Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C5 elektrisüsteemi mured(enamus lahendatud) (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3012)
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 01.01.12 20:58 Tsiteeri
A6 C5 elektrisüsteemi mured(enamus lahendatud)



Sõber ostis omale 2.7bit C5, aga masinal küljes palju hädasid...

Probleemideks on siis:
1) Vigane kelladeplokk: odomeeter ei tööta(mingi imelik tähis numbritest ja tähtedest oli ees), voltmeeter ei toimeta(näitab 8-9V vahel), akutuli põleb, ABS põleb.
2) Suunatule relee(ohutulelüliti) plõgiseb täiesti nii kuis tahab. Viga tundus olema signaalis mis tuleb suunatule kangist, aga kahtlane veel.
3) Kliimaploki, õhukanalite ja muude lülitite tuled pimedad.
4) Parkimisabi ei toimeta. Tagurpidi käik sisse, siis hakkab pinisema, aga kui takistus anduritele ette tuleb ei muutu midagi.


Lammutasin täna seda masinat ja leidsin "rohelise" comfotaju. No roheliseks olid küll muutunud enamus klemmid, aga ega sisugi kõige parem välja ei näinud. Eemaldasin ploki, aga vead olid ikka alles.

Masinal oli mingi isepaigaldatud signa ka mis oli väga kehvasti installitud. Kuna see töös polnud siis eemaldasin kogu selle süsteemi. See tegevus ka midagi ei aidanud.

Uus aku on peal ja väidetavalt olevat kogu probleem tekkinud täkku andes.
Muidu masin sõidab kenasti ja mineku üle ka väga ei oska kurta.

Vag-com andis esmakordsel otsingul järgnevad vead:

Control Module Part Number: 4B0 907 551 S
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0001
Software Coding: 10752
Work Shop Code: WSC 02325
Additional Info: WAUZZZ4BZ1N088607 AUZ7Z0Y1634161
3 Faults Found:
17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus
P1453 - 35-00 - -
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0421 - 35-00 - -
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 959 655 E
Component and/or Version: Airbag Front+Kopf 1001
Software Coding: 00306
Work Shop Code: WSC 02325
3 Faults Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 920 932 N
Component and/or Version: C5-KOMBIINSTR. VDO D12
Software Coding: 00064
Work Shop Code: WSC 81000
Additional Info: WAUZZZ4BZ1N088607 AUZ7Z0Y1634161
2 Faults Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
53-00 - Supply Voltage Too Low



Hiljem testides jäid silma kaks viga:
17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus
P1453 - 35-00 -
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent

Kas keegi oskab seletada kus see gas temp sensor asub?
On mingeid ideid?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 02.01.12 09:44 Tsiteeri


Suunatule mure vast relees. Relee ise asub ohutule lüliti küljes (taga). See sisu suure tõenäosusega oksüdeerunud, vajab puhastamist.
Enda allroadil hakkan seda täna tegema, ei plingi kurask. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 02.01.12 14:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4
Suunatule mure vast relees. Relee ise asub ohutule lüliti küljes (taga). See sisu suure tõenäosusega oksüdeerunud, vajab puhastamist.
Enda allroadil hakkan seda täna tegema, ei plingi kurask. :D


Ei taha uskuda, et relees.
Kui võtsin juhtme esimese pin'i alt ära siis kadus plõgin ära koos suundadega, aga ohukad jäid. Seega relee viga ei taha uskuda...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 02.01.12 14:13 Tsiteeri


Ohukad töötavad minul ka nagu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 02.01.12 14:14 Tsiteeri


Sellel töötavad suunad ja ohukad mõlemad kenasti, aga siis kui masin käib ja mitte midagi ei vilgutata plõgistab relee nii mis kole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 02.01.12 18:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
Sellel töötavad suunad ja ohukad mõlemad kenasti, aga siis kui masin käib ja mitte midagi ei vilgutata plõgistab relee nii mis kole.


Suunatule kangi viga, võta lahti puhasta ära, uus määre sisse ja kokku tagasi või teine variant uus kang.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
me6s
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4.2

postitati 02.01.12 20:16 Tsiteeri


4) Parkimisabi ei toimeta. Tagurpidi käik sisse, siis hakkab pinisema, aga kui takistus anduritele ette tuleb ei muutu midagi.


Tundub lihtsalt katkine andur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 02.01.12 20:24 Tsiteeri


Pagassis oli paremal pool katte all lahti lõigatud juhtmed ka.
Kus pool parkimisabi asub?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 03.01.12 17:57 Tsiteeri


Mul vasakul (juhi taga) parkimisabi (lisaks antennide kaablid/plokid), paremal orig voofer. Parkimisabi asub rattakoopa ja polstri vahel.

Leidsin vana pildi: http://imageshack.us/photo/my-images/385/img4556uo8.jpg/

Sry, enam imagekräkki ei kasuta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 21.01.12 19:48 Tsiteeri


Nonii... Sai üle pika aja jälle sama autot näpitud.
1) Kelladeblokkis oli viga lihtsalt purunenud kaitsmes(kuigi eelnevalt kontrollisin, aga ju jäi kuidagi märkamata)
2) Suuna kang sai lahti võetud ja puhastatud- toimib
3) Parkimisabi jäi üldse täitsa vait!?
4) Nuppude valgus hakkas tööle, aga ära ei kustu?
Kas nuppude valgustus on kuidagi seotud juhi uksega? Juhi uksel tundub olema ukselüliti peetis.
5) Tagaistujate valgustus ei toimi nii nagu peab, aga leidsin juba "ROHTU"
6) Tiptronic vahetab paarutades väga kõrgetel pööretel käiku!? Rahulikult sõites kõik toimib.

Kellegil ideid, andke teada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 22.01.12 17:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
3) Parkimisabi jäi üldse täitsa vait!?
4) Nuppude valgus hakkas tööle, aga ära ei kustu?
Kas nuppude valgustus on kuidagi seotud juhi uksega? Juhi uksel tundub olema ukselüliti peetis.
6) Tiptronic vahetab paarutades väga kõrgetel pööretel käiku!? Rahulikult sõites kõik toimib.



Ise küsin, ise vastan.
Parkimisabil keskmine parem andur P's.
Nuppude valgustuse mitte kustumine tingitud vigasest kelladeblokist
Sama käimariga... kelladeblokk ajab kogu auto lolliks.
Homme lähen lasen kodeerida immo teise bloki jaoks ja peakski bueno olema.

Hetkel jäi veel kummaliseks tagumine vasak uks.
3 juhet oli katki ja peale nende lappimist ukse avades hakkavad salongi tuled vilkuma!?
Äkki on ka see kuidagi seotud kelladeblokiga, aga see selgub homme.


Ikkagi uskumatu, kui käest on lastud kogu auto elektrisüsteem...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 25.03.12 06:32 Tsiteeri


Nonii... on tekkinud uus probleem.
Nimelt põleb kollane õlituli, ehk siis taseme anduri tuli.
Andur on vahetatud, aga ei midagi.
Kas võib olla, et parempoolse rooliga versioonil on mingi erinevus kellade blokil võrreldes euroopa versiooniga?
Samas mingi aeg nagu töötas.
Samuti on mingi keiss vasaku tagumise uksega- ukse lahti teed ja süüte sisse paned siis displeil seda ei kuvata ning salongi tuled hakkavad vilkuma.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.3% - SQL: 61.7%]