Lehekülgi: 1 2 |
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.12.11 20:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Käsipidur võtab ka vist suht lõpust kui vaadata seest tehtud pilti, kus kang on pmst püsti. Aga muidu täitsa tore pill paistab olevat. Ega sa pole
mõelnud muidu ka iluvõre ja rõngaid mattmustaga üle teha, siis jääks eest suht ülbe lookiga. |
Kusjuures see on päris mitu korda mõttes olnud.
Kässarit tuleb jah veidi regullida, kui vaid teaks kust see C4 kerel käib. |
Kõigepealt võid muidugi vaadata, kas sadulate juures kõik nii toimib nagu peaks, äkki ei reguleerugi käsipidur peale vms, siis peab ka jube pikalt
tõmbama enne, kui võtma hakkab.
Muidu trossi vist saab kuskilt põhja alt reguleerida? Sul pole õnneks/kahjuks kardaani ees
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 22.12.11 11:35
|
|
|
Nojatuligi pumba vahetus teostada, eile enam üldse auto käia ei tahtnud, pump hakkas muudkui hullemat häält tegema. Nüüd uus pump peal, süüted asjad
varasemast natuke varasemaks keeratud ja täna külmaga oli poolepöördepill.
Iroonia küll, aga kohe peale omanikuks saamist naersin et ainuke asi mis remontimata on on pump, 2 päeva ja pump lahkuski .
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 22.12.11 13:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
Nojatuligi pumba vahetus teostada, eile enam üldse auto käia ei tahtnud, pump hakkas muudkui hullemat häält tegema. Nüüd uus pump peal, süüted asjad
varasemast natuke varasemaks keeratud ja täna külmaga oli poolepöördepill.
Iroonia küll, aga kohe peale omanikuks saamist naersin et ainuke asi mis remontimata on on pump, 2 päeva ja pump lahkuski . |
Eestpoolt lugesin, et lasid paagi kuivale. Ehk sai see lõplikult saatuslikuks, tõmbas paagi põhjast mingi si**a kütte üles!?
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 22.12.11 14:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
Nojatuligi pumba vahetus teostada, eile enam üldse auto käia ei tahtnud, pump hakkas muudkui hullemat häält tegema. Nüüd uus pump peal, süüted asjad
varasemast natuke varasemaks keeratud ja täna külmaga oli poolepöördepill.
Iroonia küll, aga kohe peale omanikuks saamist naersin et ainuke asi mis remontimata on on pump, 2 päeva ja pump lahkuski . |
Eestpoolt lugesin, et lasid paagi kuivale. Ehk sai see lõplikult saatuslikuks, tõmbas paagi põhjast mingi si**a kütte üles!? |
Võimalik, nüüd sõidan ainult Neste küttega ja alla poole punase enam ei lase taset. Ehk säilib paremini pump.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 24.12.11 16:06
|
|
|
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4A0 907 401 E
Component and/or Version: 2,5l R5/2VT EDC HS D14
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-00 - Control Difference
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
Mida need vead endast kujutavad?
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 25.01.12 20:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4A0 907 401 E
Component and/or Version: 2,5l R5/2VT EDC HS D14
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-00 - Control Difference
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
Mida need vead endast kujutavad? |
See 00550 peaks vist varajast süüdet tähendama.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 25.01.12 22:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4A0 907 401 E
Component and/or Version: 2,5l R5/2VT EDC HS D14
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-00 - Control Difference
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
Mida need vead endast kujutavad? |
See 00550 peaks vist varajast süüdet tähendama. |
Võimalik, süüde oli ilgelt varajane küll.
Hetkel, aga seis selline, et astusin Audi ridadest välja. Lihtsalt tahtsin uut väljakutset, nn nokitsemis autot. Audi kahjuks ei ole see. Jäin siiski
vaggruppi.
Hetkeeeldused siis sellised, et Audi ridadesse tulen tagasi siis kui avaneb võimalus osta bussi kõrvale C6 TDI või D2 TDI. Igapäeva auto peab olema
selline, et tulen hommikul toast välja ja võin kindel olla, et läheb korralikult käima, ei jäta teele jne. 15-20 aastat vana Audi kohta seda kahjuks
öelda ei saa. Sp võtsingi ligi vana projektika, et saan oma ehitamisrammu panna masinasse, mis ongi mõnus kruiisikas ja niisama chill pill, ning mis
jääb tulevikus teiseks autoks, korraliku igapäeva Audi kõrvale.
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 25.01.12 22:25
|
|
|
Kahju kuulda, sul käivad need asjad ikka paganama kiiresti. Ega see buss ka kauaks jää, varsti igatsed sõiduautot jälle:d
Peatse nägemiseni audi ridades See on haigus, sa ei saa sellest nii
kiiresti lahti. Ega vw siis head audit ei saa.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 25.01.12 22:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Kahju kuulda, sul käivad need asjad ikka paganama kiiresti. Ega see buss ka kauaks jää, varsti igatsed sõiduautot jälle:d
Peatse nägemiseni audi ridades See on haigus, sa ei saa sellest nii
kiiresti lahti. Ega vw siis head audit ei saa. |
Lihtsalt viskas lõpuks kopa ette nende risudega...
