ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 11.12.11 21:13
|
|
|
2,5 tdi V6 paagisisese etteandepumba vahetamine
Masinaks A6 C5. Sõitmisel hakkas äkki küünlaspiraali tuld vilgutama. Olen foorumist lugenud, et see peaks tähendama ennekõike paagisisese pumba viga?
Mootor suri lõpuks välja, ning ma, teadlikuna selle masina eripäradest, ei üritanudki seda paaniliselt käivitada.
Kuidas pääseb vahetama paagisisest pumpa? Kas paak tuleb eemaldada või on mingi teistsugune ligipääs? On ehk kellelgi mingeid täpsemaid
vahetusjuhiseid?
Kui suur sellise masina paak üldse on? Kui palju umbes mahutab 1 paagipool, st kui tühjaks peab paak saama, et see etteandepump oluliseks muutub?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 11.12.11 21:31
|
|
|
Ennekõike veendu, et pumbas ikka probleem on. Vahetuse kohapealt, kui paagis on kuskil 20L sees siis saad rahulikult hakkama. Kindluse mõttes, kui ei
tea palju paagis oli tõsta parem tagumine ratas tungiga suhteliselt kõrgele maast nii 10-20 cm.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 11.12.11 21:40
|
|
|
Probleemi lahendasin hetkel selliselt, et tankisin paagi täis, täpselt ei tea aga juurde läks u 60-70 liitrit, sealt tekkis see paagi mahutavuse
küsimus, tavaliselt selliste masinate paak u 80 liitrine? Sellest tekkis mõte, et ehk lihtsalt sai paak tühjaks. Samas kütuseseier polnud isegi punases tsoonis veel...
Ning ma ei saa aru siin foorumis kirjeldatavatest käivitusprobleemidest tühja pumba korral? Valasin paagi täis, täitsin ka filtri ning masin käivitus
suht ruttu. Loogika puudub ka soovitatavas pihustitorude lahtikeeramises, kuna pumbal ju ülkskõik, kas toru on lahti või kinni, kütusesurve tuleb üles
ikka samal ajal.
Sellegipoolest oodatud info pumba vahetuse kohta, hakkan juba varakult end selle masina põhiprobleemidega kurssi viima...
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
WVP
huviline
Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.11 21:56
|
|
|
Nüüd siis sul ka vigane paagi andur(varem või hiljem pidi see juhtuma), tere tulemast klubissse.
Tegelikult sul sai lihtsalt paak tühjaks.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 12.12.11 07:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Probleemi lahendasin hetkel selliselt, et tankisin paagi täis, täpselt ei tea aga juurde läks u 60-70 liitrit, sealt tekkis see paagi mahutavuse
küsimus, tavaliselt selliste masinate paak u 80 liitrine? Sellest tekkis mõte, et ehk lihtsalt sai paak tühjaks. Samas kütuseseier polnud isegi punases tsoonis veel...
Ning ma ei saa aru siin foorumis kirjeldatavatest käivitusprobleemidest tühja pumba korral? Valasin paagi täis, täitsin ka filtri ning masin käivitus
suht ruttu. Loogika puudub ka soovitatavas pihustitorude lahtikeeramises, kuna pumbal ju ülkskõik, kas toru on lahti või kinni, kütusesurve tuleb üles
ikka samal ajal.
Sellegipoolest oodatud info pumba vahetuse kohta, hakkan juba varakult end selle masina põhiprobleemidega kurssi viima... |
Sellel autol on madala kütusetaseme andur ja mootor jäetakse ennem seisma kui kütus tegelikult otsas. Sellepärast käivituski mootor koheselt, et pump
kuivale ei jäänudki. Paagis asub kolm tasemeandurit ja üks Low Fuel Level andur.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 12.12.11 07:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Et kui u 20 liitrit paagis, siis on kõik ok?
Teisipäev taas Võrru vaja sõita, ning teele jäämisest on juba siiber.
Hakkan raha koguma MB ostmiseks, olen juba aru saanud, et audi on ainult mingitele erilistele rikkuritele ja vaba ajagraafikuga inimestele
tehtud. |
Mis sa siis ostad sellest 2,5 v6 diislist, läksid ju teadlikult seda teed, et hakkab kep.i saama, foorum ju infot täis! Pole mind kunagi ükski audi
teele jätnud, küll aga mazda 2 korda!
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 12.12.11 07:39
|
|
|
A kuidas seda pumpa muidu vahetatakse? Olen foorumist lugenud, et see
sage teema a kuidas talle ligi pääseb? Tasemeanduri kohta sama küsimus.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 12.12.11 08:01
|
|
|
Tagumine istmepõhi välja ja selle all peaks 2 musta luuki olema. Nende kaudu kogu töö käib.
|
|
|
|
|