Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 tdi (AKE) 132kw igipõlise vea koht küsimusi (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 3633)
mehka11
huviline

Avatar


Registreerunud 24.07.08
Kasutaja on eemal

Auto: B6 A4Q Avant 2,5TDI

postitati 30.11.11 19:54 Tsiteeri
2.5 tdi (AKE) 132kw igipõlise vea koht küsimusi



1. Küsimus, kas sellel mootoril annab, ilma nukkvõlli maha võtmata, vahetada nookureid, surveseibe ja tõukureid?

2. Klapikambri kaantest läbi ulatuvatel pihustutel on ümber kummist tihendid.
Kuuldu põhjal, peab nende lekkimise korral uue kaane muretsema. Ei tahaks niisama 120 € välja käia, vist oli niipalju.
Kas on muid mõistlikke mooduseid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 30.11.11 20:19 Tsiteeri


1. Ei saa
2. Pihusti tihendatakse ümber ümarpinna, mitte kaanega surudes, st kaane vahetamine küll vajalik pole.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mehka11
huviline

Avatar


Registreerunud 24.07.08
Kasutaja on eemal

Auto: B6 A4Q Avant 2,5TDI

postitati 30.11.11 20:51 Tsiteeri


krt plaanis oli kaaned maha võtta ja sisse kaeda. Tühikäigul algul hüdrokad ei funka korralikult väike lõgin sees.
Natuke pöördeid ja seda muret enam ei ole.
Külmaga käivitamisel viskab põlemata disla pahvaka ja õrnalt lonkab hetke.
Küünlad uued aga tuleb ülekontrollida, kas nende automaatika annab ikke voolu peale.
Samuti oli plaanis pihustid maha ja kontrolli.
Uus kütusefilter ja tagasivoolud.

Midagi suurt ei ole plaanis jõulukingituste raha peab ka tasku jääma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.11 21:28 Tsiteeri


Miks nookureid vahetada ilma nukkvõlle vahetamata? Kuluvad na siiski ju koos. Pihusti tihendid on kaanega ühes tükis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 30.11.11 22:07 Tsiteeri


Ferdinand, neid rõngastihendeid mis pihustite ümber on, eraldi ei saa, sellepärast tulebki koos kaanega vahetada, soodsam lahendus on aga pihusti ja olemasolev rõngas puhtaks teha ja hürmeetikut vahele suruda - ei jää vist väga esteetiline kuid pidi toimima.

Kas eelsüüteküünlaid vahetasid ise? Küünlapesasi puhastasid? Endal oli suht sama teema ja siis ei läinud küünlad lihtsalt lõpuni sisse. Küünal peab minema ca 10-11 täispööret pesasse. Ühest vanast küünlast on võimalik teha nn "keermelõikur/puhastaja" ja kõik pesad sellega üle käia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mehka11
huviline

Avatar


Registreerunud 24.07.08
Kasutaja on eemal

Auto: B6 A4Q Avant 2,5TDI

postitati 01.12.11 08:28 Tsiteeri


2. võimaluse korral oleksin teinud asja kahes osas.
Starteriga nukkasid liigudades ringi peale teinud.
Miski aasta tagasi või naca rohkem olid nukkad korras ei olnud kulumise märke.

Vaikselt rehkendan siin, et nukkade vahetus ei ole ainuke võimalik tee.
Mootori vahetus 2003.- ja ülesse e. BAU või mis tähised seal on muretsemine ei tule palju kallim.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 01.12.11 13:20 Tsiteeri


Palun räägi sellest lähemalt.


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Ühest vanast küünlast on võimalik teha nn "keermelõikur/puhastaja" ja kõik pesad sellega üle käia.



Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 01.12.11 13:36 Tsiteeri


Tavalist keermelõikurit oled näinud? Ehk siis küünlal on ca 10mm pikk keermestatud osa, võtad relaka vms kätte ja pisikese kettaga lõikad risti üle keermestatud osa (piki küünalt) kaks ca 1mm sügavat soont (üks teise vastas). Ja käid selle küünlaga kõik pesad üle - keerad lõpuni sisse ja välja. Võid mitu korda teha. Abiks on ka tolmuimeja või mõni muu imev apparaat peenikese otsaga, et küünlapesast praht välja imeda.

