Deprecated: Implicit conversion from float 521723.99999999994 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Mis on vig aminu siduril , keegi oskab naõu anda ?
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mis on vig aminu siduril , keegi oskab naõu anda ? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2314)
stylewarz
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.04
Asukoht: tallinn/järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: 80 Q 16V

postitati 05.11.04 09:28 Tsiteeri
Mis on vig aminu siduril , keegi oskab naõu anda ?



Probleem on selles , et sidur on hakanud täitsa põhjast võtma ja päris üles enam üldse ei tule :o . Siiamaani lahutab veel korralikult kui ikka põhja pressida ....
Keegi oskab nõu anda , milles asi võiks olla või mis jubin tuleks välja vahetada ...
Autoks on 89 aasta 80 2,0 E variant ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 05.11.04 09:31 Tsiteeri


Töösilinder hakkab otsi andma, vaata ilmselt ka alt vaadates jätab kerged tilgad kusagile kui sidurit pressid. ....

see ikka juhul kui sul hüdro ajamiga, arvatavasti ikka on sest aastta arv selline.


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.04 11:19 Tsiteeri


Siduriketas on lihtsalt kulunud, vahetad ära ja kõik


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 05.11.04 15:12 Tsiteeri


Peasilindri vedru võib pooleks olla, mansetid läbi...


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 05.11.04 18:01 Tsiteeri


Kui ketas kulunud, siis reeglina hakkab sidur libisema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 05.11.04 18:49 Tsiteeri


Esmaselt vaheta õli süsteemis ja kui ei parane, siis silinder laiali ;)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wauzzz
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2.0 ABK

postitati 06.11.04 16:26 Tsiteeri


Kas lihtsalt õhutamisest pole kasu olnud ? Endal sama asi olnud ja õhutamisest täitsa piisas .
Terv


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
EleCTriC1
huviline

Avatar


Registreerunud 29.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Käin jala :(

postitati 06.11.04 16:53 Tsiteeri


kala on siduri peasilindris kui ta ise lahti ei ole.. (vaevalt) igaljuhul jah nii se pihta hakkab õhutades võid rõhu sisse saada mis teda tagasi lykkab, kuid minul oli probleem selles et seal sees olev vedru või midagi tekkitas linna sõidul hõõrdumisega soojust nii et silinder ka soojaks läks ja ära koolema hakkas, ennem kui seda probleemi ei teadnud said ka manzett vahetatud, paak mis oli sodi/muda täis (voolikud olid terved)
igaljuhul jännanud sellega liigapalju,
ja oletatav probleem siis peasilindri sees olevas vedrus,

samas võib häda olla ka voolikutes kus ta õhu peale võtab või siis vales silindri käigus
minupuhul oli tegemist 100avandiga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 06.11.04 17:59 Tsiteeri


Lugege SJM-i ka, olen selliseid probleeme ise kogenud. Eelmisel autol läks siduripedaal pooleks ja praegusel autol murdus peasilindri vedru. Põhjus: aastatega koguneb peasilindrisse s*tt, mis muudab siduri raskeks ja lõpuks annavad detailid (vedru, pedaal, mansetid) lihtsalt järgi. Aitab korralik puhastus (silinder legoks, uued jupid sisse) või uus peasilinder.

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/trans.html#clutchp


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tier
huviline

Avatar


Registreerunud 15.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 2.0E 83 kW

postitati 07.11.04 11:33 Tsiteeri


töösilindri vedru katki sul....olen suht kindel. see suht tyypviga ja pealegi vaata otsingut kah vahest sellest samast asjast on teemasid juba 5-10 kindlasti juba


Hilft dir selbst - so hilft dir Gott !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
stylewarz
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.04
Asukoht: tallinn/järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: 80 Q 16V

postitati 08.11.04 11:04 Tsiteeri


Tänan kõikide heade nõuannete eest .:)

Ja tõepoolest vedru oli otsad andnud , uued jupid nüüd juba olemas ja saab asja kallale asuda ....:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.9% - SQL: 72.1%]