M4r6us
huviline
Registreerunud 02.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4/b5 95`a sedaan
|
postitati 04.01.12 08:02
|
|
|
A4/b5 95a sedaan probleem kesklukuga
Mure siis järgmine:
Hommikul läksin poodi ja panin autol puldist uksed kinni ja tagasi tulles puldist enam uksi ei avanud.
Ka võtmega keerates avab ainult keeratava ukse. Ühesõnaga kesklukk lakkas paugust töötamast.
Arvasin, et äkki puldil patarei läbi ja vahetasin patarei, kuid jama endiselt alles.
Puldil nuppu vajutades tuluke süttib ja autol tulesid vilgutab aga uksi ei ava ega sulge (ühesõnaga side puldi ja auto vahel justkui olemas) 
Äkki mõni tark oskab öelda, et kustkohast viga otsida.
|
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 04.01.12 09:02
|
|
|
Kas keskluku vaakumpump teeb häält kui puldiga mängida? Võimalus on, et pump lõpetas koostöö.
|
|
|
M4r6us
huviline
Registreerunud 02.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4/b5 95`a sedaan
|
postitati 04.01.12 09:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M.H
Kas keskluku vaakumpump teeb häält kui puldiga mängida? Võimalus on, et pump lõpetas koostöö. |
Ei tee miskit kuskil häält, ainult tuled vilguvad 
Kuskohal keskluku vaakumpump asub?
|
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 04.01.12 09:38
|
|
|
Kundepoolses tagatiivas (vähemalt avant kerega masinal)
Kui lööd otsingusse "keskluku vaakumpump" saad ka üksjagu materjali lugemiseks, edu!
|
|
|
M4r6us
huviline
Registreerunud 02.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4/b5 95`a sedaan
|
postitati 04.01.12 09:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M.H
Kundepoolses tagatiivas (vähemalt avant kerega masinal)
Kui lööd otsingusse "keskluku vaakumpump" saad ka üksjagu materjali lugemiseks, edu! |
Tänud vastamast, hakkan vist veale sellisel juhul jälile jõudma kuna uksi lukustades on varem kostunud just parempoolsest tagatiivast sellist
kummikriginat. Ise arvasin et krigiseb bensuluugi lukusti aga, kui ütled, et parempoolses tagatiivas asub vaakumpump siis tõenõoliselt tegi vaakumpump
seda kummikriginat ja nüüd äkki täielikult kinni.
Keegi võiks öelda, et kus ikkagi täpselt see vaakumpump asub ja kas vaakumpump võib sellist kummikriginat tekitada!?
|
|
|
RAIMUS20
huviline
Registreerunud 17.12.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 Quattro 3,0TDI 176 kw
|
postitati 04.01.12 11:38
|
|
|
Vaakumpump A4 B5
Vahetasin enda A4 B5 95 aasta sedaanil selle pumba eelmine aasta. Sümptomid olid täpselt samad, mis sinu masinal. Pump asub kõrvalistuja pool tagumise
tiiva juures. Ligi pääsed pagasnikust. Võtad tagumise tule juurest polstri lahti ja siis seal all mingisuguse svammilaadse asjanduse sees ta ongi.
|
|
|
M4r6us
huviline
Registreerunud 02.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4/b5 95`a sedaan
|
postitati 04.01.12 11:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RAIMUS20
Vahetasin enda A4 B5 95 aasta sedaanil selle pumba eelmine aasta. Sümptomid olid täpselt samad, mis sinu masinal. Pump asub kõrvalistuja pool tagumise
tiiva juures. Ligi pääsed pagasnikust. Võtad tagumise tule juurest polstri lahti ja siis seal all mingisuguse svammilaadse asjanduse sees ta ongi.
|
Tänud vastamast 
Kas Sinu masinal tegi ka kesklukupump enne ära lõppemist sellist kummikriginat uksi sulgedes?
