Lehekülgi: 1 2 |
ryblik
huviline
Registreerunud 21.07.03
Asukoht: Göteborg, Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel autotu
|
postitati 02.11.04 15:06
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Eh mis rehve kasutad?
tea olen 4a sõitnud muidu ainult uniroyali talvedega pidavus on mega olnud.
eelmine aasta panin väga varakult caddyle alla ja ei kadunud sealt rohkem kui ühest rehvist 2 naela...
(uniroyal/ nordic 45 AD) |
Eelmine talv panin alla AURORAD. Kasutanud seda marki rehve juba hea 3 aastat vist. Ja siiani nagu rahul. Suvekad ostsin ka see kevad samuti AURORAD.
Aga ma ikkagi veel alla ei pane. Ootan kuni esimesed libedad ära teeb. Kuigi isu juba on küll sõidumõnusid natuida ja 225-ed 195 vastu tõsta 
C.R.E.A.M.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 02.11.04 16:30
|
|
|
Vahetasin paar päeva tagasi just samuti 225/45/17 - 195/65/15 naelte vastu ja kontrast missugune - rool muutus nii kergeks, nagu oleks kiilakas maas
ja pehmusest parem ei räägigi.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
ryblik
huviline
Registreerunud 21.07.03
Asukoht: Göteborg, Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel autotu
|
postitati 02.11.04 19:17
|
|
|
Ebameeldivalt kuri, aga noh...siiski peitus selles see idee, millele just vastust otsisingi, niiet vahet pole... Ei maksa kohe ninakaks muutuda, ma
näiteks TÕESTi puhtsüdamlikult ei teadnud miks ma peaks praegu juba panema naelad alla... lugedes Sinu juttu saan aru, et sellel on siiski mõte
sees...KUIGI sõidan koguaeg Tallinnas nii hommikul vara, õhtul kui öösel ja pole siiani oma suvekummiga veel ÜHTEGI libisemist täheldanud, seega jääb
mulle natukene mõistmatuks see jutt uisutamisest...
Aga noh...tänan konstruktiivse teemaarenduse eest, eks järgmine kord maale sõites tõstan rattad ümber 
C.R.E.A.M.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 02.11.04 19:45
|
|
|
Ohtlikumad on liikluses ikkagi need liiklejad kes topivad talvekad alla ja arvavad, et on nüüd päästetud. Ning teised pöördugu allahhi jms tegelaste
poole. No küsimus on ikkagi sõidustiilis. Kui inimene ei oska ka enne talve saabumist ilma libisemiste ja lohadeta hakkama saada sest ei oska
libedusega arvestada siis on see inimene ju liikluses ohtlik ja sellist tegelast ei päästa reeglina ka korralik talvekas. Ei ole ühtegi mõistlikku
põhjust miks peaks talvekad asfaldil sõitmiseks alla toppima, normaalselt mõtlev inimene lihtsalt nii ei tee.
SRY selline on minu arvamus.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 02.11.04 19:50
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja tonny
oh tillae mis teema!!!
mehed/naised...
öelge mulle et mis temperatuuril hakkavad välja tulema talverehvide eelised suverehvide ees ???
kui mu mälu mind ei peta, oli selleks +5°C
ja täna hommikul sain isegi juba uisutada(naelad all) kuna lihtsalt ei arvestanud libedusega...olgugi et termomeeter akna taga näitas +3°C
seega...kui maapinnal on juba alla viie kraadi sooja, siis töötab talverehv suverehvist paremini...
ja need jobud(vabandage väljenduse eest kuid nii ma antud hetkel mõtlen teist) kes arvavad et midagi pole häda kui sõita suvekatega esimese
lobjakani...siis sorry...te olete küll lootusetult hiljaks jäänud rehvivahetusega, lihtsalt tänage jumalat, allahhit või keda iganes et te elus ja
terve veel olete.
aga samas...mul sügavalt savi kas olete veel terved...ise riskite oma eludega ja autoga...aga mis selle asja juures tõsiselt murelikuks teeb, on see:
et te ei hooli ka kaasliiklejatest oma suhtumisega rehvidesse.
ja need kes väidavad et asfaldil naelad välja tulevad...no c'mon...selleks naelad ennem alla pannaksegi ju et nad jääl esimeste libisemiste ja
pidurdamistega välja ei tuleks...sisse on vaja sõita ju
samas...kui pidevalt mõnuiga sussi anda(pooleveduliste rõõmud ) siis
muidugi ei püsi naelad sees...
aga kokkuvõte: |
Tegelikult on asi nii, et musta jääga ei aita sind naastrehvid ka , libised ikka ja kui pikkivahet ei hoia sõidad oma autol ikka nina lõhki.
Miudugi efektiivsus pidurdamisel, võrreldes suvekatega on märgatavalt parem.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.04 19:54
|
|
|
OT: kle et nagu mis põhjusel sa quoted nii pika posti et sinna üks lause otsa öelda ?
ja ma ei olegi väitnud et naelrehv oleks kõikvõimas igasuguste libisemiste vastu.lihtsalt ütlen et kui tee temperatuur langeb alla 5 kraadi, siis on
talverehv olenemata sellest et tee on kuiv, tunduvalt effektiivsem kui suverehv...
ja alla 5 kraadi töötab ükskõik kui kulunud talverehv ikkagi palju paremini kui ükskõik kui uus või hea suverehv
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 02.11.04 20:01
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja tonny
ja alla 5 kraadi töötab ükskõik kui kulunud talverehv ikkagi palju paremini kui ükskõik kui uus või hea suverehv |
No sellise mõtteviisiga oled küll varem või hiljem puus, mõtle natuke ka ikka.
Lisada tahan siinkohal seda, et erinevates ja kahtlastes oludes sõites tuleks muidugi talvekummid varakult alla visata. Tallinnas vaid päevasel ajal
sõites ei ole selleks siiani küll vähimatki vajadust.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |