Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Puhub tulist õhku! (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 2695)
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 02.01.12 22:30 Tsiteeri
Puhub tulist õhku!



Audi a4 b5 kliimaautomaatikaga, salongi puhub ainult tulist õhku. Vahet pole kas käsitsi 18 kraadi või automaatikaga ikka puhub ainult tulist õhku! Paned LO peale automaatikaga hakkab kõvasti puhuma, et maha jahutada aga jaheda õhu asemel ikka annab ainult leili juurde!

Milles võib viga otsida?

Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.12 22:37 Tsiteeri


Hoovad kinni / mootor kutu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 02.01.12 22:49 Tsiteeri


Saad ehk täpsustada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.12 22:53 Tsiteeri


Õhuvoolu liikumise suunamise klapid ei liigu või klappe liigutavad mootorid kutud(üks neist siis).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 02.01.12 23:07 Tsiteeri


Ok kontrollin homme käsitsi üle, sa mõtled neid kliima mootoreid mis üles, alla, keskele jne. õhku suunavad ikka ?

Hetkel küll tundub et suunajad üles, alla, keskele, in/out töötavad. Kui viga ühes nendest mootoritest siis kas selle kättesaamiseks tuleb keskkonsool laiali lammutada ?

Kas veel millegis võib viga otsida ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 03.01.12 01:56 Tsiteeri


Mul sama probleem aga kui panen LO peale siis hakkab kohe külma puhkuma kõvasti. Kas viga võib olla sisemises tempratuuri anduris. Vaatasin palavas autos kliimaseadme koodidest esimesed kaks näitu ei muutu ja on 16,4 peal. Need peaksid olema ju sisetempi andurid? Lähipäevil joodan igaks juhuks kliimaploki üle, kui ei muutu siis peaks ilmselt minema andurite juurde?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
T_
huviline



Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 4-mo

postitati 03.01.12 03:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lemboss

Hetkel küll tundub et suunajad üles, alla, keskele, in/out töötavad. Kui viga ühes nendest mootoritest siis kas selle kättesaamiseks tuleb keskkonsool laiali lammutada ?

Sooja/külma klapi mootor ongi eraldi ja B5-l asub see kunde varvaste juures.
Punase noolega nädatud Temp regulator motor:Pilt.
Mootorile pääseb ligi ilma konsooli lammutamata.Kindalaegas tuleb eemaldada ,sest mootori pistik on seal all.Mootor ise on kinni 3 kruviga millest 2 saab edukalt kruvikeerajaga lahti aga tagumisele pääsesin ligi pisikese lehtvõtmega.Siis pistik ja hoovad lahti ja ongi käes.
Siis juhtmootorite puhastus ;)
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=83339


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 03.01.12 07:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Mul sama probleem aga kui panen LO peale siis hakkab kohe külma puhkuma kõvasti. Kas viga võib olla sisemises tempratuuri anduris. Vaatasin palavas autos kliimaseadme koodidest esimesed kaks näitu ei muutu ja on 16,4 peal. Need peaksid olema ju sisetempi andurid? Lähipäevil joodan igaks juhuks kliimaploki üle, kui ei muutu siis peaks ilmselt minema andurite juurde?

Ka minul oli nii ja jõudsin ka sama järelduseni, et ei saa klapist olla, peab olema andur. Võtsin siis ja lõin rusikaga vastu armatuuri selles kohas, kus see andur ning töötab siiani:)
Teemaalgatajal aga jah probleemiks see elektrooniline klapp, sellest on ka minu arust korduvalt räägitud, aga no kes siis otsingut viitsib kasutada:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarbor
huviline

Avatar


Registreerunud 15.04.11
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.12 09:50 Tsiteeri


Kas arvuti näitab ka vea kui peaks see mootor või temp. andur vigane olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 03.01.12 14:12 Tsiteeri


Tänud asjalike vastuste eest! Otsingut püüdsin kasutada aga ei sattunud õige teema peale.

Jah oleks hea teada kas veakood näitab kummas viga on! Või kas saab ka akust voolu andes kliimapistiku kaudu klappi liigutada, et oleks kuulda kas liigub või mitte nagu on kuulda mootori põrinat teiste suunavate mootorite puhul ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
T_
huviline



Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 4-mo

postitati 03.01.12 14:24 Tsiteeri


Jah,peaks tegema häält nagu teised ja mittetöötav mootor peaks andma ka veakoodi.
Kliimapistikust mootorite liigutamisest on ka juttu olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 03.01.12 14:54 Tsiteeri


Oskab keegi öelda mis on el. klapi number, kas 5?


