Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi a6 TDI käivitub pikalt. (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 6734)
mauno17
huviline



Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.11 17:43 Tsiteeri
audi a6 TDI käivitub pikalt.



Mure siis selline :Autoks audi a6 2001 a isend.Mootor 1,9 85kw.Hommikul käivitades on käimaminek kuidagi pikk.Mida külmem on seda pikemalt läheb.Kui aga tööle läheb siis töötab mootor laitmatult.Täna sai arvuti taha visatut(Suured tänud audiclub kasutajale KeveN )-näitas püsivat viga (ühesõnaga näitas kütusetemperatuuri anduri viga).Küsimus ongi siis selline ,on kellelgi selline kala on ja kas võib kogu põhjus peituda selles anduris.KÕIK ETTEPANEKUD JA NÕUANDED OODATUD.Loomulikult plaanis see andur ära vahetada!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 04.12.11 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mauno17
Mure siis selline :Autoks audi a6 2001 a isend.Mootor 1,9 85kw.Hommikul käivitades on käimaminek kuidagi pikk.Mida külmem on seda pikemalt läheb.Kui aga tööle läheb siis töötab mootor laitmatult.Täna sai arvuti taha visatut(Suured tänud audiclub kasutajale KeveN )-näitas püsivat viga (ühesõnaga näitas kütusetemperatuuri anduri viga).Küsimus ongi siis selline ,on kellelgi selline kala on ja kas võib kogu põhjus peituda selles anduris.KÕIK ETTEPANEKUD JA NÕUANDED OODATUD.Loomulikult plaanis see andur ära vahetada!

Vaheta andur ära see reguleerib süüdet ja külmkäivitust. Kontrolli eelsüüte küünlad ka üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mauno17
huviline



Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.12 15:57 Tsiteeri


niisiiis andur nüüd vahetatud ja suures külmad ka käes.Kuid külmkäivitsu ikka on pikk ja vaevarikas.Ja kõige huvitavam on see et vahepeal kui andur vahetatud oli siis oli -4kraadise pakasega käivitus norm kuid nüüd on see ikka täiielikult pikaldane.Oskab ehk keegi aidata.Arvuti taga olnud ja eelmine kord ei näidaanud pesimese silindri pihusti viga kuid nüüd lõi kja selle ette.Täiielik peaavalu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raitzzz
huviline

Avatar


Registreerunud 25.08.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9tdi 81kW, e36 325i

postitati 21.01.12 21:14 Tsiteeri


Eelsüüte küünlad ehk õhtal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mauno17
huviline



Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.12 22:28 Tsiteeri


küünlad vahetatud.Selline tunne jääb nagu küte oleks all või siis tõesti on see tandempumb omadega väsinud ja külmalt ei suuda piisavalt toita.Kõige suurem müstika ongi see et kui mootor tööle läheb siis toimib laitmatult.paagis oleva etteande pumba võtsin ka välja ja puhastasin sõela ära eriti mustust seal polnud ning pump ka undab kui sõõte sisse keerad -järelikult toimib


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tehnic
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU

postitati 22.01.12 10:58 Tsiteeri


sul on tavalised pihustid või pumppihustid? tavalistega juhtub see asi et hakkavad tagasi laskma kütust ja siis ka läheb kehvasti käima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 22.01.12 11:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mauno17
küünlad vahetatud.Selline tunne jääb nagu küte oleks all või siis tõesti on see tandempumb omadega väsinud ja külmalt ei suuda piisavalt toita.Kõige suurem müstika ongi see et kui mootor tööle läheb siis toimib laitmatult.paagis oleva etteande pumba võtsin ka välja ja puhastasin sõela ära eriti mustust seal polnud ning pump ka undab kui sõõte sisse keerad -järelikult toimib

Aga kas küünaldele vool ka peale tuleb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mauno17
huviline



Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.12 12:39 Tsiteeri


tegemist pumpihust mootoriga.Küünaldele vool tuleb!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kris809
huviline



Registreerunud 02.02.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant TDI 110 kW 99

postitati 23.01.12 20:20 Tsiteeri
Sama mure ,sama mudeli paar aastat noorema isendiga(89)



Mootor siiski 2.4 110kw.Sama lugu,et käivitub liiga pikalt ja on oht ,et suuremate miinuste puhul ei suudagi käivituda.Kõik filtrid ca kuu aega tagasi vahetatud.Küünlad kontrollitud,kuigi eelsüüteküünlad põlevad vaid loetud sekundid.Vool tuleb peale.Kütus ainult Statolilist ja õigel ajal talvine.Aku suht uus.Viimaseks kahtlusaluseks jäi hetkel temperatuuriandur,sest selle korrasolekut ei saanud kontrollida.Siit postitusest lugedes ei pruugigi anduri vahetus aidataKas asi võib tõesti olla pihustites? Või elektroonikas? Või veel milleski muus,millest kinni hakata? Ootan huviga lahendusi,sest kahjuks pean ainult töökoja remondimehi usaldama ja hetkel käegakatsutavat lahendust ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mauno17
huviline



Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.12 21:55 Tsiteeri


niipalju kui ma targemate tüüpidega suhelnud olen siis nemad selle tem.anduri välistavad täielikult.See ei pidavat eriliselt külmkäivitust mõjutama.Ma ise juba kahtlen paagis olevas elektrilises kütuse etteande pumbas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
h.u
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 BiTDI

postitati 24.01.12 01:49 Tsiteeri


Kas mõni silinder tuleb hiljem järele ka? Kuidas kompressioonid on?


http://images.spritmonitor.de/396003_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 24.01.12 20:52 Tsiteeri


Kurdaks ka oma muret.

Autoks 2,5 2000 a. 132 kw a6, Mure sama mis siin varasemad kodanikud kirjutanud. Nimelt hommikul auto ei taha üldse käima minna.

Minul näeb asi nii välja, et hommikul starterit andes võtab pärast mõningat käiamist mõned pütid järgi kui need juba kuidagi hetke "lödisenud" on lisanduvad teised ka ja kõik korras. Imelik on veel see, et sel hetkel kui ainult mõned pütid töötavad ei aita gaasi andmine midagi. Kui pöörded korra norm tühikäigu pööretele saan siis asi korras. Mootor ilusti soojaks sõidetuna käivitub poolest pöördest.

Täna hommikul oli asi eriti hull, väljas oli -11 kraadi ja käima läks auto alles viienda korra peale. Põhjus see,et pikalt käiata ka ei saa, kuna auto laseb starteri tagant ära kui ta saab aru, et mõni püttidest juba toimib.

Vahetatud järgmised asjad:

Suvel: Paagi sisene pump, filter,
Nädal tagasi uued eelsüüteküünlad (lootes, et viga on seal), hiljem kontrollisin ühekaupa kõik küünlad üle,et vool tuli kõigile ilusti peale ja küünlad toimisid.
Akul jõudu on küll ja veel. Proovisin alguses nii, et panin 2-3 korda eelsüüteküünlaid lootes,et see soojendab kambri paremini üles ja mootor käivitub erksamini.

Mida järgmisena kontrollida ei teagi hetkel:(

Jääb selline mulje, et kütus vajub tagasi,kuid ei saa aru kuskohast. Siit ka küsimus targematele, kas kõrgsurve pumbal endal on tagasivoolu klapp? Ja mismoodi pumpa õhutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mauno17
huviline



Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.12 21:08 Tsiteeri


nüüd suurte külmadega olen täheldanud seda et hommikul külma mootoriga süüdet sisse keerates paagis pump tööle ei hakka ,aga suvel sooja ga esimese süüte keeramise ajal see hetke undas ja siis jäi vait.On keegi kes teab kas see pump peab toimima iga ilmaga või mis klapp või andur üleüldse selle pumba tööd reg.Kõik ettepanekud ja vastused teretulnud!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mauno17
huviline



Registreerunud 13.05.08
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.12 20:12 Tsiteeri


täna sai autol siis sellised näitajad välja võetud.Tänud audiclub kasutajale: KeveN
http://www.upload.ee/image/2022703/1.jpg


http://www.upload.ee/image/2022707/2.jpg
Ehk oskab keegi kommenteerida neid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 27.01.12 20:32 Tsiteeri


Kas nende pihustite erinevus peabki nii suures ulatuses erinev olema? Tühikäigul need andmed siis Autol on juba pikemat aega visanud veakoodi nimega Pump yet valve cilynder 1- ragulation valve exceeded-intermittent. Püsiviga pole, aga tuleb tagasi mõne aja pärast.

See teine skeem, kus PD valve kirjutatud, mida see kujutab, gaasi andes läksid kõik 4.0 peale.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 28.01.12 00:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Kas nende pihustite erinevus peabki nii suures ulatuses erinev olema? Tühikäigul need andmed siis Autol on juba pikemat aega visanud veakoodi nimega Pump yet valve cilynder 1- ragulation valve exceeded-intermittent. Püsiviga pole, aga tuleb tagasi mõne aja pärast.

See teine skeem, kus PD valve kirjutatud, mida see kujutab, gaasi andes läksid kõik 4.0 peale.