P.S
Keermelõikur näeb nii välja, analoogse tuleb küünlast valmis teha, selle vahega, et pildil oleval asjal on 4 soont, küünlale piisab kahest.
http://izhinstrum.ru/images/stories/2010-10-25_204216.jpg

Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
Palun räägi sellest lähemalt.


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Ühest vanast küünlast on võimalik teha nn "keermelõikur/puhastaja" ja kõik pesad sellega üle käia.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kalle-
huviline



Registreerunud 05.06.08
Asukoht: Rakvere ligidal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 TDI BMW 520i Nissan Sunny

postitati 04.12.11 00:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mehka11
2. võimaluse korral oleksin teinud asja kahes osas.
Starteriga nukkasid liigudades ringi peale teinud.
Miski aasta tagasi või naca rohkem olid nukkad korras ei olnud kulumise märke.

Vaikselt rehkendan siin, et nukkade vahetus ei ole ainuke võimalik tee.
Mootori vahetus 2003.- ja ülesse e. BAU või mis tähised seal on muretsemine ei tule palju kallim.



Oled ikka kindel, et tead mida teha tahad? Ferdinand vastas Su küsimustele 100% täpsusega.
Aasta tagasi olid nukad korras. Vaikselt rehendades võib vist öelda, Sa ei tea autodest suurt midagi.
Aga me oleme alati valmis Su küsimustele vastama


Aitan diagnostikaga. VCDS 805 ja VCDS 106.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.12.11 00:32 Tsiteeri


Mitte kunagi ei eksiteeri sellistes asjades 100% täpsust:D st ikka leidub keegi osavnäpp, kes läbi summuti mootori ära remondib. Teoreetiliselt peaks saama sellel mootoril mõnda nookurit tõepoolest esiotsa lahti kiskumata, st nukkvõlle eemaldamata vahetada.:D

Ma ei ole millegipärast sugugi kindel, et rullnookuritega mootorid oluliselt paremad on (põrmustage nüüd mu arvamus:D) võibolla pisut kauem kestavad, kuid nõrgukesed ja probleemsed on need mootorid tavadiislitega võrreldes nii või naa. Rullnookuriga mootori nukkvõlli kontaktpind on u kolmandiku võrra väiksem (laiuse arvelt) ja ma ei usu, et see ei kulu kasutamise käigus. Lihtsalt seal ei teki selliseid kulumisrante, kuna rull käib üle kogu nukipinna.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mehka11
huviline

Avatar


Registreerunud 24.07.08
Kasutaja on eemal

Auto: B6 A4Q Avant 2,5TDI

postitati 05.12.11 17:43 Tsiteeri


Autodest ei tea ma tõesti midagi , mul on audi.

Olen antud masinaga juba remondi kohast remondi kohta jooksmise läbi teinud ja piisavalt
valesi otsuseid teinud (uskunud mida mullle räägiti). Minu õnneks panin piduri peale kui 4k eek
oli läinud ja keegi probleemi ei leidnud. Järgmised prognoosid olid juba viie kohalised.
Ma ei hakka siin pori loopima ja nimesi välja köhima. Ütlen lihtsalt, et abi tuli sealt kust seda kõige
vähem ootasin. Tagant järgi hea meel, et nii lihtsalt pääsesin.
Milleks foorumid siis loodud, kui mitte suhtlemise, info ja teadmiste jagamise kohana. Üritan kõigest
võimalikult valutult asjast välja tulla.

Kordus tarkuse ema.

Masin ei lähe külmaga korralikult käima väriseb hetke ja tagant viskab põlemata diisli pahvaka välja. See kestab 2-3 sek.
Algul on tühikäigul tõukurite klõbin, annad natuke pöördeid ja see kaob.
Eelneva probleemiga seoses võeti klapikambri kaaned maha ja silmaga nähtavaid kulumisjälgi
nukkvõllidel ei olnud, küünega üle libistamisel konarusi tunda ei olnud. Remondi mehed ütlevad, et
algne klõbin on sellise läbisõidu juures normaalne. Normaalne ei ole see siis, kui klõbin jääb.
Sooja mootoriga klõbinaid ei ole ja kiirendus ok. Kütuse kulu keskmine 7,5l. Maanteel saan 90km/h alla 6l hakkama.
Käsin ülevaatusel just ja sooja mootoriga heitgaasid enam kui korras.