|
|
|
RAIMUS20
huviline
Registreerunud 17.12.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 Quattro 3,0TDI 176 kw
|
postitati 04.01.12 12:03
|
|
|
Ma ei mäleta, et pump enne lõppemist oleks mingeid erilisi hääli teinud. Kui oma pumba eemaldasin siis kontrolli mõttes puhusin/imesin vaakumtorru ja
uksed läksid lukku. Siis oli selge, et pump õhtal omadega, see välistas selle, et vaakumtoru kuskilt katki.
|
|
|
M4r6us
huviline
Registreerunud 02.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4/b5 95`a sedaan
|
postitati 04.01.12 18:06
|
|
|
No nii sõidsin töölt koju ja autost väljudes harjumusest vajutasin puldist uksed kinni ja asi toimis taas, kusjuures päev otsa ei liigutanud midagi

Tõenäoliselt tuleb nädalavahetusel, kui rohkem aega see pump välja kaevata ning pistikud ära puhastada.
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 04.01.12 18:20
|
|
|
Tegu võib olla ka külmjootega, näiteks päeva jooksul muutus temperatuur või õhuniiskus nii palju, et õhtul töötas. Pumba sees on päris palju
elektroonikat, mis juhib muuhulgas ka salongivalgustust.
Asukoht on tal selline vilets seal tagatiivas, svamm on enamasti niiske.
Teinekord võivad ka ühendused või kolmikud olla viletsad-lahti, et õhuleke saab tekkida. Puhumise-imemise nipp on hea.
Minu pumba suremine oli selline, et puldist kinni tõmbas alati. Lahti ei jaksanud aga umbes pooltel juhtudel lükata. Jootsin trükkplaadi üle aga
lõpuks ikka ostsin kasutatuna teise pumba sinna.
Vana pump on alles muidu, et kui kellelgi katsetamiseks vaja, võin ära anda (tlna kandis).
ps. vähemalt 94 lõpp sedaan ja 96 universaal A4 pumbad ei ole omavahel vahetatavad, pistikud on täiesti erinevad.
|
|
|
|
taaviv
huviline
Registreerunud 28.11.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.12 18:47
|
|
|
kesklukk
Selle vastu saab nii,kui tagant plastikud ära võtta ja pistikud ningk õik lukud,uksevahed ära määrida spetsiaalse vahendiga.
Siis peaks jälle toimima asi korralikult, vähemalt enda auto puhul töötas
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 04.01.12 18:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
ps. vähemalt 94 lõpp sedaan ja 96 universaal A4 pumbad ei ole omavahel vahetatavad, pistikud on täiesti erinevad. |
Kui on mootor läbi, siis piisab ainult selle vahetusest, väikese näputööna sobib pea kõikide selle aja VAG masinate omad.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.01.12 19:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Kui on mootor läbi, siis piisab ainult selle vahetusest, väikese näputööna sobib pea kõikide selle aja VAG masinate omad. |
Sai isegi omal ajal nii tehtud. Samas soovitan ka enne kuuma
kolviga kahtlasemad jooted üle käia.
|
|
|
|
M4r6us
huviline
Registreerunud 02.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4/b5 95`a sedaan
|
postitati 04.01.12 19:41
|
|
|
Tänud taaskord kaasa mõtlemast 
Katsun nädalavahetusel leida aja ja pump maha kiskuda, ei meeldi mulle sellised "võib olla töötavad asjad". mad:
Mõtlesin ise ka, kui taas tööle hakkas, et on kaks varianti: kas külmakas või pistikud oksüdeerunud. 
Valgustusega pole mingisuguseid probleeme olnud.