Muidugi ei pea. Mida rohkem ühesugused andmed seda parem. Enne pihusti vahetust pinguta kõik pihustite pistikute klemmid ära ja vaata mis teeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SilverSepp
huviline



Registreerunud 02.10.11
Asukoht: Rakvere rajoon
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C4 2,6 ATM

postitati 01.02.12 16:44 Tsiteeri


Autoks a6 2000a 81 kw.Eelsüüteküünaldele ei jõua vool peale.Kus kohast probleemi otsida? Kus kohas asub kaitse ja relee eelsüüte jaoks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zaazk
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004

postitati 18.03.12 13:24 Tsiteeri


Kuna minu küsimus haakub just selle sama teemaga, siis lisan siia samalaadse küsimuse juurde

Auto Audi A6 C5 2003 2.5 TDI 132 kw ja probleem selles, et masin tahab just hommikuti pikalt käiamist saada. Viga esineb käima minemisel just hommikul, kui auto on pikka aega ehk öö otsa seisnud, vahet ei ole, mitu kraadi väljas on. Käivitan mingi ca 3-4x kui lõpuks lubab ja käima läheb. Täpselt sama tunne nagu kütus vajuks alla ja ei saa pilli sellepärast käima. Kui juba korra käima läinud on, siis iga järgmine kord käivitub nagu mõte, isegi pärast ca 4h seismist käivitub ikka korralikult. Nii kui öö üle elab, siis enam ei taha minna. Kas võib olla see lihtne viga, et kütusefiltri peal olev klapp on läbi või on viga kuskil sügavamal? Kas üldse diagnostikaga võetakse viga välja, kui näiteks masin diagnoosimisele viia, siis see töötab ju sellel hetkel korralikult?

Kes on pädevad tegelased sellel alal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
marzer
huviline



Registreerunud 20.09.11
Asukoht: võru/tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant 1.9tdi

postitati 18.03.12 15:30 Tsiteeri
...



Mul sarnane teema C4 2.5 tdi-ga. Kui auto seisnud päev aega, siis läheb sitasti tööle ja lonkab alguses. Võtsin prooviks temperatuuri andurilt juhtme maha ja enam sellist jama polnud. Juhtme tagasi ühendades jälle sitt käivitumine. Andur see sama, mis siin teemas pildil näidatud:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=67716&page=1&highlight=c4%20eels%FC%FCte#pid530435
Mida see andur veel teeb peale eelsüüteküünalde rakendamise?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 18.03.12 15:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zaazk
Kuna minu küsimus haakub just selle sama teemaga, siis lisan siia samalaadse küsimuse juurde

Auto Audi A6 C5 2003 2.5 TDI 132 kw ja probleem selles, et masin tahab just hommikuti pikalt käiamist saada. Viga esineb käima minemisel just hommikul, kui auto on pikka aega ehk öö otsa seisnud, vahet ei ole, mitu kraadi väljas on. Käivitan mingi ca 3-4x kui lõpuks lubab ja käima läheb. Täpselt sama tunne nagu kütus vajuks alla ja ei saa pilli sellepärast käima. Kui juba korra käima läinud on, siis iga järgmine kord käivitub nagu mõte, isegi pärast ca 4h seismist käivitub ikka korralikult. Nii kui öö üle elab, siis enam ei taha minna. Kas võib olla see lihtne viga, et kütusefiltri peal olev klapp on läbi või on viga kuskil sügavamal? Kas üldse diagnostikaga võetakse viga välja, kui näiteks masin diagnoosimisele viia, siis see töötab ju sellel hetkel korralikult?

Kes on pädevad tegelased sellel alal?

Vii mõnda diislikeskusesse. Seal võib pumba küljes ühe punni vahelt kütus lekkida õigemini imeb õhu selt sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zaazk
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004

postitati 18.03.12 18:37 Tsiteeri


Minu masinal käima minemisel mingit mootori lonkamist pole, ega ka sellist asja, et algul osad pütad lähevad tööle ja pärast teised järgi tõmbab. Esimesed 1-2x käivitamist ei tee törtsugi, siis 3-4x käivitamisel tõmbab lartsti käima ja mootor töötab kohe korralikult.
Ma katsun homme selle kütusefiltri klapi ära vahetada, siis ootan järgmise hommikuni ja vaatan, kas oli kasu.
Kui ei, siis ilmselt on kuasagil tõesti mingi leke, et saab õhku vahele.

Kas on kellelgi soovitada Tallinnas head diislikeskust, kuhu pöörduda? Kus asja tuntakse, viga leitakse ja see ka korda tehakse, mitte ei hakata kohe esimese asjana suuri jutte tegema pumba vahetusest.
Selle kohaseid häid kogemusi kellelgi?


Edit: Viga oli siiski ainult eelsüüteküünaldes, milledest ei töödanud enam mitte ükski, need vahetatud ja käib jälle nagu kella värk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.9% - SQL: 58.1%]