Eelsüüte küünlad on vahetatud, see ei muutnud midagi. Töökorras oli ainult 2 küünalt. Selle nädala jooksul
läheb vahetusse kütuse filter ja teen õli vahetuse + filter. (Mobile 1 ESP 5w30 ja mann filtrid) Alati kallis õli
sees olnud ja välbad üritanud hoida 10-15k juures.
Vahetusse lähevad tagasivoolu voolikud (lekivad õrnalt)
Üks arvamus oli, et kütuse süsteemi pääseb õhk kusagult näiteks filtri vahelt.
Nädala lõpus on plaanis jätta masin auto elektriku juurde, et see näeks mis toimub külma mootoriga. Saab kontrollida
küünalde automaatika jne ära. Näeb arvutist mootori datat.
Olen mitmel korral arvuti küljes käinud ja mootorist ei ole ühtegi veateadet.

Klõbina pärast uurisingi, kas on võimalik tõukureid ja nookureid vahetada lihtsamal viisil. Nukkvõlli komplekt ca 700€ +
120€ tööraha. Esialgse plaani järgi masin minu käsutuses veel 2-3a. ja suurem rem plaanis järgmisel sügisel.


Tsitaat:
Algselt postitas: Kalle-
Tsitaat:
Algselt postitas: mehka11
2. võimaluse korral oleksin teinud asja kahes osas.
Starteriga nukkasid liigudades ringi peale teinud.
Miski aasta tagasi või naca rohkem olid nukkad korras ei olnud kulumise märke.

Vaikselt rehkendan siin, et nukkade vahetus ei ole ainuke võimalik tee.
Mootori vahetus 2003.- ja ülesse e. BAU või mis tähised seal on muretsemine ei tule palju kallim.



Oled ikka kindel, et tead mida teha tahad? Ferdinand vastas Su küsimustele 100% täpsusega.
Aasta tagasi olid nukad korras. Vaikselt rehendades võib vist öelda, Sa ei tea autodest suurt midagi.
Aga me oleme alati valmis Su küsimustele vastama



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 05.12.11 20:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mehka11
Autodest ei tea ma tõesti midagi , mul on audi.

Olen antud masinaga juba remondi kohast remondi kohta jooksmise läbi teinud ja piisavalt valesi otsuseid teinud (uskunud mida mullle räägiti).

Nukkvõlli komplekt ca 700€ +
120€ tööraha. Esialgse plaani järgi masin minu käsutuses veel 2-3a. ja suurem rem plaanis järgmisel sügisel.


Kui mina u kuu-paar tagasi nukakomplekti hindasid uurisin siis kõige odavam kasutamiskõlbulik komplekt meilt siit ostes oleks maksnud grammivõrra alla tonni. St 700(+120) nukakomplekti vahetuse eelarveks kohe päris kindlasti ei saa arvestada ka juhul kui kogu töö ise teha. Ainuüksi rihmaga seonduvaid asju tuleb päris mitme soti eest.
Kusjuures väidetavalt liiguvad mingid odavamad komplektid küll, kuid neid soovitatakse mitte kasutada. Kui ka nukkadel kulumisjälgi ei paista, kuid läbisõit on sealmaal, et oleks tarvis remonti, siis oleks kindlasti tarvis selgitada tõukuriotste seisukord.

