Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Katuseraamide valmistamine (universaalsed) (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 3830)
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 28.12.11 16:41 Tsiteeri
Katuseraamide valmistamine (universaalsed)



Paneks siia siis ka enda poolt postituse kirja. Nimelt sai kunagi ammu oma A100/C4 jaoks ehitatud katuseraamid. Kuna tol hetkel oli aktuaalne just see masin, siis said kinnitused tehtud vastavalt reelingu laiusmõõtudele. Kuna aga nüüd on 100 kõrval veel C5 kerega A6 ja selle reelingute vahe mõõt on veidi erinev, siis tuli teha reelingud ümber universaalseteks. Kokku läks see pull maksma max 18 euri. Samas enda aega on omajagu läinud nende peale aga tulemuseks on korralikud raamid millel on kandevõimet, millega kaasnevad veel ka alumised padjad mis toetuvad reelingutele + ülemised pikad padjad mis on keskelt OSB plaadi ribaga tugevdatud, et pehmendust rihmaga kinni tõmmates ära ei rikuks. Raamid on valmistatud roostevabast terasest. Anyway minul on neid omajagu vaja läinud ja ei plaanigi endale muid osta, kuna minu jaoks pole oluline niivõrd nende välimus, vaid funktsionaalsus. Panen siia alla siis ka pildiseeria üles. Ainsaks miinuspooleks võiks ehk lugeda selle, et peale ja maha võtmine võtab tiba kauem aega kui tehase poolt valmistatud reelingutel aga mina leian et asi on seda väärt. Aga nendele kelle kodukootud üritus tundub lausporno ja kuuskaoski kaup, siis neile ongi autopoed ja "Thule" ja teiste raamitootjate poolt valmistatud kaup :)


http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/krd/raam001.jpg

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/krd/raam002.jpg

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/krd/raam003.jpg

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/krd/raam004.jpg

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/krd/raam005.jpg

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/krd/raam006.jpg

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/krd/raam007.jpg

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/krd/raam008.jpg

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/krd/raam009.jpg

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/krd/raam010.jpg

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/krd/raam011.jpg

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/krd/raam012.jpg

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/krd/raam013.jpg

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/krd/raam014.jpg

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/krd/raam015.jpg

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/krd/raam016.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 28.12.11 17:18 Tsiteeri


Kiitus, väga praktiline.

Eelmine aasta nägin Hiiumaal ühe soomlase Volvo katusel jalgrattahoidjaid, välja nägid sellised:

http://aasna.planet.ee/audi/IMG_3124.jpg

Jalgrattad olid peal külili, esirattad olid minu mälu järgi ära võetud.

Muidu kõik ilus, kena, tore aga somm kulutas rataste mahavõtmiseks oma 10min. Võrdluseks Thule Proride hoidjate kahe jalgratta mahavõtmiseks kulub alla 10 sekundi.

Kogu selle katusekompoti juures on tähtis aerodünaamika, erinevad TÜV ja Crash testid. Juhuks kui peaks kuut üle katuse minema, siis mitte keegi ei tea, mis seal katusel toimub. Halvimal juhul tulevad talad tuppa vms.

Lisaks räägid ka katuseraamide kandevõimest. Kõik tehasepoolt toodetud katuseraamid omavad korralikku kandevõimet, piirid paneb paika autotootja. Kui ma ei eksi, siis sõiduautol on selleks 75 kg.

Millega keermelatt on kaetud, kas kummivooliku või termokahaneva toruga?


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 28.12.11 17:43 Tsiteeri


Tegelikuses pole see keermelatt vaid nö antenni toru klamber aga bensuvoolik on otsa pandud jah, et reelinguid ära ei rikuks. Kaugust saab mõlemast otsast muuta tänu ovaalsetele avadele. Oleks muidugi hea olnud, kui oleks leidnud toru mis oleks raamitalade otsa läinud aga seda vist naljalt ei leia. Seega lõikasin RST toru otsad mis üle jäid L-ideks, puurisin augud sisse ja olemas ta oligi. Ma ei leia et see nüüd mingi megaaretis on aga enda looming ta on ja õigustab end hästi ... C5 peal istus veidi üle lubatud raskuse eelmine nädal. Üks metall ukse leht mis on ca 70 kg ja üks puit uks. Aga egas ma tonniseid asju vedada ei tahagi. Alguse sai see aretis sellest, et Tallinnast oli vaja kiirelt yx asi maale tuua ja siis sai need kiirkorras valmistatud. Eelviimase pildi peale on jäänud ka mu rakis mis mahub 100% auto alla kui tung täiesti üles keerata ja siis auto sillataladele lasta. Selle abil vahetasin oma koduõues õõtsasid ja nokitsesin ka muid asju. Kui vahel kanalit käepärast pole saab selle abil kah asjad ära aetud :D Muide padjad, mille peale veetavad asjad toetuvad ja mis on korralikult üle teibitud, on tehtud üli tugevast vahtplastist. Analoogselt sinisele penoplastile, toodi meil töö juurde katuseplekki, mille paneelide pakendamiseks oli kasutatud ülitihedat valget vahtplasti. Tekkis idee, nendest korralikud toestuspadjad meisterdada.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.7% - SQL: 49.3%]