Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5TDI R5 85kW kõrgsurvepumba anomaalia- kõrin ja väljasuremine (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2751)
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 20.12.11 19:50 Tsiteeri
2.5TDI R5 85kW kõrgsurvepumba anomaalia- kõrin ja väljasuremine



Nonii, kauaks polnudki diislirõõme, sai autoga korra poes käia ja siis kuulsin tühikäigul kapoti all sellist huvitavat kõrinat. Nagu plekitükk vibreeriks mootoriga samas rütmis kuhugi vastu. Hääl oli, ei olnud, oli, ei olnud jne. Kapott lahti ja kõrin tuli pumba juurest. Proovisin sõita aeglaselt, suurte pööretega jne. Siis peale 3000rpmi gaasi maha lastes suri välja, käima läks väga pika käiamise peale. Peale seda kõrin väiksem ja harvem, käivitus poolest pöördest. Ära sõites jällegi gaasi maha lastes suri välja ja läks pika käiamise peale käima, mitu korda suri käima minemisel välja enne. Peale seda parklas jälle kõik korras, proovisin 20 korda käivitada, poolest pöördest. Kõrinat enam ei kuulnud, aga pump vahepeal teeb huvitavaid lõkse.
Kui muidu ajasin aegajalt pika käivituse küünalde süüks, siis nüüd arvan, et need vead omavahel seotud.

Mis seal lõksuda saab, ning mida ette võtta. Ei tea selle pumba ehitust absoluutselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 20.12.11 21:28 Tsiteeri


Uurisin autoteemas antud linke ja hakkasin mõtlema, et kui muidu auto liigub normaalselt, ei tahma ega midagi, kas siis ei või olla asi kehvas küttes? Meenus et täna tankisin autot tühja paaki ja peale seda pm ei sõitnudki. Äkki mingi kuiv v kare küte, nüüd paneb seal midagi kõrisema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.12.11 21:32 Tsiteeri


Kui pole tankla küte siis muidugi. Pane normaalne kütus, uus filter ja lisa karla auto kütuselisandist või kahetaktiõli. Muidu lased pumba laiali ära aiget sai ta juba nigunii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 20.12.11 21:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Kui pole tankla küte siis muidugi. Pane normaalne kütus, uus filter ja lisa karla auto kütuselisandist või kahetaktiõli. Muidu lased pumba laiali ära aiget sai ta juba nigunii.


Tankla küte küll, OÜ Hepa, kuulnud nii mõndagi sellest firmast. Sp mõte tuligi selline, kusjuures tuttav juba soovitas et paagitäiele 50ml hulka segada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 21.12.11 10:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo
Tankla küte küll, OÜ Hepa, kuulnud nii mõndagi sellest firmast. Sp mõte tuligi selline, kusjuures tuttav juba soovitas et paagitäiele 50ml hulka segada.


See 50ml seal nüüd küll midagi ei aita. Enda põkale panen paagitäie kohta 1l kahetaktilise õli, paak siis mingi 70L kanti vist ( C5´el).
Kahe taktilise õli segamis vahekord on muidu 1:50´le.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 21.12.11 10:45 Tsiteeri


Tundub et pump lootusetult otsas, enam ei käi alla 2000rpm absoluutselt, sureb välja, jõudu pole, läheb pikalt käima, pump kõriseb jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.12.11 13:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo
Tundub et pump lootusetult otsas, enam ei käi alla 2000rpm absoluutselt, sureb välja, jõudu pole, läheb pikalt käima, pump kõriseb jne.


Võimalik muidugi, et ka pump otsas, kuid vanemad pumbad hakkavad ka kuivaks jäädes spetsiifiliselt kõrisema. Alusta sellest, et uuri kas kütus ikka pumbani jõuab (filter on ju selliste sümptomite puhul nagunii juba vahetatud:D).


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 21.12.11 13:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arro

See 50ml seal nüüd küll midagi ei aita. Enda põkale panen paagitäie kohta 1l kahetaktilise õli, paak siis mingi 70L kanti vist ( C5´el).
Kahe taktilise õli segamis vahekord on muidu 1:50´le.


Ise olen pannud enda masinale 250ml kahetaktilise õli paagi kohta. Sõitnud olen 7 aastat ainult Neste küttega. See 1:50 vahekord on minuarvates liiga palju. Sellisel juhul taga vist sõita ei kannata, seepärast polegi ise niipalju pannud.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 21.12.11 13:22 Tsiteeri


100g 10L kohta ja nii juba 14a. Ja kahetaktiõli ei suitse mingi valemiga. Solgi puhul tuleks topeltkogus panna


Numerus stultorum infinitus est.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heikki89
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.5 TDI (85 kW)

postitati 21.12.11 16:36 Tsiteeri


Hepast ei soovita üldse tankida! Halb küte! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.11 16:46 Tsiteeri


12a. Neste ja Statoili kütet. Mitte kordagi mittemingit kütuse lisa, mitte ühtegi toitesüsteemi riket.
2 takti õli kasutan seal kuhu ta käib, sae bensiini hulgas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 21.12.11 16:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heikki89
Hepast ei soovita üldse tankida! Halb küte! :)

Korra tankinud ja selline järeldus?
Ei taha endale ära sönada, kuid juba aastaid kütust sealt valanud ja veel liiklen.
Praeguse ja eelmise aasta kohta ei oska öelda, et kus kütet ostavad, kuid siis, kui ämm tanklaoperaator oli, siis saate/ostukirjalt kiigates sama koht, kus vöttis ka Statoil.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tehnic
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU

postitati 21.12.11 21:39 Tsiteeri


tundub jah et ei saa kütet peale...endal hetkel sama teema..panin läbipaistva vooliku enne pumpa ja õhku viskab ikka mõnusalt vahele. Sain auto pika käiamise peale tööle, kõik okei, nii kui gaasi vajutad kooleb ära, voolikut samal ajal jälgides pole kütust üldse näha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 22.12.11 00:49 Tsiteeri


Mul oligi pump otsas, täna päeva aeg ei saanud üldse enam normaalselt sõita. Pump urises, suri välja, jõudu polnud, ei käivitunud jne.
Nüüd uus pump peal ja sõidab taas.
Vanal pumbal mõnusad loksud sees igatepidi ja jumala raskelt käis ringi. Mingiaeg Oisusse viskama, vb saavad asja sellest, niisama ära visata pole ka mõtet vist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 22.12.11 12:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yks
12a. Neste ja Statoili kütet. Mitte kordagi mittemingit kütuse lisa, mitte ühtegi toitesüsteemi riket.
2 takti õli kasutan seal kuhu ta käib, sae bensiini hulgas.
Ja kõik need aastad sama autoga?


Numerus stultorum infinitus est.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.11 22:52 Tsiteeri


Ei, loomulikult mitte. Kuid 4a. E200D diisel mersuga, millel oli kellal 500000 kui sain ja sõitsin taga 4a. jooksul veel 300000 otsa. Kuid see eelmise põlvkonna auto ka, töötas kõigega mis põles.
Vahele mahub veel hulk muid diisleid, viimane neist enne Audit. 2000a. E320CDI polnud ka kordagi mingeid pihusti või muid toite jamasi.
Praegu jookseb 6a renaulti kaubikuga, kellal 250000 km. 0 toite jama, kordagi pole mingit lisa kasutanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.6% - SQL: 59.4%]