Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2,5TDI V6 A/T - 2001 - ferdinand (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 12544)
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.01.12 06:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OOOO
Keskmine diislimees räägib, et käib ainult Statoilis, et jumala eest mitte kehva kütet saada.
Sina aga valad rahulikult mingit õli paaki ja räägid, et pagana ebakindel värk, mootor ei taha töötada ja muud sada häda.

Inimesed on erinevad. :D

Vähemalt teab, mida valab. Vett näiteks fritüürijääkides üldiselt enam ei ole. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
charley
huviline

Avatar


Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant

postitati 10.01.12 06:36 Tsiteeri


Soomes mul üks tuttav sõidab oma 93 a Toyota hiluxiga juba 3.ndat aastat nn "friikartuli õlipeal" ostab kiirsöögikohtadest odavalt vana kasutatud rasvatünnid kokku,endal on tal kodus väikse mastaapne keemialabor,seal ta siis segab seda "kütust" kokku.Toyota loomulikult sööb kõik ilusti ära,ainuke asi,et kütusefiltrit vist peab vahetama 2-3 x aastas,muus osas on masin igati matsupill ja ees läbisõit üle 600 000 km juba.Loomulikult võib arvata,et Audi on sellise kahtlase "kütuse" suhtes kapriissem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 10.01.12 07:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Täna jälle poolel teel Tartust hakkas see krdi kollane spiraali tuli vilkuma. Kas see vilkuv spiraal viitab ainult paagipauna tühjenemisele või võib sellel vilkumisel rohkem põhjuseid olla?


Minul ntx on pöörete andur perses aga muidu viitab vilkuv spiraal ka piduritulede/pidurilüliti rikkele tihtipeale. Kaabel peaks vastuse andma loodetavasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 10.01.12 07:35 Tsiteeri


Tänks, väärt info, siis ei tarvitsegi olla paagiga seotud. Rohkem pole tuli põlema hakanud ja sõidab ilusti, eks topin kaabli järgi kui aega saan.

Õliga peaks teoreetiliselt kõiki suurema koormuse all olevaid sõlmi (nagu ntx see probleemne VP44) säästma, st selles ma probleemi ei oska esimese hooga näha. Eile just lugesin kuidas siin kodulinnas sarnase masina elulugu on läinud ja selliseid teemasid on veel ja veel.:D
Ärge nüüd hakake jälle, et teadsin mida ostsin, teadsin jh. Eks omad vitsad on ikka kerele kõige lähemal.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pontu
huviline



Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.

postitati 10.01.12 21:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: charley
Soomes mul üks tuttav sõidab oma 93 a Toyota hiluxiga juba 3.ndat aastat nn "friikartuli õlipeal" ostab kiirsöögikohtadest odavalt vana kasutatud rasvatünnid kokku,endal on tal kodus väikse mastaapne keemialabor,seal ta siis segab seda "kütust" kokku.Toyota loomulikult sööb kõik ilusti ära,ainuke asi,et kütusefiltrit vist peab vahetama 2-3 x aastas,muus osas on masin igati matsupill ja ees läbisõit üle 600 000 km juba.Loomulikult võib arvata,et Audi on sellise kahtlase "kütuse" suhtes kapriissem.


Huvitav mida arvavad sellest tollimehed. Juhtusin pealt kuulma kõnelust, kus talumees vandus maapõhja, et nüüd peab maksma trahvid ja lammutama või hakkama maksma aktsiisi. Põhjuseks, et kogus loomade sõnnikuhoidlast gaasi(tõenäoliselt metaan) ja küttis selle gaasiga majapidamis ehk sai isegi soojavett. Keegi seadusekuulekas naaber (pigem kade) teatas kuhu vaja ja olidki mehed tumesinise VW bussiga kohal kontrollimas paikapidavust."Friikartuli" lõhn sabas peaks meelitama küll "näljaseid" tollimehi ligi. Mingi aeg oli veel artikkel puugaasil töötavast "ameeriklasest"(soomes),seal nagu ei olnud aktsiisist juttu. Ei ole küll kursis ,aga kuidas on eestis selle "friiõliga" sõitmise maksustamine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
charley
huviline

Avatar


Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant

postitati 11.01.12 05:35 Tsiteeri


Ta on Eestis käinud küll korduvalt,mitte küll selle hiluxiga vaid oma vana diisel mersuga,mis samuti friikartuliküttepeal.Siiamaani pole mingeid probleeme tolliga temal vähemalt ette tulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 11.01.12 07:32 Tsiteeri


Sealägast või prügist on gaasi tehtud ennegi ja arenenumas maailmas see polegi midagi eriliselt ebatavalist või erakordset, samuti on eestis mitmedki puidust gaasi tootnud, ka metanooli ning etanooli on katsetatud. Mida kallimaks tanklas kütus läheb, seda rohkem leitakse alternatiive. Minu jaoks tähendab kogu see õliteema, et kas sõita või mitte sõita...


