mauno17
huviline
Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.11 17:43
|
|
|
audi a6 TDI käivitub pikalt.
Mure siis selline :Autoks audi a6 2001 a isend.Mootor 1,9 85kw.Hommikul käivitades on käimaminek kuidagi pikk.Mida külmem on seda pikemalt läheb.Kui
aga tööle läheb siis töötab mootor laitmatult.Täna sai arvuti taha visatut(Suured tänud audiclub kasutajale KeveN )-näitas püsivat viga (ühesõnaga
näitas kütusetemperatuuri anduri viga).Küsimus ongi siis selline ,on kellelgi selline kala on ja kas võib kogu põhjus peituda selles anduris.KÕIK
ETTEPANEKUD JA NÕUANDED OODATUD.Loomulikult plaanis see andur ära vahetada!
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 04.12.11 17:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mauno17
Mure siis selline :Autoks audi a6 2001 a isend.Mootor 1,9 85kw.Hommikul käivitades on käimaminek kuidagi pikk.Mida külmem on seda pikemalt läheb.Kui
aga tööle läheb siis töötab mootor laitmatult.Täna sai arvuti taha visatut(Suured tänud audiclub kasutajale KeveN )-näitas püsivat viga (ühesõnaga
näitas kütusetemperatuuri anduri viga).Küsimus ongi siis selline ,on kellelgi selline kala on ja kas võib kogu põhjus peituda selles anduris.KÕIK
ETTEPANEKUD JA NÕUANDED OODATUD.Loomulikult plaanis see andur ära vahetada! |
Vaheta andur ära see reguleerib süüdet ja külmkäivitust. Kontrolli eelsüüte küünlad ka üle.
|
|
|
mauno17
huviline
Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.12 15:57
|
|
|
niisiiis andur nüüd vahetatud ja suures külmad ka käes.Kuid külmkäivitsu ikka on pikk ja vaevarikas.Ja kõige huvitavam on see et vahepeal kui andur
vahetatud oli siis oli -4kraadise pakasega käivitus norm kuid nüüd on see ikka täiielikult pikaldane.Oskab ehk keegi aidata.Arvuti taga olnud ja
eelmine kord ei näidaanud pesimese silindri pihusti viga kuid nüüd lõi kja selle ette.Täiielik peaavalu
|
|
|
raitzzz
huviline
Registreerunud 25.08.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9tdi 81kW, e36 325i
|
postitati 21.01.12 21:14
|
|
|
Eelsüüte küünlad ehk õhtal.
|
|
|
mauno17
huviline
Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.12 22:28
|
|
|
küünlad vahetatud.Selline tunne jääb nagu küte oleks all või siis tõesti on see tandempumb omadega väsinud ja külmalt ei suuda piisavalt toita.Kõige
suurem müstika ongi see et kui mootor tööle läheb siis toimib laitmatult.paagis oleva etteande pumba võtsin ka välja ja puhastasin sõela ära eriti
mustust seal polnud ning pump ka undab kui sõõte sisse keerad -järelikult toimib
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 22.01.12 10:58
|
|
|
sul on tavalised pihustid või pumppihustid? tavalistega juhtub see asi et hakkavad tagasi laskma kütust ja siis ka läheb kehvasti käima.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 22.01.12 11:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mauno17
küünlad vahetatud.Selline tunne jääb nagu küte oleks all või siis tõesti on see tandempumb omadega väsinud ja külmalt ei suuda piisavalt toita.Kõige
suurem müstika ongi see et kui mootor tööle läheb siis toimib laitmatult.paagis oleva etteande pumba võtsin ka välja ja puhastasin sõela ära eriti
mustust seal polnud ning pump ka undab kui sõõte sisse keerad -järelikult toimib |
Aga kas küünaldele vool ka peale tuleb?
|
|
|
mauno17
huviline
Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.12 12:39
|
|
|
tegemist pumpihust mootoriga.Küünaldele vool tuleb!!!!
|
|
|
kris809
huviline
Registreerunud 02.02.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant TDI 110 kW 99
|
postitati 23.01.12 20:20
|
|
|
Sama mure ,sama mudeli paar aastat noorema isendiga(89)
Mootor siiski 2.4 110kw.Sama lugu,et käivitub liiga pikalt ja on oht ,et suuremate miinuste puhul ei suudagi käivituda.Kõik filtrid ca kuu aega tagasi
vahetatud.Küünlad kontrollitud,kuigi eelsüüteküünlad põlevad vaid loetud sekundid.Vool tuleb peale.Kütus ainult Statolilist ja õigel ajal talvine.Aku
suht uus.Viimaseks kahtlusaluseks jäi hetkel temperatuuriandur,sest selle korrasolekut ei saanud kontrollida.Siit postitusest lugedes ei pruugigi
anduri vahetus aidataKas asi võib tõesti olla pihustites? Või elektroonikas? Või veel milleski muus,millest kinni hakata? Ootan
huviga lahendusi,sest kahjuks pean ainult töökoja remondimehi usaldama ja hetkel käegakatsutavat lahendust ei ole.
