quattro80
huviline
Registreerunud 27.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.03 21:21
|
|
|
80 quattro 2.2 +/-
Nimelt pakutakse mulle Audi 80 2.2l quattro.Tegemist siis `84 aasta isendiga millel algselt oli 1.8 mootor ja sügisel vahetati mootor sigari 2.2l
(101kw)mootori vastu,
Autol on tsink kere ja roostet ei ole.Lisa: roolivõim,luuk. Autol korralik veermik,valukad,4 ketaspidurit jne. 4wd om korralik, difri lukk ja
tagasilla blokeering.Ees on 4 kandilist tuld(üldiselt tavaliselt 80 sellist asja pole veel näinud),suunakad on pamperi sees, auto heas korras. Kaasa
saab ka tagasilla ja muid varuosi. Hind kuskil 15 kilo
Kas see auto tasub ennast ära, kuidas on lood küttekuluga, mis on selle auto tüüp vead,kuidas on lood varuosadega, hind on normaalne või liiga
kõrge?
Küsija suu pihta ei lööda niiet kui ma miskit segast ajan siis parandage!
Muidu nagu nõu ja näpunäidete eest suuresti tänulik!
PEACE!
|
|
|
jõmm
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.03 21:48
|
|
|
Kui tal kere ka sigari oma vastu vahetatud pole , siis '84 mudel ei
tohiks veel tsingitud olla, aga see ei tähenda, et roostega peaks mingeid suuri probleeme olema.
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 28.03.03 06:03
|
|
|
nu kas see isend samasugune nagu mu avatar välja näeb?
Mul ka 1984 audi 80 Q, kuid pole katuseluuki ja roolivõimu ning suunakad ka ei asu pamperi sees!
Kõige kallimad jupid on tal tagasilla roolivardaoc ntx 2,5k ja sarniir tagasillas 1,5k. Juppidega jah mõne kohapealt natike nadi aga siiani olen
hakkama saanud. Kütusekulu on kuskil nii 11-13l 100le või kuskil nii, oleneb kuda gaasi vajutad ja mis sõidustiiliga mees oled !
Muud jupid enamvähem nagu ikka audidel.
Kui 15k-ga saad selle masina siis minu arust selle eest nagu vähe küll ja kui ta ikka nii korras nagu väidetakse!!!
Tsinkimise kohta ei oska öelda, mul ikka kipub asi siitsealt roostetama ja põhja alla pole nagu siiani kuskilt mingit roostet tekkinud. Üldiselt muidu
igati hea masin.
Teisex kui ostma lähed siis vaata paari olulist kohta mis sellel autol kõige rooste aldimad: tagatiiva ääred ja pagass alt!!!
Ja kui auto ära ostad siis soovitan sulle soojalt, et pane kohe logarid alla, muidu eriti tagumised tiivaääred lähevad käest! Logarid aint 190eeku
paar!
Kui kui auto ostetud ja logari värki soovid siis võta ühendust! Ning kui asja veel vaatama lähed siis võin ka kaasa tulla!
|
|
|
quattro80
huviline
Registreerunud 27.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.03 08:09
|
|
|
Pilt ei ole samasugune nagu su avataril, autol ees 4 kandilist tuld ja tagumised tuled on peenikesed vist. Üldiselt välja näeb samasugune nagu
Galeriis olev audi 80 millel oli sahk ette pandud 
Koopaääred on korralikud, roostet ei ole , sama käib ka põhja kohta, omanik väidab et miski maanteel 7-8 l võtab rahuliku sõiduga..
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 28.03.03 08:28
|
|
|
See mida sa osta soovid kipub siis rohkem olema audi 90 Q !
Ahjaa üx kallis asi sellel masinal on veel, nimelt sumps. Ntx püxte eest taheti poes mult 4k, aga hiljem üx keevitaja tegi 1,5-ga mulle. Ocast lõpuni
sumps on kuskil 12k!
|
|
|
quattro80
huviline
Registreerunud 27.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.03 10:44
|
|
|
Väga imelik, sest omanik väidab kindlalt et on audi 80, vaatasin tehn. passist järgi ja oligi 80, niiet ma ei tia...
Summuti on korralik, käisime kanalil ja uurisime, auke pole, teeb üpriski madalat häält, tagumine pütt on risti auto sõidu suunaga...
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.03.03 15:16
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jõmm
Kui tal kere ka sigari oma vastu vahetatud pole , siis '84 mudel ei
tohiks veel tsingitud olla, aga see ei tähenda, et roostega peaks mingeid suuri probleeme olema. |
Minuteda peaks olema see kere siiski tsingitud va. katus
Aga hind on küll pilli hea ja kui nii korras ka nagu väidad siis miks mitte.
Kuid kui vahetati 1,8 vastu 2,2, kas kere on selle jaoks ka piisavalt tugev... ja ka amordid ja vedrud ju minuarust erineva tugevusega neil???
|
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 01.04.03 05:42
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattro80
Nimelt pakutakse mulle Audi 80 2.2l quattro.Tegemist siis `84 aasta isendiga millel algselt oli 1.8 mootor ja sügisel vahetati mootor sigari 2.2l
(101kw)mootori vastu,
Autol on tsink kere ja roostet ei ole.Lisa: roolivõim,luuk. Autol korralik veermik,valukad,4 ketaspidurit jne. 4wd
om korralik, difri lukk ja tagasilla blokeering.Ees on 4 kandilist tuld(üldiselt tavaliselt 80 sellist asja pole veel näinud),suunakad on pamperi
sees, auto heas korras. Kaasa saab ka tagasilla ja muid varuosi. Hind kuskil 15 kilo
Kas see auto tasub ennast ära, kuidas on lood küttekuluga, mis on selle auto tüüp vead,kuidas on lood varuosadega, hind on normaalne või liiga
kõrge?
Küsija suu pihta ei lööda niiet kui ma miskit segast ajan siis parandage!
Muidu nagu nõu ja näpunäidete eest suuresti tänulik!
PEACE! |
No selle kirjelduse järgi on asi igatahes
A 90 Q moodi. Võib-olla on keegi seda nö natike ratsinud ja stangesi ning muid asju vahetanud või siis jääb see sinna ülemineku perioodi.
|
|
|
jaak
huviline
Registreerunud 06.04.03
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6
|
postitati 07.04.03 20:38
|
|
|
Quattrol on kõik need jupid kallid, mis puutuvad kokku tagaveoga ja veermikuga, kuna vedu on jaotatud nelja ratta peale ühtlaselt, kulub veermik ka
ühtlasemalt. Kontrollida tuleks kindlasti tagarataste lõtku ja käsipidurit. Ketaspiduri kässar roostetab väga kiiresti kinni, kui teda ei kasutata.
Lõtk võib tulla ka reguleervarrastest, mis on korraliku hinnaga.
Omal on 1,8 mootor, ökonoomsem, kui alguses kartsin. Võimsusest talvel piisab, suvel võiks olla võimsam. Kuna auto ise on kerge, ei saa 2,2l mootor
väga palju rüübata.
Kui varem pole quattrot olnud, siis on teada, et see tekitab sõltuvust.
|
|
|
|