Lehekülgi: 1 2 |
huljes
huviline
Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q
|
postitati 24.11.11 14:19
|
|
|
Lõpuks jõudis ka keegi ära mainida selle koha. Seal piisas viimati vaid teh passi kohale viimisest, been there, done that!
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry_R
No see on ju täiesti reaalne, et sellel lasnagorski ülevaatus punktil on mingi oma diil müügiplatsiga. Suure tõenäosusega on sarnane diil ka autoturu
putkadel Kannu pubi taga oleva ÜV'ga. Olles oma silmaga näinud ja teades, kuidas seal ülevaatuse "äri" käib/käis, siis absoluutselt ei imesta.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 24.11.11 16:43
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: JanariA4
|
Kasutatud autot ostes peaks ise ka natuke rohkem huvi tundma ja sellesama 65 euri maksva kontrolli saaks ise ära teha. |
Lihtne arvuti sappa viskamine maksab 60 ja + euri mäletamist mööda. Lisaks ikka muu kontroll.
Need kes ütlevad, et see ongi normaalne ütleks niipalju: kui sul on (nagu normaalsel inimesel ikka: sõbralik eeldus/ õigus eeldada) õigustatud eeldus
usaldada oma-ala spetsialiste ja teed kõik selleks, et sinu soetatav liiklusvahend vastaks kõikidele standartitele ja ei oleks "põrsas kotis"- ning
sinu usaldust kuritarvitatakse räigelt. Seda võib emotsioonidele tuginemata liigitada ametialaseks lohakuseks.
Antud õnnetus oleks võinud lõppeda traagilisemalt. Kui sinuga või sinu lähedasega sinu kõrval juhtub sellise asja tagajärjel midagi halba, siis mõtled
elus asju ümber.
Kas mitte ei peaks kõik vastutama oma tegemiste ja tegemata jätmiste eest? Või ongi meil selline cowboy ühiskond? |
Hakkasin mõtlema, et kust sa selle 60 euri võtsid? Minuarust se kontroll oli tunni aja töö ja 60 ei saa kuidagi tulla. Päris mõttetu see kontroll ka
ei ole kui inimene ültse midagi autost ei tea on nii ikka kindlam osta. Lihtsalt tahtsin öelda, et kõiki vigu poloe võimalik leida selle ajaga. Ja
töömehel on selleks tööks ees tööleht kus kirjas mida kontrollida ja vastav rist panna kas korras või mitte. Kui autol leitakse probleeme neist
teavitatakse klienti ju. Lihtsalt huvipärats küsin mis sel turvavööl siis viga oli ja kuidas see avaldus. Saan aru, et õnnetused on koledad ja endale
neid ju ei tahaks aga teisi süüdistada on ka nõme.
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 24.11.11 21:03
|
|
|
Väga lihtne. Püropadrun oli juba korra kunagi "plaksu" ära pannud.
Ostueelne kontroll läks mul maksma vanas rahas ca. 1800 eeku.
See eeldas siis täielikku kontrolli ja lisaks minu kirjalikult avaldatud soovi kontrollida turvavarustust.
Ma ei süüdista asjata, ikka asja pärst. Kui nii "pohhuilt" aetakse asju, siis kakab see igasuguse nime täis. Eriti, kui veel igal pöördel
rõhutatakse,et kui ostad, kontrolli margiesinduses. Mis see lõpuks parem on, kui (sry väljendi pärst) oma mainet situtavad ARK ülevaatuspunktid?
Kui osta kuni 4 aastat vana auto, siis sa eeldad margiesinduselt rohkem. Annaksin andeks, selge see, kui oleksin ostnud 1995 aasta 50 000 läbisõitnud
kirikupapi Audi A4´ja kadaka autorurlt, kontrollimata..
Autoesindused arvavad endast sageli paremini, kui nende pakutav kvaliteet on.
Selge see, et täna ma ostan pigem odavama otsa uue sõiduki, kuna meie spetsialistide tase on SELGELT madalamal kui kuradi leedu autokirurgide tase..
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 24.11.11 21:28
|
|
|
Tavalisel autol on umbes 8 lõhkeseadet. Et kõik kontrollida vaja terve salong välja võtta lagi, istmed vaja osandada, turvavöö pingutite kontrolliks
vaja terve hunnik plastikuid maha võtta. Selleks kulub terve tööpäev. Neid vigu pole lihtsalt võimalik ostueelses kontrollis tuvastada. Tuleb osta
kindla ajalooga auto mitte Leedust toodud odav saast. Näiteks kui Leedust on toodud aasta vana auto millel on läbisõit mingi 10000 km siis pole ju
reaaalne, et se õige asi on? Aga odav hind kutsub ostma.
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 24.11.11 21:37
|
|
|
Oled valesti aru saanud. Usun,et paljud ei tea, milles nad istuvad oma perega igapäevaselt. Leedust ei olnud auto pärit. See selleks.
