Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 96 2.6 ei lähe käima peale soojendusmootori vahetust.. (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1105)
Ricky
huviline



Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.11 16:03 Tsiteeri
A4 96 2.6 ei lähe käima peale soojendusmootori vahetust..



Tere.

Auto: A4 2.6 ATM 96 Avant

Juhtus siis väike anomaalia...

Täna vahetasin siis autol soojendusmootorit, kestis see võibolla tunnike ja peale mida enam auto ei käivitu, ei luba kordagi.Mootor käib ilusti ringi.

Auto on ise seisnud umbes kaks nädalat ja aegajalt lihtsalt käivitatud.Käima minemis probleeme ei ole esinenud. Täna sai siis sõidetud paarkümment kilomeetrit ilma tõrgeteta(endiselt ei andnud märku käivitus vigadest) laveerisin siis garaazi kus võtsin ette soojendusmootori vahetuse. Antud vahetuse käigus lasin rippu ainult pardatsoki ja sai mootor välja võetud ja uus tagasi pistetud, mingeid üleliikseid juhtmeid ei puutunud(polnudki nagu midagi puutuda).Kiirelt kokku tagasi ja kogu tegevus võttis aega umbes tunnike pool. Siis käivitades autot.... ja ei lähe käima, ei luba ka kordagi, pents on, säde on aga käima ei lähe.

Sai siis kohe ka läpaka sappa, seal lõi korra immo errorit, et signaali tugevus on nõrk. Hiljem seda viga ei näidanud.

Hiljem sai need vead endale mis jäid püsima:


2 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 03-00 - No Signal
00514 - Ignition Point Sensor (G4) 03-00 - No Signal

Oskab keegi antud probleemile kuskiltpoolt läheneda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 29.12.11 16:31 Tsiteeri


Hallandur.
Kui too kutu, siis sädet ei teki ja masin ei käivitu.
Ehk kellelgi sulle töökorras hallikat laenata, siis näha, et kas kindel hallanduri viga vöi mitte.
Andur asetseb juhipoolse kaalika tagaosas ja kinnitub 2 poldiga.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ricky
huviline



Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.11 16:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Hallandur.
Kui too kutu, siis sädet ei teki ja masin ei käivitu.
Ehk kellelgi sulle töökorras hallikat laenata, siis näha, et kas kindel hallanduri viga vöi mitte.


Tõsi võib olla nii. Peale antud teema tegemist otsin ja uurin ka ise aktiivselt, sain teise vastuse sama, et halli andur.
Kõigerohkem teeb muret see, et miks nii järsku suvalise kohapeal ta ära lõppes?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ricky
huviline



Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.11 11:21 Tsiteeri


Nii, täna siis minnes ja võtit keerates läks auto koheselt käima..mida tujutsemist.

Aga sai igaks juhuks vahetatud halli andur. Enda omal oli siis pistiku osa puru ja ainukesed asjad mis hoitsid halliandurit pistiku küljes olid juhtmed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.3% - SQL: 66.7%]