proobleem selles et tuli läheb lihtsalt lambist põlema. sõitsin ühtlase kiirusega maanteel ja läks põlema. hommikul käivitasin auto, sain 100 m
liikuda ja läks põlema. on läinud ka linna sõiduga põlema. veakoodi lugemisega ei näita probleemi. kui auto taaskäivitada probleem kaob. ei esine iga
päev. 2 nädala jooksul kord või kaks. kuidas kunagi. milles jama võib olla?
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
postitati 09.12.11 20:01
Tsitaat:
Algselt postitas: hull22
proobleem selles et tuli läheb lihtsalt lambist põlema. sõitsin ühtlase kiirusega maanteel ja läks põlema. hommikul käivitasin auto, sain 100 m
liikuda ja läks põlema. on läinud ka linna sõiduga põlema. veakoodi lugemisega ei näita probleemi. kui auto taaskäivitada probleem kaob. ei esine iga
päev. 2 nädala jooksul kord või kaks. kuidas kunagi. milles jama võib olla?
KURAT! KAS TÕESTI EI SAA INIMESED MÄRGITUD MIS AUTOGA
TEGU? Ja lause algus- pole mõtet vist enam .Kuskil mingi kehva ühendus ja
selline viga peaks jääma mällu autol. Või on näha ainult siis sel hetkel kui viga sees. Ehk siis kaabel järgi ja sõitu.
hull22
huviline
Registreerunud 10.08.11
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7
postitati 09.12.11 20:16
Ära pahanda inimesed ikka unustavad. Audi A4 2.0 96 kw 2002 aasta. Üritan
sõidu ajal arvuti taha saada kui tuli põleb. Vaatan mis näitab!
beasty
huviline
Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
postitati 10.12.11 08:33
Arvan ,et seda võib põhjustada väsinud piduri lüliti. Kuigi seda võiks arvuti näidata.Selle võib vist välistada. Proovi kaabel siis taha saada kui
tuli põleb. Üks võimalus on ka see ,et ESP lülitisse on mingit vedeliku sise läinud ja põhjustab seal ESP välja lülitamise. Seda arvuti ju veana ei
ole aga kui tuli põleb näeb parameetritest ,et ESP on välja lülitatud.
Vihjeks nii palju,et kohvitopsi hoidja asub ju selle lüliti kõrval.
hull22
huviline
Registreerunud 10.08.11
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7
postitati 10.12.11 18:20
Nupu peale pole kindlasti midagi aetud. kõige targem on arvuti taha saada sellel ajal. kuid kui auto seisma jätta kaob probleem ära. pean leidma
sobiva hetke. üritan igatahes arvuti taha saada.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 25.6% - SQL: 74.4%]