Selle masinaga peadki arvestama, et suurim spetsialist oled ise.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 05.12.11 20:28 Tsiteeri


Ruvilli komplekti pakkusin selle hinnaga :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.12.11 21:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Ma ei ole millegipärast sugugi kindel, et rullnookuritega mootorid oluliselt paremad on (põrmustage nüüd mu arvamus:D) võibolla pisut kauem kestavad, kuid nõrgukesed ja probleemsed on need mootorid tavadiislitega võrreldes nii või naa. Rullnookuriga mootori nukkvõlli kontaktpind on u kolmandiku võrra väiksem (laiuse arvelt) ja ma ei usu, et see ei kulu kasutamise käigus. Lihtsalt seal ei teki selliseid kulumisrante, kuna rull käib üle kogu nukipinna.

No lihtne loogika ütleb, et veerev asi ei kulu kindlasti nii kiirelt kui suht palju liikuvas kohas suht suure jõuõlaga vastu nukka surutava klibaka mitteveerev pind. Oleks nad siis sarnaselt raamlaagritele õlikiilu kanda, aga ei ole ju...

Kaine peaga insener oleks siiski sel tobedal kombel klapitõusu suurendamise asemel lihtsalt suurema profiiliga nukad otse tõukuritele käima pannud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 05.12.11 22:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
No lihtne loogika ütleb, et veerev asi ei kulu kindlasti nii kiirelt kui suht palju liikuvas kohas suht suure jõuõlaga vastu nukka surutava klibaka mitteveerev pind. Oleks nad siis sarnaselt raamraagritele õlikiilu kanda, aga ei ole ju...

Kaine peaga insener oleks siiski sel tobedal kombel klapitõusu suurendamise asemel lihtsalt suurema profiiliga nukad otse tõukuritele käima pannud.


Paljude inimeste loogika ütleb, et audi näol on tegemist kvaliteetse, usaldusväärse ja vastupidava autoga.:D
Samamoodi ütleb loogika, et mida keerulisemaks 1 sõlm ajada, seda ebatöökindlam ta on. Arvestades, kui väike see ruum seal rulli jaoks on, ma iial ei usu, et selle laagri näol mingi eriliselt vastupidava detailiga saab tegemist olla. A eks ta vist vastupidavam ole jh, vähemalt ei ole nende al 2003 mootorite kohta ohkimist kuulda olnud. Huvitav oleks teada, et mis aja tagant need uuemad mootorid ülaosa remonti tahavad.

Minule isiklikult meeldib selline lahendus väga just seetõttu, et klapid kõveraks ei lähe.:o


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mehka11
huviline

Avatar


Registreerunud 24.07.08
Kasutaja on eemal

Auto: B6 A4Q Avant 2,5TDI

postitati 06.12.11 00:08 Tsiteeri


Rihma lasin vahetada 45k tagasi läks töörahaga miski 8,1k kokku.
Seega sellel rihmal miski 75k km varu veel.

See 700 € oli nukkvüllide tootja Kolbenschmidt
muud jubinad INA.
Kasutaja Urmet24 pakkumist vaatasin naca hiljem


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kalle-
huviline



Registreerunud 05.06.08
Asukoht: Rakvere ligidal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 TDI BMW 520i Nissan Sunny

postitati 09.12.11 00:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mehka11


Masin ei lähe külmaga korralikult käima väriseb hetke ja tagant viskab põlemata diisli pahvaka välja. See kestab 2-3 sek.


Eelsüüte küünlad on vahetatud, see ei muutnud midagi. Töökorras oli ainult 2 küünalt.



Äkki küünalde kaitsmed läbi. 2 60A kaitset, või siis relee jamab.


Aitan diagnostikaga. VCDS 805 ja VCDS 106.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mehka11
huviline

Avatar


Registreerunud 24.07.08
Kasutaja on eemal

Auto: B6 A4Q Avant 2,5TDI

postitati 28.12.11 21:19 Tsiteeri


Millegi pärast oli üks kaitse 40A
Igatahes kaitsmed korras ja releed ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kalle-
huviline



Registreerunud 05.06.08
Asukoht: Rakvere ligidal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 TDI BMW 520i Nissan Sunny

postitati 29.12.11 00:33 Tsiteeri


Kas küünlapistikutes vool oli, elektrik vaatas, vist ;)


Aitan diagnostikaga. VCDS 805 ja VCDS 106.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 47.2% - SQL: 52.8%]