http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAP-3Bw0j_oVIf_FL7VOATd9T9GcMykOzyqR_x50GQfbHHFdlcHoHfzr2yAhoEAtgNNf-gWW5OCvc-XAWQvouDnYAm1T 1UBna970rK4NVM0kh0mX43fuWWmpG.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
T_
huviline



Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 4-mo

postitati 03.01.12 15:53 Tsiteeri


Kuna tuline õhk viitab temperatuurile, siis ehk temp flap?
Kas poleks lihtsam eemaldada kindalaegas,ajada järge kus on antud mootori pistik ja sealt punane ja valge juhe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiitk
huviline



Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,4Q 2004

postitati 06.01.12 10:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Mul sama probleem aga kui panen LO peale siis hakkab kohe külma puhkuma kõvasti. Kas viga võib olla sisemises tempratuuri anduris. Vaatasin palavas autos kliimaseadme koodidest esimesed kaks näitu ei muutu ja on 16,4 peal. Need peaksid olema ju sisetempi andurid? Lähipäevil joodan igaks juhuks kliimaploki üle, kui ei muutu siis peaks ilmselt minema andurite juurde?

Ka minul oli nii ja jõudsin ka sama järelduseni, et ei saa klapist olla, peab olema andur. Võtsin siis ja lõin rusikaga vastu armatuuri selles kohas, kus see andur ning töötab siiani:)
ˇ
Sama probleem A6 C4, kuhu kohta põrutama peaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 06.01.12 10:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tiitk
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Mul sama probleem aga kui panen LO peale siis hakkab kohe külma puhkuma kõvasti. Kas viga võib olla sisemises tempratuuri anduris. Vaatasin palavas autos kliimaseadme koodidest esimesed kaks näitu ei muutu ja on 16,4 peal. Need peaksid olema ju sisetempi andurid? Lähipäevil joodan igaks juhuks kliimaploki üle, kui ei muutu siis peaks ilmselt minema andurite juurde?

Ka minul oli nii ja jõudsin ka sama järelduseni, et ei saa klapist olla, peab olema andur. Võtsin siis ja lõin rusikaga vastu armatuuri selles kohas, kus see andur ning töötab siiani:)
ˇ
Sama probleem A6 C4, kuhu kohta põrutama peaks?


Andureid on mitmeid, aga mina virutasin sellele, mis armatuuril väikese võre all:P Seda viga vast võiks ka arvuti või kliimaplokk ise näidata, ma ei kontrollinud. Muidu rusikaga löömise asemel võib ka veaga anduril ühendusprobleeme otsida vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 08.01.12 08:47 Tsiteeri


Pärast siia postitamist ei hakanud mul enam LO peal ka külma puhkuma ning kliimaplokk näitab veakoodi ka lõpuks - 8,5 ja 3,3. Ehk hakkan seda mootorit puhastama kui aega saan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 09.01.12 12:13 Tsiteeri


Tänud info eest, nädalavahetusel üritan mootorini jõuda. Minu puhul tundub küll, et tegu on klapiga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 23.03.12 10:06 Tsiteeri


Proovisin teise aku pealt särtsu andes mootorid läbi keerutada ja peale seda hakkas kenasti külma puhuma, aga kui auto seisma jätsin ja uuesti tööle panin ei puhunud enam jälle külma, kuna klapp oli siis uuesti kinni nagu aru saan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
T_
huviline



Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 4-mo

postitati 23.03.12 12:51 Tsiteeri


Klapp on ühendatud mootoriga ,mis seda liigutab ja see kipub väsima.Ise proovisin ka alguses seda 12V ergutamist.Hakkas liikuma küll aga mitte kauaks.Kui mootori välja võtsin ja hoovast klappi liigutasin, liikus see kergelt ja vabalt.Puhastasin mootori ära ja toimetas kuskil poolteist aastat ..kuni tänaseni :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 26.03.12 12:54 Tsiteeri


Ok pean siis ka samasuguse toimetuse ette võtma! Tegid sa seda selle skeemi alusel mitte mulle ülevalpool postitasid ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 26.03.12 17:43 Tsiteeri


Sai sama probleemiga võideldud. Mina muidugi läksin kergemat teed ning lasin töökojal asjaga tegeleda. 50 euri + mootor. Kuna sain doonori pealt, siis mootor oli tasuta, Forssis oli uus mootor vist 130 euri ringis :D


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 04.04.12 13:10 Tsiteeri


Olen siiani laisk olnud ja pole viitsinud lahti kiskuda asju, viimased 3 päeva puhus ainult külma nüüd hoopis, võtsin keerutasin mootorid mitu korda teise aku pealt särtsu andes läbi ja täna/eile töötas jälle korralikult, aga see ajutine lahendus kindlasti, nii et kui kellelgi sama jama siis mootorite läbi keerutamine võib mõneks ajaks aidata!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.8% - SQL: 58.2%]