|
|
|
mauno17
huviline
Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.12 21:55
|
|
|
niipalju kui ma targemate tüüpidega suhelnud olen siis nemad selle tem.anduri välistavad täielikult.See ei pidavat eriliselt külmkäivitust mõjutama.Ma
ise juba kahtlen paagis olevas elektrilises kütuse etteande pumbas.
|
|
|
h.u
huviline
Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 BiTDI
|
postitati 24.01.12 01:49
|
|
|
Kas mõni silinder tuleb hiljem järele ka? Kuidas kompressioonid on?
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 24.01.12 20:52
|
|
|
Kurdaks ka oma muret.
Autoks 2,5 2000 a. 132 kw a6, Mure sama mis siin varasemad kodanikud kirjutanud. Nimelt hommikul auto ei taha üldse käima minna.
Minul näeb asi nii välja, et hommikul starterit andes võtab pärast mõningat käiamist mõned pütid järgi kui need juba kuidagi hetke "lödisenud" on
lisanduvad teised ka ja kõik korras. Imelik on veel see, et sel hetkel kui ainult mõned pütid töötavad ei aita gaasi andmine midagi. Kui pöörded korra
norm tühikäigu pööretele saan siis asi korras. Mootor ilusti soojaks sõidetuna käivitub poolest pöördest.
Täna hommikul oli asi eriti hull, väljas oli -11 kraadi ja käima läks auto alles viienda korra peale. Põhjus see,et pikalt käiata ka ei saa, kuna auto
laseb starteri tagant ära kui ta saab aru, et mõni püttidest juba toimib.
Vahetatud järgmised asjad:
Suvel: Paagi sisene pump, filter,
Nädal tagasi uued eelsüüteküünlad (lootes, et viga on seal), hiljem kontrollisin ühekaupa kõik küünlad üle,et vool tuli kõigile ilusti peale ja
küünlad toimisid.
Akul jõudu on küll ja veel. Proovisin alguses nii, et panin 2-3 korda eelsüüteküünlaid lootes,et see soojendab kambri paremini üles ja mootor käivitub
erksamini.
Mida järgmisena kontrollida ei teagi hetkel
Jääb selline mulje, et kütus vajub tagasi,kuid ei saa aru kuskohast. Siit ka küsimus targematele, kas kõrgsurve pumbal endal on tagasivoolu klapp? Ja
mismoodi pumpa õhutada?
|
|
|
mauno17
huviline
Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.12 21:08
|
|
|
nüüd suurte külmadega olen täheldanud seda et hommikul külma mootoriga süüdet sisse keerates paagis pump tööle ei hakka ,aga suvel sooja ga esimese
süüte keeramise ajal see hetke undas ja siis jäi vait.On keegi kes teab kas see pump peab toimima iga ilmaga või mis klapp või andur üleüldse selle
pumba tööd reg.Kõik ettepanekud ja vastused teretulnud!!!
|
|
|
mauno17
huviline
Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.12 20:12
|
|
|
täna sai autol siis sellised näitajad välja võetud.Tänud audiclub kasutajale: KeveN
Ehk oskab keegi kommenteerida neid.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 27.01.12 20:32
|
|
|
Kas nende pihustite erinevus peabki nii suures ulatuses erinev olema? Tühikäigul need andmed siis Autol on juba pikemat aega visanud veakoodi nimega
Pump yet valve cilynder 1- ragulation valve exceeded-intermittent. Püsiviga pole, aga tuleb tagasi mõne aja pärast.
See teine skeem, kus PD valve kirjutatud, mida see kujutab, gaasi andes läksid kõik 4.0 peale.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 28.01.12 00:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Kas nende pihustite erinevus peabki nii suures ulatuses erinev olema? Tühikäigul need andmed siis Autol on juba pikemat aega visanud veakoodi nimega
Pump yet valve cilynder 1- ragulation valve exceeded-intermittent. Püsiviga pole, aga tuleb tagasi mõne aja pärast.