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.04.13 20:10 Tsiteeri


Nüüd võin taas kogemusi jagada.

Probleem, miks ma pika aja vältel masinat normaalselt käima ei saanud peitus nii pumbas kui pihustites- kuna VP-44 kontrollimehanismid on üles ehitatud ülimale täpsusele, siis rikub vähegi suurem kõrvalekalle normaalse tööre˛iimi, kusjuures tihti ei olegi võimalik konkreetset viga üheselt diagnoosida.

Minul algas kõik kõrgsurvepumba "süüte" reguleerimise kolvi kinnijäämisest. Lahendus tegelikult lihtne- 90 euri, uus kolb sisse ja asi korras. Nii tegelikult oligi.
Kuid pahade asjaolude kokkulangemise tõttu (nagu ikka) katkes umbes kolvi vahetuse ajal kolvi poolt liigutatava nukarõnga pööreteanduri tallaga siduva tifti tavapärane kontakt, mistõttu tekkis erinevus nukarõnga (nn reaalse pritsemomendi reguleerimise) ja selle kohta edastatava info vahel.
Sellest ka "jõnksutamine" ja mootori ebaühtlane töö, mida ma asjaolude kokkulangemise tõttu pidasin esialgu kalibreerimata pumba süüks.

Praeguseks, olles lammutanud mõned VP-44 pumbad, oskan ütelda, et kui see oleks projekteeritud väljaõppinud inseneri, mitte amatööri poolt, oleks tegemist lausa geniaalse leiutisega- ideaalsete tingimuste korral suudaks selline asi tõepoolest ka ideaalilähedase kütusepõletamise luua. Paraku toimib see pump ideaalselt (normaalselt) vaid ideaalses koosluses, ülimuslikult määravaks on seejuures pihustid, ennekõike nende korrektne avanemine ja võrdsus. Erinevus "normaalsest" diislist on selles, et väiksemagi kõrvalekalde korral üritab VP44 hakata seda korrigeerima, mistõttu mootor ei töötagi enam normaalselt.

Probleemiks nr1 on juba kirjeldatud süüte reguleerimise kolb, mille tööeaks on maksimaalselt 200000-300000 km. Kõik mis on üle selle on juba selge boonus, st kauem see süsteem vigadeta tööd teha ei suuda. Taastatud pumpadel kolvi pesa üldjuhul ei vahetata, st selliste pumpade eluiga on tõenäoliselt umbes poole väiksem.

Probleem nr2 ongi pihustid. Kahjuks VP44 korrigeerib üsna täpselt pihustite tööd. Suudab ta teha seda vaid teatud piirini, sellest5 edasi vaheldub korrigeerimine nn avariire˛iimiga- mille käigus arvestab mootoriaju mingeid vaikimisi määratud väärtusi, veateadet sellise olukorra kohta ei väljastata.
See ongi selline olukord, millises, ma julgen väita, et 98% meie V6 diislitest on- nad käivad justkui normaalselt (omanike arvates), kuid kulutavad ebamõistlikult palju kütust,jne.
Kusjuures oskamatul lähenemisel ei olegi võimalik selliste masinate puhul konkreetset viga tuvastada.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 31.08.14 02:07 Tsiteeri


Masin on praeguseks minu käest rännanud uue omaniku valdusse, jutu ja väljanägemise järgi tundus olevat normaalne inimene, paraku, nagu lõpuks välja tuli, oli tegemist sulaselge petturiga: ei vormistanud ta masinat kokkulepitud aja jooksul ära, ning nagu ma aru sain, müüs masina edasi, seejuures teadlikult valetades.
Mind tegelikult need asjaolud eriti ei huvitagi, mina sain masinast lahti ning üsna kindlalt oskan praegu väita, et ühtki VAG masinat meie peresse lähema 100 aasta jooksul ei teki. Olgu see Hitleri kättemaks, mis ta oli, kuid kõige hullem kogemus oli VW passatiga, mille juhi jalgealune aju sattus ülearuse niiskuse keskkonda ning selle tulemusena hakkasid igasugu vahvad vigurid toimuma.:D
Seejärel hakkasin arutlema, et miks MB ja BMW'l selliseid vigu ei ole, või tsitroeenil või peugeotil?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.0% - SQL: 59.0%]