Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: UK esituled (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 4085)
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 29.12.11 22:17 Tsiteeri
UK esituled



Tahaks huvi pärast uurida, kas kellegile on romulast pakutud (odavalt) tulesid, mis on võetud Inglismaalt toodud autodelt?
Imelik küsimus, aga tekkis see juba mõni aega tagasi.
Ühesõnaga, ostsin paar aastat tagasi ühe Audi, millel tulesid reguleerima hakates avastasin, et tuled hoopis teise käe liikluseks mõeldud. Kuna olid reflektoritega variandid, lendasid prügikasti ja uued ette.
Kevadel ostsin ühe A6-e, jälle sama teema- Kõrvalistuja tuli vahetatud ja jälle UK oma. Kuna juhipoolne tuli oli niikuinii natuke katki, jälle uued tuled ette:(
Nädalake tagasi ostis sõber ühe A4-ja. Paar päeva hiljem avastus- jälle inglise tuled. Sama juhtus ka teise sõbraga pool aastat tagasi.
Tahtsin jõuda sinnamaani, et paljud romulad toovad ju UK-st olematu hinna eest autosid varuosadeks. Teoreetiliselt ei tohiks nad teise käe liikluse jaoks mõeldud tulesid müüa aga kas seda tehakse ikkagi? Kas kliendile pakutakse tulesid odavamalt või jäetakse üldse mainimata?
Saan aru, et kiusatus on suur kaup rahaks teha, selle asemel, et ära visata aga olgem ausad, natuke liiga ohtlik on see asi...
Ühesõnaga kuskilt peavad need tuled ju tulema, järelikult peab neid keegi müüma ja samuti keegi neid paigaldama. On keegi kokku puutunud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 29.12.11 22:24 Tsiteeri


Kas tõesti tuled on siis erinevad? Antiikautodest saan aru, a tänapäevaautodel, arvasin seni, et ühesugused tuled kasutusel?!:o


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 29.12.11 22:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Kas tõesti tuled on siis erinevad? Antiikautodest saan aru, a tänapäevaautodel, arvasin seni, et ühesugused tuled kasutusel?!:o


Minu meelest ka, tule sees ju liigutatav klapp, millega teed tuled vastava liikluse jaoks sobivaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 29.12.11 22:29 Tsiteeri


Vasakpoolse rooliga autodel on tulede valgusvihk vasakult poolt sirge, paremal on selline "kolmnurk" mis valgustab pikemalt ja kõrgemale. Mõeldud selleks, et teeperv pikemalt valge oleks. Parempoolse rooliga vastupidi.
Kui meil kasutada tulesid parempoolse rooliga autolt, on teeperv pime ja pimestab suht julmalt vastutulijaid...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 29.12.11 22:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo

Minu meelest ka, tule sees ju liigutatav klapp, millega teed tuled vastava liikluse jaoks sobivaks.


Luuptuledel on, reflektoriga ei ole. Selle klapiga teed valgusvihu sirgeks, (neutraalseks) "Kolmnurka" paremale ikka tekidada ei saa. Vähemalt mitte tuld ringi ehitamata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 29.12.11 22:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo


Minu meelest ka, tule sees ju liigutatav klapp, millega teed tuled vastava liikluse jaoks sobivaks.


On küll klapp reeglina, millega saab teravama nurga "maha lõigata" ajutiselt siis teistkätt liikluses toimetades, aga vihku seal enam kuidagi paika ei keera. Erineva käe liikluse jaoks on tuled täiesti erinevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 29.12.11 22:39 Tsiteeri


Jh, reflektori "mustrit" ju tõepoolest muuta ei saa. Siit siis hea moraal- kasutatud autot ostes tuleb alati lisaks roolile, salongipaneelidele ja elektroonikale ka tulesid uurida.

Sellist tuld ei tohiks ju meil müüa ilma infota, et kasutamine keelatud.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 29.12.11 22:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Jh, reflektori "mustrit" ju tõepoolest muuta ei saa. Siit siis hea moraal- kasutatud autot ostes tuleb alati lisaks roolile, salongipaneelidele ja elektroonikale ka tulesid uurida.

Sellist tuld ei tohiks ju meil müüa ilma infota, et kasutamine keelatud.


Seda minagi mõtlesin. Sellepärast teema tegingi, et ise juba kahel autol seda kogenud ja veel lisaks kahel näinud. Hakkasin lihtsalt mõtlema, et kui palju neid veel olla võib :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 29.12.11 22:50 Tsiteeri


Kas mitte pole nii, et kui nupust keerata, tekib inglise tulel täiesti horisontaalne valgusvihk? Ma mõtlen, et tal ju neid "kühme" või diagonaalseid triipe ju ei teki.

Meie poolsel liiklusel ikka kas pehmelt öeldes -/ või -/\. Ehk kas horisontaalne triip läheb diagonaalis üles ja horisontaalne triip läheb suht otse korraks üles ja langeb vaikselt diagonaalis horisontaali piirile tagasi (xenon) ja muidugi osad udutuled, mis näitavad otse ja puhta horisontaalse triibuna seinale.

