Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleemid audi a4 2000.a. (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 851)
12345
huviline



Registreerunud 23.02.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.12 20:07 Tsiteeri
Probleemid audi a4 2000.a.



Autoks siis a4 2000.a. 1,9 td 85kw.

Muredeks siis põlev airbagi tuli, kui paagis pool paaki või natuke vähem kütust siis sütib juba kütuse otsasaamis märguande tuli.
Näitab miski service märguannet ka. Kust alustada et nendest jamadest lahti saada?
Äkki keegi Tartust oskab arvuti taha panna ja asjad ülevaadata, mõistagi mingi tasu eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 03.01.12 10:23 Tsiteeri


Airbagi viga võib vabalt olla mingi vigase istme pistiku viga, diagnost näitab, et millise.

Kütuse seier võib valesti küljes olla, armatuur vigane või paagi andur vigane.

Service märguanne tähendab, et on hoolduse aeg käes.

Ühesõnaga auto hooldus ja diagnost. Alusta elementaarsest hooldusest nagu õlide filtrite vahetus ja seejärel astu läbi www.dialab.ee


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 03.01.12 10:42 Tsiteeri


Mul on samalaadne masin ja samad probleemid ka läbi käidud või käimisel...

1. Airbagi tuli jäi põlema peale seda, kui sai iste korra välja võetud autost. Piisas arvutiga resettimisest. Kui reset ei aita siis tuleb hakata viga otsima, selle annab ka arvuti kätte enamasti.

2. Minul on konkreetselt kellad perses ja tuli hakkab põlema samal hetkel kui sinul ja paak saab reaalselt tühjaks siis, kui seier näitab alles üle veerandi. Seega tuli süttib täitsa õigel ajal. Kellad lahti võtta ja seierit sättida veidi, olenevalt kelle toodang kellad on. VDO'l on mootoriga seierid ja vaja seier lahti võtta, mul on Jaegari vms kellad, kus saab lihtsalt näpuga sendale sobivasse positsiooni liigutada kellad, kuna kellad liiguvad magnetväljaga, mitte mootoriga. Lisaks näitab välistemp mul aiateibaid (kaabliga vaadates tegelikult andur annab õige sisendi) ja miski kala oli veel. Kui süüde väljas siis kell kukub õigesse kohta nulli? Aga kui süüde väljas aga tuled sees?

3. Service saab nullida kas arvutiga või kellade nuppude abil. Täpselt ei mäleta, mingit nuppu tuli "väljas" hoida ja siis süüde sisse keerata vms. Otsi netist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 21.2% - SQL: 78.8%]