Automees, kui kõik nii keeruline, raske jne. siis milleks sellist asja nagu "ostueelne kontroll, a´ka bee safe" üldse aretatud on?
Kas mina, kes üldse midagi otseselt autodest ei tea, ei saa toetuda nö. spetsialistide hinnangule? Kas see kehtib ka teistes valdkondades? Ei usu..
Äpardusi juhtub, paraku autonduses võib juhtuda fataalseid rohkem.
Erapooletu autodnuse ekspert teeb sama raha eest, mis esindused küsivad, oluliselt detailsemat tööd. See täna juba tagantjärgi tarkus, kuid siiski
paneb mõtlema...
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 26.11.11 10:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Renz0
....auto mis oli just ülevaatuselt tulnud ja veermiku kontrollides selgus, et rooliots on eluohtlik siis mõtled küll, et mis kurat. Kuidas neid
ülevaatuseid tehakse. Kinnistesilmadega vist. |
Rooliotsadega näide:
Inimene sõitis ülevaatuspunkti, ülevaatust tegema. Sai kenasti läbi, kõik korras. Ainukeseks veaks õeldi, et parempoolse välimise rooliotsa
kattekummis on väike auk, aga rooliots veel ise ei loksu, võiks ikkagi ära vahetada.
Peale seda sõit töökotta murega rooliots ära vahetada ja kuna oli tegu "autopedega" nagu eelmistest postitustest selgub, siis teha ka üldine
kontroll, et ehk veel midagi mis varsti minemas. Remondimees tõstis auto üles, loksutas, kolistas- otsus sama mis ülevaatuspunktis: rooliotsa kumm
katki, rohkem midagi.
Samaks õhtuks saadi ilusti remondiaeg, kuna paar tundi oli aega selleni, otsustas autoomanik niikaua rooliotsad (mis sellest, et ainult üks läbi- ta
on selline kiiksuga inimene, et vahetab selliseid asju ainult mõlemalt poolt korraga) poest ära tuua.
Teel poest tagasi väike löökauk, mittekuuletuv rool ja kolinal äärekivisse. Oh seda üllatust, rooliots lahti jooksnud.
Ja nüüd tagantjärgitarkus peale otsa lähemat uurimist- Kummis oli juba kaua aega auk olnud, kuna oli loll ja porine aeg, oli sealt koos veega mulda ja
muud sodi sisse läinud ja munakasse sisse imbunud. Munaka kausi ja kuuli vahe oli tuugalt liiva täis ja loksu- isegi mitte minimaalset, otsal ei
olnud, aga ometi oli ta kulunud ja kohe-kohe lagunemas nagu hiljem näha oli.
Asi lõppes õnnelikult, keegi ega miski kannatada ei saanud aga tekib küsimus: Kumba kohta autoomanik süüdistama peaks? Mõlemad kohad leidsid sama vea,
eluohtlikuks seda ei kuulutanud, kuna esmapilgul ta seda ka ei olnud aga ometi juhtus õnnetus vahetult peale seda kui kaks kohta olid autot
kontrollinud ja viimasel juhul nägi ka omanik, olles ninapidi juures, et loksu ei olnud.
Isiklikult arvan, et mitte kumbagi, aga oh seda kisa kui see oleks juhtunud inimesega, kellel tehnikast mitte mingit aimu pole, värskelt ülevaatuselt
tulnud ja näiteks hoopis suurema kiirusega oleks traagilisem tagajärg.....
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 26.11.11 13:28
|
|
|
Isiklikult valiks Ark kontrolli, kui ostaks 500-1000 eurose auto, et aastakese veereda. Uuema auto kontroll ja asi läheb riski peale juba välja, kui
juba viimast pealtnägijat meenutada.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 26.11.11 13:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika42
Isiklikult arvan, et mitte kumbagi, aga oh seda kisa kui see oleks juhtunud inimesega, kellel tehnikast mitte mingit aimu pole, värskelt ülevaatuselt
tulnud ja näiteks hoopis suurema kiirusega oleks traagilisem tagajärg..... |
Igalepoole sisse ju ei näe, ning juba autot ostes tuleb arvestada, et tehnika võib alt vedada. Astutakse n.ö. riskigruppi. Jala käies on ka ohte,
isegi kuusk võib vanalinnas pähe kukkuda. Kõige targem oleks kohe ennast ära tappa, siis pole mingit ohtu
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 26.11.11 15:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Jala käies on ka ohte, isegi kuusk võib vanalinnas pähe kukkuda. Kõige targem oleks kohe ennast ära tappa, siis pole mingit ohtu |
Sel teemal paar sellist huvitavat mõttetera.
Elamine on ohtlik, sest see lõpeb igal juhul surmaga. Samas ma ei tea kedagi, kes oleks ära surnud ja hiljem seda kahetsenud.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|