See teine skeem, kus PD valve kirjutatud, mida see kujutab, gaasi andes läksid kõik 4.0 peale. |
Muidugi ei pea. Mida rohkem ühesugused andmed seda parem. Enne pihusti vahetust pinguta kõik pihustite pistikute klemmid ära ja vaata mis teeb.
|
|
|
SilverSepp
huviline
Registreerunud 02.10.11
Asukoht: Rakvere rajoon
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C4 2,6 ATM
|
postitati 01.02.12 16:44
|
|
|
Autoks a6 2000a 81 kw.Eelsüüteküünaldele ei jõua vool peale.Kus kohast probleemi otsida? Kus kohas asub kaitse ja relee eelsüüte jaoks?
|
|
|
zaazk
huviline
Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004
|
postitati 18.03.12 13:24
|
|
|
Kuna minu küsimus haakub just selle sama teemaga, siis lisan siia samalaadse küsimuse juurde
Auto Audi A6 C5 2003 2.5 TDI 132 kw ja probleem selles, et masin tahab just hommikuti pikalt käiamist saada. Viga esineb käima minemisel just
hommikul, kui auto on pikka aega ehk öö otsa seisnud, vahet ei ole, mitu kraadi väljas on. Käivitan mingi ca 3-4x kui lõpuks lubab ja käima läheb.
Täpselt sama tunne nagu kütus vajuks alla ja ei saa pilli sellepärast käima. Kui juba korra käima läinud on, siis iga järgmine kord käivitub nagu
mõte, isegi pärast ca 4h seismist käivitub ikka korralikult. Nii kui öö üle elab, siis enam ei taha minna. Kas võib olla see lihtne viga, et
kütusefiltri peal olev klapp on läbi või on viga kuskil sügavamal? Kas üldse diagnostikaga võetakse viga välja, kui näiteks masin diagnoosimisele
viia, siis see töötab ju sellel hetkel korralikult?
Kes on pädevad tegelased sellel alal?
|
|
|
marzer
huviline
Registreerunud 20.09.11
Asukoht: võru/tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant 1.9tdi
|
postitati 18.03.12 15:30
|
|
|
...
Mul sarnane teema C4 2.5 tdi-ga. Kui auto seisnud päev aega, siis läheb sitasti tööle ja lonkab alguses. Võtsin prooviks temperatuuri andurilt juhtme
maha ja enam sellist jama polnud. Juhtme tagasi ühendades jälle sitt käivitumine. Andur see sama, mis siin teemas pildil näidatud:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=67716&page=1&highlight=c4%20eels%FC%FCte#pid530435
Mida see andur veel teeb peale eelsüüteküünalde rakendamise?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 18.03.12 15:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zaazk
Kuna minu küsimus haakub just selle sama teemaga, siis lisan siia samalaadse küsimuse juurde
Auto Audi A6 C5 2003 2.5 TDI 132 kw ja probleem selles, et masin tahab just hommikuti pikalt käiamist saada. Viga esineb käima minemisel just
hommikul, kui auto on pikka aega ehk öö otsa seisnud, vahet ei ole, mitu kraadi väljas on. Käivitan mingi ca 3-4x kui lõpuks lubab ja käima läheb.
Täpselt sama tunne nagu kütus vajuks alla ja ei saa pilli sellepärast käima. Kui juba korra käima läinud on, siis iga järgmine kord käivitub nagu
mõte, isegi pärast ca 4h seismist käivitub ikka korralikult. Nii kui öö üle elab, siis enam ei taha minna. Kas võib olla see lihtne viga, et
kütusefiltri peal olev klapp on läbi või on viga kuskil sügavamal? Kas üldse diagnostikaga võetakse viga välja, kui näiteks masin diagnoosimisele
viia, siis see töötab ju sellel hetkel korralikult?
Kes on pädevad tegelased sellel alal? |
Vii mõnda diislikeskusesse. Seal võib pumba küljes ühe punni vahelt kütus lekkida õigemini imeb õhu selt sisse.
|
|
|
zaazk
huviline
Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004
|
postitati 18.03.12 18:37
|
|
|
Minu masinal käima minemisel mingit mootori lonkamist pole, ega ka sellist asja, et algul osad pütad lähevad tööle ja pärast teised järgi tõmbab.
Esimesed 1-2x käivitamist ei tee törtsugi, siis 3-4x käivitamisel tõmbab lartsti käima ja mootor töötab kohe korralikult.
Ma katsun homme selle kütusefiltri klapi ära vahetada, siis ootan järgmise hommikuni ja vaatan, kas oli kasu.
Kui ei, siis ilmselt on kuasagil tõesti mingi leke, et saab õhku vahele.
Kas on kellelgi soovitada Tallinnas head diislikeskust, kuhu pöörduda? Kus asja tuntakse, viga leitakse ja see ka korda tehakse, mitte ei hakata kohe
esimese asjana suuri jutte tegema pumba vahetusest.
Selle kohaseid häid kogemusi kellelgi?
Edit: Viga oli siiski ainult eelsüüteküünaldes, milledest ei töödanud enam mitte ükski, need vahetatud ja käib jälle nagu kella värk.
|
|
|