Ma kujutan ette, et taolise, pidevalt horisontaalse vihuga tuledega on kehva sõita. Näed rohkem auto ette ja pikemalt parempoolse tee äärest ette ei näe. Ma kujtuan ette, et tunne nagu sõidaks udutuledega ainult :)
Tegelikult meie asendisse keeratud UK tuli ei tohiks teisi pimestada kui ta on regulleeritud samale kõrgusele nagu ta peaks olema. Lihtsalt asi selles, et ise ei näe teed nii kaugele kui peaks nägema.

Ei lammaris lähevad kõik tuled müüki ka inglise autodelt. Näiteks projektortüüpi tulesid müüakse vingemates kohtades hinnaga 20-60 € paar UK tulede puhul. Mõni hull tahab ainult ühe ning kuskilt ka katkise kõrvaga UK tule eest 80 € tk. Aga eks ta ole, kui 40 € saad paari koos pistikute, tüki juhtme, ja tervete kõrvade ning täiesti korraliku klaasiga siis eks ikka tahad sellised odavalt soetada. Eks selle tavalise, reflektor tule saad päris kommiraha eest kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kulufield
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007

postitati 30.12.11 06:06 Tsiteeri


Minagi olen ostnud audi 100 C4-le esitule siit foorumist ühe kasutatud varuosade müüjalt ja ülevaatusel sain teada, et vale teepoole tuli. Ei osanud selle peale isegi mõelda. Õnneks mul oli vanal tulel ainult kinnituskõrvad katki ja tõstsin sisu ümber.
Mul oli veel muideks nii, et ei aidanud klaasivahetus, pidi ka ära vahetama selle reflektor raami. Ma ei saanudki nende erinevusest visuaalselt aru, aga tuledevihul oli vahe sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 30.12.11 06:12 Tsiteeri


Reflektortulel on erinev klaas (hajuti), mis näiteks B4/C4 puhul on kergelt vahetatav.

Luupide puhul võib käia lisavarje ette (D2 A8 näiteks), mis muudab lähitulevihu sirgeks või siis on luubi ees koguni vihku täiesti identselt peegelpilti pöörav ümberlüliti (B5 A4 luuptules näiteks, kus ka halogeeni korral on gaaslahenduslambile omane astmega tõusev horisontaaljoon). Seda viimast võib vabalt ka meil pikemalt pruukida.

Eraldi elemendiga kaugtuledes mõistagi pole vahet.

Udukad on samuti sümmeetrilised.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 30.12.11 09:58 Tsiteeri


B5-e reflektortuledega ei ole samas midagi teha, uurisin ja puurisin neid, isegi manuaalis kirjas, et kui teise liiklusega riiki minna, tuleb teatud osad teibiga kinni katta (lausa kohad välja toodud). Ainuke võimalus vist klaasivahetus?
Tekib küsimus kas tõesti on odavam osta romulast valed tuled ja neid ringi ehitama hakata? Ise kardan, et tuleb sama, võibolla isegi kallim see jama. Viimati kui romulast uurisin, taheti C4 luupide eest rohkem, kui poes uued (küll DEPO omad) Ostsin poest ja valgustab sama hästi kui puhastatud originaal, niiet ise küll mingit põhjust ei näe valesid tulesuid ette toppida:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 06.01.13 09:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo


Minu meelest ka, tule sees ju liigutatav klapp, millega teed tuled vastava liikluse jaoks sobivaks.


On küll klapp reeglina, millega saab teravama nurga "maha lõigata" ajutiselt siis teistkätt liikluses toimetades, aga vihku seal enam kuidagi paika ei keera. Erineva käe liikluse jaoks on tuled täiesti erinevad.


Ei ütleks, et täiesti erinevad, FL b5 puhul pigem samad. Siibrit liigutades ei muutu valgusvihk mitte sirgeks, vaid nurk muutub teisele poole!!! Tulede reguleerimis aparaadiga olen tulesid üle kontrollinud kõik on olnud nii nagu parempoolse liiklusega autodel olema peab!

Siibrist üks kehv pilt ka, märkisin punasega kohad, mis valgusvihku murravad (pildile klikates avaneb suurem pilt):

http://www.upload.ee/thumb/2961851/siiber.PNG


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 02.02.13 17:33 Tsiteeri


Kui kahtlus, et ühel pool vale liikluse latern ees, kuidas seda kodus vaadates vahet teha?:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 02.02.13 17:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Kui kahtlus, et ühel pool vale liikluse latern ees, kuidas seda kodus vaadates vahet teha?:o


Tulede peal peaks markeeringud siis erinevad olema ja valguse järgi saad ju ka aru, kui vastu seina näidata tuledega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 03.02.13 03:55 Tsiteeri


Markeeringu erinevust mina ei tuvastanud ja valgusvihu saab siibriga paika panna nagu öeldud.


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.7% - SQL: 57.3%]