Mul on olnud 16 Audit, erinevate hinnaklasside ja seisukordadega. Ainuke millele ma peaaegu kindel sain olla oli sinine A6. Teised on jätnud teele,
lagunenud kui kuradid jne. Viimasena oli siis A6 pump, ning just siis kui olin ülevaatusel ära käinud ja auto tunnistati korrasolevaks, lootsin, et
tuleb ökoauto millega saab lõpuks ilma suuremate jamadeta sõita, aga kus sa sellega. Lambist hakkab armatuuris põlema jahutusvedeliku tuli, täiesti
põhjuseta, kõik asjad käisin üle. Järgmise asjana oli pidurite tuli ja pedaal läks pehmeks, siis aitas. Ehitan parem masinat mille oleks ma nagunii
varem või hiljem ostnud kuna bussi pisik vaikselt ammuammu juba sees olnud. Saan panna oma ehitusisu masinasse (ma ei suuda midagi nokitsemata elada)
millega on mõnus kusagil trippida jne. Esiveoline Audi ei ole see, eriti diisel, ning mingisuguse essi jne ostmine ei ole praegu võimalik. Täpselt
samadel põhjustel, et igapäeva autona ma ei usalda neid ja eestivabariigis on kahe auto pidamine võimatu.
Ühesõnaga, vana Audi peale ei saa olla kindel igapäevaautona.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 26.01.12 06:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
Ühesõnaga, vana Audi peale ei saa olla kindel igapäevaautona. |
Asjatundjana ära siis osta omale risusid! Pole mind ükski audi teele jätnud, kord aga ei saanud käima küll, aga mitte audi, vaid cobra tõttu Aga ega multivan ka halb liikur pole, edu!
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 26.01.12 09:15
|
|
|
Sul pole vist tõesti vedanud lihtsalt. Multivan on tõesti tore ja ilus auto, eks endalgi planis buss kunagi osta, aga seda juba siis tööautoks vms, et
saaks väheke suuremaid asju vedada. Edu sulle, vw foorumi teema ka tuleb?
|
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 26.01.12 09:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Sul pole vist tõesti vedanud lihtsalt. Multivan on tõesti tore ja ilus auto, eks endalgi planis buss kunagi osta, aga seda juba siis tööautoks vms, et
saaks väheke suuremaid asju vedada. Edu sulle, vw foorumi teema ka tuleb? |
Järelikult ei ole vedanud audidega, multivan tõesti suht hea pill endalgi peres olemas: )
Kusjuures Keven : teema täitsa olemas.
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 26.01.12 10:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
Ühesõnaga, vana Audi peale ei saa olla kindel igapäevaautona. |
Asjatundjana ära siis osta omale risusid! Pole mind ükski audi teele jätnud, kord aga ei saanud käima küll, aga mitte audi, vaid cobra tõttu Aga ega multivan ka halb liikur pole, edu! |
See vana auto ost on täielikult õnnemäng. Ostes vaatad üle, võib jumala vinks-vonks masin olla, kuid 100km pärast hakkab mingi jauramine peale. Ei
aita siis asjatundmine kaa.
|
|
|
|
KKaaleste
huviline
Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.12 13:21
|
|
|
kütusepump
Kas enne seda kui pump üless ütles,näitas mingit viga ka? Mõtlen kui juhtme taha panid,kui üldse panid.
Endal ka käivitamisega jamad. Kurat teab võibolla suvine küte üldse sees. Eks peab hakkama jälle uurima.
Peale seda kui sai kütusekogust vähe suuremaks panna ja süüdet näppida,käis nagu kell. Aga nüüd nende külmagdega on aamen. VB siis eelsüüteküünlad või
suvine kütus. Piibuotsad on ka sellised,nagu oleks sõja üle elanud.
Kui aega on,ehk viitsid vastata.
Ja mis häält see pump tegema peaks hakkama kui surema hakkab?
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 26.01.12 13:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KKaaleste
Kas enne seda kui pump üless ütles,näitas mingit viga ka? Mõtlen kui juhtme taha panid,kui üldse panid.
Endal ka käivitamisega jamad. Kurat teab võibolla suvine küte üldse sees. Eks peab hakkama jälle uurima.
Peale seda kui sai kütusekogust vähe suuremaks panna ja süüdet näppida,käis nagu kell. Aga nüüd nende külmagdega on aamen. VB siis eelsüüteküünlad või
suvine kütus. Piibuotsad on ka sellised,nagu oleks sõja üle elanud.
Kui aega on,ehk viitsid vastata.
Ja mis häält see pump tegema peaks hakkama kui surema hakkab? |
Mul vigu ei näidanud ja ka katkise pumbaga vigu polnud. Pump hakkas kõrisema ja aegajalt käisid metalsed plaksud läbi. Ning 1500 pöördega oli koguaeg
metalne plärin sees. Seda oli ikka päris kõvasti kuulda.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |