri signaali.

Samuti vaata, et automaatkast ei blokeeriks käima minekut (sellega mul kogemust pole).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
andreso
huviline



Registreerunud 24.04.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.12 15:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Pane ajule diagnostikaseade külge ja vaata, mis veakoode näitab.

Selleks, et ta käima läheks on minimaalselt vaja pööretanduri ja nukkvõlli asendi anduri signaale.
Selleks, et asi läheks käima ilma avariire˛iimita on vaja ka hallianduri signaali.

Samuti vaata, et automaatkast ei blokeeriks käima minekut (sellega mul kogemust pole).


Siin vast see jama ongi, et hetkel nukaandurist ei saa signaali kätte..........mul pole ju kohtagi, kus ma saan voolu juhtmestikku lasta...............mul olemas vaid ajud ja juhtmed, mis lähevad mootori külge......et pistikud pandud mootri külge ära, aga mingi osa pistikuid ka veel juhtmete teises otsas, sellised suured ristküliku moodi!!
Kas ehk on keegi Tartus ja viidsib ehk läbi tulal ja vaadata, mis edasi mul teha annaks?
ei osak seletada, aga lihtsalt olemas ajude ja mootorivaheline juhtmestik, aga kuidas saada ajusse vool peale ja mis peale hakkan nende pistikutega, mis juhtmetel teisel pool, mitte need mis mootori küljes?!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 11.01.12 15:10 Tsiteeri


Anduritele tuleb vool ajust...
Kas sul aju üldse diagnostikaseadmele vastab või on täiesti pime? Ajul muidu on päris mitu massi ning kaks toidet.
Üks toide peab kogu aeg taga olema ja teine süütega sisse lülituma.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
andreso
huviline



Registreerunud 24.04.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.12 15:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Anduritele tuleb vool ajust...
Kas sul aju üldse diagnostikaseadmele vastab või on täiesti pime? Ajul muidu on päris mitu massi ning kaks toidet.
Üks toide peab kogu aeg taga olema ja teine süütega sisse lülituma.


selles see probleem on et ei ole kuskile miskit seadet panna......mul pole ka kohta kust süüdet sisse keerata ega midagi.........ja ei tea, kuidas saab vool ajju?? olemas vaid ajud ja need juhtmed, mis lähevad mootori külge igasugune muu juhtmestik puudub, mul need asjad auto pealt maha võetud ja oma projektikale pandud!!
Et teen siis homme ka pildid olukorrast, ehk saab paremini selgeks, või kui keegi tunneb huvi siis iga kell saab tartus seda asja vaadata, ehk siis oskate paremini aidata!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 11.01.12 15:15 Tsiteeri


Siis on vaja elektriskeemi/aju pinouti järgi kõik õigesse kohta ühendada.
Info on kõik netis olemas, puhtalt testri kätte võtmise teema.

Pump peaks sul ka läbi aju pigem minema releega, mitte otse. Turvalisuse huvides.
Rääkimata igasugustest toidetest, millel võiks kaitsed kõigil vahel olla!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 11.01.12 15:31 Tsiteeri


Selles mõttes, et ma võin ta ju käima panna ning kõik ära ühendada korrektselt, aga niisama "aitäh" või kuuspaki eest ma ei viitsi seda kahjuks teha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
andreso
huviline



Registreerunud 24.04.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.12 15:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Selles mõttes, et ma võin ta ju käima panna ning kõik ära ühendada korrektselt, aga niisama "aitäh" või kuuspaki eest ma ei viitsi seda kahjuks teha.


See täiesti arusaadav, tule läbi vaatame olukorra üle ja siis saab edasi rääkida......või anna siin privasse teada, et mis su taks on, täiesti loogiline, et ilma ei saa midagi. Mulle diile teha ikka meeldib!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.8% - SQL: 63.2%]