Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a6 quattro (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2935)
l2ne
huviline



Registreerunud 25.11.10
Kasutaja on eemal


postitati 25.12.11 10:47 Tsiteeri
Audi a6 quattro



Tere, tahaks teada kas Audi a6 quattrolt 98a saab veokontrolli maha ka teist moodi võtta kui ei ole nupu millest võtta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiljotiin
huviline



Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 TDI Q

postitati 17.01.12 09:00 Tsiteeri


Kaitse ära võtta?


Rendin Opel Astra 10€ /päev! 5271023 Tartu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tom
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw

postitati 17.01.12 09:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kiljotiin
Kaitse ära võtta?

Infoks, et seda siis koos ABS'iga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 17.01.12 09:51 Tsiteeri


Ma hästi ei usu et sul sellel autol veojõu kontroll on üldse kui nuppu pole.Mul pole kaa mingit nuppu ja pole ka mingit veojõu kontrolli.Ma isegi ei mõista milleks seda quattrole vaja peaks olema.Aaga ilmselt räägid sa sellest edl-ist ehk veojõu jaotusest ühele poole v teisele poole ja mis käib jah läbi abs-i ja rakendub alates 30 km/h vist vms.See on jälle minuarvates väga norm asi maanteel möödasõitu tehes talvel hoiab päris normilt asja kontrolli all.Abs-i välja lülamine võiks muidugi olla siis saaks vähe paremini pidama kaa ikka :D


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 17.01.12 17:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mudjamix
Ma hästi ei usu et sul sellel autol veojõu kontroll on üldse kui nuppu pole.Mul pole kaa mingit nuppu ja pole ka mingit veojõu kontrolli.Ma isegi ei mõista milleks seda quattrole vaja peaks olema.Aaga ilmselt räägid sa sellest edl-ist ehk veojõu jaotusest ühele poole v teisele poole ja mis käib jah läbi abs-i ja rakendub alates 30 km/h vist vms.See on jälle minuarvates väga norm asi maanteel möödasõitu tehes talvel hoiab päris normilt asja kontrolli all.Abs-i välja lülamine võiks muidugi olla siis saaks vähe paremini pidama kaa ikka :D


See nn EDL rakendub kohe, kui rattad ringi hakkavad käima.
Minuomal vähemalt on nii. Aga quattroramiseks ma võtan absi kaitsme välja ja on parem :)


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 17.01.12 18:04 Tsiteeri


No vähemalt minu audi raamatus on kirjas et rakendub alates 30 km/h.Aaga seletad äkki milleks see hea on et kaitse välja tirida?


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 17.01.12 21:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mudjamix
No vähemalt minu audi raamatus on kirjas et rakendub alates 30 km/h.Aaga seletad äkki milleks see hea on et kaitse välja tirida?
'

Siiis ei ragista seda EDLi (või mis iganes asi see seal ragiseb) ja läheb kergemini libisema, mul 2,6 ja kui absi kaitse sees siis ei lase niikergelt libisema, aga see väljas siis oli lõbus sõita :) Muidugi mitte tänavatel, seal on abs sees :)


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.01.12 21:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mudjamix
Ma isegi ei mõista milleks seda quattrole vaja peaks olema.

Jõudu vähe autol järelikult ;)
Tegelikult ESP-ga on see teema, et ta suudab teha seda, mida juht ise ei suuda - pidurdada igat ratast eraldi ning sellega korrigeerida auto käitumist.

Aga EDL las ragistab, ta pidurdab ju läbi libisevat ratast, kui mõlemad rattad libisevad, siis ei tee ta suurt midagi enam.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.6% - SQL: 65.4%]