Ainuke asi, kui hästi meenutama hakata siis ükskord on seistes (süüde väljas, uksed lukus) katuseluugi tuulutus asendisse lahti lükanud 
|
|
|
Andres23a
huviline
Registreerunud 17.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.12 17:58
|
|
|
Keskluku jama
Mul enamvähem sama jama - tegu 1996a 1.9 mootor A4ga. Üldjuhul kesklukk töötab, ent mõnikord lambist lakkab salongivalgustus töötamas ning kui see
juhtub, siis on teada, et ka kesklukk ei funkka. Aitab masina käivitamine + uste lahti-kinni paugutamine. Kas ka siinpuhul võib targemate hinnangul
olla tegu pumba külmjootega, või peaks hoopis uksed kriitilise pilguga üle vaatama?
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 08.01.12 21:44
|
|
|
Ma pakuks usteandureid. Need väiksed mustad jullad ustepiitadel, liiguta neid kui salongivalgus ei tööta enam ja vaheta vigane välja. Täpselt ei oska
öelda miks siis kesklukk enam ei toimeta, aga valguse võid nii küll korralikult tööle saada. Vanal 100-l olid kõikide uste andurid läbi omadega õnneks doonoril olid kõik korras
|
|
|
M4r6us
huviline
Registreerunud 02.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4/b5 95`a sedaan
|
postitati 09.01.12 10:10
|
|
|
No nii. Sai siis laupäeval asi ette võetud ja hetkeseisuga asi tundub korras olevat, vähemalt nüüd paar-päeva pole enam jamanud 
Asi käib jube kergelt lahti:
Kõigepealt küljepolster välja ja juba poroloon paistab. Poroloon käib ka kaheks osaks, tõstad pealmise poole ära ja pump vahibki vastu. Pumbalt kaks
pistikut tagant ära, keskluku vaakumvoolik küljest ära ja tuulutuse voolik ka ning käes ta ongi.
Ütlen siinkohal kohe ära, et elektroonikas kuigi tugev ei ole aga jootekolbi olen käes hoidnud küll 
Pumbakorpus käib iseenesest ka lihtsalt lahti ning seest tõmmata üks voolikuots lahti ja ongi käes elektroonika ja pumbamootor.
Jootsin siis mootorijuhtmed bloki küljest lahti ning proovisin aku peal, et kas mootor korras - toimis 
Keerasin mootori pumbalabade poolse otsa ka igaks-juhuks lahti (kolm kruvi), et kontrollida kas labad korras ning liiguvad vabalt, kõik toimis
laitmatult Pumba kokkupaneku juures on üks oluline moment see, et kuna asi
käib koku kihtidena siis peab jälgima, et need omavahel täpselt kokku laheksid ning rootor vabalt pärast ka ringi käib.
Järgmiseks võtsin ette elektroonikabloki. Kuna polnud käepärast seda kõige väiksemat jootekolbi siis ei hakanud ka bloki peal olevate "sajajalgsete"
jooteid näppima (iseenesest paistsid need ka korralikud olema) vaid jootsin üle just need suuremad jooted. Paaris kohas (just nende suuremate joodete
juures) oli küll selline "kahtlane" joode.
Rohkem ei osanud seal midagi enam kontrollida-teha ning jootsin mootoriotsad bloki külge tagasi ning asi kokku.
Imestama pani mind see, et pumba korpuse sees olevatel voolikutel on vooliku sees ka metallkõri, et poleks vähimatki võimalust voltide tekkeks Sakslaste põhjalikkus 
Pumba küljest lahtivõetud voolikust puhudes-imedes kontrollisin ka ära, et kõik uksed ilusti avavad-sulguvad ning vaatasin ka üle pistikute otsad, et
ei oleks oksüdeerunud.
Keskluku karp oma kohale tagasi, pistikud voolikud külge ja asi toimetab 
Kogu see esmakordne toimetamine võttis aega umbes kaks tundi.
Loodetavasti on kellelgi veel kasu sellest "kirjatükist" kellel kesklukk jamab.
Niipalju kui ise alguses foorumis keskluku probleemile lahendust otsisin ja erinevaid teemasid lugesin siis paistab see külmjoote probleem
elektroonikablokis olema tüüpviga.
|
|
|